-
הודעות
881 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
1
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי shais01
-
ההצעה שלך נדיבה מאוד! שלחתי אליך את הרשימה בפרטי, אבל תרגיש חופשי לרדת מזה, פעם האיטלקיות היו הרבה יותר פופולאריות ואני מתעניין בהרבה מבחנים. כיוונתי יותר לארכיון או ספריה שמחזיקים עותקים כאלו ואפשר לצלם או לסרוק. או אם מישהו מכיר מאגר דיגיטלי כזה. אני לא מצאתי. ואם מישהו מעוניין לפנות מקום ולמכור גליונות, אני מקשיב...
-
אוטו מציינים 30 שנות פעילות. ראוי לציון שמוסד בתחום הרכב שורד כל כך הרבה שנים בארצנו הקטנה. בשני הגיליונות האחרונים הם פרסמו ריכוז של הכתבות המרכזיות בשני העשורים הראשונים. יש שם כמה כתבות שמסקרנות אותי, בעיקר על רכבים שיש לי היום (ועל כאלו שאולי יתווספו בעתיד). מעניין לראות איך הרכבים הללו נתפסו אז, כשיצאו לשוק. אשמח לשמוע איך אפשר להגיע לכתבות הללו, אני לא מנוי שלהם.
-
מישהו יכול להאיר את עיני לגבי ההבדלים בין שני הדגמים הבאים של סייקו, האחד שעון הצלילה הקלאסי skx009, והשני דגם זהה כמעט עיצובית המבוסס על סייקו 5 - snzf15. http://www.longislandwatch.com/Seiko_SKX009K2_Watch_p/skx009k2.htm http://www.longislandwatch.com/Seiko_SNZF15_SNZF15K1_Sport_5_Watch_p/snzf15k1.htm
-
מכשיר סטנדרטי לחלוטין, לא רום, לא קסטום. נקנה באירופה ישירות מהאתר של OP. PIN CODE.
-
הגעתי כבר ל 105 הקשות שגויות...
-
הבן שכח את קוד הנעילה של ה OnePlus 2 שלו, וזיהוי טביעת האצבע שלו לא מגיב. אני מצליח להיכנס לחשבון הגוגל שלו ממחשב שולחני, לניהול מכשיר האנדרואיד, ל ׳מסך נעילה חדש׳ , מכניס סיסמה חדשה ואז גוגל אומרים שאין צורך בסיסמה חדשה כי המסך כבר מוגן על ידי סיסמה. וואלה גאונים. יש פתרון אחר לשחרור מסך הנעילה?
-
אתה לא זוכר נכון כנראה... מטוס אזרחי מרושיין ומתופעל כך שישרוד תקלה חמורה אחת. לא רק מנוע, אלא בכל מערכת קריטית אחרת ובכל שלב של הטיסה. כביית מנוע אחד במטוס דו מנועי בהמראה היא ארוע לא נעים, אולי מגבלתי, אבל בטח שלא קטסטרופלי אם הצוות פועל נכון. בטיסה צבאית זה אחרת.
-
אלו שתי סוגיות שונות. כל מטוס נוסעים מרושיין ומתופעל כך שבאובדן מנוע אחד הוא יוכל להפסיק את ההמראה על יתרת המסלול או להמשיך אותה בבטחה. כך שמטוס 4 מנועים צריך ׳לשרוד׳ על 3 ומטוס דו מנועי על אחד. בחציית האטלנטי (או בכל קטע טיסה אחר בו אין רצף שדות תעופה) מטוס דו מנועי מחוייב לשמור מרחק מירבי משדה חרום שבדרך כלל לא עולה על שעתיים טיסה על מנוע אחד. כלומר שאם תתרחש תקלת מנוע, הוא יטוס לא יותר משעתיים לפני נחיתה על המנוע הנותר.כל זאת באישור מיוחד ולאחר הוכחת אמינות של המטוס הספציפי. מטוס רב מנועי (3 מנועים ומעלה) משוחרר מהמגבלה הזו.
-
הפוך, במקום לפתוח, תאטום. תאטום את השקע עם מאסקינגטייפ, תאטום את הרווח שבין הקיר לרצפה. תן לו להרקב בלי להסריח לך. תפתוח בעוד שבוע, אם הריח נשאר, תסגור לעוד שבוע. תבחר מאסקינגטייפ כזה שלא משאיר סימני דבק לאחר ההורדה.
-
אם תדלקת דלק מזוהם מתחנת הדלק, חפש ידיעות בתקשורת המקומית, כנראה אתה לא היחיד שנתקע עם הרכב. זה הסיכוי הכי טוב ופשוט לצאת מזה. תחושת הבטן שלי היא שזה לא המקרה לצערך. יתכן ושוכר לפניך, ביודעין או שלא, תדלק דלק מזוהם או בנזין, וגרם לנזק שהתפרץ אצלך. מזה יהיה לך מאוד קשה לצאת. תדלוק בנזין יכול לגרום לנזק מהיר ואכזרי במנועי דיזל מודרניים. יש לפחות בחלק מהמנועים גם קו מחזיר מתא המנוע למיכל, כך שיתכנו שבבים במיכל שמקורם במערכת הדלק, והגיעו עם הדלק החוזר. הסצנריו שתום הציע, שתדלוק בנזין (על ידך או על ידי שוכר קודם) הוא הגורם לנזק, נשמע לי מאוד סביר. כיוון נוסף הוא שזו תקלה ברכב עצמו שלא קשורה לתדלוק, ושהשבבים מקורם בהתפרקות רכיב בגלל תקלה טכנית. בכל מקרה, בקש לקבל את הרכיבים שפורקו והוחלפו, לפחות צילומים שלהם, בקש לקבל הוכחה (בדיקת מעבדה) לכך שהדלק היה מזוהם. אם אין להם את הרכיבים שהוחלפו ולא בדיקות מעבדה שיוכיחו שהדלק היה מזוהם או מהול בבנזין, יהיה להם מאוד קשה להוכיח שאתה אחראי לנזק. תעשה כל מאמץ שלא להגיע להתדיינות משפטית בחו״ל. בהצלחה, ממש לא כיף.
- 59 תגובות
-
- ביטוח בחו"ל
- השכרה
-
(ועוד 3 )
תגיות:
-
אני מתייחס דווקא ל SKX007, שבהתייחס אליו המחירים זהים. וזה מאוד חשוד בעיני כי להבנתי זה דגם קלאסי עם ביקוש שככל הנראה יחסית יציב. מאחר ואני לא מכיר בכלל את התחום, אני לא מבין איך חנות בישראל עם היקף מכירות יחסית קטן ועלויות תפעול ומיסוי גבוהות יכולה להציע מחיר זהה למחירי חו״ל (שוב, בהתייחס לדגם הזה). אני לא רוצה לחשוד בכשרים, אבל זה מוזר.
-
יפה! הרצועה מקורית של סייקו? קנית מהם? http://ninja-polo.com/items/218654-%D7%A9%D7%A2%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%93-Seiko-SKX007K1-%D7%A1%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%95 אם כן, איך הם מציעים מחירים זהים לאתרים בחו״ל? מה אני מפספס?
-
מתי יפנו חלקים ל 166...
-
אני מסכים איתך לגבי הסיכויים. לגמרי. אבל, מטוס נוסעים מודרני לא יכול להמריא לבד וצריך שטייס יטיס אותו ידנית בהמראה. הוא לא בנוי לשייט לבד, בלי תפעול אנושי. הוא יכול לנחות לבד, בתנאי שטייס הכין אותו לנחיתה. וגם זאת בתנאים מסויימים. אפשר לבנות מטוסים שיטוסו לבד, בלא מעורבות אדם, אני לא בטוח שהם יהיו יותר בטוחים (אבל זה כבר דיון אחר), אבל כיום המערכת לא בנויה למטוסים כאלו, בכמעט כל היבט של הטיסה.
-
מתעניין גם כן ב SKX007, עם רצועת מתכת. יש תתי דגמים? מה זה למשל SKX007K2? איפה לקנות? נמצא הרבה בניו יורק וגם בנגקוק. לא רוצה להסתכן בחיקוי (אם בכלל מזייפים שעונים של 200$). איביי/אמאזון?
-
למרות הנסיון המצויין שלי עם גילי ואסף התפתיתי והזמנתי סט מאתר אינטרנט שיצא זול בכ 200 ש״ח מההצעה של גילי. טעות. הצמיגים הותקנו בפנצריה שתואמה דרך האתר. רעידות במהירות גבוהה. חוזר לאיזון אצלם. הרעידות נמשכות, איזון חוזר, והפאנצרמאכר מבלבל לי את המוח שזה בגלל שצריך כיוון פרונט (שנעשה חודש לפני). עדיין רעידות. אין לי סבלנות לוויכוחים כאלה, תיאמתם עם גילי והגעתי לאיזון. אסף קיבל אותי, בדק ומייד זיהה ששני צמיגים לא יושבים טוב על הגאנט. הצמיגים פורקו והורכבו מחדש, כל הרביעיה אוזנה, והאלפא חזרה ליסוע חלק כמו תמיד. בקיצור, למקצועיות אין תחליף, בזבזתי זמן וקיבלתי בלבולי מוח. חשבתי שאני חוסך אבל בסוף עלה לי יותר. רק צמיגי מוריס!
-
אלפא רומיאו 166 - תהיות/תובנות לגבי מחירונים מול המציאות
shais01 פרסם הודעה בנושא של beamvelavan בתוך רכב כללי
בגדול אתה צודק, אבל כאן אתה טועה... הגיר האוטומטי ב 166 סובל מאוד מקירור מגבלתי ומתפגר מאוד מוקדם, זה נכון. אבל הגיר הידני, מצויין כשלעצמו, סובל מהדיפרנציאל, שמתפרק בלי כל התראה ועל הדרך הורג את הגיר. זו לא בעיה יחודית ל 166, אלא לכל מנועי אלפא V6 (המכונים ׳בוסו׳). המנוע פשוט חזק על הדיפרנציאל. לכן נהוג להחליף לדיפרנציאל מוגבל החלקה (Q2) כאמצעי לשיפור ההתנהגות וגם לשיפור האמינות. -
אלפא רומיאו 166 - תהיות/תובנות לגבי מחירונים מול המציאות
shais01 פרסם הודעה בנושא של beamvelavan בתוך רכב כללי
אולי, אבל לא אצל כולם. -
אלפא רומיאו 166 - תהיות/תובנות לגבי מחירונים מול המציאות
shais01 פרסם הודעה בנושא של beamvelavan בתוך רכב כללי
ועוד שיקול. אלפא כזו שנקנית ב 14,000 יכולה להשכיב בקלות סכום זהה, בישור קו. אין ביטוח שאלפא שנקנית ב 35,000 לא תצריך ישור קו יקר, אבל אם יש תיעוד מסודר של טיפולים ממוסך מוכר ומומחה הסבירות יותר נמוכה. אם הוחלפו בולמים, משולשים ונעשה טיימינג לאחרונה, כנראה שהרוכש לא יתמודד עם בעיות בתחומים הללו. -
אני לא דתי ולא משיחי, ואני נשאר פה למרות שברור לי שאין סיכוי להסדר בדורנו, אולי לא גם בדור של הילדים שלי. למה? כי זו המדינה היחידה שהיא שלי במאת האחוזים. ויש לי אזרחות אירופאית, נחשקת, ואני לא מעלה בדעתי לעבור לגור שם. אז לפחות אחד יש, ואני לא לבד.
-
אסף, אני מקווה שאתה לא ממש מתכוון. מחבל צריך לנטרל בכל מחיר, ואין לי שום בעיה שהוא יירה כדי שיהרג גם אם אפשר היה לנטרלו אחרת. מי שמניף סכין צריך לדעת שהוא חוטף כדור, מיד, בין העיניים. אבל להתעלל בו אחרי שנוטרל? להתעלל בגופתו? הוא צריך לקבל טיפול רפואי, מבחינתי בסיסי,ולעמוד למשפט. הרופא שמטפל בן לא צריך לעשות את המקסימום כדי להצילו, אבל כן טיפול סביר. התנאים בכלא לא צריכים להיות נוחים, ממש לא, להיפך. אבל לשחוט אותו ברחוב? זה בדיוק הגבול בין מדינת חוק לאספסוף הברברי כמו הפלסטינאים ודאעש.
-
דיסקו, באגירה לא ביקש במפורש עצה של עורך דין עד להודעתו השלישית. אם זו היתה כוונתו מלכתחילה, חבל שלא פרסם בפורום המתאים, ולא באוף טופיק. ואין לי 5000 הודעות בפחות מ 8 שנים, אלא 700 ביותר מ 10, כך שהטפת המוסר שלך קצת מיותרת.
-
יסלח לי באגירה על ההסטה. זה לא דיון תיאורטי, ולא דפקו כאן כנף ופנס של מרצדס s קלאס חדשה. אני מעריך שבאיזור ה 1000 ש״ח פלוס/מינוס העניין נסגר, ויש לך מטפלת, שעלות שכרה כנראה אלפי ש״ח בחודש מאושרת ואסירת תודה. מטפלת שנמצאת עם הילדים שלך לבד... אז לא חייב, אולי אפילו לא נהוג, אבל פשוט חכם.
-
לא יודע לענות ישירות. אבל טיפש המעסיק שלה. היא מטפלת בילדיו, יש הגיון בבקשה שלה, אפילו רב, והעלות כנראה זניחה ביחס לעלות העסקתה הכוללת. במקום לראות כאן הזדמנות לקנות את ליבה... אדיוט.
