אתה מוטרד ממצב הרכב, אבל כולם כותבים לך כאן, אולי בגישה קצת צינית (שהרווחת אותה ביושר כאן ובשרשורים אחרים) שהסיפור לא יגמר טוב, בלי קשר למצב הרכב.
אם לא הפנמת עד עכשיו, אלפא 75 זה אוטו מסובך לאחזקה וישן. נוסף על זה אתה קונה אותו כדי להסב אותו לגז.
בניגוד לאחרים, מבחינתי תעשה מה שבא לך, מצידי תקנה גם פרארי ותהפוך אותה להיברידית כי יש לך חשמל חינם. אם ה 75 הזו תהרס/תתפרק/תישרף בתהליך זה יהיה חבל אבל זו החלטה שלך וזכותך לעשות ברכושך וכספך כראות עיניך.
כ ו ל ם כאן, בעלי נסיון בתחום, אומרים לך שזה לא יעבוד, ואם יעבוד זה בטח ובטח לא יהיה כלכלי.
אז אתה מוזמן להוכיח שכולם טועים.
כבר הוכחת את זה פעם, לא?