חיימי, מעריך את הניסיון שלך כבקר (שנות ה 70?) אבל לדעתי אתה טועה.
מיג 25 תוכנן כמיירט לגובה רב ומהירות גבוהה (ירוט מפציצים) ולכן הוא מצטיין בזה. כמטוס קרב רב משימתי הוא גרוע.
ולהזכירך בכל זאת הוא הופל בסוף ומאז החדירות הללו פסקו.
הרוסים (לפחות מאז שנות ה 70) מפגרים בהמון אחרי האמריקאים.
F-15 מבצעי משנות ה 70, מיג 29 (מקבילו) משנות ה 80 (ושמת לב לדמיון בתצורה הכללית?)
כשהרוסים עדיין מתעסקים בשיפורי אוירודינמיקה ומנועים, האמריקאים כבר 30 שנה מתעסקים באויוניקה וחמקנות, שאלו התחומים החשובים היום. (כשהרוסים הכניסו לשירות את המיג 29, האמריקאים הכניסו את ה F-117 החמקן...).
מזכיר את הסצנה מ'אינדיאנה ג'ונס' ישן, לא זוכר איזה, בה מול האריסון פורד מתייצב איזה לוחם מיומן ומלהטט בחרב, עד שג'ונס נאנח באדישות, שולף אקדח ומוריד אותו. זה בדיוק הפער.
שי