Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. להשלים עשרת אלפים ק"מ על רכב אחד בלי להחליפו כי הוא לימון ? שי
  2. שי, זה לא רק אתה. התעסקתי עם מר RS בשרשור בו התחזה למומחה תעופה והשמיץ את אלעל. יש לו נטיה מרשימה להתכחש לעובדות שהוא בעצמו העלה באותו שרשור. מרשימה לא פחות היכולת לטעון (למרות ההוכחות שחור על גבי לבן) שאתה טועה ולייבב שאתה מזלזל בו. זה קרה שם וזה קורה כאן. למייטבי לכת, זה כאן - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=442131&highlight=%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%99%D7%A8 ברור שלא התעכבו. ברור שבסקודה האומללה לא היתה שום תקלה מלכתחילה. אדון RS העיד על עצמו שמתוך 7 הוואגיות האחרונות שלו 3 היו לימוניות ברמה שאי אפשר לתקן (מייד הוא יכחיש כמובן...). זה מביא אותנו לשתי אפשרויות בלבד: 1. לאדון RS יש מזל גרוע. מאוד גרוע. עם מזל שכזה הוא ימלא טוטו ביום חמישי עם מוסף הספורט של ראשון הקרוב ולא יזכה. 2. לאדון RS יש בעיה אישית שאותה הוא משליך על מכוניותיו. אני לא פסיכיאטר אבל לדעתי זה המגזר הנכון לפתרון בעיותיו המוטוריות. ועכשיו לסוגיה העיקרית: אם אדון RS עומד על כך ש 3 מתוך 7 הוואגיות שלו היו דפוקות מהיסוד, ושהיבואן לא היה מוכן לטפל בו כראוי אלא לאחר איומים (מעניין למה...). האם הוא לא חייב התנצלות והבהרה לכל באי הפורום כאן, שבפניהם הוא שטח השכם והערב, אם התבקש ואם לא, כמה כדאי/רצוי/כיף וחכם לקנות סקודה? שי
  3. חלק גדול מהאסטרות דיזל מהשנים הללו שירתו שירות צבאי מלא. כשהן היו חדשות זה היה אוטו מעולה. עכשיו זו בטח גרוטאה. תיזהר! שי
  4. גם אמא שלי. כמה הולנדים, אמאל'ה... ושתי התייחסויות לעניין האזרחות: 1. המגבלה על כפל אזרחויות חלה להבנתי על מי שנולד שם. מי שקיבל אותה 'בירושה', יכול להחזיק בכפל אזרחויות, וגם לי יש אזרחות כפולה כמעט שנות דור. 2. מסתבר שיש כאן לא מעטים שיכולים 'לברוח מכאן' ובוחרים שלא לעשות כן. מזל טוב לאופי (לא אופא?, כך אני קראתי לו). יש משהו בגנים ההולנדיים האלו... שי
  5. למי שלא מכיר או לא קרא, הנחיתה היפה הזו (והיא באמת יפה) של הפולנים יכולה היתה להמנע לו היו שמים לב שלחיץ (CB - מקביל לפיוז ברכב רק רב פעמי, משהו כמו פקק חשמל בבית) שאחראי על הורדת גלגלים בחרום היה בחוץ. כלומר - אחרי המראה מניו יורק היתה להם בעיה הידראולית, המשיכו לוורשה וכשניסו להוריד את הגלגלים בעזרת מערכת החירום הם לא ירדו. בנקודה הזו, לו היו בודקים את הלחיץ הנ"ל, כל הנחיתה המפוארת הזו היתה נמנעת. אחרי נחיתה הטכנאים הרימו את המטוס, הכניסו את הלחיץ, הורידו את הגלגלים וגררו אותו למוסך... הצוות אבל לא נמצא אשם בעניין הזה (של אי בדיקת הלחיץ) כי ה QRH (בד"ח - בדיקות חיוניות) של בואינג לא הנחה לבדוק אותו אם הגלגלים לא יורדים בחרום... אם אני זוכר נכון זה גם קרה בתקופה שהמסלול השני בוורשה היה בשיפוצים, ומאחר והנחיתה חרצה את המסלול השדה בוורשה היה סגור למשך שלושה ימים. שי
  6. דווקא יצרו, רק שקראו לה GTV שי
  7. נכון. אבל הבעיה שלה ושלי שיש לפחות שני שיפוצים בעדיפות עליה (אופנוע ב.מ.וו. R-67 שנת 56, אוטוביאנקי אבארט) וכמו שאתה יודע מקרוב, גם האלפות היחסית מודרניות דורשות את שלהן. בקיצור אני מרגיש כמו בדואי זקן מכסייפה שנשוי לארבע נשים וכל אחת מושכת לכיוון שלה... מקווה שזמנה של ה HPE יגיע. שי
  8. נתקלתי ב RS בשרשור בו הוא בחר להשמיץ את החברה בה אני עובד (אלעל), תוך שהוא מציג את עצמו כמבין בענייני תעופה המועסק בנתב"ג וחשוף למידע פנימי. פיזר 'עובדות' לתמוך את טענותיו. כולן שגויות ומצוצות מהאצבע. עימתתי אותו איתן תוך הוכחת טעויותיו, ובמקום להתמודד (כפי שהבטיח!), בחר לברוח ולהעלם. אז עכשיו הוא מכפיש את היבואן שעד לפני דקה היה המהולל בארץ. ועכשיו הוא גם 'בא מתחום הרכב'. מישהו אשכרה שילם לו משכורת כדי להעסיקו בתחום? כמו שאיציק נ. ציין, 3 רכבים בעייתיים מתוך 7, אולי הבעיה לא ברכבים? יש לי תחושה שבצ'מפיון לא ממש נלחצים. כנראה אפילו נושמים לרווחה. הבעיה העיקרית שאני מזהה מהשרשורים הללו היא בעיית אישיות ואופי. שי
  9. אבל זו בדיוק הטענה! רכב כזה לבעל משפחה זה מתבקש, הרבה יותר שימושי/יעיל מרכב סופי מיני סטנדרטי. רכב כזה לרווק שנוהג בו לבד זה מוזר/ביזארי. על פי ההגיון הזה, קח כל דייט חדש שלך למסעדת פועלים סטנדרטית באיזור התעשיה, לבש את הגינס שקיבלת מהבן דוד לפני עשור כי הוא מאס בו (או טוב מזה, את הטרייניג שאתה ישן בו) ותקנחו בארטיק קרח מהמכולת. יש שלבים בחיים/בזוגיות שהתנהלות שכזו מתאימה ונכונה, יש שלבים בחיים שלקנות פיאט קיובו זה המהלך הנכון, לדעתי לרווק זה מהלך מוזר משהו. אבל לפגוש רווקה שבחרה לנהוג בקיובו שי
  10. והפרגוסון הוא 65, לא 165. תודה על המאמץ שאתם משקיעים בכל שבוע. שי
  11. רווק עם רכב מסחרי קטן שקנה אותו מכספו (כלומר, לא הכריחו אותו לקחת אותו מהעבודה)? זה turn off כמעט כמו רווק שגר עם ההורים. לך על הפונטו, אלא אם אתה מתכנן להמשיך לישון באלכסון... שי
  12. לנצ'יה בטה HPE, עומדת בסככה בחצר מאז 2006 בעקבות תאונת צד. עכשיו הזמן להתלבט מה לעשות איתה... תמונות בשרשור שפתח יוני, שטיפח אותה למופת עד אותה התאונה, ובעקבותיה היא אצלי. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1182458&postcount=27 שי
  13. גם אני מושבניק. 3 בוקסרים משוחררים בחצר, מעולם אפילו לא ניסו לפרוץ, מלבד פעם אחת, כשלא היינו בבית. השכן שמע צרחות איימים ויצא החוצה (עם אקדח כמובן), הספיק לראות את הפורצים מזנקים מעל הגדר המפרידה לתוך השטח שלו, חבולים ומזועזעים, והמשיכו בהימלטות מחוץ לחצר שלו. מאז כשאני בעבודה בלילה, אחד הבוקסרים ישן בתוך הבית... שי
  14. מדהים הב.מ.וו., זהה לחלוטין לשלי במראה (R-67?) ובשנתון, אבל שלי נראה כמו פח אשפה לידו שי
  15. אולי קשור לנתח שוק? חברה שתשנה את השיטה (שכולם נוהגים לפיה) תאבד מיד נתח שוק גדול. שי
  16. דביר שלום, בתור אחד המבקשים, תודה! אבל בשבילי זה קצת יותר מדי... אם אפשר שתציין את ה 3-4 תערוכות/מפגשים העיקריים בכל מדינה זה יהיה מצויין, ביחוד כאלו ליד הערים המרכזיות (פרנקפורט/מינכן/ברלין וציריך/ג'נבה). שוב תודה! שי
  17. מקווה שלא ביקשת ממנו לקנות עבורך http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-4305090,00.html שי
  18. שמח לשמוע שהסתדר. אם יש לך חניה פרטית עם נקודת חשמל זמינה תשקול לרכוש מטען מצברים. זה יאפשר לך לתת למצבר פעם בשבוע 'בוסט' שישמור אותו טעון. שי
  19. אם הרכב מניע עם כבלים/בוסטר אז הבעיה במצבר, אבל זה לא אומר שהמצבר גמור אלא בהחלט יתכן שהוא פרוק. במקרה כזה הטענה בנסיעה עשויה לפתור את הבעיה. אני לא מכיר את איציק מצברים, מניח שבמקרה הצורך תוכל למצוא מצבר באוטו דיפו או בחנויות של בני מיעוטים (תלוי היכן אתה גר). חשוב האם הטירחה שווה את הפער במחיר (אתה מעיד על עצמך שאינך טכני, תדע להחליף מצבר בלא לגרום לנזק? ברכב מודרני כמו היונדאי שלך הסיכון לנזק בהחלפה שגויה גדול). להבא, בהנחה ואתה נוסע יותר מאישתך, שקול להחליף רכבים פעם בשבוע, זה יעשה טוב ליונדאי באופן כללי, לא רק למצבר שלה. בהצלחה. שי
  20. shais01

    תדמית של דובר צהל

    תבדוק מה לבשו דוברי הצבא האמריקאי בשתי המלחמות בעיראק ובמלחמה באפגניסטן. שי
  21. כבר התייחסתי קודם לכן, כשהחמאס/גיהאד משגרים בערך 110 גראדים מהם אחד (אחד!) מצליח לפגוע ולגרום לנזק ממשי לא תראה כותרת בסגנון 'תסכול בחמאס' או 'הצלחה גדולה לכיפת ברזל'. כל שיגור של 3 רקטות לבאר שבע או אשדוד מכונה 'מטח', לעומת זאת מאות הפצצות על עזה שוות 'חיל האויר תוקף בעזה'. רחובות ריקים בערב בבאר שבע או אשדוד = 'באר שבע ואשדוד ערי רפאים' ולא 'הציבור מציית להוראות פיקוד העורף'. הכי מצחיק שבזמן שהכותרת המעצבנת הזו מופיעה בוינט בשידור הישיר בערוץ 2 רואים רחובות מלאי אדם. כואב הלב על המשפחה מקרית מלאכי שביתה נפגע וספגה חללים, כל אחד עולם ומלואו, אבל לקרוא לזה הצלחה של החמאס? עד עכשיו זה כישלון מהדהד. בקיצור, ההסתכלות היא תמיד מההיבט השלילי, כאילו מאוזנת אבל בבירור לא. שי
  22. באמת אין אלטרנטיבה? אני ש ו נ א את האתר הזה, כל הזמן היסטריה. רק הכותרות מהמבצע הנוכחי 'מטחי טילים בלתי פוסקים' כשמדובר ב 2-3 טילים שחלקם יורטו וחלקם נפלו בשטחים פתוחים. 'אשדוד ובאר שבע הפכו לערי רפאים' כשיש שידור חי בערוץ 2 ורואים עשרות אנשים ברחובות... אין המלצה לאתר חלופי? שי
  23. בוקסר! אחרי כמה וכמה סוגים, ביניהם רועה גרמני אמסטף והאסקי, ולא מעט כלבים מעורבים, בוקסר זה כלב משפחה מדהים. מגדלים כרגע שלושה... מעכשיו רק בוקסר. שי
  24. באלפות הגדולות (156/166) ובכלל באלפא, הסחירות של הדגמים האוטומטיים נמוכה בהרבה לעומת הידניות. לכן, כשאתה בא לקנות כזו מצבך טוב. כשתמכור, יחסי הכוחות יתהפכו... שי
  25. אם הבלטות שיש לך הו יחסית גדולות (40X40) פשוט ישר את הקרקע ותניח אותן עליה בלי בטון ובלי כלום. זה לא הכי יפה אבל עובד. אם אין בלטות מתאימות חפש בלטות ישנות שהיו נפוצות לריצוף מדרכות לפני האקרשטיין. שי
×
×
  • תוכן חדש...