Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. איזה כאב לב! אם זה מנחם, ואם אני מבין נכון, יחסיכם רק החלו. מאחל לך למצוא בהקדם מחליפה ראויה. קשה לי לתאר את כאב הלב במקרה דומה בו מדובר ברכב שהיה שנים ארוכות אצל בעליו. שי
  2. יש לי מזה שבועיים שתי GTV, אחת TS ואחת V6 כך שיש לי בסיס לא רע להשוואה. הסיבה היחידה שה TS לא נמכרת היא שהיא כל כך מקורית, שמורה ואהובה. אלפא, יותר מכל רכב אחר בנויה סביב הלב שלה. ה TS החיוור הזה לא דומה בכלום ל V6. זה לא רק ההבדל בכח. זה הסאונד והאופי. אל תתקרב ל JTS, תעבור טוב על כל השרשורים עליו באתר המועדון ותבין לבד. שי
  3. אני מסכים איתכם שחבל מאוד שטיפוס שכזה לא נענש במלוא חומרת הדין. אני לא מכיר את המקרה הספציפי לכן אתייחס רק ברמה העקרונית. במקרים שכאלו מי שמגיש את התלונה הוא הדייל. אם אתה במקומו, מתעמת עם טיפוס מסויים כדי לסייע/להגן על הנוסעים האחרים, מגיש תלונה כנגדו ואז מגלה מיהו-ראש ארגון פשע. ונניח שתלונתך תסבך את האדון הנכבד קשות עם השלטונות המקומיים. משפחתו, חבריו וידידיו יוקירו לך תודה על היחס, נכון? וכשיאיימו עליך ועל משפחתך בארץ, רשויות הצדק והמשטרה יפעלו במהירות ויעילות כדי להגן עליך, נכון? אז נכון, חבל, אפילו מאוד, על ביטול התלונה, אבל לפעמים ככה זה עובד. שי
  4. לא ראיתי רבים כאלו. האמת לא ראיתי אף אחד... שי
  5. תודה, אבל קיבלתי כבר את הטבלה הזו. שאלתי האם אוטודאטה נשארה מבחינת משרד התחבורה הסמכות העליונה, והאם אפשר לקנות בשקט צמיגים במידה שמופיעה כאן וללכת לטסט בלי קומבינות. שי
  6. מאחל לך החלמה מהירה ומינימום של כאבים! אני לא רופא אבל משיחה עם אחד או שניים הבנתי שאורטופדיה היא תחום שבו יש הבדלים תהומיים בין רופא לרופא ויש תתי התמחות (כף יד/כף רגל וכו'). ההבדל בין רופא מומחה למיומן לבין אחד שהוא פחות יכול להיות משמעותי מאוד מבחינת התוצאה הסופית והיכולת התפקודית. אני אומר זאת בעדינות, יכול להיות שבברזילי יש את האורטופד הכי טוב בארץ, אבל רוב הסיכויים שלא ממליץ מאוד לנסות לקבל חוות דעת שניה ושלישית מרופא אחר, ממרכז רפואי גדול ומרכזי יותר. יתכן שלהעביר את הצילומים שלך אליהם זה מספיק. ממליץ (במידת האפשר, מבין שאתה חייל שזה יתרון אבל גם מגבלה) לנסות לעבור את הניתוח, אם ידרש, במקום מיומן יותר (אלא אם תגלה שברזילי טובים בזה, שוב - אפשרי אבל כנראה מפתיע.). שי
  7. מבקש לוודא לפני שאני נכנס להשקעה. כיום יש לי על האלפא GTV 3.0 גנטים לא מקוריים (OZ) במידה ''17 עם צמיגים 215/45/17, כך קניתי אותה. ברשיון המידה היא המקורית - 205/50/16. אם אני מחליף את הצמיגים ל 225/45/17, שמופיעה כאן, אין לי בעיה לאשר את המידה הזו בטסט הבא עלי לטובה בלי טובות/קומבינות וכו'? שי
  8. אם הבעיה מופיעה רק בדלת אחת, סביר להניח שהבעיה היא בצילינדר שבדלת ולא במפתח. אם הבעיה מופיעה בשתי הדלתות הקדמיות, סביר שהבעיה היא אכן במפתח, שנפגם או שהוא בעצמו לא מקורי ומהווה שכפול לא מדוייק של המקור. תבדקי עם מנעולן רציני והוא ידע ישר לענות. אם הבעיה במפתח ניתן לשכפל מפתח זהה למקורי על פי קוד שאמור להיות על כרטיס מיוחד (יש לך?). אם הבעיה בצילינדר אז שלט נוחות יכולה להיות אפשרות חכמה לפתרון הבעיה. שי
  9. צמיגי מוריס, נמצאים בתחנת הדלק של בית עובד. כשאני זקוק לצמיגים אני מבקש הצעה מצמיג ישיר/אנטון, ואז פונה אליהם. השוק הוא תחרותי מאוד וההפרש הוא בערך 50 שח לצמיג. לי זה שווה עבור השירות. על ה 166 שלי התקנתי טויו t1r, למרות שאני רחוק מלנצל את יכולתיו, רכב ספורטיבי לא יכול להרשות לעצמו להראות בציבור עם צמיגים ירוקים שי
  10. תודה רבה! שי
  11. איזה יופי! האם מידה 225/45/17 או 215/45/17 מאושרת לאלפא GTV 3.0 24V שנת 98? תודה, שי
  12. אני נותן לאישתי למנהל סניף הבנק להתאושש קצת מקניית ה GTV V6 בלא למכור את ה TS, לא שזה כל כך נורא, אבל ביחד עם בניית בית זה עיתוי גרוע. אבל אחרי ההתאוששות אני בהחלט רואה קופה לידן בחניה אני לא כל כך פעיל במפגשים אבל תן התראה מראש ואשמח להגיע לראות את ה 75. שי
  13. האבארט' נמכרה וכדי להוציא אותה מהמחסן היה צורך להוציא את הלנצ'יה בטה HPE, שמאחר ומכירת הב.מ.וו. נתקלה בקשיים רגשיים בלתי צפויים היא היחידה כרגע למכירה. אז ניצלתי את ההזדמנות לשטיפה ראשונה מזה בערך 6 שנים ולכמה צילומים נוספים. באחת התמונות, משקיפה מאחור, הסיבה למכירה 8,000 ש"ח. 054-5329886 שי
  14. מדהימה! שמח שהיא והקופה נשארו קניתי לא מזמן GTV V6, גם היא עם מערכת פליטה אופטימית, אפשר לעשות מפגש אודיו, אבל מסוג אחר... נראה לי שאם הצלם היה עומד בצד השני, מול הקיר, הסאונד היה עוד יותר מוצלח, כמו נסיעה במנהרה. שי
  15. אין ספק שהוא גאון מדיני הוא פיתח את מדיניות ׳אפס הסכסוכים׳ של טורקיה במסגרתה היא קיררה את היחסים עם ישראל על מנת לחמם אותם עם סוריה ואיראן. בתוך שנתיים שלוש הכל התפוצץ להם בפרצוף, את היחסים עם המעצמה האיזורית (צבאית וכלכלית) - ישראל הם הרסו ללא תקנה, ובשל הכבוד המטומטם שלהם הם תקועים בעמדה שלא מאפשרת להם אפילו לנסות לשקמם, לעומת זאת היחסים עם סוריה ואיראן על סף מלחמה, והכורדים מזנבים בצבא הטורקי ועל סף הקמת מדינה עצמאית במשולש של טורקיה סוריה ואיראן. גאון. שי
  16. מתגובותיו של מנכ"ל וורטא בישראל בעבר עולה כי הנוהג בתחום, וכנראה גם בוולטה, הוא להחליף מצבר תקול במצבר משומש, אלא אם אין כזה באותו הזמן בתחנת ההחלפה. הוא ייצג את וורטא בתגובותיו אך הציג שזהו הנוהג בכל הענף. שי
  17. עדכון: האבארט נמכרה הבוקר לבית חם. מכירת ה BMW נכנסה להקפאה לכמה ימים. הלנצ'יה זמינה. הנייד שלי הוא 054-5329886 שבת שלום (זמין בשבת) שי
  18. קניתי אלפא GTV נוספת, ואין ארוחות חינם בחיים אז צריך להיפרד מחלק מהרכבים שתיכננתי לשפץ בעתיד 1. אוטוביאנקי אבארט' מקורית, שנת 1984, נקנתה על ידי ב 2005 לאחר שהועמדה ע"י הבעלים הקודמים במצב תקין בשל חוסר שימוש. נסעה בכוחות עצמה למחסן שלי ועומדת שם מאז. מושלמת כמעט לחלוטין, חלודה בכמה מקומות (אחרת לא היתה איטלקיה). כשהועמדה היתה נזילה ממשאבת המים ומלבד זאת נסעה אבל ברור שתצריך ריענון מכאני מלא. 16,000 ש"ח. השרשור שפתחתי ב 2005 בעקבות הקניה : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=89945&highlight=a112 2. לנציה בטה HPE, שנת 1983, מנוע 1600+מזגן. נקנתה על ידי בשנת 2007 לאחר שעברה תאונת צד בעת שחנתה (רכב חולף פגע בה) אצל הבעלים הקודמים. למעט נזקי הפגיעה הנ"ל חלודה בנקודות בודדות. גם היא הועמדה במצב מכאני תקין ונכנסה בנסיעה בכוחות עצמה למחסן. תצריך כמובן עבודת פחחות ורענון מכאני. 8,000 ש"ח. השרשור שפתח המוכר ובהמשכו התייעצות קצרה שלי לאחר הרכישה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129772&highlight=HPE&page=2 3. ולהכי כואב, , אופנוע BMW בוקסר R-67, שנת 1956, בבעלותי כ 20 שנה, גם הוא הועמד במצב תקין. קוסמטית יש פריטים שאינם תואמים את הדגם (פנס, כסא). לא נסע בעשור האחרון. בנוסף עוד שלדה+בלוק מנוע של בוקסר נוסף, ועוד אופנוע וחצי (אולי יותר... האופנועים מפורקים בארגזים) B.M.W חד צילינדר משנות החמישים-שישים. האופנועים הנוספים - ללא רשיונות. לכל החבילה - 22,000 ש"ח. שלושת הרכבים הנ"ל עם רשיונות מסודרים על שמי, שלושתם לא בסטטוס אספנות נכון לעכשיו. התמונות המצורפות משקפות את המראה המאובק העדכני. ה BMW משמאל ללנצ'יה ולא נראה בתמונה. אני נמצא בחו"ל עד לסופ"ש, אז אפשר לתקשר במייל [email protected] לכשאשוב בשישי אפרסם את הנייד שלי. שי
  19. מצטרף בשמחה להמלצה. כל שחולגי כתב נכון - מקצוען, יסודי, פדנט והגון. שי
  20. נראה לי שאתה מאוד צודק בעניין הקנאה. ביום שה GTV הגיעה הביתה, ה 166 פיתחה איזו תסמונת חדשה שלא היתה קודם. מחפשת תשומי שי
  21. זה בדיוק מה שחיפשתי. כח וסאונד. וגם משהו חמקמק שנקרא אופי. את כל אלה ה V6 של אלפא מספק בכמויות. ה TS הוא מנוע כייפי, בעיקר בסל"ד גבוה, אבל הוא לא בליגה של ה V6, שמתאים ל GTV בול. קשה להשוות את הסאונד בין ה GTV ל 166, האחת עם מערכת פליטה מאוד משוחררת (אבל עם ממיר) ופילטר אויר פתוח. בהתחלה חשבתי שהיא רועשת מדי, עכשיו אני מתחיל להתמכר... ה 166 סטנדרטית לחלוטין, זה גם לא מתאים לאופי שלה להיות רועשת, ועדיין הסאונד בהאצה מטמטם. תודה אין בחיים ארוחות חינם, והמשמעות של להישאר עם שתי ה GTV היא לוותר על האוטוביאנקי אבארט' והלנצ'יה בטה HPE שתיכננתי לשפץ מתישהו (וכנראה גם מאופנוע BMW אספנות). דילמה. שי
  22. אז ככה, 3 אלפות, שלושתן ידניות. 2 חולקות גוף וצבע. (בול, אותו קוד צבע). 2 אחרות חולקות מנוע (3 ליטר, V6). 2 מקוריות עד העצם, אחת חלקית (אבל תחזור להיות). 2 שנת 98, אחת 96. רק לאחת סאן רוף, דווקא לזו שהייתה הזולה משלושתן כחדשה. GTV 98 V6 GTV 96 TS 166 V6 98 בנתיים לא ברור אם זה מצב זמני (כלומר ה TS תימכר) או קבוע. הראש אומר למכור, הלב בוכה. בנתיים הלב מנצח... שי
  23. הבטחתי עדכון אחרי העברת הבעלות, ולימדו אותי שהבטחות צריך לקיים. נקנתה אלפא GTV V6 שנת 98. בסך הכל היא במצב טוב, יש כמובן מה לעשות (ובטח יתגלה עוד המון, עוד מעט ). הכיוון הוא להחזיר אותה למראה המקורי (ג'אנטים/קסנון/כסאות וכו'), השקיעו בה לא מעט כסף, אבל אני מעדיף את המראה המקורי. תמונות עוד אין... שי
  24. לשאול מותר, תשובה ביום רביעי אחרי העברת בעלות. אבל בלי רמז אי אפשר - המשפחה מתרחבת שי
×
×
  • תוכן חדש...