-
הודעות
881 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
1
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי shais01
-
שוק עתיק: מכירה בלבד של רכבים קלאסיים. תגובות / מו״מ שאלות ימחקו. פנו למפרסם ולא בלוח
shais01 פרסם הודעה בנושא של razmel בתוך רכבי אספנות
סט של אונו 70SL למכירה. 1) אונו 70SL 1989 לבנה. יד שניה. נקנתה לפני חצי שנה מהיד הראשונה. אדם יקר בן 85 שהפסיק לנהוג. 62,000 ק"מ. צבע מקורי. כחדשה מבפנים. כל מתג ונורה פועלים. מבחוץ מעט שפשופים ומכות חניה. עברה ישור קו מקיף כולל 4 צמיגים, מצבר, טיימינג, רדיאטור חדש וטיפול מלא אצל הגאון מראשון, בני ל. אפילו המגבים חדשים! עברה טסט השבוע במכה ראשונה, ללא אף ריג'קט, כולל התפעלות של הטסטר. שתי בעיות - נדרש ניקוי קרבורטור. המזגן עובד ומקרר אבל מאבד גז. צריך למצוא הנזילה. מלבד זאת הכל עובד. 2) אונו 70SL 1988 כחולה. יד שלישית. 160,000 ק"מ. נסעה היטב עד לפני כארבע שנים ואז הועמדה בגלל רעשי בריחת קומפרסיה מאזור סעפת הפליטה. לא היה ברור אם מדובר בבעיה באטם סעפת פליטה או אטם ראש, ומאחר ולא היה בה צורך הועמדה. שלמה לגמרי אבל לא יפה כמו הלבנה. יכולה לשמש כתורמת איברים לעתיד או כפרוייקט שיפוץ בפני עצמה. מוכר כי הלבנה מתמודדת מול שתי אלפות, ובחצי שנה מאז שנקנתה ונעשה ישור הקו נסעה פחות מ 500 ק"מ. מה שאומר שלמרות הקסם שלה, היא לרוב מפסידה... 7,000 ש"ח לשתיהן ביחד. מחיר הפסד ביחס להשקעה. 054-5329886 שי, אם לא זמין אז בבקשה לא הודעה קולית. סמס או ה"פ. -
בשנת 2006 ראיתי פיאט מורטי בכפר טרומן. היתה במצב אחסנה, אבל נראתה שלמה למדי.
-
אני מניח שהטויוטה לא נמכרה אלא עברה לסטטוס כיף בלבד. אם כך, ובגלל שהנסועה לא מאוד גבוהה, האם המהלך משתלם כלכלית? האם קניית הריו בנוסף לטויוטה, חוסכת בשורה התחתונה כסף?
-
נסיון גניבה של המרצדס שלי - הסתיים בכשלון של הגנבים
shais01 פרסם הודעה בנושא של orenuchx בתוך רכבי אספנות
אורן שמח שהצלחת למנוע את ניסיון א', מקווה שתצליח באותה מידה בניסיון ב', שעצוב, אבל כנראה בוא יבוא. ממליץ לך להיכנס לגיפולוג, פורום לנדרובר/סופה. היו שם לא מעט דיונים על גניבת דיפנדרים וסופות כולל טיפים. קח בחשבון שאם האוטו מוזמן, הסיכון קיים לא רק בבית, וגם אם שדרגת את המיגון בבית לרמת פורט נוקס, כשתקפוץ עם האוטו לסרט/לרכבת/לבירה עם החברה, בהחלט אפשרי שמישהו עקב אחריך ומתעסק איתו בזמן שאתה מבלה. לכן חשוב מיגון on board. בהצלחה! -
קשים חייו של האלפיסט בארץ הקודש
-
זה מתסכל לראות כמה פריטים כאלו עולים באנגליה... הבעיה שאצל מרביתם, גם אצל המוכר הזה, אין משלוח, רק איסוף עצמי. אבל נעקוב אחריו, נראה בכמה יסגר, תודה על ההפניה.
-
[פנדוב, זה היה בשבילי? אם כן תודה אבל AFRA ואני כבר ידידים ותיקים, ראית את האגף החדש שהם בנו לא מזמן? מימון שלי וצינור יניקת האויר ב 166 הוחלף לאחרונה. גם ספקים באנגליה ובגרמניה התחברו לי כבר לארנק. גנטים כמו שאני רוצה ל GTV להבנתי אין בארץ. מחפש Teledial 17
-
שכנעת אותי, עובד על זה. בטוח יהיה כיף, ואולי על הדרך נמצא גנטים ''17 מקוריים ל GTV.
-
פיאט 500 2010 - תקלות על תקלות (התקבל אישור יבואן להחלפת דשבורד ללא חיוב)
shais01 פרסם הודעה בנושא של eyalpa בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נכתב כאן כבר לא מעט פעמים, אבל חש צורך לחזק - אכן לקוח מהגיהנום. ולך אייל, אבא שלי נהג לומר 'כששניים אומרים לך שאתה שיכור, לך לישון'. כשעשרות חברי פורום אומרים לך שההתנהגות שלך מבחילה, בדוק את עצמך. -
צג קילומטראז׳ מהבהב - אלפא רומיאו 147
shais01 פרסם הודעה בנושא של YanVoller בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
סיכוי טוב שאתה בדרך לקניית לוח מחוונים חדש. לא מכיר לעומק 147, אבל יש שם איזה קשר בין ניתוק מצבר לתקלה המתוארת, שהיא טרמינאלית. חפש עוד מידע באתר מועדון אלפא רומיאו. -
היריד בפדובה, הוא ב 24-27/10? זה שבקישור הזה? http://www.eventseye.com/fairs/f-auto-e-moto-d-epoca-11715-1.html יש שם מה לחפש לבעלי איטלקיות משנות ה 90? כדאי להגיע? תודה,
-
[פנדוב, אני ממש לא מנסה להצדיק את ההתנהלות של סמל"ת בהיבט התמיכה ברכבים הישנים ובכלל. רק להאיר שלא תמיד הכל שחור. לדעתי מהמכירה המיתולוגית ההיא הם הרוויחו מעט, אם בכלל, אבל הרוויחו המון כאב ראש. דרך אגב, אמיר השיג את המאוורר הזה במחיר מצויין. לי, ל 166 (מאוורר זהה להבנתי) הוא עלה 249 יורו, אצל ספק רשמי של אלפא בגרמניה.
-
לזכותו של היבואן יאמר שכאשר הוא פינה את המחסן הישן ברמת אביב לפני כשלוש שנים הוא ארגן מכירה מסודרת במחירי שחיטה של כמעט כל המלאי. נכון שהרוב היה מלאי 'מת', אבל חלקנו (וגם אני) קנה שם חלקים חדשים במחירים מגוחכים.
-
אני איתך... ה 166 שלי התנהגה מאוד דומה, שנה ראשונה נוראה ואיומה בהיבט האחזקה, אבל בשנתיים שאחר כך די משעמם. זה לא שלא קורה כלום, אבל מה שקורה הוא די מינורי, כלכלית ובכלל. שימשיך כך, אצל שנינו.
-
בלי קשר לדיון הסוער שהתפתח כאן סביב תמחור איטלקיות מזדקנות, אני חושב שההחלטה שלך נכונה. אני מתרשם שזו היתה קפיצת מדרגה גדולה מדי בכל ההיבטים - כלכלי, ביצועים, כאב ראש. סיכוי גבוה שזה היה נגמר במשבר כלשהו. אם החיידק ממשיך להציק, ההמלצה שלי היא להתעניין באלפא 147. הרבה יותר פשוטה וזולה לאחזקה, ועדיין כרטיס כניסה מצויין לעולם הזה. כרטיס כניסה אחר ויקר יותר זו אלפא מיטו. בכל מקרה, בהצלחה!
-
אתה עדיין מפספס את הפואנטה, למרות שכולם מנסים להסביר לך בכל דרך.
-
חבל להגיב בלי להבין. מחירון יד 2 של הקאפה הזו הוא באיזור 14,000 ש"ח. כדי שאתה, ופותח השרשור תיכנסו לפרופורציה, זה סכום שבקלות, בלי החלפת מנוע/גיר, קאפה כזו בולעת בישור קו. לא שיפור, ישור קו למצב סטנדרטי. אז המוכר מבקש (כנראה, אין לי מושג) 28, כדי למכור בקצת מעל 20, ואם הקאפה הזו באמת במצב טוב אז היא שווה את זה. לא מכיר את המוכר, הקונה ואת הרכב הספציפי.
-
אולי אני אקים עלי עכשיו חלק מאוהדי המותג, אולי אפילו אני אקום על עצמי אבל אני לא ממליץ לך לקנות קאפה עכשיו. אם מדובר ב 2 ליטר אטמוספרית (לא סביר, כי מי שקנה ידנית ב 99 כנראה הלך על טורבו), אז לא כדאי לשלם על מורכבות האחזקה של קאפה כדי ליסוע ברכב הכי חלש בסדרה. ולמעט מרכיבים במערכת ההנעה, להחזיק קאפה טורבו וקאפה רגילה זה אותו הדבר מבחינת עלויות וקושי. אם מדובר בטורבו, זה כבר אוטו מיוחד שבהחלט שווה את תוספת המאמץ באחזקת איטלקיה מזדקנת, אבל אלא אם אתה מאוד בוגר ואחראי, זו קפיצת מדרגה קצת גדולה מרכב של 60 כ"ס. חפש כאן בפורום ותמצא לא מעט מידע על אחזקת איטלקיות בכלל וקאפה בפרט. שים לב שקאפה טורבו 99 זה כבר הדגם עם 5 צילינדרים, שונה מהשנים הקודמות (4 צילינדרים).
-
ובהמשך לדילמה שהצגת, אני הייתי מעדיף 156 V6 אוטו' (גיר אמין, לא כמו האוטו' ב 166) על פני 156 TS ידנית. אני מאמין שבתצורה הזו (156-V6-אוטו') תמצא לא מעט רכבים ראויים.
-
יש לי 166 ידנית, היתה לי GTV TS שמכרתי, למרות שהייתה נפלאה בכל מובן מלבד ה TS המעאפן הזה וקניתי במקומה GTV V6. אז מה נראה לך שאני חושב... הדיון בין 166 ל 156 הוא לא חד משמעי, יש יתרונות לכאן או לכאן, ובסוף זה עניין של העדפה אישית. לגבי TS או V6 מבחינתי יש רק תשובה אחת. יותר מהכל - כח, אופי, צליל, מסורת ואמינות. וגם דלק...
-
שמחה גדולה בלי טיפת ציניות! יצרן יחודי ומעניין שאשמח לראות אותו חוזר לחיים. אפשר מעט פרטים על מי מפעיל את החברה כעת ומה קרה שאפשר את חזרתה לחיים?
-
נו, עוד לא נחת בארץ? האומה מחכה בנשימה עצורה.
-
נראה לי שקופה תפורה עליך. אני לא מכיר אף אחת מאלו שלמכירה ביד 2, אבל שמעתי דברים טובים על האדומה. יוני, שהגיב כאן, מחזיק קופה שאמורה להיות מצויינת, והוא תכנן למכור אותה לפני כמה חודשים, נסה לפתות אותו. זכור שמחיר הקניה הוא חשוב אבל הרבה פחות ממצב הרכב והאחזקה לה זכה בשנים האחרונות. כולן מוצעות למכירה בערך באותו המחיר. זה אוטו שבקלות אתה משקיע חלק נכבד ממחיר הרכישה בישור קו. לבדוק רק במוסך מומחה. יש רשימה מצויינת באתר מועדון אלפא רומיאו. שלדה זה נושא רגיש בקופה, תבדוק היטב.
-
אין לי ניסיון ישיר עם פיאט קופה, אבל בעבר החזקתי תמה טורבו (מנוע זהה) והיום 166/gtv ואני מניח שהאתגר האחזקתי דומה. כמה תובנות: זמינות החלקים לא רעה, אבל זה לא עוזר לך אם בדיוק את צינור המים שתוקע אותך עכשיו אין. אם אתה צריך את הרכב כרכב יומיומי, ותקיעה שלו במוסך לכמה ימים בהמתנה לחלק זה משבר, קח זאת בחשבון. אפשר להוזיל עלויות משמעותית אם מייבאים חלקים לבד מחו"ל. למי שטס הרבה זה יתרון. אפשר גם משלוחים. יש על זה הרבה טיפים וזה כבר קצת פחות כדאי. כדאי שמצבך הפיננסי יאפשר לך לספוג אחת לכמה זמן נקניקיה לאורך זמן להבנתי להחזיק אוטו שכזה זה זול יותר מלהחזיק רכב משפחתי סטנדרטי חדש, אם משקללים את ירידת הערך, אבל עדיין לפעמים חוטפים משהו. אל תזלזל בקוסמטיקה, ביחוד פנימית. למצוא סט מושבים מקורי, פלסטיקה פנימית וכולי יכול להיות קשה וביחוד יקר מאוד. מוסכים מומחים דווקא יש לא מעט, בעיקר באזור המרכז. בסך הכל, אחרי ישור קו שבדרך כלל הוא לא זול, האמינות לא רעה ועלות האחזקה סבירה, ואתה (לפחות אני) נהנה מנהיגה ברכב יחודי ובקלאסיקה עתידית, אבל אם אתה לחוץ על רכב שמיש כל הזמן, נמצא במצב רגיש בהיבט הנזילות או נוסע המון (שאז צריכת הדלק והשחיקה המכאנית משמעותיים), הייתי הולך על משהו חדיש וקונבנציונאלי יותר. בהצלחה,
