Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. דווקא חשבתי שתלך על הנכדה היותר סקסית, משהו כמו 156 ידנית עם בוסו
  2. אם כבר ניהול סיכונים, להעמיד רכב עם מספר רישוי ישראלי ליד החושה, נראה קצת...
  3. הפתרון הפשוט והבטוח למי שרוצה לא להיות מופתע לרעה אחרי השקעה ברביעית צמיגים חדשה הוא לקפוץ למכון רישוי עם רשיון הרכב. הדפיסו לי בשניה פלט עם כל המידות המאושרות. למי שיחפש בעתיד (אם יש כאן עוד דביל עם קאפה)- 215/55 R16 91W היא המידה הרחבה ביותר המאושרת.
  4. הי תום, תודה על התשובה המפורטת והמושקעת. חיפשתי בפורום לפני ששאלתי וראיתי את שתי ההתייחסויות הללו, הבעיה שהן לא חד משמעיות ומוסמכות. לא בא לי לקנות סט צמיגים ולגלות שהרוחב או החתך שגוי בטיפה. באתר של tiredeal בחיפוש לפי סוג רכב מופיעה בכלל 215/55/16 שזו המידה של אלפא 166 וזה יותר הגיוני כי הן אחיות לקונצרן ולפלטפורמה. אמשיך לבדוק.
  5. לנציה קאפה, עובר לגאנט 16 מהי מידת הצמיג החוקית? תודה
  6. לא ציינת אם אתה מכיר, ואני לא יודע אם זה כלכלי ביחס לחברות השכרה שגרתיות, אבל תבדוק את שירות ההשכרה של ב.מ.וו. עצמם. http://www.bmw-welt.com/en/bmw_on_demand/ אנחנו השתמשנו רק לטעימה באיזור מינכן של יכולות הרכב, אבל יש להם מסלולים גם להשכרות ארוכות. כך, בניגוד לחברות אחרות, אתה יכול להיות בטוח איזה דגם תקבל בדיוק (למרות שאצלנו היתה תקלה בעניין). מומלץ, גם כחוויה משלימה למוזיאון של כמה שעות.
  7. פיתחת פה תת ז׳אנר חדש לסרטי פורנו
  8. שלום לכולם, החלפתי היום את הרדיו המקורי בלנדרובר דיסקברי 2004 ב Blaupunkt Toronto 440BT http://www.blaupunkt.com/en/nc/products/car-multimedia/car-radio/products/single/11973/ הרדיו המקורי נשלט מההגה. איזה מתאם אני צריך כדי לחבר את הרדיו הזה לפקדים המקוריים? מעדיף מ Amazon.de תודה,
  9. בחופשה, כמו חצי מהמדינה.
  10. לא מחפש יכולת שטח. לא רוצה מיניוואן (יותר נכון, האישה לא רוצה, זה רכב עבורה).
  11. אחרי 15 שנה עם לנדרוברים, כנראה שדיסקברי 4 לא יהיה המחליף. מחפש המלצה לקרוסאובר בסגנון סנטה פה, אולי אפילו פגרו. 7 מקומות. אמינות, איכות. מראה כמה שיותר גיפאי. 150,000 שח. כמה שיותר חדש.
  12. מעדכן לטובת מי שיתקל בזה בעתיד: ממן באיזור המטענים בנתבג. כניסה למשרדים מימין לאיזור הפריקה/טעינה, קומת קרקע. באתר ממן רשום שנציג משרד התחבורה מגיע א, ב, ד, ה בין 08:00-08:30. זה לא נכון. הוא לא מגיע ברביעי. הוא גם לא מגיע ב 08:00. אני הגעתי ברביעי (רק כדי לגלות שהוא לא מגיע), בחמישי הוא הגיע ב 08:45 ונאמר לי שיש לי מזל, שלפעמים הוא מגיע ב 11:00. השירות של אנשי ממן ניתן באווירה טובה ועם חיוך.
  13. לצערי נתקלתי בבירוקרטיה החביבה ואני נאלץ לפנות לנציג משרד התחבורה בממן/נתבג כדי לאשר שיחרור חבילה. כל הטפסים בידי. באתר ממן מופיע שהוא נמצא בימים א, ב, ד, ה בין השעות 08:00-08:30. אני ממש מקווה שהוא שורד יום עבודה ארוך ומתיש כל כך. מישהו יכול לאמת? האם אלו באמת שעות הקבלה (חצי שעה?). היכן פיזית הם נמצאים? ממן בוויז?
  14. היתה דילמה לגבי 928 או שהיה ברור שזו תהיה 944?
  15. שלום לכולם, מעוניין לייבא גנטים/גלגלים מקוריים וחדשים לאלפא רומיאו, שכבר היום היא קלאסית ובעתיד תהיה גם אספנות באופן רשמי. מבקש לדעת מה נדרש בהיבט אישורי יבוא ממשרד התחבורע. מהן עלויות המיסים הצפויות. היבוא מבריטניה. תודה,
  16. שאלת חצי אספנות. אני עם oneplus 1 ומרוצה ממנו מאוד. הבן חסך כסף ושידרג מ oneplus 2 ל s8. שני המכשירים במצב מעולה, ללא טראומות/טביעות/שברים וכו׳. על פניו יש יתרון קל ל 2 במפרט. אבל שמעתי, ויותר מאחד, שה 1 מוצלח יותר. אני נוסע הרבה לאירופה כך שלדואל סים של ה 2 יתרון מבחינתי. דעתכם?
  17. כעיקרון, אי אפשר לעבור ככה טסט. זה מה שקרה לי. הטסטר שם לב, וזה - אין טסט. אלפא GTV עם חלון נפתח מקורי שלא נרשם ברשיון. הצריך קבלת אישור מהיבואן שהחלון מקורי ומעבר דרך עמדה מספר 1.
  18. אבל אין ברכב שום תקלה מורגשת למעט אותו פלט של מכון הבדיקה, שכולנו מסכימים שאמינותו המקצועית מוטלת בספק. לכן המוסך המורשה מציע פשרה הוגנת. נבדוק. אם תתגלה בעיה- נטפל. אם לא-זו היתה בדיקת סרק, מה שכנראה ברור כבר עכשיו, ולכן המוסך יחייב את עלות הבדיקה.
  19. סולריס טובים (כנראה) אבל יקרים, מאוד יקרים. כשרצינו לקרות את הדק בחצר, נציג שלהם הגיע בתוך שעה, ישב איתנו שעה נוספת, הראה את כל נפלאות המערכת שלהם, באמת יפה. סירב לדבר על המחיר כל הזמן הזה, סוג של טקטיקת מכירות כנראה. בסוף לא היתה ברירה והגיע למחיר. נשארנו עם לסת פעורה, ואחרי דקה נפרדנו כידידים. אני ממליץ בחום עליהם - http://aapergulot.co.il/
  20. מבקש המלצה לחוסם לגלישה בכרום מאייפד.
  21. אני דווקא מבין מאוד לליבו של פותח השרשור. לפני בערך שלוש שנים חיפשתי פיאט קופה מקורית, כבר נפגשתי עם מוכר מבוגר ונחמד של אחת כזו, לא הגענו להסכמה על המחיר והוא ירד מעניין המכירה. מרוב אכזבה וממש כפיצוי קניתי אונו 70sl מקסימה ודומה מאוד ל205 האמורה - יד ראשונה מפנסיונר, 70k, שלמה לגמרי. אחרי שנה הקופה חזרה למכירה וקניתי אותה. רווח נקי עבורי. מת על שתיהן. מקווה שגם לפותה״ש יהיה מזל שכזה וגם אצלו תנחת GTI בקרוב.
  22. אצלי בבית יש צנרת נחושת. אשמח לדעת למה היא לא מתאימה למי שתיה.
  23. אולי יש לך בעיות של פיקים/לחץ מים גבוה? מותקן אצלך שובר/ווסת לחץ מים? אם מותקן - הוא תקין?
  24. shais01

    סטרימר מומלץ?

    מתנצל מראש על השאלה הכנראה בסיסית... תכלס, מה ההבדל בין אמאזון TV לבין אמאזון TV סטיק? ההבדל במחיר פחות קריטי עבורי. לסטיק יש יתרון מבחינתי שלא צריך להוסיף שנאי ולא צריך להוסיף כבל מהארון לטלויזיה. מה הסטיק לא יודע לעשות?
×
×
  • תוכן חדש...