שלומות.
אחרי יותר מידי זמן בלי מחשב ראוי לשמו (השתמשתי בטאבלט חלונות זערורי כתחליף למחשב בשנה האחרונה) מעוניין להצטרף שוב לPC masterrace ולרכוש מחשב ראוי לשמו.
עקב חוסר מקום ושיקולי נוחות כללית הוחלט על מחשב נייד (מודע לחסרונות), עקב עריכה אינטנסיבית של תמונות וסרטים הוחלט על מסך 4K (מודע לחסרונות). חיפוש קצר העלה שהמועמד המושלם הוא לנובו Y50-70. מפרט חזק במחיר זול יחסית.
אני לא מצליח למצוא אחד. פשוט אין.
אפילו הזמנתי אחד מתצוגה דרך KSP, עד שחזרו אלי הוא נמכר.
המחליף הוא Y700-15, אבל הוא טרם עשה עלייה ובכל אופן, בדיקה באתר לנובו העולמית מראה שהמחיר למפרט המבוקש הוא 1,600$ לפני 200$ תוספת למסך 4K ולפני מיסים. לא רלוונטי.
שיטוט נוסף העלה בחכתי את הנ"ל:
http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=GE62-2QF-4K&lang=heb&cart=1446357748210818340
שבתוספת מחיר לתשלומים וסטיק 8GB RAM נוסף מגרד את ה7,000 שקלים. מעט יותר ממה שתכננתי להוציא, מה גם שלא שמעתי על החנות (למרות שעל פניו נראית אמינה, הביקורות בזאפ טובות ברובן).
לסיכום דברינו - אשמח לעזרתכם. האם אני מפספס דגם מומלץ? האם מישהו מחביא סטוק של מחשבי לנובו מתחת למזרן? האם הMSI לעיל מתאים למשימה? האם כדאי לחכות לBlack Friday?
תודה.