למי שלא מכיר או לא קרא, הנחיתה היפה הזו (והיא באמת יפה) של הפולנים יכולה היתה להמנע לו היו שמים לב שלחיץ (CB - מקביל לפיוז ברכב רק רב פעמי, משהו כמו פקק חשמל בבית) שאחראי על הורדת גלגלים בחרום היה בחוץ.
כלומר - אחרי המראה מניו יורק היתה להם בעיה הידראולית, המשיכו לוורשה וכשניסו להוריד את הגלגלים בעזרת מערכת החירום הם לא ירדו. בנקודה הזו, לו היו בודקים את הלחיץ הנ"ל, כל הנחיתה המפוארת הזו היתה נמנעת. אחרי נחיתה הטכנאים הרימו את המטוס, הכניסו את הלחיץ, הורידו את הגלגלים וגררו אותו למוסך...
הצוות אבל לא נמצא אשם בעניין הזה (של אי בדיקת הלחיץ) כי ה QRH (בד"ח - בדיקות חיוניות) של בואינג לא הנחה לבדוק אותו אם הגלגלים לא יורדים בחרום...
אם אני זוכר נכון זה גם קרה בתקופה שהמסלול השני בוורשה היה בשיפוצים, ומאחר והנחיתה חרצה את המסלול השדה בוורשה היה סגור למשך שלושה ימים.
שי