Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. בוא נדבר על ריטלין לילדים, לדעתי זה בדיוק כמו הניתוחים הללו אבל יתכן ויהיה יותר קל לדבר על זה. אני לא מכיר סטטיסטיקה, אבל רואה מה קורה סביבי. אחוזים לא מבוטלים מהילדים היום נוטלים ריטלין. חלקם באופן רשמי, חלקם בעידוד הוריהם באופן אפור. פעם לא היה ריטלין, ואז כולם היו צריכים להתמודד, ההורים, המורים והילדים עצמם. היום יש ריטלין, אז הכי קל לסמם את הילדים וכך נמנעים מההתמודדויות הלא קלות. אם הריטלין לא היה זמין, אז לא היה מפלט קל והיתה חובה להתמודד, וראה זה פלא, מרבית הילדים/הורים/מורים היו מצליחים, הרי זה מה שקרה בעבר. תמיד היה חלק מסויים שלא היה מצליח, ועבורו הריטלין הוא הצלה אמיתית. אבל הנתח שלו קטן משמעותית, מאוד, מהנתח של משתמשי הריטלין היום. ההקשר ברור לדעתי. ודרך אגב, הניתוח הזה זול לך. הוא יקר למערכת הבריאות, ומי שמממן את מערכת הבריאות אלה כולנו. כנראה שזול לה יותר לממן ניתוח שכזה מלטפל בחולה לב וסוכרת בן 40.
  2. חייב להביע עמדה שכנראה לא תהיה מאוד פופולארית. דעתי על כל ניתוחי הקיצור/טבעת/שרוול למיניהם שלילית. בגדול, הם נותנים פתח לאדם לחמוק מאחריות לגורלו, לגופו ולבריאותו ולהעביר את האחריות לגורם אחר, במחיר הליך רפואי פולשני, יקר, כואב וגם מסוכן. במילים אחרות, האדם טוחן ואומר לעצמו, בתת המודע - מכסימום, כשנעמוד על סף התהום נעשה ניתוח. נכון, הסביבה היום מאוד לא תומכת עם כל הפרסומות למזון, והזמינות העצומה של מזון מהיר ולא בריא, הכל נכון. ועדיין, אדם צריך לגלות אחריות וכח רצון. אני מניח שיש מקרים בהם ניתוח שכזה הוא הכרח, בין אם מדובר בבעיה רפואית או מנטלית חריגות. אבל כל כך הרבה מנותחים? זה מדהים. קצת מזכיר את מה שקורה עם הריטלין. חצי מתלמידי ביה"ס לוקחים ריטלין כי ההורים/מורים שלהם לא יכולים להתמודד איתם. אני מפרגן לכל מי שעבר את התהליך הכואב הזה, שביט וכל האחרים, ושמח בשמחתו של מי שזה הצליח לו כי להיות שמן בחברה המודרנית, מעבר לבעיות הרפואיות הנלוות, זה אות קיין, אבל יש כאן מפגש אינטרסים של רופאים/קופ"ח/הממסד הרפואי לדחוף להליך הזה ולתת לו לגיטימציה רחבה מכפי שנדרש. וגם אני רחוק מלהיות שחיף, סוחב ק"ג עודפים ונלחם בהם מרבית חיי. יאללה, נכנס לממ"ד
  3. לרגל חזרת ה GTV שלי לג'אנט מקורי, מציע את הסט הנוכחי למכירה. OZ WAVE 17, מרווח ברגים 5 על 98. יושב היום על GTV אז אמור להתאים לכל בנות המשפחה (156/147/GT). צמיגי TOYO T1R 215/45/17 משבוע 11 שנת 2012 שעשו כמה אלפי ק"מ בודדים. מצב מצויין. 2000 ש"ח לג'אנטים, 1000 לצמיגים. 2800 למי שלוקח את שניהם ביחד. שי, 054-5329886 כשלא זמין אז סמס/ווטסאפ/וויבר בבקשה.
  4. איתמר, כצופה מהצד שאין לו דעה נחרצת לגבי הסוגיה המקצועית, אלא רק לגבי ההתנהלות, ודווקא בגלל שאתה מנהל שראוי שיזהר שבעתיים, ראוי שתודה בטעותך המקצועית וגם תתנצל בפני ספארי1 על הסגנון.
  5. פנדוב, שמח להסכים איתך!
  6. התכוונת ל dsg7 כמובן?
  7. פנדוב, לדעתי הדיון הזה עקר. מי שיש לו ts והוא מרוצה, עשה עסק טוב. בדרך כלל הוא מרוצה כי הוא מעולם לא חווה v6. אני הייתי שם מי שחווה v6 ועדיין נצמד ל ts בדרך כלל עושה זאת בגלל פשרה כזו או אחרת. גם הטיעון שלך, בסופו של דבר, נסוב סביב פשרות. אז החיים הם לא שחור ולבן זה נכון, ויש בהם הרבה פשרות. ויש מי שהפער בין הדגמים בלתי ניתן לגישור עבורו כי הוא נוסע הרבה או מסיבות אחרות. אבל, בהנחה שההפרש הוא לא בשמיים, רחוק מזה, ובחירה אחת היא חלום והשניה היא קרוב אבל לא לגמרי, במה תבחר?
  8. ואני חושב שהאמת לא נמצאת בשום אמצע. למי שנוסע הרבה ה v6 עשוי להיות בעייתי בגלל צריכת הדלק. אבל בכל מקרה לקנות אלפא בת עשור פלוס ולסוע בה הרבה זה לא ממש כלכלי. שאר הרכב מלבד המנוע הוא בגדול זהה ולכן אחזקתו זהה. אחזקת v6 יותר יקרה מאחזקת ts, זה נכון, אבל לא בסדרי גודל. לדעתי אחזקת ts+סלספיד יותר יקרה מאחזקת v6 ידנית. שלא לדבר על השילוב המרתק של jts וסלספיד. ובכלל, אם קונים רכב לנשמה, אז הולכים עד הסוף. הפחחות תעלה אותו הדבר. שדרוג המיתלים כנ"ל. ובסוף תישאר עם אלפא עם מנוע פיאט משודרג הייתי עם gtv ts מטופחת מושקעת ושמורה, מכרתי וקניתי gtv v6 עם פוטנציאל אבל שרחוקה ממנה שנות אור, בגלל כל הסיבות הללו.
  9. צעד קטן לאדם, צעד גדול לאלפא. ראיתי אותה במציאות, קשה להאמין כמה שינוי קטן כזה מאיר את כל החזית שלה. נראה שיש לאלפות מזדקנות עדנה לאחרונה, בעיקר אם הן בורכו בתצורת v6 ושלוש דוושות. מזל טוב!
  10. לא שמתי לב להבדל בגודל החישוק. מפתיע שה 156 הגיעה בדגם הבכיר שלה עם חישוקי 15. 225/45/17? אם כך על איזה צמיג הלכת? בדיוק מתלבט במה לצפר את ה gtv לרגל הסט החדש שאמור להגיע בקרוב.
  11. נראית נפלא. למה הוחלפו הגאנטים? עניין של טעם, אבל לטעמי הקודמים יותר יפים ויותר אלפיסטיים. מלבד זאת - כבוד!
  12. ברכב חדיש ויקר שכזה צריך לקחת בחשבון את ירידת הערך כהוצאה הגדולה היותר, כנראה יותר מכל הוצאות האחזקה והתקלות גם יחד.
  13. זה די משעשע שאתה מטיף מוסר בענייני ידיעת החוק לאחד מעורכי הדין הידועים כאן בפורום, שגם עזר לא פעם בעיצה ויותר מזה לחברי פורום בצרה
  14. יפייפיה התמה הזו. בעצם, תמה בכלל זה מכונית יפייפיה. התמונות הללו גם ממחישות איך נתח השוק של תוצרת המגף התרסק. פעם ראית פיאט או אוטביאנקי בכל פינה.
  15. שלום, קניתי רכב עם השחרת חלונות במדבקה, לא ממש מתאים לי. התחלתי להוריד, בחלונות הצדדיים ירד אבל נשארו נקודות בקצוות, כנראה של תוספת דבק. החלון האחורי יותר בעייתי, קילוף מוריד רק את השכבה העליונה, מתחתיה החלון נשאר כהה ודביק. מבקש המלצות לחומרים שיעזרו בתהליך ההורדה והניקוי בלי לפגוע בפנים הרכב או המלצה לבעל מקצוע שיטפל בעניין (אני מאזור רחובות, מוכן ליסוע גם למרכז בשביל מישהו רציני). תודה,
  16. נדיר לפגוש משפחה בעלת סגנון מוטורי כל כך מיוחד! השילוב של הקרוואן עם הקופה הוא שילוב מנצח. אפשר בעזרתו למכור קרח לאסקימוסים ויוני, גם כאן תודה על העזרה, מקווה שנפגש בקרוב.
  17. לא כתבת אם מדובר בפחית מלפפונים חמוצים או זיתים. בכלל, מיכל העיבוי ב 166 שלי נזל, אז לקחתי מיכל ריק של מרכך כביסה במקום, יושב בול ועובר טסט בלי בעיה. וברצינות, לא הבנתי אם אתה ציני (למה?) או רציני. אם אתה רציני, אז לא יכול להיות שאתה רציני. לקחת תא מנוע יפה כל כך ולתקוע בו קופסת שימורים גם אם זה עובד, זה מזעזע.
  18. איך מצאת את המכירה הזו? כמו טמבל פספסתי את הסגירה שלה, נסגרה במחיר מגוחך. כל המוכרים האחרים בבריטניה רוצים 300 פאונד לפחות, קיבלתי גם הצעות על 400 ראובן, מה הסוד?
  19. סיכוי לא רע שיש לך תקלה באחד ממנעולי הדלתות. הוא לא ננעל ולכן כל שאר הדלתות נפתחות בחזרה.
  20. סיכוי לא קטן שהמוסך הנ"ל עקץ ככה את היבואן. לרכב אחר, שכבר לא באחריות היתה תקלה במנגנון הנ"ל. פתחו את התקלה על הרכב שלך לכאורה במסגרת האחריות, והשתמשו בחלק שהתקבל לטובת הרכב השני.
  21. למכירה שתי מכוניות אונו 70SL, 1988/89, אחת במצב מדהים. השניה לשיפוץ או תורמת איברים. כל הפרטים בפורום אספנות. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=4117303#post4117303 שי
×
×
  • תוכן חדש...