Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. shais01

    ריח של עובש מהכביסה

    אולי המכונה בסדר והכביסה נכנסת לארון לחה?
  2. תבדוק אפשרות החזרה של הרכב בדרום. גם אם יעלה קצת יותר, יחסוך לך את כל הנסיעה חזור - זמן, כסף.
  3. אם ברכב שלך יש מתח בשקע המצית כשהסוויצ׳ סגור, תוכל להשתמש במתאם הבא בלי שום הכנה.
  4. אין שום בעיה עם מטען CTEK בתוך האוטו, אני נוהג כך שנים. הוא מייצר מעט חום ולא מייצר גזים בכלל. קנה מתאם כמו בתמונה ותבקש מחשמלאי רכב שיחבר אותו במקום שבו תרצה למקם את המטען (תא נוסעים/תא מטען). חפש כבל מאריך דק ושטוח, חבר את המטען לרכב ולכבל וסגור את הדלת, בעדינות, על הכבל. כך אפשר לנעול את האוטו ולהמשיך לטעון.
  5. ^^^^^ התזיס אולי מאוד מרשימה, לא נהגתי בה, אבל איך נאמר זאת בעדינות, כמו הליברה, גם היא קצת מאותגרת ויזואלית. אין ספק שהדימיון המשפחתי פה בולט. ולא לטובה.
  6. המקבילה של לנצ'יה ל 156 היתה הליברה - Lybra, שלא זכתה להגיע לארץ הקודש. כמו במשפחות מסויימות כשיש אחות יפייפיה (156) ואחות לא (ליברה) להורים יש אתגר לא קטן.
  7. למה סיגמנט מתחת?
  8. הפלטפורמה בבסיסה זהה. העיצוב עניין של טעם. הקאפה יפה אבל טיפה אנונימית. לאלפא שלפני מתיחת הפנים יש אף לא משהו. הדגם שלו הוא אחד הפחות נחשקים, דגמי הטורבו בראש שרשרת המזון. המנוע זהה לזה שבאלפא, מכויל למעט פחות הספק. הגיר האוטומטי בקאפה יותר אמין מזה של ה 166. הקאפה יותר מרווחת, ה 166 משדרת יותר ספורטיביות. מי עדיפה? מקווה שמתישהו שתיהן תהיינה בחניה שלי...
  9. טוב שלקחת עו״ד, זו ההחלטה הנכונה והמתבקשת. אצלי, קבלן ידוע ומוכר ׳התבלבל׳ בתאריך הקובע למדד תשומות הבניה שהוכנס לחוזה. בתקופות של מדד מזנק זה משמעותי מאוד. אני לא שמתי לב, עו״ד שלי כן. ולעוד כמה פרטים. רק זה חסך לי יותר משכרו. לקבלנים יש סט של תרגילים יחסית קבועים, חלקם משפרים את מחיר הדירה מעבר למוסכם (כמו הסיפור שלי עם המדד) וחלקם מצמצמים את ההגנות ופיצויים שתקבל במקרה של עיכובים והסתבכויות. לא לוותר.
  10. מציע לך להיות מוטרד בראש ובראשונה מבטיחות. אם יש ילדים קטנים בבית, אם יש ילדים קטנים אחרים שיש להם גישה לבריכה, אם יש סיכוי קלוש אפילו שילד ימצא את דרכו לבריכה, תחשוב שוב. בריכה רק אם מגודרת כך שתימנע גישה מילדים. ליבי עם כל ההורים שרצו לעשות לילדיהם כיף ומצאו ילד צף בבריכה עם הפנים במים. זוועה.
  11. כמו שציינת, מיטו וגולייטה לא ממש מדברות אלי. אבל אם נתייחס לפן הכלכלי בלבד, בגדול, גולייטה חדשה 170 ידנית עולה בערך 170 א״ש. אחרי 5 שנים, מודל 2011 מוצעות ביד 2 באיזור 70 א״ש. כלומר, בחמש שנים הפסדת 100 א״ש, קצב של 20 בשנה ( לא לינארי כמובן). לא יודע מה איתך, אני השקעתי סכום דומה בשנה הראשונה בישור קו, ובערך רבע ממנו בכל שנה מאז על אחזקה, ובערך תקלה יקרה נוספת בשנה (אלטרנטור, רדיאטור, קלאצ וכו׳). ברור שאם קונים גולייטה בת שנתיים החשבון הכלכלי יותר טוב, אם קונים חדשה ומוכרים אחרי שנתיים הוא יותר גרוע. אז גם אם נניח ירידת ערך של 15 א״ש בשנה לגולייטה, הפערים גדולים. אבל זה לא רק חשבון כלכלי, יותר נכון זה בכלל לא חשבון כלכלי. מי שהאמינות קריטית לו, מי שלהכנס למוסך זה עונש עבורו, מי שנוסע הרבה, מי שאוטו ישן הוא רק אוטו ישן עבורו... כל אלו לא מתאימים לרכב כזה. לי זה מתאים.
  12. סלע, כל אחד ומה שמתאים לו. כלכלית, לא בטוח שזה יותר גרוע מלקנות אלפא חדשה, או אפילו בת שנתיים, בשקלול ירידת הערך. אם יש לך קצת זמן פנוי, אם כניסה למוסך זה לא עונש עבורך ואם הבוסו הזה מדבר אליך כמו שאף מנוע מודרני לא מדבר, זה לא כל כך גרוע...
  13. אז הספק היחידי בעניין האמינות זו בעיית המנוע?
  14. מזל טוב, הגיר הרובוטי, זהה לזוועה שבפוקוס?
  15. ^^^ עלה 50$, אז מה? זה בסדר שיתקלקל אחרי חודשיים? פניתי למוכר והוא יחליף, אחלה שירות.
  16. עצתכם בבקשה, ביחד עם ה SKX009 קניתי לבני בן ה 12 סייקו 5 זול. עבד מצויין למשך כחודשיים. הבוקר עמד מלכת. בניעור או כיוון השעה מחוג השניות מתחיל לעבוד ונעצר אחרי 5-30 שניות. נוער במצטבר דקות כך שלא מדובר בבעיית ׳מתיחה׳ של הקפיץ. הבן ענד אותו על בסיס יומיומי אבל אין שום סימן לנזק. בהסתכלות בגב השעון המשקולת נעה מצד לצד בזמן ניעורו. נקנה בארה״ב. אני יכול בקלות להחזיר או לשלוח לתיקון, אבל האם יש טיפ טוב לפני כן?
  17. אז תרמתי יותר ממך, גם בסדיר וגם במילואים, ואני ממשיך לתרום ולא ממורמר. אני מניח שאתה יותר חכם מקובעי המדיניות כאן, ואם היית ראש הממשלה, בתוך שנה היה כאן צבא מקצועי שעולה חצי להפעיל, היה שלום עם כל שכנותינו או לחילופין היינו כבר כובשים את עזה ולבנון ורבת עמון, כתלות בעמדתך הפוליטית, ומס הכנסה היה נחתך בחצי. אני לא רואה בעצמי ראש ממשלה, לא חושב שאני יודע הכל יותר טוב מכולם, צהל הוא גוף לא יעיל ומסורבל, אבל בהשוואה לגופים ציבוריים אחרים בגודלו, הוא לא כל כך נורא (ראה חברת החשמל, הנמלים המשטרה ועוד). אז בנתיים יש צהל שכזה, שנסמך הרבה על המילואים, ובנתיים צריך אותי, כדי לתרום למדינה את חלקי.
  18. מה זה ׳לא משרת מילואים לא פעיל׳? זה מי שמשרת במילואים בפועל? והבעיה בגישה שלך היא, שכשאתה לא משרת, כשאתה יכול לתרום, היא שאתה מקבל טובה ענקית ממי שכן. טובה הרבה יותר גדולה מרכישת לפטופ בהנחה.
  19. ברחובות יש את איציק אלפא. אמנם לא מורשה, אבל מכיר היטב את הגירים הללו (מניח שדומה לסלספיד של אלפא), מקצוען וישר.
  20. הבנתי במיסוי דומה להבנתי בבלט קלאסי, אבל אין אמנות למניעת כפל מס בין מדינות, וספציפית בין קנדה לישראל? אולי, אם שיעור המס בקנדה נמוך, ידרשו את ההפרש, אבל לשלם פעמיים?
  21. כל הכבוד! ממש שמח לשמוע, ושמח להודות שטעיתי. מסתבר שהניתוח הזה מצליח בניגוד לגישות שמרניות יותר. המשך כך!
  22. shais01

    Tractormeter

    דוושת גז. טרקטורים ישנים (ובתמונה שלך זה פרגוסון 135 אאלט) צויידו בידית גז צמודה להגה. לחלקם התאימו בהמשך דוושת גז בדומה לרכב פרטי. זה נראה המקרה בתמונה שכאן.
  23. אם אתה מתכוון למיסוי בארץ, מצטער אבל אין לי מושג. השעון נשלח לכתובת בניו יורק.
  24. קניתי מהם: http://www.longislandwatch.com/Seiko_SKX009K2_Watch_p/skx009k2.htm
  25. תודה על היעוץ והתמיכה
×
×
  • תוכן חדש...