Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. תודה, אבל הוא לא מתאים מכמה סיבות: א. מעוניין לקנות בתשלומים. ב. הוא נופל מהלנובו והMSI בדיוק בנקודות שחשובות לי - מסך, כרטיס גרפי ואכסון. המחיר זהה (או גבוה) בגלל מסך המגע שמנסיון - לא אעשה בו שימוש. מה גם שהוא לא בדיוק מיועד למשחקים.
  2. שלומות. אחרי יותר מידי זמן בלי מחשב ראוי לשמו (השתמשתי בטאבלט חלונות זערורי כתחליף למחשב בשנה האחרונה) מעוניין להצטרף שוב לPC masterrace ולרכוש מחשב ראוי לשמו. עקב חוסר מקום ושיקולי נוחות כללית הוחלט על מחשב נייד (מודע לחסרונות), עקב עריכה אינטנסיבית של תמונות וסרטים הוחלט על מסך 4K (מודע לחסרונות). חיפוש קצר העלה שהמועמד המושלם הוא לנובו Y50-70. מפרט חזק במחיר זול יחסית. אני לא מצליח למצוא אחד. פשוט אין. אפילו הזמנתי אחד מתצוגה דרך KSP, עד שחזרו אלי הוא נמכר. המחליף הוא Y700-15, אבל הוא טרם עשה עלייה ובכל אופן, בדיקה באתר לנובו העולמית מראה שהמחיר למפרט המבוקש הוא 1,600$ לפני 200$ תוספת למסך 4K ולפני מיסים. לא רלוונטי. שיטוט נוסף העלה בחכתי את הנ"ל: http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=GE62-2QF-4K&lang=heb&cart=1446357748210818340 שבתוספת מחיר לתשלומים וסטיק 8GB RAM נוסף מגרד את ה7,000 שקלים. מעט יותר ממה שתכננתי להוציא, מה גם שלא שמעתי על החנות (למרות שעל פניו נראית אמינה, הביקורות בזאפ טובות ברובן). לסיכום דברינו - אשמח לעזרתכם. האם אני מפספס דגם מומלץ? האם מישהו מחביא סטוק של מחשבי לנובו מתחת למזרן? האם הMSI לעיל מתאים למשימה? האם כדאי לחכות לBlack Friday? תודה.
  3. אגב פורמולה 1,למי שזוכר - מקרה דומה מאוד בו השתחרר קפיץ מאחת המכוניות, פגע בפליפה מאסה וגרם לו (למרות הקסדה שחבש) לשבר בגולגולת בעקבותיו היה בסכנת חיים ממשית.
  4. חבר קנה בהמצלתי אסוס זנפון 5 באותו טווח מחירים ועם חומרה זהה, מאוד מרוצה. מה גם שהניסיון מלמד שסמסונג לא ממש משקיעים במכשירי הדגל שלהם (מלבד דחיסת חומרה מפוצצת), כל שכן במכשירי שוק נמוך. אאל״ט אתה צריך כרטיס אשראי עם billing address אמריקאי.
  5. במצב הנתון אין דרך להפריד ביניהם, שניהם לא חוקיים באותה המידה.
  6. סיוויק, אתה טרול כלבבי. בואו לגליל. עדיין חור מבודד כמו רמת הגולן, אבל מחזיק ברקורד שקט מאז 2006. מצד שני - שלג כל שנה מאז 2006.
  7. מה הפרש המחיר? עניין המטען המקורי, הסוללה הנוספת ומטען הסוללות שווה גם הוא כסף, גם האחריות שווה לתחת בשני המקרים.
  8. audiR8

    החיים בלי גוגל TAKE 1

    היא גם הייתה מספרת לי בסופו של דבר. לא זו הנקודה.
  9. audiR8

    החיים בלי גוגל TAKE 1

    ידידה השתתפה פעם במיונים לתחרות מסויימת, שיתפה אותי בעצם קיום המיונים אבל לא במהות התחרות (נשים. שלא תדעו מצרות). אחרי כמה טיזרים מצידה הסבלנות שלי פקעה. רבע שעה מאוחר יותר ידעתי בדיוק באיזו תחרות מדובר, מה כוללים המיונים ועוד פרטים שאפילו היא כמשתתפת לא קיבלה עדיין. בסך הכל השתמשתי בגוגל, בחשבון הפייסבוק שלה ובהיגיון בריא. ואין לי בכלל גישה לפייסבוק (יש לי פטור פייסבוק מטעמי אנטיפתיות). הסודיות מתה, או לפחות גוססת.
  10. לי היה מקרה של מוכר שנעלם, איביי פסקו לטובתי אחרי כמעט חודש ממועד ההגעה המקורי. לאחר חודש נוסף המוצר הגיע.
  11. אני חושב שרק הנוט 3 עונה לדרישות, אבל הוא מיושן.
  12. שלי Z23, למרות זאת הגיעה לא מפוקסת (מאוד קל לסדר). זה הלינק: http://m.geekbuying.com/item/Xiaomi-Yi-Xiaoyi-Action-Camera-WiFi-16MP-1080P-60FPS-Ambarella-A7LS-155-Degree-Wide-Lens-Bluetooth-40M-Diving-AV-Out-Sports-DV---White--Basic--342272.html
  13. ישן על הבטן. מה עושים אם נראה שכל צרות העולם החליטו לבחון את הכנסת האורחים שלי, כל מה שיכול להשתבש השתבש, וכל מה שאני עושה נכשל או מתברר כטעות? זה לא שאלת המזל ליוותה אותי עד היום, אבל בזמן האחרון נדמה שאני מצליח להכשל בדרכים שאפילו מרפי היה מרגיעש רע לגביהם.
  14. עולם היורה אחלה סרט לחובבי הז'אנר, לא יודע לחוות דעה על גרסאת ה4DX.
  15. קניתי מGeekBuying, עלתה 266 שקלים. יש אופציה למצב קרופ שמקטין את זווית הצילום ומבטל את אפקט הFishEye. הLive view עובד חלק בדר"כ, לפעמים קופא לכמה שניות אחרי צילום תמונה.
  16. בדיוק קיבלתי את הYi. באמת מצלמה מקסימה. זמן סוללה לא מרהיב (שעה בערך, קצת פחות עם WiFi דולק) ושווה להזמין סוללות נוספות. מעבר לזה, אני מאוד מרוצה.
  17. אצלי הזקן משמש כהכרזת עצלנות. 0 תחזוקה. אומר לספר לכסח קצת כשאני טורח להופיע אצלו (מילת היום, ילדים, היא עצלנות) ובא לציון גואל ולעפעפיי תנומה לעוד כמה דקות בבוקר.
  18. 1. אפל שחררה לא מזמן אפליקציה למכשירי אנדרואיד, שתסייע לך להעביר את כל הנתונים החשובים אל האייפון. נמצאת בפליי תחת השם Move to iOS. האפליקציה מעבירה אנשי קשר, הסטוריית הודעות, חשבונות מייל, תמונות וסרטונים ויומנים. 2. בהחלט, גם ביישום המובנה וגם באפליקציית ג'ימייל הייעודית. 3. כנ"ל, בהחלט. 4. דרך iTunes. 5. אפשר להגדיר עד חמישה מחשבים שונים לאותו מכשיר. 6. תיאורטית כן, בפועל קיימת דרך ליצור Apple ID ללא פרטי כרטיס. תוכל למצוא את ההוראות המדוייקות בחיפוש ברשת (עברו כמה שנים מאז יצרתי חשבון כזה).
  19. ואפילו יותר, אבל אנחנו מדברים על עלות אחזקה.
  20. אין קשר בין כדאיות הרכישה לבין יחס העלויות. יכול להיות שעלות האחזקה אפסית (אין לי באמת מושג, מניח לצורך הדיון שכן), אבל לא משתלם לרכוש רכב חשמלי בגלל היצע דגמים מוגבל, טווח לא מספק וכדו'. אגב, לא יודע מה קורה במכוניות, אבל אופנוע חשמלי חוסך הון תועפות. עם ביטוח כשל 50 סמ"ק לכלי עם 100 כ"ס ובלי טיפולים שוטפים - העלויות הן עלות הרכישה, ביטוח חובה וצמיגים.
  21. מה עם ספרי אודיו?
  22. לכמה זמן אתה צריך את העדשה? שוכבת אצלי הקיט 18-55 ללא שימוש. הייתי שמח למסור לך אותה אבל היא שייכת לאחי ולכן העניין לא בסמכותי, אבל אם מדובר בהשאלה עד שתשיג אחרת (אגב ניתן למצוא אותן ביד שניה בגרושים) אוכל להעביר לך אותה.
  23. צמתים, אבל יפה שניחשת שזו טעות.
  24. זה לא באמת משנה. לא מדובר במלאי חלקים אלא בחוזה מול היצרן. אם הם לא מחוייבים לטפל במכשירים אמריקאים במסגרת ההסכם מול HTC, הם לא יטפלו בהם.
  25. audiR8

    התחדשנו בדאצ'יה!

    תתחדשו! אנחנו עדיין שוקלים להחליף את הייטי בדאסטר דיזל, אבל לא מצליחים להגיע לאולם התצוגה (מתגורר בצפון הרחוק). אגב, מה קרה לתכנית של דאצ'יה להגיע לסוכנות ולצאת עם רכב? עדיין לא שמעתי על מישהו שבאמת קיבל את הרכב בצורה הזו.
×
×
  • תוכן חדש...