Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. מה שיפה בעיני זו העובדה שהחויה שלך מבניית בית עם אוסטק שמיר מלפני 10 שנים זהה לשלי שנמצא עכשיו לפני טופס 4. יציבות שכזו נדירה בארץ שבה חלק מבעלי העסקים מנסים, לאחר ביסוס המוניטין המקצועי לחתוך בעלויות על מנת למקסם את הרווח ובדרך פוגעים בתוצר הסופי ולאורך זמן בשמם. שי
  2. אני לא בא מהתחום, אבל 'ביליתי' את השנתיים האחרונות בלתכנן ולבנות בית. מבין שאתה כן מהתחום ולכן אשמח שתסביר למה. להבנתי, אין שום הבדל בין שיטות הבניה לעניין התמחור. כשהתלבטתי לגבי בניה 'מתועשת' כפי שאתה קורא לה לבין בניה מסורתית ביקשתי מאוסטק שמיר תמחור לבניה קונבנציונאלית, בבלוקים, וקיבלתי תימחור שכזה בלי שום בעיה. היה קצת יותר זול. לדעתי, חלק גדול מהקבלנים הקונבנציונאליים נוטים לערפל את עלויות הבניה כדי 'שלא יתפסו אותם במילה', קל יותר לעבוד באוירה מעורפלת שכזו כאשר הסיכון מונח על כתפי הלקוח (לשאת בעלויות לא צפויות) חלקם הפחות ישר אולי מערפל ומטה את ההערכות והתמחורים למטה, תוך זיהוי הבעיות והכשלים, כדי לקבל את העבודה תוך ידיעה שהמחיר יקפוץ תוך כדי העבודה, ע"ח הלקוח. שי
  3. זה היה חצי בצחוק, אבל נטקו כתב את זה בעצמו, ולא פירש. שי
  4. אני גר בבית שלהם הרבה פחות זמן, רק 5 חודשים, אבל התחושה זהה גם ביחס לתהליך הבניה וגם ביחס למוצר הסופי - הבית. שרד את החורף הגשום האחרון בלי אף בעיה. אצלי הבית בנוי משלד בטון ותקרה יצוקה ורק הקירות בנויים מקונסטרוקציה ולוחות. להבנתי כך הם בונים את רוב הבתים כיום. כמו שכתבת, הם לא זולים בשלב התכנון כי הכל על השולחן. גם בסוף הם כנראה לא הכי זולים אבל בטח לא הכי יקרים. אני לא יודע לאיזה ציבור אתה מכוון. בציבור שאני משתייך אליו בית של אוסטק שמיר זה יתרון גדול, וכשבית שכזה מפורסם למכירה זו עובדה שמצויינת בהבלטה. אם הייתי בונה בית להשקעה, במטרה למכור בסיום הבניה אולי הייתי מוטרד יותר. מאחר ובניתי אותו למשפחתי, ובראיה שנגור בו לעשרות שנים (מקווה...) זה פחות מעניין אותי. יתרה מכך, אם אחליט לבנות בית נוסף, אוסטק שמיר יהיו האופציה המועדפת. בקיצור - חבל להשמיץ בלי סיבה. שי
  5. אלפי 737 טסים כל יום, בממוצע יש יותר מאלף באויר בכל נקודת זמן. זה קרה בטיסה אחת מתוך מליוני טיסות=טעות אנוש, לא תכנון לקוי. שי
  6. באמת אחד השידרוגים המשמעותיים ביותר. תהנה! שי
  7. קניתי בחו״ל גלקסי s3. עד עכשיו אני עם s1. איך לעשות את המעבר שיהיה הכי חלק? לאבד כמה שפחות מידע, להעביר את הסמס/ווטס אפ אפשרי או שזה אבוד? המייל שלי ואנשי הקשר בגוגל כך שזה אני מבין יעבור אוטומאטית. תמונות תעבורנה דרך kies. (דרך אגב-צריך לעשות סנכרון או גיבוי?) הסימ של אורנג אם זה רלוונטי ויש כבר מיקרו סימ לs3. תודה, שי
  8. http://media.mot.gov.il/PDF/AIAI_HE/aiai-report-01-13.pdf
  9. אבי שלום, תודה על ההצעה. אני נמצא מחר וביום ג' במילואים בדרום, אנסה לעבור בסניף בב"ש, אם לא - אגיע לת"א. שי
  10. הבעיה היא שגם כשמבצעים את כל שציינת, בסדר בו ציינת, לא קורה כלום. כלומר בחיבור למצבר מתנהג כמצופה. בחיבור לחשמל כאילו לא חובר - אף נורה בשורת הלדים העליונה לא נדלקת, גם אחרי הרבה זמן. כאילו לא חובר לחשמל או נשרף פיוז כלשהו שי
  11. שלום ותודה מראש. מטען מצבר CTEK 3.6, בן חודשיים. הטעין מספר פעמים ללא דופי. עכשיו, ללא כל סיבה ברורה, בחיבור למצבר שורת הלדים התחתונה נדלקת ובלחיצה על כפתור המודים אפשר לעבור בין המודים, אבל בחיבור לחשמל אין שום שינוי ולא מתחילה טעינה (שורת הלדים העליונה). הכבלים שלמים, של ההזנה ושל ההטענה. המטען נקנה בגרמניה (טעות, המחיר בארץ בערך זהה ), כך שמימוש האחריות אפשרי אך מורכב. רעיונות למישהו? שי
  12. יופי של בחירה! בדילמה בין רכב חדיש לרכב ותיק אבל מיוחד ושמור, הייתי בוחר כמוך בלי להסס. איזה כיף זה אוטו כזה, תהנה! שי
  13. אז נסכים שלא להסכים... זה רק עיצוב. ה 80 המקורית של סוף שנות ה 70 - יפייפיה. ה 80 המקורית של 86/7 - יפייפיה. זו שבאמצע בכלל, ככל שהעיצוב המקורי מוצלח/יפה ומעניין, המשימה המוטלת על צוות מתיחת הפנים קשה יותר. לפעמים פותרים את זה בשינוי מינורי האומר 'אנחנו יודעים שהצליח לנו לפני 4-3 שנים, ולכן בקושי נוגעים, רק כי חייבים' ואז בד"כ זה נראה מצויין. לפעמים, בלחץ השוק/המתחרים אונסים את העיצוב להראות מודרני ומתקדם מכפי שהוא נולד להיות, ולא תמיד זה מצליח. שי
  14. ובהקבלה אלינו, תא"ל = גנרל כוכב אחד, אלוף = 2 כוכבים וניחוש אחד למה מקביל הרמטכ"ל אין בצה"ל גנרל 4 כוכבים. שי
  15. מתןך ויקיפדיה: היונים ידועות כנשאיות ומפיצות של מחלות בקרב בעלי חיים ובני אדם. מרבית המחלות המופצות על ידי יונים מועברות על ידי הלשלשת שלהן. מספר מחלות המועברות על ידי הלשלשת הן : אורניתוזיס, דלקת המוח, סלמונלה וטוקסופלזמוזיס. היונים נעקצות על ידי מספר סוגים של טפילים (וקטורים) כגון פרעושים, כינים, קרדיות, קרציות, יתושים, עכבישים, וחרקים עוקצים נוספים. מחלות נוספות המופצות על ידי יונים הינן מחלות תלויות וקטור כגון קדחת הנילוס המערבי.
  16. חסרים קצת פרטים, אבל אני לא לגמרי מבין מה אתה רוצה מהשכנה שלך. אתה בעצמך מודה שיש מטרד של יונים. יונים אולי רומנטיות יותר מחולדות, אבל הן מזיקות לא פחות וכמותן מסוכנות לבריאותך. השכנה שילמה למישהו שיפזר רעל על גג הבית, לא ברשות הרבים. בהנחה ומדובר במדביר מוסמך, אני לא מבין על מה אתה מתלונן. היא התמודדה עם מטרד, בניגוד אליך שמתעלם, שיש לו פוטנציאל לפגוע בבריאותה (ובבריאותך), בדרך שאולי לא לטעמך, אבל יעילה וחוקית. סוגיית הכלב ללא ספק מכוערת. שי
  17. עיצוב זה עניין של טעם, כמובן, אבל מתיחת הפנים של 85 לקחה מכונית מקורית ויפייפיה (ה 80 של תחילת שנות השמונים היתה ונשארה מכונית יפייפיה ואלגנטית בעיצוב מינימליסטי) והרסה אותה בניסיון לשלב מוטיבים מודרניים שפשוט לא עבדו. העיצוב המקורי יפה והרמוני הרבה יותר. די דומה לדרך שבה פיאט הרסו את העיצוב המוצלח של האונו המקורית במתיחת הפנים. דרך אגב, ה 80 והפאסאט היו דומות עד מאוד. האם הן ממש חלקו חלקי גוף (דלתות? כנף קדמית?) כמו במקרה הכרומה/תמה/9000 או שמדובר בדמיון עיצובי בלבד? שי
  18. 6,000 גמיש. לא בא לי להחזיר אותה למחסן...
  19. זה? http://eper.fiatforum.com/eper/navi?COUNTRY=012&SBMK=R&DRIVE=D&MAKE=R&ALL_FIG=2&LANGUAGE=3&NEW_HTTP=TRUE&PREVIOUS_KEY=PARTDRAWDATA&ALL_LIST_PART=0&SB_CODE=-1&KEY=HOME&SEARCH_TYPE=descpart&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&WINDOW_ID=1&GUI_LANG=3
  20. shais01

    פיאט קופה 16v - שיקום

    אני יודע שזה לא הגיוני/מטומטם אבל למרות שקניתי את ה V6 בידיעה שאני מוכר את ה TS, אני פשוט לא מסוגל... אז (לפחות בנתיים) אני נשאר עם שתיהן. אם ראיתי נכון הקופה שלך עם סאן רוף. לדעתי זה מאוד נדיר (בהנחה והוא מקורי), וזה בטוח מוסיף מאוד. ב TS יש לי סאן רוף, ולמרות שהתא קטן וצפוף הוא נעים ומואר (ביום כמובן). בV6 אין וההבדל מורגש מאוד. תהנה ובהצלחה! שי
  21. shais01

    פיאט קופה 16v - שיקום

    איזה יופי של אוטו הקופה הזו! מת לאחת כזו! לפי החצי כיור מתמונה של מכסה המנוע הפתוח אני מבין שאתה אצל מיכאל - החלטה מצויינת, אתה בידיים טובות מאוד! שי
  22. ברור שברגע שהמטוס הזדקר וההטיה התקרבה ואז עברה את ה 90 מעלות הם הבינו שזה לא יגמר טוב, אבל משם ולמדורה זה לקח שניות בודדות. אולי הם אפילו לא הפנימו. בהחלט עדיף על פני המתנה ארוכה למוות.
  23. אוירובטיקה בגובה נמוך של מטוסי קרב היא מרשימה. אבל זה לא מתקרב למטוס תובלה/מפציץ גדול שמתמרן ככה בגובה נמוך. חבל על הצוות של ה B-52, ואני מקווה שלא יחשבו כאן שאני סוג של פסיכופט, אבל אין ספק שהם מתו בסטייל, אפילו לפחד לא היה להם זמן. תוך 15 שניות לעבור ממצב של 'איזו הופעה מעולה אנחנו נותנים' למצב מדורה זה אחלה... שי
  24. בול. שי
×
×
  • תוכן חדש...