Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. ביצעתי ריסט כמו שמיד תיאר, לא עוזר. הוטען רק במטען מקורי. ניסיתי להטעין בשני מטענים ושני כבלים שונים, שמטעינים את האייפדים בלי בעיה. החלפת סוללה? אין לי כוונה לפתוח אותו לבד.
  2. אייפון 5 לא פרוץ. לא נדלק. בחיבור כבל טעינה מופיע מסך של סוללה ריקה, שמתחלף במסך לבן עם סמל אפל בשחור, ואז מסך כבוי. כל עוד כבל הטעינה מחובר, מחליף בין שלושת המצבים הללו. ריסט לא משפיע, לא מצליח לחבר לאי טיונס. עצות?
  3. המוזר הוא ששני בתי המנורה זהים לחלוטין, נקנו ביחד והותקנו ביחד. מחוברים לאותו המפסק. באחד הלד עובד למופת, בשני מהבהב. אז לבקש בחנות חשמל דרייבר ללד?
  4. מה זה דרייבר? השנאי? בכל מקרה השתמשתי במנורה as is, הוצאתי את ההלוגן והכנסתי את הלד. בכל הנורות האחרות בבית זה עבד יופי...
  5. אז למה אין היבהוב עם הנורה המקורית? הבדלי ההספק?
  6. טוב, עשיתי את המתבקש והצלבתי בין הלדים. התקלה נשארה באותו הספוט, כך שהלד בסדר מה יכולה להיות הבעיה?
  7. החלפתי בכל הבית את נורות הספוטים הסטנדרטיות בנורות לד. בנורה אחת, שמחוברת ביחד עם נורה נוספת, לאחר התקנת הלד, הלד מהבהב. בהפעלה ראשונית הכל בסדר,אחרי מספר דקות הבהוב לשניה, וככל שעובר הזמן קצב ההיבהוב מתגבר עד שהנורה כבויה מרבית הזמן ורק מדי מספר שניות דולקת לשניה ומיד כבית. הנורה המשותפת דולקת כל הזמן, ללא כל בעיה. החלפתי את הלד הבעייתי בחנות בה נרכש בלד חדש, מאותו המתלה. התופעה חוזרת על עצמה, בדיוק אותו הדבר. ספוט שקוע בתקרת גבס. הספוט המקורי 50w/12v הלד 5.6w/12v מצרף את תמונת האריזה של הלד ואת נורת ההלוגן שפורקה. סדרת יצור דפוקה? בעיית חיוט/שנאי אצלי בבית?
  8. בכל מקרה, ואת זה אני ממליץ לך כאלפיסט, אל תלך על gt עם מנוע 2.0jts. תעשה חיפוש כאן ובמועדון אלפא רומיאו iaroc.org.il ותבין לבד למה. אם gt אז רק 3.2 v6 , והיא לא בתקציב שלך.
  9. כל האבזור הנל היה גם ב 1510, בשנת 1980. להורי היתה כזו, שהוחלפה בפאסאט 1.6 אוטומאטית שנת 1983, שנתנה תחושה מוצקה ואיכותית יחסית לרכות המפנקת של הטלבו, אבל היתה ערומה לחלוטין מכל אבזור שהוא.
  10. עד הפוסט הזה פירגנתי לך, למרות הצעירות והגישה הלא בשלה, בגלל המסירות והמחויבות. אבל מי שמתנסח ככה, מבחינתי
  11. shais01

    עזרה באיתור רכב גנוב

    משתתף בצערך! מעבר לתסכול, לנזק הכספי ולחוסר הנוחות בתקופת המעבר לרכב אחר, נדמה לי שיש לרכב היסטוריה משפחתית אצלכם, כך שיש אני מניח גם כאב לב. הזדמנות לאוטוביאנקי לתת כתף...
  12. מזל טוב ובהצלחה!
  13. ממליץ בחום. הייתי היום אצל גיל לפרוק איתורן ישן והתקנת רדיו. על הדרך הורכבו שלטי נוחות. עבודה יסודית, מקצועית. כמות החוטים, מערכות, אזעקות שהוא שלף מהאוטו לא תיאמן. מישהו אחר היה מנתק ומשאיר את הכל, אבל הוא התעקש לפרק עוד פאנל ועוד אחד כדי לשלוף את הכל ו׳לנקות את האוטו׳ כדבריו. תראו את הערמה שנשארה ליד האוטו כשהוא סיים. לא להאמין שהכל נכנס ב gtv קטנה...
  14. הראשון, וזה האתר שלו: http://www.mazberim.co.il/
  15. בשבועיים האחרונים נזקקתי לשני מצברים. בשני המקרים קיבלתי שירות מצויין ומחיר טוב מאוד מאיציק מצברים. הגיעו עד הבית, בזמן שנקבע, החלפה זריזה ומקצועית עם סוללת גיבוי. מומלץ!
  16. אלו נפסלו או שאותן אתה לא מכיר?
  17. בסופש הקרוב אהיה בפאריז עם בני בן ה -11. מתכנן לקחת אותו (ואותי...) לתערוכת פאריז. פעם ראשונה לשנינו בתערוכת רכב מרכזית. אשמח לקבל טיפים, רעיונות והמלצות, מה להזמין מראש. על מה להתמקד. מתכננים להיות שם יום שלם (שישי). תודה,
  18. אפרופו מרצדס ונהגי מוניות, בניגוד לעבר מעטים נשארו עם מרצדס. אין מה לעשות, היום רכבים אחרים נותנים לא הרבה פחות ועולים הרבה פחות בקניה ובאחזקה. אצל נהג מונית שעושה 100,000 קמ בשנה זה עוד יותר קריטי. אז נהג שיש לו לקוחות פרטיים שמחפשים/דורשים סטנדרט גבוה חייב מרצדס. נהג מבוגר/מבוסס שיכול להרשות לעצמו להתפנק, יצפר את עצמו במרצדס. הרוב יבחרו בקיה לסוגיה/פלואנס/סקודה.
  19. הי תום, אני ראיתי פיאט מורטי כזו באחסנה בכפר טרומן. היא עמדה מכוסה בתוך סככה, אין סיכוי לראותה מהכביש כך שאין טעם לקחת אוטו ולהתחיל להסתובב במושב. קצה החוט שאוכל לתת לך שזה היה במשק שיש בו פנסיון לכלבים, בעל הבית בפנסיון אמר שהרכב שייך לאחיו שגר בחול. בכל מקרה זה היה לפני הרבה זמן, לפחות 5 שנים. בהצלחה וכיף לך שגדלת עם אבא חובב רכב שכזה. גם לי היה המזל...
  20. דני דין, אתה היחיד בפוסט הזה שחושב שהמוסך נהג כשורה. יכול להיות שאתה צודק וכולנו טועים. עובדתית, בנתיים, המוסך האמור טעה, וטעה בגדול, גם באבחנה המקצועית וגם בהתנהלות מול הלקוח. יכול להיות שההבנה הטכנית שלך טובה, אין לי מושג. די ברור שההבנה שלך ביחסי אנוש לא ממש, אם אתה לא מצליח להבין היכן המוסך טעה. הדיון איתך עקר ואני פורש ממנו. מאחל לך שכשתפגוש בעלי מקצוע בתחום בו אתה הדיוט (רופא, עורך דין, מזגניסט או חשמלאי ביתי) ינהגו בך ובכספך ביותר אחריות וכבוד מכפי שהפגין המוסך האמור.
  21. אני לא טענתי כך, ברור שאין לנו מידע מספק לכך. אבל די ברור שהמוסך ניקנק בעיקר את עצמו. היה לו לקוח שמוסכים אוהבים. מטפל בזמן, מקדים טיפולים, מניח שמשלם. המוסך אמר לו שהוא חייב טיפול גדול עכשיו. בנתיים האוטו נוסע, וקיבל שתי חוות דעת מנוגדות. אני מניח שהלקוח כבר לא יחזור למוסך ההוא, וכנראה שכל מי שבחוג מכריו וישמע על הסיפור. עם קצת פחות מזל למוסך, גם השם שלו היה מתפרסם כאן והנזק היה פי כמה וכמה יותר גדול. היה לי מקרה דומה עם מוסך מורשה, לא סתם מורשה, המרכזי, שאיבחן שהלך לי מדחס המזגן, כשהתלוננתי שהמזגן לא מקרר טוב בעמידה. 3000 ש״ח. לא נשמע לי הגיוני. הלכתי למישהוא אחר, מצא שהלך ממסר למאווררי מנוע. החליף וארבע שנים אחר כך אותו מדחס ממשיך לקרר כמו גדול. אני לא חזרתי למוסך ההוא. מוסך שלא בטוח במאה אחוז באבחנה שלו, צריך להיות מאוד זהיר לפני שהוא מציב עובדות לפני הלקוח כשהטיפול המוצע כל כך יקר.
  22. בקיצור, אותו בוחן היה שולח את הרכב של אישתו של בעל הבית ישר לשיפוץ גיר באותה הקלות? אולי אתה מקצוען. אבל אני לא אידיוט.
  23. דני דין, למרות הנסיון ההירואי שלך להגן על המוסך, כל השאר מסכימים שהמוסך הזה במקרה הטוב לא מקצועי. במקרה הרע חמדן ורמאי. היד שלו היתה מאוד קלה על הדק התשלום על חשבון הלקוח. האם, הבוחן היה ממהר כל כך לפסוק שנדרש שיפוץ אם היה מדובר ברכב הפרטי של אישתו של בעל המוסך? של גיסתו? לא נראה לך שההגינות המינימלית כלפי לקוח, ותיק או חדש, היא לעדכן אותו שיש חשד/אפשרות שיש תקלה בגיר המחייבת שיפוץ, העלות היא גבוהה, ושיחליט הלקוח האם להמר על כספו או לא? איך היית קורא לטכנאי מזגנים שבא לתקן תקלה, פוסק שצריך להחליף מדחס ב1000 ש״ח, נשלח הביתה והטכנאי שבא אחריו מחליף קבל ופותר את הבעיה?
  24. אחרי הז*ן שהחברות הטורקיות שמו על הנוסעים הישראליים שלהן במהלך צוק איתן, אתה עדיין שוקל לטוס איתן? מדהים. תבדוק את קטאר אירוויז, אחלה מחירים ושירות. תשאל את משעל. וברצינות, אם לא חברה ישראלית והמחיר קריטי, תבדוק את החברות המזרח אירופיות/רוסיות. הן טסו כמו גדולות במהלך צוק איתן והן זולות. אופציה נוספת היא לבדוק טיסה לבריסל ומשם רכבת לאמסטרדם. אולי יהיה זול יותר. בכלל, החברה המערבית היחידה שלא הפסיקה לטוס זו בריטיש אירוויז. אני שומר לה פינה חמה בלב ומציע לבדוק אותה בכל הזדמנות, מגיעה להם הזדמנות ראשונה. רכב שכור באמסטרדם זה רעיון רע. תחבורה ציבורית מדהימה ואמסטרדם קטנה. אל תגיע מנוזל לטיסה. אם שפעת קח תרופה מתאימה. אם אלרגיה קח אנטי היסטמין.
  25. עולה מהסיפור סוגיה שלי לפחות לא ממש ברורה, אשמח אם מישהו מאנשי המוסכים יחווה דעתו. אם המוסך באמת ובתמים חשב שהגיר מצריך שיפוץ מיידי, אז זה יחסית פשוט. רמה מקצועית נמוכה וחוסר איכפתיות כלפי הלקוח. אבל, אם המוסך ניסה להשחיל שיפוץ גיר, כשהוא מבין שאין בכך צורך: האם מתוך כוונה לשלוח את הגיר לשיפוץ? אז איפה הרווח הגדול שלו שמצדיק לרמות לקוח ותיק? הרי על השיפוץ הוא ישלם למכון הגירים, פירוק והרכבה הוא יעשה. בקיצור, איפה הבוננזה ? או, ויותר חמור, האם הוא התכוון שלא לשפץ את הגיר כלל, אלא אולי רק להחליף שמן גיר, לשטוף עם גרניק ולגבות עלות של שיפוץ? זה כבר נראה מאוד רווחי
×
×
  • תוכן חדש...