-
הודעות
881 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
1
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי shais01
-
אלפא 166 V6 Super ידנית 1998
shais01 פרסם הודעה בנושא של shais01 בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
כאב לי הלב לבצע את העבודה הזו בלא לשדרג ל Q2, אז הוזמן ואתמול הגיע . אחרי החגים התקנה וה V6 יחזור להרעים בכבישים, הפעם בלי סכנת התפרקות הגיר ועם יכולת האצה משופרת. -
אני מאוד מתחבר למה שעידן כתב. מי שלא טוב לא כאן מוטב למדינה/לחברה ולו עצמו שימצא את מקומו במדינה אחרת. אבל מקוממת הגישה של ׳כמה ח*א כאן, שם כל כך הרבה יותר טוב׳. אם שם כל כך טוב, תעבור ובהצלחה, מכל הלב. אם אתה כאן. על אחת כמה וכמה אם עברת וחזרת, תפסיק ללכלך על המקום שמפרנס ומקיים אותך, בכבוד יותר או פחות. באנלוגיה לרכב. כנראה שלנהוג ב M3 יותר כיף מאשר ביונדאי אקסנט. אבל לבעלי היונדאי אקסנט האחרים מתי שהוא נמאס לשמוע כמה שהאוטו שלהם עלוב. מה גם שלדעתם הוא לא כל כך גרוע. חלקם אפילו יכולים להרשות לעצמם M3, אבל משיקולים שונים רכשו אקסנט. אני אישית לא חושב שישראל היא אקסנט ומדינות המערב האחרות הן M3. ואני אישית חושב שאקסנט זה אוטו לא כייפי, היה לי כזה ממקום העבודה לשנתיים. ובכל זאת, די, נמאס.
-
זו טעות לפתח תיאוריות על סמך מקרה בודד, אבל במקרה שלך בהחלט התחזית מתממשת. ישור קו מאסיבי וטיפול קפדני ומסור אצל בעל מקצוע שמכיר את הרכב מוכיח את עצמו בעלות אחזקה נמוכה בהמשך. מאחל לך שנה רביעית זהה (אם כי צפוי שם טיימינג, לא?)
-
תודה!
-
תודה דורון על ההסבר, אבל אני עדיין מתקשה להבין. בעבר, נאמר שנות ה 60, מרבית המשאיות היו עם מנוע קדמי. כיום, מרביתן עם מנוע אחורי, מתחת לתא הנהג, וללא אף. אם אני טועה בהנחה הזו אשמח לשמוע, אבל זה הרושם שלי ממראה עיני. אני יכול לנחש מה היתרונות של כל תצורה. מנוע קדמי- נגישות קלה לצורך תחזוקה, מבנה פשוט יותר, מאפשרת התקנת מנועים גדולים יותר (פיזית), גישה נוחה לתא הנהג, קירור עדיף ואולי אוירודינמיות. מנוע אחורי/מתחת לתא הנהג- מותיר יותר שטח למטען, אפשרות למבנה קומפקטי יותר, ראות טובה יותר של הנהג. האם זו הסיבה? האם התפתחות הטכנולוגיה צמצמה את חסרונות המנוע התחתי והביאה לכך שמרבית המשאיות כיום הן בתצורה זו?
-
קולוקולוקולו...הטיגריס הכחול נוהם בדרכים - עם טסט!
shais01 פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
אז ככל הנראה אבי ז״ל נסע באוטובוס הזה, שכן הוא עבד שם באותן השנים. מרגש לראות שהאוטובוס שב לכבישים. כל הכבוד! -
מי מהוותיקים/מומחים כאן ידע להסביר את תהפוכות מבנה המשאית? אני מתכוון לכך שבעבר מרבית המשאיות היו ׳בעלות אף׳, המנוע היה ממוקם לפני תא הנהג. כיום מרביתן ׳בלי אף׳, כשתא הנהג ממוקם מעל/לפני המנוע. תודה,
-
גיסי נסע כמה חודשים טובים עם לוחית רישוי שגויה. החליפו את מיקומן של שתי ספרות בטעות. לא זוכר איך זה התגלה בסוף, האוטו עבר ככה רישוי (רכב חדש). אולי זה המקרה גם כאן.
-
אלפא 166 V6 Super ידנית 1998
shais01 פרסם הודעה בנושא של shais01 בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
-
בדואי איים על חייל בשטחי האש של צאלים בסכין, נורה ונפצע קשה
shais01 פרסם הודעה בנושא של agent_amos בתוך אוף-טופיק
נכון מאוד. ממליץ מאוד לקרוא את ספרו של פרופסור דניאל פרידמן בעניין. -
אלפא 166 V6 Super ידנית 1998
shais01 פרסם הודעה בנושא של shais01 בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
מקפיץ. -
בחצר (גדולה, מושב) היו לנו שני בוקסרים, היום יש כבר שלושה. לילה, חורף, אני בעבודה ואישתי מכניסה את הכלבים בגלל הגשם. פתאום הם מתחילים להתפרע בתוך הבית, מה שמעולם לא קרה, שורטים את הדלת ומתחננים לצאת. אישתי פותחת את הדלת והם כמו טילים באליסטיים טסים החוצה. מאחורי הבית שגרנו בו, בתוך אותה חצר, היה בית חדש בבניה. הם טסו לשם וכל מה שאישתי הספיקה לשמוע בחושך זה צרחות אימה של פורצים בני דודים. השכן יצא גם הוא והספיק לראות את הפורצים פצועים וחבולים בזינוק התאבדות לתוך החצר שלו ומשם בריצת אמוק הלאה. כמושבניק מלידה גידלתי כבר עשרות כלבים, גזעיים ולא. כולל זאב בלגי, אמסטף ורוטוויילר. שילוב כמו שיש בבוקסר, של חביבות ומשפחתיות אל מול מראה מרתיע לא מצאתי. סומך עליהם בעניים עצומות שיצילו את המשפחה מכל צרה אפשרית.
-
אלפא רומיאו 166, V6 Super, ידנית 6 הילוכים, 1998. 3 ליטר, 226 כ״ס. 212,000 ק״מ. היסטוריית טיפולים מלאה. הבעלים הקודמים טיפלו במרכזי. אני טיפלתי בהתחלה אצל איציק ובשנתיים וחצי האחרונות אצל מיכאל. הבעלים הראשון היה מיכאל לוי, הבעלים של סמל״ת, יבואני אלפא, וזו כנראה ה 166 הראשונה בארץ. אחריו החזיקו בה לתקופה קצרה הרו״ח ועורך הדין של סמל״ת, שנאמר לי שלא הסתדרו עם הגיר הידני. הבעלים הרביעי היה אדריכל מבוגר, איטלופיל ותיק, שהחזיק בה כ - 10 שנים. אני קניתי ממנו ביוני 2010, עם כ - 180,000 ק״מ, כך שאני יד חמישית. עם הקניה נעשה טיימינג מלא (כך שכדאי לקונה לשקול לעשות שוב בשנה הקרובה). שופצו הסטרטר והאלטרנטור, הוחלף רדיאטור חימום שנזל. לפני כשנתיים חודשה כל מערכת המיתלים - קפיצים, בולמים (מונרו), משולשים עליונים ותחתונים, כל הבוקסות. בשנה האחרונה הוחלף הרדיאטור שנזל ומאוורר הרדיאטור בחדשים ומקוריים. נדרשת החלפת מצמד/קלאצ׳ וגלגל תנופה. הקונה יקבל את הרכב לאחר התקנת רכיבים חדשים ומקוריים. זו יכולה להיות הזדמנות להתקנת דיפרנציאל מוגבל החלקה מקורי של אלפא, Q2, שכן על העבודה אני כבר משלם. הרכב עמד כל חייו בחניה מקורה, וזה ניכר במראה החיצוני והפנימי. בחוץ מעט שריטות בפגושים. הפנים במצב מצויין, למיטב ידיעתי זו ה 166 היחידה עם עור שחור. ללא תאונות שלדה. נמכרת בגלל קניית פיאט קופה, שביחד עם אלפא רומיאו נוספת, GTV V6, זה קצת יותר מדי. המחיר המבוקש הוא 47,000 ש״ח. לא מנהל מו״מ בטלפון/סמס/ווטסאפ/ה״פ. אם אני לא זמין מוזמנים לשלוח ווטסאפ/סמס ואחזור כשאוכל. נמצא בקדרון, ליד גדרה. 054-5329886, שי.
-
הבעיה היא לא הגובה אלא כמה שמיים המכשיר רואה. כשאתה נוסע צמוד למצוק כמעט חצי שמיים מוסתרים, זה ביחד עם תמונת לוויינים מגבלתית ומכשיר GPS בעל קליטה חלשה יביא לאובדן מיקום. מכשיר חזק יותר מתגבר יותר בקלות על הקשיים.
-
קנה מלכודת דבק לעכברים ותניח באוטו ליד המקום בו ראית אותו. במלכודת יש פרומונים שימשכו אותו והוא ילכד. תיזהר רק שלא תלכוד נוסע תמים. במקרה של הידבקות בטעות שמן בישול ממיס את הדבק.
-
רכב פאר וותיק וחסר שוק - הייתם משלמים פי 3 מהמחירון ?
shais01 פרסם הודעה בנושא של beamvelavan בתוך רכב כללי
אני! מבלי לפגוע בכבודה של ה 156, 166 (ולנציה קאפה) הן מכוניות שאותי מושכות הרבה יותר. -
רכב פאר וותיק וחסר שוק - הייתם משלמים פי 3 מהמחירון ?
shais01 פרסם הודעה בנושא של beamvelavan בתוך רכב כללי
אין לי מושג למה אבי מוכר את ה 166 שלו. אני מניח שזה בגלל סיבה דומה לשלי. אני לא ממש מכיר אותו אבל לא נראה לי שהוא ילך על I30 כמחליפה. אני קניתי לאחרונה פיאט קופה. מחזיק בנוסף אלפא GTV. למרות האמוציות, להחזיק 3 איטלקיות מזדקנות זה קצת יותר מדי. לא מאסתי לרגע ב 166, למרות הבוז שחלק מהכותבים כאן חולקים לה, אולי מבלי שנסעו בה מעולם, לדעתי זה אוטו נפלא. בנתיים אני עושה רעשים של מוכר, מודעה עוד לא פרסמתי. וברור לי שלא אראה חצי מההשקעה על האוטו במכירה. מנגד אם הייתי קונה משפחתומטית בנאלית חדשה, סכום דומה היה הולך לפח על ירידת ערך. -
רכב פאר וותיק וחסר שוק - הייתם משלמים פי 3 מהמחירון ?
shais01 פרסם הודעה בנושא של beamvelavan בתוך רכב כללי
166 לא מוצלחת? מסחרית אתה כנראה צודק. בהשוואה קרה ויבשה אל מול מתחרותיה הגרמניות, כנראה שהיא נחותה. אבל, יש בה משהו חמקמק שאין בהרבה מכוניות אחרות והוא אופי, בטונות. מהמנוע הכריזמטי דרך העיצוב והסאונד. עלי זה עובד. עליך לא? אחלה, אתה כמו כולם. -
מזל טוב!
-
רכב פאר וותיק וחסר שוק - הייתם משלמים פי 3 מהמחירון ?
shais01 פרסם הודעה בנושא של beamvelavan בתוך רכב כללי
קניתי לא מזמן רכב יחסית נדיר, המילה מחירון לא הזכרה לא על ידי ולא על ידי המוכר. אפילו לא בדקתי איך הרכב מתומחר בו. -
לא תצא מזה עם תשובה ברורה. כל אחד כאן ימליץ לך על המוסך/ניק שלו. שלושתם מצויינים, לכל אחד יתרונות וחסרונות. אני מטפל אצל מיכאל ומאוד מרוצה. מציע לך לא לבדוק בתלתן, כי אז למוסך (כל מוסך) שטיפל ברכב יש דילמה אל מול המוכר. תחליט אצל מי תטפל ואצלו תבדוק. ברוך הבא!
-
אבי חלקי חילוף רחובות - 053-8094468 - חוות דעת גולשים
shais01 פרסם הודעה בנושא של מדריך העסקים של carsforum בתוך פורום חוות דעת בעלי מקצוע
מצטרף לממליצים. קיבלתי עצות מצויינות, שירות מצויין בניסיון לאתר חלקים נדירים לאלפות מזדקנות ובסוף גם פתרון. מומלץ מאוד! -
מסכים לגמרי. רק על זה שווה לטוס איתם ולא עם אחרים. והם חברה מצויינת בלא קשר.
-
צניעות כי אני לא הייתי שם על הקרקע, ולמיטב ידיעתי גם לא אתה. ונכון, גם בעיני זה נראה מפגר, ויודע מה- יכול להיות שזה באמת מפגר. אבל, כנראה שהמפקד שהחליט על זה, לא יודע אם זה המגד, המחט או מעליהם, נדרש לעוד אלף החלטות, גדולות וקטנות. יכול להיות שהוא חשש יותר מגודל הכח ולכן בחר להכניס יותר לוחמים על חשבון המיגון שלהם. אולי הוא אפילו דרש עוד אכזריות, ולא קיבל. אתה בטוח, שאם היית במקומו, היית יותר מוצלח? אני לא בטוח לגבי. ויודע מה, לא בטוח גם לגביך. זו הכוונה בקצת צניעות.
-
כולנו, או לפחות חלקנו חכמים כאן לנתח את החלטות המפקדים. בתחום שלי למדתי לפני שנים רבות שזו חוכמה קטנה לנתח באור הניאון ובקרירות המיזוג החלטות שהתקבלו בתנאי לחץ, פיזי ונפשי. במלחמה לוקחים החלטות בתנאי אי ודאות. כמעט אף פעם אין החלטה ברורה שאותה יש לקחת. תמיד יש דילמות ושיקולים בעד ונגד, וכן - גם הימור וגם סיכון מחושב. הרבה פעמים זה מצליח, לפעמים לא. אני מתרשם (מהתקשורת), שהמלחמה הזו מנוהלת ע״י הצבא בצורה לא רעה בכלל, בהתחשב בהססנות הדרג המדיני.. קצת צניעות מצד כולנו לא תזיק.
