Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. אם ח"א מתחזק בהצלחה F-15 בגיל דומה, מטוס הרבה יותר מורכב, לא תהיה בעיה לעשות זאת גם ל 707. זה רק עניין של החלטה ותעדוף.
  2. הבעיה העיקרית במטוסים בגיל שכזה היא לא התחזוקה היומיומית של נזילה הידראולית כאן ותקלה חשמלית שם, אלא מבנית. למרות שמטוסים בנויים בעיקר מאלומיניום ולכן לכאורה חסינים מחלודה (בניגוד לרכבי אספנות), גם האלומיניום סובל משיתוכים ומסדקים, ואין דין מטוס אזרחי שטס 4-16 שעות מהמראה לנחיתה למתדלק/מטוס קרב שגיחותיו קצרות בהרבה, טס הרבה בגובה נמוך וכו'. העומס על המבנה שלו גדול בהרבה. המטוסים הללו לא תוכננו לטוס כל כך הרבה שנים, בלי קשר לכמות שעות הטיסה שלהם והחשש הוא פחות מאובדן מנוע בהמראה או בעיה הידראולית. עם זה הצוותים יתמודדו. החשש הוא ממצב בו המטוס מתפרק באויר בגלל סדק שהתפתח לאיטו ולא זוהה בזמן. שי
  3. אחרי 3 שעות ו - 200 ש"ח (בלי לחשב את עלות הדלק הלוך/חזור) נסגרה הסוגיה. נפגשתי שוב עם הרב בוחן, העיף מבט חטוף על האופנוע והלכנו למשרד. הצגתי לו את כל המסמכים שקיבלתי מחברי הפורום המעידים על דגם המנוע. נשלחתי למכון רישוי 'אלן' להטביע את דגם המנוע. חזרה לרב בוחן וממנו לתור להנפקת רישיון חדש וזהו. אני עדיין לא יודע מה לחשוב על הסיטואציה. מחד שמח שזה נגמר. מאידך עצוב שזו הבירוקרטיה אצלנו. מצרף תמונות הלוחם הותיק בדרך למשרד הרישוי. נתקל בגשם בפעם הראשונה מזה 22 שנה... תודה רבה לכל חברי הפורום שסייעו בעצה ובמסמכים! שי
  4. אילוצי עבודה והחגים מנעו ממני לקחת את האופנוע לשם עד עתה. מתכנן מחר בבוקר. מקווה שנסגור את הפרשה הזו ביום אחד. שי
  5. הייתי היום בעמדה מס' 1 בב"ש. הבוחן היה נחמד מאוד, אבל למרות שבאתי מצוייד בכל המסמכים שנשלחו אלי המעידים על מס' הדגם של המנוע, הוא סירב להסתכל אפילו ואמר 'תביא את האופנוע'. כשטענתי שאין סיבה, שהרי אין מחלוקת/בעיה בעניין עצם קיומו/רישום מס' השלדה או המנוע, ושדגם המנוע לא רשום בשום מקום על האופנוע הוא אמר 'נכון, אבל תביא את האופנוע' בקיצור, מי שאמר שאין טעם לגשת בלי האופנוע - צדק. לפחות לא נסעתי סתם אלא עצרתי בדרך למילואים. עדכונים בהמשך. ושוב תודה לכל המסייעים כאן ובה"פ. שי
  6. shais01

    השכנים החדשים

    ערן, לכל אחד יש סטנדרטים שונים בנוגע לגידול כלבים. יש כאלה שישנים איתם במיטה בלילה, יש כאלו שקשורים בחוץ 24 שעות ביממה. אני חושב, ששתי האופציות סבירות, אם כי ככלב עדיף שתקבל את האופציה הראשונה כל עוד הכלב מקבל מזון, מים ומחסה סביר, והוא מגזע עמיד מספיק לחיים בחוץ, אני לא הייתי מתערב באיך שהשכנים שלי מנהלים את ענייניהם. יכול להיות שהכלב יילל בלילה הראשון או השני כי הוא עדיין לא מורגל למקום החדש. אם זה ימשך אז זו סיבה להתלונן בפני השכנים. אני לא הייתי מתחיל מערכת יחסים עם שכנים חדשים ברגל שמאל על עניין שהוא לא חריג במובהק. (גילוי נאות - מגדל 3 בוקסרים, בחוץ, בחצר גדולה - לא קשורים אלא עם קולר אלקטרוני. מחסה מצויין. נכנסים הביתה רק בלילות קרים במיוחד ורק ללילה.) שי
  7. לאור המגבלה שהוא בעצמו הגדיר (עד 50 ק"ג מעליו) והרמיזות שחילק על בעיית משקל אצל המועמדת, זו בהחלט אפשרות כתוצאה מתאונה מצערת באחת התנוחות במיטה. אם כן, לפחות הוא מת מאושר שי
  8. הבעיה ישי, שאין לי שום דבר לתת לבוחן. הפקידה סירבה להדפיס לי רשיון ושלחה אותי בידיים ריקות לעמדה מס' 1. אפילו לא ידעה לומר האם אני צריך להביא את האופנוע איתי. בדיעבד אני מצטער שלא התעקשתי איתה או מול מנהל/ת. התכנון הוא להתייצב ביום א' על הבוקר בעמדה מס' 1 בבאר שבע. מנסיון העבר היחס שם טוב ולקוות שהסוגייה תיפתר בלי האופנוע בעזרת כל החומר שהעברתם כאן. שוב, אני לא מבין למה אני צריך לסחוב את האופנוע לשם. אם היה מדובר בבעיה במספר השלדה/מנוע הייתי מבין. איחלתי לחייל בהצלחה בהמשך שירותו שי
  9. shais01

    מדור איתור "קרובות"

    המון תודה על העזרה. אני אבל לא מבין למה אני צריך לטלטל אופנוע של מאות ק"ג, שלא במצב נסיעה, לעמדה מס' 1. הרי הם לא מערערים על מספר הרישוי/שלדה/מנוע - כל זה ידוע. דגם המנוע לא רשום על האופנוע בשום מקום. ננסה בלי, אולי אצליח שוב תודה, שי
  10. shais01

    מדור איתור "קרובות"

    יוחאי שלום, המליצו לי לפנות אליך. אופנוע BMW R-67/2 שנת 1954. מספר רישוי 446-671, מספר שלדה ומנוע 616128. אשמח לכל מידע שיש לך לגביו, בפרט מהו דגם המנוע, שכן כשבאתי היום להפוך אותו לאספנות ולהוציא רשיונות (היו מופקדים מאז שנות ה 90) הפקידה טענה שאין אפשרות לעשות זאת שכן דגם המנוע חסר ושעלי להגיע לעמדה מס' 1 (לא ידעה לומר האם עם או בלי האופנוע). תודה מראש. שי
  11. הי אורן, אתה צודק כמובן, מדובר ב R-67/2. אין ספר רכב. מספר השלדה זהה למספר המנוע ובשניהם מוטבע 616128 תודה מראש על העזרה. שי
  12. שלום לכולם. סיכמתי על מכירת האופנוע שבכותרת, שהיה בבעלותי מאז 1990, רשיונות מסודרים ומופקדים מאז אמצע שנות ה 90. ניגשתי למשרד הרישוי על מנת להפוך אותו לאספנות ולהוציא רשיון רכב כדי להעביר בעלות. להפתעתי הפקידה טענה שהדבר אינו אפשרי מאחר וברשיון חסר דגם המנוע. לדבריה עלי לגשת לעמדה מס' 1, לא ידעה לומר האם עם האופנוע או בלעדיו, ע"מ להסדיר את העניין. מעבר לכאב הראש לא נעים לי מהקונה הנחמד שכבר היה בדרך אלי עם עגלה כדי לסגור את העסקה ולקחת את האופנוע. האם אכן עלי לגשת לעמדה מס' 1 הידועה לשמצה? צריך להביא גם את האופנוע? יש דרך להמנע מכל הסיפור? מה אני אשם? למה משרד הרישוי, שהנפיק את הרשיון המקורי, לא פותר את הבעיות של עצמו? שי
  13. תודה למשיבים! שי
  14. מקפיץ... או שאני מתקשה בהבנה או שהמגיבים כאן סותרים אחד את השני. לצורך מכירת רכב שנת 83 ומטה ללא טסט, מעבירים במשרד הרישוי לסטטוס אספנות. האם ניתן עכשיו לבצע העברת בעלות בדואר, כמו רכב רגיל או שגם העברת הבעלות צריכה להתבצע במשרד הרישוי? תודה, שי
  15. גם אם אתה צודק וזו הנחת המוצא של המודיעין, הרבה פעמים אין מה לעשות איתה. ברור שאם השבוי ידע על פעילות מבצעית קרובה, ינסו לשנותה כדי לשמר על גורם ההפתעה. אבל אם הוא מסגיר מידע על מערכות נשק או אפילו תו״ל, אלו דברים שקשה עד בלתי אפשרי לשנות תוך כדי לחימה, ולכן ראוי שחייל הנופל בשבי יעשה כמיטב יכולתו להסגיר כמה שפחות. גם חייל זוטר כמו שליט ידע דברים על מערכת הנשק אותה תפעל (היה תותחן, לא?), ואולי על מערכות ההגנה של המרכבה, שאם הסגיר אותם (ואני מבין שכך עשה), היום הידע הזה נמצא ברשות חיזבאללה, סוריה ואיראן. שי
  16. אתה טועה. מרבית השבויים חזרו חיים. אלו שמתו, לרוב מתו בשלבים הראשונים של נפילתם בשבי, בלינץ על ידי אזרחים או חיילים פשוטים. חלקם מתו במהלך השבי בשל פציעות איתן נפלו בשבי, ולמרות טיפול רפואי כזה או אחר שהשובים נתנו להם. כעיקרון, מהרגע שהשבוי הגיע לידי דרג צבאי בכיר יחסית, הוא היה מוגן מלינץ וזכה לטיפול רפואי סביר כדי להחזיקו בחיים, שהרי שבוי חי שווה הרבה יותר, כמקור מידע וכקלף מיקוח משבוי מת. זה לא אומר שלא היו ׳תאונות עבודה׳ במהלך החקירות, אבל זה לא היה נפוץ ובטח זו לא היתה כוונת השובים. שי
  17. שוב, בידידות ובגישה חיובית, אבל משרשור היונים נראה שאחרי החזרה לארץ חזרת לאותה נקודת מוצא: קשה להמליץ מבלי להכיר, אבל לדעתי שמירת מרחק מההורים חיונית עבורך לפיתוח עצמאות, למרות המחיר הכלכלי. שי
  18. יוסי, אני עוקב אחרי השרשורים שלך בעניין רב, אתה מפיח פה רוח מרעננת בפורום, בלי טיפת ציניות. אבל, מבלי שנפגשנו מעולם, אני מתרשם ששניים מה NEVER AGAIN שלך, רלוונטיים אליך, מאוד. ממליץ, באמת בידידות, להבהיר לעצמך מהם הערכים המובילים שלך לפני שאתה בא לפסול אחרות על סמך תכונות דומות. רמז - שורות 2, 5. שי
  19. איך אתה מגיע מפיאט קופה ואלפא מילאנו לזוועה הזו? בצחוק כמובן... שי
  20. אתה די צודק, למיטב זכרוני כשבדקתי לפי מספר השלדה מדובר ב R-67/2 משנת 1954, אבל ברשיון כתוב שנת 56. אולי יובא ב 56 ולכן נרשם ככזה? שי
  21. אחרי לבטים ודילמות, הב.מ.וו. חוזר למכירה. BMW R-67, שנת 1956, בבעלותי בערך מ 1990, לא נסע יותר מעשור. חלק מהפריטים לא תואמים את הדגם (פנס, כסא). הועמד במצב תקין בשל חוסר שימוש. 30,000 ש"ח. שלדה+מנוע (כולל בוכנות, ללא צילינדרים)+כנפיים+חלקים נוספים של BMW בוקסר זהה. BMW חד צילינדר (מאמין R-25) מפורק אבל כמעט כל החלקים ישנם. שניהם ללא רשיונות. 2,500 ש"ח לכל אחד. 054-5329886 או [email protected] לא זמין לעיתים, לשלוח סמס ואחזור כשאהיה זמין. שי
  22. shais01

    לנצ'יה HPE

    אייל (או גל?), תמשיך ככה ואני מחזיר אותה למחסן. גם ככה אני מלא רגשות אשם וההצעות שאני מקבל הזויות (אנשים נוסעים חצי מדינה, רק כדי להתמקח על 1/4 מהמחיר המפורסם כשברור שעלות השיפוץ היא בסדרי גודל ביחס למחיר הקניה). ברור לי שעיצוב ה HPE שנוי במחלוקת. כשקניתי אותה הייתי בטוח שהקופה יותר יפה. היום אני ממש לא בטוח, הקופה פתאום קצת בנאלית וה HPE מיוחדת ואלגנטית. שי
  23. shais01

    לנצ'יה HPE

    זה נכון. קניתי ב 2007 במטרה לשפץ/לשמש כתורמת איברים לבטה קופה שתיכננתי לקנות מתישהו. עם הזמן דברים משתנים, וגם העדפות. בטה קופה לא קניתי מעולם. היתה לנצ'יה תמה טורבו שנמכרה ומאז ערקתי למתחרה מבית. קניתי לפני 4 שנים אלפא GTV TS 1996. אני יודע, יש כאן אלפיסטים שירקו בבוז - GTV הנעה קדמית, חילול הקודש . אבל אני מת עליה, והבעיה היחידה איתה היתה המנוע הזה. כשקניתי את ה 166 הבנתי שאני חייב V6 גם ב GTV. אז אחרי לבטים לא מעטים ופנטזיות על החלפת המנוע, נקנתה GTV V6 1998, במטרה למכור את הTS. אבל ברגע האמת, פשוט לא יכולתי להיפרד. אז מכרתי בצער את האבארט', ואני מוכר את הלנצ'יה, וככל הנראה גם האופנוע שהוצע למכירה וירד, יחזור לשם (BMW R-67 שנת 1956) תודו שהן יפות ביחד, למרות שהן עדיין לא אספנות שי
×
×
  • תוכן חדש...