סולריס טובים (כנראה) אבל יקרים, מאוד יקרים.
כשרצינו לקרות את הדק בחצר, נציג שלהם הגיע בתוך שעה, ישב איתנו שעה נוספת, הראה את כל נפלאות המערכת שלהם, באמת יפה.
סירב לדבר על המחיר כל הזמן הזה, סוג של טקטיקת מכירות כנראה.
בסוף לא היתה ברירה והגיע למחיר.
נשארנו עם לסת פעורה, ואחרי דקה נפרדנו כידידים.
אני ממליץ בחום עליהם -
http://aapergulot.co.il/