Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. שלום לכולם, לקראת סיום בניית בית, שלב חיוט נקודות המחשב. החשמלאי הכין את הצנרת וחוטי משיכה. הוא לא מבין בתחום המיחשוב. מבקש המלצות לגבי הכבל שנכון להשתמש בו גם בראיית יכולות עתידיות. סוג? תקן? אם יש המלצות לגבי עלות הכבל וההתקנה, אשמח. תודה שי
  2. תבדוק אם הרדיאטור הפנימי שבמקפיא קפוא=מלא בקרח. אם כן זו תקלה בטיימר של ההפשרה האוטומטית. רוקן את המקפיא לגמרי ותפשיר אותו. נסה לזרז את ההפשרה עם פן ליבוש שיער (זהירות לא להתחשמל!) סיכוי לא רע שאחרי שהמקפיא יפשיר לגמרי, תפעיל את המקרר והוא יעבוד היטב (עד לפעם הבאה שיכולה לקחת הרבה זמן) בהצלחה שי
  3. אחרי האסטרה יונדאי אקסנט (2 דורות לאחור) וזו היתה האחרונה בבעלות צבאית. אח"כ כולם עברו לליסינג - אקסנט/אוואו/קיה ריו. שי
  4. לא נכון. רכבי הפונטו היו רכבי סא"ל, הוחלפו ע"י רנו מגאן דיזל, רנו מגאן טורבו דיזל ואופל אסטרה טורבו דיזל, בזה הסדר. שי
  5. לא קראתי את הכתבה לעומק, אבל הבעיה טמונה פחות ביכולת הטיסה במכונס. זו בעיה קלה יחסית לפתרון. הבעיה הגדולה יותר היא שלכל דגם מטוס יש מהירות וגובה שיוט מייטביים בהתאם למשקלו בכל נקודת זמן (כמות נוסעים+מטען+דלק) ואלו משתנים במהלך הטיסה בהתאם לקצב שריפת הדלק(המהירות יורדת והגובה המיטבי עולה). אני מתקשה להבין איך יצרפו מבנים שכאלו משדות תעופה שונים, הטסים ליעדים שונים, במהירות וגובה שונים. וזה עוד לפני שיקולי עקיפת מזג אויר בנתיב, העדפה לנתיבים שונים בהתאם ליעדים השונים וכולי. שי
  6. לא מכיר בלנו, אבל ברכבים אחרים אם המאוורר (ונטה) של המזגן לא פועלת, המזגן יקרר היטב בנסיעה ויתנתק בעמידה. שי
  7. בוודאי שניתן. בהחלט יתכן שבטסט האחרון על מד האוץ היו נאמר 130K. בהחלט יתכן שהבעלים הנוכחי ישר ואמין ובכלל לא מודע לכך, אלא שבאחת הידיים הקודמות הרכב 'איבד' 100K. הדרך היחידה לדעת בוודאות מה עבר על הרכב היא לפנות ליבואן ולבקש היסטוריית טיפולים. לפעמים תופתע לגלות שלפני 3 שנים הרכב עבר טיפול 200K אם תראה שהרכב טופל עד לפני 3-4 שנים במוסכי היבואן והראה קריאת מד אוץ הגיונית לקריאה נוכחית אפשר יחסית להרגע. שי
  8. מניח שאתה מסיק לבד שברכב בן כמעט 10 ויד 5, העובדה של מד האוץ מופיע 137K לא אומרת כלום, אלא אם יש היסטוריית טיפולים רציפה מיומו הראשון שתומכת את זה. באותה המידה זה יכול להיות 237K או יותר. מבלי להאשים אף אחד זה אפילו יותר מדי טוב, זה בדיוק 15K כפול 9 (ועוד 2000). שי
  9. חן, אתה מבקר את נטישת המסורת ע"י אלפא (נגיד שזה נכון) ואז מבקר את בחירת המנוע? במקום ה V6 הקלאסי של אלפא, עם הצליל, האופי והמסורת אתה ממליץ על ה TS המחורבן הזה שהוא בעצם פיאט? שי
  10. בהצלחה! יש לי במחסן שתי גוויות מפורקות של ב.מ.וו חד צילינדר מהשנים הללו, אני אפילו לא בטוח איזה מודל. מוזמן לקפוץ (לדעתי אנחנו לא כל כך רחוקים, גר ליד גדרה) אשמח לעזור. שי
  11. יפייפיה! מצאתי עוד שתי נקודות דמיון ל 166 שלי. לשתיהן ריפודי עור שחור (נדיר!) ולשתיהן אין סאן רוף (קמצנים!). איזה כיף לקנות אלפא כזו, בערך כמו להתחיל רומן חדש... שי
  12. אחות קטנה ויפה ל 166 שלי - גם 98, גם ידנית, גם V6 (אבל שלי 3.0) ואם אני מזהה נכון, גם שלך כסופה. הלכת על השילוב האולטימטיבי, גם ידני וגם V6 (ה TS לא מתקרב, בשום פרמטר, ל V6 ויש לי את שניהם...). מזל טוב! שי
  13. sperial, יצמחו לך שערות על כף היד לפני שתשמע שצדקת מהבחור, מנסיון או במילים אחרות Don't hold your breath. לא שאתה צריך את זה, זה ברור שאתה צודק כבר עתה. שי
  14. נראה לי שלא התנסחתי בצורה ברורה מספיק. לקאפה האמורה היו על המחוון 140K, והיא הוצגה על ידי בעליה, שהיה גם הבעלים של הסוכנות כבעלת 140K וכמי שהוחלף לה מנוע לפני 100K. מאחר ומשהו הריח לי מוזר (לכאורה מה טבעי יותר מאשר לקנות רכב מבעל הסוכנות, שהיה זה שמכר אותו לבעלים הראשון וקנה ממנו אותו כ'יד שניה') פניתי לשירות לקוחות סמל"ת (מר איתן בן ארי הנפלא!) וביקשתי היסטוריית טיפולים. הסתבר שלאוטו אכן היו 140K, אלא שזה היה לפני כמה שנים, ומאז הוא הספיק לצבור עוד 100K איך ועל ידי מי היא 'איבדה' 100K ? מה שהיה לי ברור בכל מקרה הוא שאין מצב שהמוכר לא ידע שהרכב עבר 240K. שלום ולא להתראות. חבל על האוטו. שי
  15. נו? זה בדיוק שימוש בתכסית! שי
  16. פעם שמעתי כי נשים וגברים (בהכללה כמובן, יש חריגות לכאן ולכאן) מנווטים בצורה שונה. נשים נסמכות הרבה יותר על תכסית וגברים נסמכים יותר על תבליט. מכאן הרבה פעמים לנשים יכולות עדיפות בניווט עירוני ולגברים בניווט מחוץ לעיר. חוץ מזה, לנווט על מפה אילמת זה גברי שי
  17. ירושלמית, לא? מעניין, גם אני הלכתי לראות אותה ב 2008, ואי אפשר היה לנסוע בה כי בדיוק היה פנצ'ר. אבל היותר מעניין היה שלמרות שהמחוון הראה שלאוטו 140,000 ק"מ, היסטוריית הטיפולים בסמל"ת הראתה שיש לו 240,000 וזה כאשר המוכר היה בעלים/שותף של סוכנות של סמל"ת בירושלים, והאוטו טופל אצלו במוסך מהיום הראשון. 'אם בארזים נפלה שלהבת'.. שי
  18. באמת שכחתי תקציב. נאמר עד 2000 ש"ח, אין כמובן חובה להגיע לשם. נוסיף לבקשה יכולת הורדת תמונות עצמאית דרך WI-FI למחשב או עדיף - ישירות לדרופבוקס. אני חסר כל ידע בתחום, אשמח להכוונה. שי
  19. אז אני מבולבל? אתה כתבת שאתה לא עובד בשטח האוירי, לא אני. יללת בתחילת השירשור שאני מזלזל בך. טעית. בתחילת השרשור לא זלזלתי בך, ידעתי שאתה טועה אבל לא היה זלזול. עכשיו אני מזלזל, לגמרי. יודע למה? כי מי שמכבד את עצמו, ונמצא במצבך, יש לו שתי אפשרויות: להצדיק את מה שאמר (ושנינו יודעים שזה בלתי אפשרי, כי זה לא נכון). או להודות בטעותו (ושנינו יודעים שגם זה בלתי אפשרי, כי אין בך את האומץ). אז עושים מה שעושה אפס - ממשיכים למרוח. תמשיך ככה, יש לך יופי של פוטנציאל להיות פוליטיקאי (וגם הם, בחלקם, אנשים עלובים). שי
  20. את זה אתה אמרת, לא אני: אבל כמו כל השירשור הזה, למה לבלבל עם עובדות? מה עם כל התשובות שהבטחת? שי
  21. ומה כתבתי רק פוסט אחד למעלה? אני מעריך כל אחד שעושה את תפקידו במקצועיות ונאמנות. איפה אמרתי אחרת? שי
  22. אתה לא מבין שזה בדיוק מה שהקפיץ לי את הפיוז? הבחור פקיד זוטר בחברה שנותנת שירותי קרקע. לדבריו אפילו לא יורד לרחבת המטוסים. אל תבין לא נכון, כל אחד במערכת המורכבת של שדה תעופה מבצע תפקיד חשוב וקריטי, ובלעדיו המכונה הדי יעילה הזו תתקע. אבל קצת צניעות. לבוא עם איזו יומרה של לנתח את ביצועי חברות התעופה בנתב"ג? נו באמת. אין לו מושג למה מטוס התעכב או לא. אולי המטוס עמד בזמנים כי לחצו את הצוות לצאת לטיסה עם תקלה מגבלתית? אולי המטוס התעכב כי ברגע האחרון הקברניט החליט להוסיף עוד דלק כי מזג האויר מגבלתי? והכי הכעיסה אותי ההשתלחות באלעל, מבלי שהבחור התקרב למטוס שלה בשנים האחרונות, וגם כשהתקרב, לפני שנים, זה היה כנוסע בלבד. אז עימתתי אותו ע ה'עובדות' שהוא נופף בהן כאן כלאחר יד, וכולן שגויות. מאז הוא נעלם. אין לי ויכוח עם פרשנויות וחוויות אישיות בטיסה. יש לי ויכוח כאשר מפרסמים כאן פרשנויות במסווה של עובדות. אז או שיביא עובדות אחרות או שיודה שסתם בלבל את המוח מבלי להבין (שוב, התנהגות כל כך ישראלית, אותה ישראליות שהוא בז לה...) ואז תבין שכל הניתוח שלו כאן שווה בדיוק כלום. שי
  23. RS אני משוחד לטובת אלעל-נגיד. אתה משוחד לטובת לופטנזה- גם נכון. אני לא אמרתי מילה רעה על לופטנזה. אתה לכלכת על אלעל בלי סוף. אז ביקשתי עובדות, הבטחת להביא. חיכינו. מה קיבלנו? המון בלה בלה בלה ושיר הלל לאבא ולדוד שלך. טענת טענות- תביא ע ו ב ד ו ת. ה ו כ ח ו ת לטענות שלך. או שאתה טועה? שי
  24. אתה מבלבל כאן בין רמת החמצן בתא לבין מערכת המיזוג (כמו שבלבלת בטיחות עם בטחון קודם לכן). מערכת המיזוג ממזגת את המטוס ודואגת לאיוורור ולטמפרטורה בתא בעזרת אויר דחוס מהמנועים. מערכת הדיחוס של המטוס היא הקובעת את רום התא בטיסה, שהוא המדד לכמות החמצן באויר בתא ואין לה שום קשר למערכת המיזוג. בוא לא ניכנס לויכוח בואינג/איירבס ונתמקד בזה שלפנינו, אבל אתה מוכן לתמוך את הטענה שלך שה 737 פחות אמינים מה 320? או שאנחנו ממשיכים לפזר הצהרות חסרות בסיס? אתה מודע לחסרונות הגדולים של השיטה של איירבס בבניית מטוסים? זו היתה טענה שלך, לא שלי. אני רק הצגתי לך עובדות. אבל אני מחכה. אתה מבין שהזלזול שלך ב'ישראלי' הוא בדיוק מה שאתה עושה בשרשור הזה? מפזר הכרזות והצהרות חסרות ביסוס תוך התחזות למומחה בתחום. בדיוק כמו הסוחר בשוק שמפזר הצהרות החלטיות האם צריך או לא לתקוף באיראן, באיזה נתיב, ביום או בלילה ובאיזה חימוש תוך ניתוח מדוייק של התוצאות אני לא מחפש להוציא אותך קטן ואותי גדול. באמת לא איכפת לי מה אתה חושב על אלעל. אבל כמו שכבר כתבתי קודם אני לא מוכן שתכפיש אותה בלא הצדקה תוך עיוות העובדות. שי
  25. לא מכיר את SKYTRAX ולא ראיתי את האתר שלהם עד היום. רפרפתי בו עכשיו ואני לא מבין איך הם קובעים את הדירוג שלהם. אם הוא רק ע"פ דיווחי נוסעים אז זה חוזר לטיעון שמה שהנוסע חש ומרגיש הוא א. סובייקטיבי ב. לא תמיד מה שבאמת חשוב. אם הוא מבוסס על ניתוחים אחרים אז אני לא ראיתי אילו ואיך הם נקבעים. וגם אם הם נתנו לאלעל 3 כוכבים, אז היא ביחד עם KLM/DELTA/US AIRWAYS מחד ועם איג'יפט אייר מנגד. נראה לך דירוג רציני? מעבר לכך, בשום שלב לא טענתי שאלעל טובה מלופטנזה, בניגוד ל RS, אלא התקוממתי כנגד ההכפשה מחוסרת הביסוס. שי
×
×
  • תוכן חדש...