Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. עומדת כך כבר בערך 8 שנים. כבר אז היתה רקובה.
  2. כמה היא יפה, הצבע לא ממש מחמיא, חייב לומר, אבל העיצוב הקורות הדקיקות האלה, שכבר אין ולא יהיו ברכב מודרני גורמות לגג להראות כאילו הוא צף על החלונות. לא יכול לסייע לך בהיבטי היבוא, אבל קבל תמונה של משולש כחול נוסף מהסופ"ש האחרון, על גדות אגם קומו, עיירה תיירותית להחריד בשם בלאג'יו. מפגש שנתקלנו בו שכלל עשרות פיאט דינו מדהימות מכל רחבי אירופה, פרארי 308 אחת, מזארטי אחת וגם לנצ'יה סטרטוס סקסית להפליא בצהוב סולידי
  3. אני בעד שתישאר עם הב.מ.וו., כדי שכשתבוא קופה מתאימה אני אקח אותה באמת דילמה, רק אתה יודע את התשובה. לא מזמן דיללתי את סד"כ הרכבים שלי, נוסעים ולא, וזה היה כאב לב אחד גדול. מבין ללבך. והטעם שלך לא רע בכלל...
  4. shais01

    קניית רכב אספנות

    כי אלו השעות בהן רוב האנשים נוסעים לעבודה או לימודים.
  5. אבל המנוע או יותר נכון הראשים ב 166 שונה, ולכן הניסיון שלך עם ה164 פחות רלוונטי. שמעתי מהמכונאי שלי סיפורי זוועה על 166 שמשאבת המים שלה נגרסה, המנוע רתח עד הקו האדום ובקושי היה ניתן לשלוף את המשאבה, אבל לאחר החלפתה המנוע עבד כרגיל. זה מקרה קיצוני אבל כל המכונאים מהתחום ששוחחתי איתם מסכימים שהמנוע הזה עמיד מאוד בכלל ובמיוחד להתחממות.
  6. אשמח לדעת על מה אתה מבסס את הקביעות הנ״ל. הגיר האוטומאטי בעייתי, זה נכון וכבר נכתב כאן. מהיכן הקביעה שהמנוע רגיש? ובמיוחד להתחממות? יש למנוע הזה כמה מאפיינים, עמידות ואמינות היא אחת הבולטות, לרבות להתחממות. ולדעתי כל השרשור הזה הפך לדיון אקדמי בין חובבי המותג, הפותח נבהל מזמן ונס על נפשו
  7. shais01

    אלפא 75

    אתה מוטרד ממצב הרכב, אבל כולם כותבים לך כאן, אולי בגישה קצת צינית (שהרווחת אותה ביושר כאן ובשרשורים אחרים) שהסיפור לא יגמר טוב, בלי קשר למצב הרכב. אם לא הפנמת עד עכשיו, אלפא 75 זה אוטו מסובך לאחזקה וישן. נוסף על זה אתה קונה אותו כדי להסב אותו לגז. בניגוד לאחרים, מבחינתי תעשה מה שבא לך, מצידי תקנה גם פרארי ותהפוך אותה להיברידית כי יש לך חשמל חינם. אם ה 75 הזו תהרס/תתפרק/תישרף בתהליך זה יהיה חבל אבל זו החלטה שלך וזכותך לעשות ברכושך וכספך כראות עיניך. כ ו ל ם כאן, בעלי נסיון בתחום, אומרים לך שזה לא יעבוד, ואם יעבוד זה בטח ובטח לא יהיה כלכלי. אז אתה מוזמן להוכיח שכולם טועים. כבר הוכחת את זה פעם, לא?
  8. אז אני אענה לך כאן, כדי לא לחטוף את השרשור ההוא. נכון, בהתחלה זה נראה מגניב להחזיק שתי gtv, וה ts היתה מקורית ושמורה שממש כאב הלב להיפרד ממנה אבל מתי שהוא נפל לי האסימון שבכל מצב אעדיף את ה v6 ומכאן שהחזקת השניה זה בזבוז, מה גם ששני חברים גילו בה עניין רב, עד שהעיקש מביניהם שבר אותי. מבסוט ממנה עד הגג. וכן, תהיה קופה מתי שהוא לצד ה gtv. הדילמה אם 4 או 5 (אם נמצא) צילינדרים. למה לשמור את הרדיאטור הישן, בהנחה ויוחלף?
  9. מניח שהתכוונת אלי, ולא, שלי אצלי, והרי ההוכחה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=497116 כל שנאמר כאן נכון ומדוייק. ישור קו ל 166, גם זו שלכאורה מטופלת ושמורה זה עניין יקר. יקר מאוד. אבל אחריו יש שקט יחסי ואמינות לא רעה בכלל. המון אופי, מנוע מדהים (ב 166 הכרתי את ה V6 הזה, וההיכרות הזו גרמה לי לקנות GTV עם מנוע זהה ולמכור GTV מצויינת שכל חטאה היה ה TS), צריכת הדלק גבוהה אבל הופתעתי לאחרונה לגלות ש 159 TBI עם מנוע 1.8 טורבו צורכת בערך אותו הדבר. החלקים בארץ יקרים מאוד, חלק לא קטן מהם יחודיים ל 166 (לפעמים משותפים עם לנצ'יה קאפה) ולכן כדאי לפתח מיומנות רכישה בחו"ל. לא ששם ממש זול אבל זה יותר סביר.
  10. שנה טובה. אלפא 166 1998, V6 3.0 ידנית. הוחלף רדיאטור לפני 3 שנים לרדיאטור תחליפי שסופק ע"י בשן רדיאטורים, לפי האריזה תוצרת שוודיה, לך תדע. נוזל קירור יעודי - פראפלו. לאחרונה הופיעה נזילה קלה מאוד מהחלק העליון שמאלי (צד הנהג) מהאזור העשוי פלסטיק. הנזילה מהיקף בליטה עגולה שבמרכזה חלק מתכתי, לדעתי תושבת שאיננה בשימוש. מתחתיה יש בליטה זהה המשמשת כתושבת. הנזילה סטטית - נוזל גם כאשר המנוע כבוי ואין לחץ במערכת. אובדן נוזל קירור - מינימאלי. א. יש דרך לאטום הנזילה? לא מחפש פתרונות חאפריים ואם צריך הרדיאטור יוחלף (הפעם במקורי ) אבל אם אפשר לתקן בצורה איכותית - אני מקשיב. זה רדיאטור שעשה בערך 15,000 ק"מ. ב. מסוכן ליסוע ככה? בשבועיים הקרובים אני די לא פנוי. תודה לכולם ושבת שלום. שי
  11. שלום, מתפלא עליך, מתנה לגיל 30, לא 60 ישה, לא ציינת תקציב וצרכים של ה׳צעיר׳, אבל במקומו הייתי שמח לקבל ציוד לאופנוע/לסקי. גידלת בן בעל טעם טוב.
  12. קצת באיחור כנראה, אבל עברתי על השרשור רק היום. א. בהצלחה ערן, מאחל לך שהשקט בגזרה ימשך. ב. לא יודע איך זה עבר בשקט עד היום, אבל התמונה של אלעד עם הבחור בגופיה החיננית בגבו למצלמה תפור על השרשור הזה. יכול להיות שגם הוא לקוח של גנה, רק שאצלו גנה לא התאפק והתחיל לעבוד עוד לפני שהוא הפשיל את מכנסיו? בסוף יתברר שעם ערן הוא היה עדין.
  13. אני מבין את הכעס שלך, אני בעצמי אכלתי מהם ח*א כשניסיתי להעביר לאספנות ולמכור אופנוע BMW, פעולה טכנית פשוטה היתה כרוכה ב 4 נסיעות למשרד הרישוי הקרוב (רחובות) ושתיים לעמדה מס' 1 בבאר שבע, רק בגלל רשלנות/חוסר מקצועיות שלהם. מנגד, לא מרחם עליהם, עם סוג העבודה וחלק מהקהל הפונה אליהם והיחס לו הם/הן זוכים לאורך כל היום, יכול להיות שגם אני הייתי הופך אדיש/אטום. יש כאן ביצה ותרנגולת, אולי אם המערכת היתה יותר יעילה ואמינה היחס כלפיה היה מלכתחילה שונה. קצת דומה למה שקורה כאן עם הרישוי השנתי.
  14. ה GTV שלי הגיעה עם פילטר פתוח וכל מערכת פילטר האויר המקורית בארגז קרטון. לא היה בארץ פילטר מתאים (שונה משאר דגמי ה V6, משום מה, יחודי ל GTV כנראה) לכן יובא מחו"ל. בביקור הבא במוסך יורכב, נקווה שלא נגלה חוסרים.
  15. היה פילטר פתוח והחלטת לחזור לתצורה המקורית?
  16. מצאתי! http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=776448#post776448
  17. מקסימה! המון הצלחה בשיפוץ. זכור לי מהעבר שרשור שאני לא מצליח למצוא על מגרש גרוטאות/אספנות במושב באיזור בית שמש. היו שם לפחות שתי פנדות דור ראשון. חלודות למוות (וזה היה בשנת 2005 בערך...), אבל אולי, אם המגרש לא פונה לברזל, תמצא אותן עדיין שם ותחלץ מהן מיכל דלק ואולי גם פלסטיקה פנימית (אם זהה בין הדורות). בכל מקרה, ד"ש מהאחות הצעירה - גדולה - ו(מה לעשות, ליד הכריזמטית שלך) בנאלית...
  18. כי בדרך כלל אני טס רק עם כבודת יד, ונמאס לי לפתוח אריזות עם גוזז ציפורניים...
  19. תודה אבל זה לא ממש עוזר, על המיקרה עצמה לא כתוב, וזה לא מפתיע כי באתר של לדרמן כתוב מפורשות שמולטי טול, ככזה, לא יכול להיות TSA approved. אני שואל האם מנסיון החיים מישהו ניסה וראה שזה לוקח.
  20. למישהו יש נסיון עם הטסת מיקרה בתיק היד? מצד אחד היא לא גדולה בהרבה מקוצץ ציפורניים, מנגד יש להב של שתי אצבעות. לחילופין, איזה לדרמן מתאים להטסה בתיק היד?
  21. אהלן, הם כבר לא ברשותי. מצטער. שי
  22. אולי פספסתי כאן משהו, אבל למה אתה מניח שהצמיג מצריך ניפוח? אלא אם החנת את הקטנוע עם פנצר ידוע (שזה אולי מאוחר לומר לך זאת, אבל זו טעות) אם הוא אוחסן עם צמיגים מנופחים סיכוי סביר מאוד שכך תמצא אותו, אולי עם מינוס כמה PSI בודדים, תוכל לרכב עליו לתחנת הדלק הקרובה לבדיקת לחץ ובטח לגלגל אותו החוצה לרכב החונה.
  23. חיפשתי ומצאתי אותה עוד לפני הפרסום כאן, אבל נשארתי עם יותר תהיות מתשובות. הם מונופול? למה אין בשום מקום מחירים של המערכות שלהם?
  24. היום הסתבר לי שלמרות שהאדריכל שלי בישר לי חגיגית לפני שנה וחצי שלא נצטרך להתקין מערכת אוורור וסינון לממ"ד לצורך טופס 4, הוא טעה ואנחנו נתקין לא נכנס לדיון אם צריך, למה צריך וכו' מישהו רכש לאחרונה? המלצות? כמה עולה בגדול?
  25. זה דווקא היה הומור משובח ואיכותי, שנראה לי שפספסת
×
×
  • תוכן חדש...