Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. התקנתי כזה אתמול. בנתיים עובד יופי...
  2. שיפוץ קוסמטי בלבד לתצוגה סטטית או למצב נסיעה?
  3. גוף המטוס כולו, כל הצינור, מדוחס. כולל תאי המטען. בחלק מהמטוסים לא כל תאי המטען מחוממים במידה שווה, ולכן מעמיסים בעלי חיים (או סחורה חקלאית למשל) בתא המתאים מבחינת טמפרטורה. לצוות המטוס שתפנה אליו (דיילים/ות) אין שום שליטה על הטמפרטורה בתאי המטען. זה בשליטת הטייסים. בקיצור, הטסת בע״ח מתבצעת באופן תדיר, ההליך מוכר, כדאי לסמוך על חברת התעופה שבחרת בה, כי אם אתה לא סומך עליהם, אתה צריך להיות הרבה יותר מודאג.
  4. צוות המטוס מקבל הודעה מסודרת על בעלי חיים בתא המטען, כחלק מהמידע הכללי על המטען המועמס. אתה לא צריך לומר להם כלום.
  5. גם בב.מ.וו. יש מגבלת גיל, בעיקר לדגמים החזקים. לא זוכר מהי, תבדוק באתר. גם אצלם סיורים במפעל נסגרים מוקדם, כדאי להקדים ולהזמין.
  6. כזה? http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Fiat-Coupe-Rear-Bumper-Reflector-46303242-/161787303300?hash=item25ab465584
  7. מוזר שהגרמנים לא מגבילים בצורה כלשהי את כמות הנכנסים, ובכך פוגמים מאוד בחוויה של כולם. גרידיים? כשאנחנו היינו שם בשבת הצפיפות היתה נוראה. גם כשנמאס לנו ורצינו לצאת מהביתן נאלצנו לדדות דקות ארוכות בנהר האדם הזוחל עד ליציאה הקרובה. בכלל לא משווה בין התערוכות, מה גם שבאוטומוטור לא הייתי המון זמן, אבל בארץ צפיפות שכזו לא היתה עוברת בשקט. מה גם שגיליתי שגרמנים יודעים לדחוף, וחזק.
  8. היינו היום. צפיפות איומה ונוראה. כל המעברים בביתנים המעניינים מפוצצים באנשים ברמה שאי אפשר ללכת. נהר אדם תקוע. לגשת למכוניות זו משימה ממש קשה. להכנס למכונית מעניינת- למשל ג'וליה-תור מייאש. לראות פרארי/למבורגיני/פורשה-בלתי אפשרי. תערוכה מרשימה אבל בכמויות המבקרים הללו קשה להנות. מזל שבחניית המלון עמדו שתי פרארי ומקלארן אחת, אפשר היה להצטלם בנחת. המלצות: לא לבוא בסופש. לא לבוא ביום הראשון שפתוח לקהל הרחב. אם היום הראשון שפתוח לקהל הרחב נופל על סופש (כמו היום), לא להתקרב.
  9. חידשתי לבני את הדרכון לפני שבוע, הגיע הביתה בתוך 3 ימים. מציע לך לפעול במקביל, ללכת מוקדם ככל האפשר למשרד הפנים לחידוש בערוץ הסטנדרטי. יגיע בזמן-הרווחת. לא יגיע-תקדים ההגעה לשדה ותכין 800 ש״ח.
  10. אם למישהו יש טיפים לביקור בתערוכה הספציפית ובכלל תערוכת רכב בקנה מידה כזה אשמח לשמוע. אני מתוכנן להיות שם בשבת הקרובה, עם בן 12. יש דברים שכדאי להזמין כבר עכשיו? נסיעות מבחן?
  11. מוזמן להפגיש את הפנדה המקסימה שלך עם ה sl70 89 שלי. מצרף קישור למודעת מכירה ישנה, שמזל גדול שלא הגיעה לכלל מימוש. נסעה בשנתיים האחרונות בערך 100 קמ. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?245843-%D7%A9%D7%95%D7%A7-%D7%A2%D7%AA%D7%99%D7%A7-%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%9C%D7%91%D7%93-%D7%A9%D7%9C-%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%A1%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%92%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%B4%D7%9E-%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%9E%D7%97%D7%A7%D7%95-%D7%A4%D7%A0%D7%95-%D7%9C%D7%9E%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%9D-%D7%95%D7%9C%D7%90-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%97&p=4117303&viewfull=1#post4117303
  12. בול מה שאני מתכנן לקנות! מאיפה? כמה?
  13. איציק, תוכל לתת פרטים לגבי החנות ברחובות?
  14. יפה מאוד. הדשבורד החדש עמיד יותר או שגם הוא מועד להיסדק?
  15. הנה בת הדודה העכשווית, 435 פתוחה, תמונה מהסופ״ש האחרון במינכן. זו כבר הפעם השניה שלי ב Bmw-welt ובמוזיאון שבמינכן, הפעם עם אחד הבנים. תצוגת תכלית מרשימה של חברה מרשימה מאוד. שכרנו מהם רכב לסיבוב קצר באוטובאן ובכבישים צדדיים. אפשר לשכור גם רכבים יותר קיצוניים, M4 לדוגמה. מומלץ מאוד.
  16. מטוסים ישנים זה נשמע מעניין, יש לך קישור לתחקירים הללו?
  17. אור, קשה לדעת האם היתה כאן עקיצה מכוונת או טעות בתום לב (ובחוסר מקצועיות). אבל אני חייב להצדיע להתנהלות שלך. לזיהוי של העקיצה/טעות-לא טריוויאלי. להתנהלות שקטה ועניינית אבל נחושה וברורה מול הפנצריה. וגם לבחירות המוטוריות שלך...
  18. בתעופה אין הרבה קסמים. כולם רוכשים את אותם המטוסים, בערך באותו הסכום. קונים את אותו הדלק ובערך באותו המחיר, ומשלמים את אותן אגרות מעבר ונחיתה. אם היה איזה פטנט קסמים שמאפשר לחסוך מבלי לפגוע בשירות לנוסע, תוך שניה כל התעשיה היתה מיישמת אותו. אז איך חוסכים בכל זאת? מייצרים מנגנון חיוב מורכב שבו לקוח מתוחכם שיודע לתכנן מראש ולקרוא את כל האותיות הקטנות טס בזול, על חשבון מי שלא עושה את זה, ובסוף טס בלאוקוסט ומשלם יותר מטיסה בחברה סדירה, וזה קורה לא מעט. טסים ליעדים זולים יותר שבהם שירותי הקרקע זולים. משלמים משכורות נמוכות ביחס למקובל בתעשייה. וזה אומר שהטייסים מרוויחים משמעותית פחות, גם הדיילים, גם המכונאים ובעצם כל מי שמטפל בטיסה. מפעילים לחץ כבד ומתמשך על כל שרשרת התפעול לחסוך - לקחת פחות דלק, לסחוב תקלות, לטוס יותר שעות ובתנאים יותר קשים, הדרכות והכשרות מינימליות וכו׳. וגם, יעילות קיצונית בכל מה שלא מכניס כסף - מטה החברה, תהליכי מיון והכשרה ועוד. רוב התהליכים הללו נסתרים מעיני הנוסע. אבל הם שם.
  19. יפייפיה! בוכנות מקוריות למכסה המנוע מצאתי אצלם, יש להם גם את הסמלים: http://stores.ebay.co.uk/Partsworld-uk/Fiat-/_i.html?_fsub=2 לדעתי הקופה הכי יפה במצבה המקורי, תשקול... מה שכן, הגנטים של ה 20VT יפייפיים, אני מתלבט, למרות מה שכתבתי קודם על מקוריות, להחליף לכאלו גם כן. הצבע אצלי במצב גרוע, אם תחליט לצבוע שתף בפרטים, גם אצלי הצביעה מעבר לפינה.
  20. נכון, ומה הקשר בין גודל החברה לבין גיל המטוסים? לופטנזה מטיסה 737-300 ו 737-500, אז מה? ותסתכל על כל החברות האמריקאיות שטסות ליעדים אירופיים עם 767 ואפילו 757. לא טענתי שאלעל יותר טובה מלופטנזה, או שהיא יותר גדולה ממנה. זה טיפשי לטעון את זה. אבל כשאתה טוען שהצי של אלעל מיושן ביחס לחברות אירופיות או אמריקאיות, אתה די טועה. הממוצע די דומה, לפחות אל מול לופטנזה שאותה בדקתי בעבר.
  21. היה לי פעם ויכוח עם מישהו כאן והוא הופתע לגלות שגיל המטוסים הממוצע בלופטנזה יותר גבוה מאשר באלעל. כל החברות האמריקאיות והאירופאיות מפעילות מטוסים בגילאים הללו, זה הסטנדרט בחברות נורמאליות שצריכות להתמודד כלכלית וללא סובסידיות ממשלתיות. רק חברות מהמפרץ/טורקיש שחיות על סובסידיות ממשלתיות אדירות יכולות להרשות לעצמן צי חדש לחלוטין. זה פשוט לא כלכלי. לגבי חברות מהמזרח-אני לא כל כך מכיר את מדיניות הסובסידיות שם, אבל כנראה שחלקן מאוד יעילות. תראה גם את הסקר שפורסם כאן, בלי קשר לאלעל, אין בעשירייה הראשונה אף חברה אירופית או אמריקאית. לא קצת תמוה?
  22. ממליץ לך להעזר בפורום הזה - http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-164-andamp-166/ כמות הידע והנסיון שם מרשימים.
  23. מזגן תקין באלפא 166 מקרר מצויין.
  24. תום, תודה על ההסבר המפורט.
×
×
  • תוכן חדש...