Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. שלום, תודה על ההפניה אבל המקט שונה, ובכלל נראה לי מוזר שאלטרנטור ייוצר באירופה, יעבור לאוסטרליה רק כדי להימכר בחצי מחיר לעומת אחיו שנשאר באירופה...
  2. אלטרנטור מקורי חדש עולה באיטליה 900 יורו, בבריטניה 1080 פאונד. אני עדיין בודק/מחפש אלטרנטור OEM. לא נראה לי הגיוני ללכת על משומש מפירוק. הרכבים הללו בני יותר מעשר שנים. אם שלי הלך, סיכוי לא רע שגם האלטרנטור שאמצא יהיה עם רגל אחת בקבר. לכן מבחינתי למצוא חדש איכותי במחיר סביר או לשפץ את הקיים בארץ בצורה טובה.
  3. שלום, ב GTV נדלקה נורית מצבר, מתח כשהמנוע מונע 12 וולט וקצת=אלטרנטור עבר לעולם שכולו טוב. אלטרנטור מקורי בחול- מחירים מטורפים. מחפש מישהו שמשפץ אלטרנטור אבל בצורה איכותית בלבד, הפירוק קשה ולא בא לי לחזור על זה בעוד שנה. המלצות?
  4. shais01

    Italia a Zandvoort 2014

    Beautiful GTV's, and even a 166!
  5. shais01

    Italia a Zandvoort 2014

    Hi Arthur Mazal Tov for your victory over Mexico, what a game! great pictures too!
  6. צ׳יפופו - תודה על ההכוונה והיעוץ. אנסה. אלור99 - אין ספק שאתה תותח על. סטיבן הוקינג מתייעץ איתך על בסיס יומי. בכל זאת, קצת דרך ארץ וכבוד לאחר לא יזיקו.
  7. ל gtv שלי סמל לא מקורי מודבק על מכסה תא המטען. איך מורידים בלי לפגוע בצבע? איך מדביקים סמל חדש ישר וברווחים אחידים (כיתוב של כמה אותיות נפרדות). תודה
  8. ממליץ לך לנסות ולרכז ההזמנות באינטרנט ולשלוח למלון בו תשהה. אתה בחופש, חבל על הזמן שתבזבז בשיטוט בין חנויות. לי יש ניסיון טוב איתם : http://afra.it/ בהצלחה,
  9. ממליץ על גרפרה. מאוד דומה לאיפאה. פחות מוכר ולכן קצת יותר זול. גוון יותר בהיר, פחות מתחמם בשמש.
  10. בקישור שנתתי לך יש סדרה שלמה של ספרים כאלו, לשנתון שביקשת. למשל: http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-FC-VICTOR-101-VX4-90-Suspension-Steering-Brakes-MANUAL-1965-68-/291153174084?pt=UK_CarParts_Vehicles_Manuals_Litterature_ET&hash=item43ca14de44
  11. רק תבחר... http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p2051541.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xvauxhall+victor+manual&_nkw=vauxhall+victor+manual&_sacat=0&_from=R40
  12. shais01

    עבודה חלום - שכר גיהנום

    זה נכתב בצורה ברורה בפוסט של רמי גלבוע בגיפולוג שצירף דריש, ואני שלא מבין דבר בתחום מבין שהוא צודק. אתה עוסק בתחום שהוא סקסי ואטרקטיבי ותמיד יהיו צעירים שיעבדו בחינם או כמעט בחינם כדי לחיות את החלום. מנגד, בישראל יש שוק זעום לעיתונות רכב, הסיכוי לפרוץ כעצמאי לקריירה מצליחה ומתמשכת קלוש. לכן, גם כשכיר וגם כעצמאי העתיד התעסוקתי בתחום לא מבטיח, בלשון המעטה. אם האפשרות לעסוק בתחום בחול חסומה עבורך, וסיכוי סביר שזה המצב (שפה, אזרחות/אישור עבודה וגם שם המצב בתחום לא משהו), מציע לך למצוא תחום אחר להתפרנס ממנו. ככל שתקדים, כך המעבר יהיה קל ומוצלח יותר. בהצלחה!
  13. העובדה שיש שלט שכזה לא אומרת שאין אחריות. היא רק אומרת שיש שלט.
  14. זה נכון. לא תמיד תא המטען ממוזג (=מחומם) כמו תא הנוסעים, אבל הדיחוס זהה. אין כאן גם עניין של מדיניות חברת התעופה, כך המטוס בנוי.
  15. אני לא מתכוון להטיל כאן דופי במי מהמגיבים כאן, אבל יש כאן אינטרסים לא ממש סמויים. מוסך מורשה כבול להנחיות היצרן והיבואן ולכן יצמד אליהן. קיצור מרווחי הטיפולים כדאי למוסך עצמאי. ואחרי שכתבתי זאת, גם אני מקצר... האלפות שלי והלנדרובר של אישתי נהנים מהחלפת שמנים כל 10,000 ק״מ, שזה חצי מהמלצת היצרן בשני המקרים. העלות הכספית לא גבוהה ולמי שמתכנן להחזיק את הרכבים שנים רבות זו השקעה כדאית.
  16. מסכים שזה פורום ומטרתו לקיים דיון, אבל אותי זה מעצבן שמעירים לי שאני לא מדייק, בזמן שאני מדייק לחלוטין והמעיר טועה... אבל לא רציתי להגיע להתנצחות ושמח שלא הגענו לשם. ובהחלט שבת שלום.
  17. אין לי כוונה להמשיך מכאן להתנצחות, אבל אם אני לא מדייק: כמה טייסות קורנס נסגרו וכמה טייסות רעם נפתחו? אם הרעם הוא מחליף הקורנס המספר צריך להיות דומה, לא? מתי נפתח מערך הרעם ( לא אציין מספר טייסות כי אז אפתור לך את החידה הקודמת), ומתי נסגר מערך הקורנס? שוב, אם מדובר במחליף אז צריכה להיות התאמה בתאריכים. לא צריך מספרים מדויקים, גם סדר גודל מספיק כדי להוכיח את הטענה שלך.
  18. מסכים שזה טמא, ולכן אם זה מה שהעתיד צופן ללנציה, עדיף לגמור עם זה.
  19. הסטרטוס באמת מדהימה. פגשנו כזו בקיץ שעבר באיזור צפון איטליה. עמדה בין עשרות פיאט דינו ועוד כמה פרארי וכו'. הבן שלי לא הבין למה אני מתלהב דווקא ממנה. מדהים כמה היא קטנה, הוא היה אז בן 10. וכמי שבעברו שתי פריזמות, תמה טורבו ובטה HPE, בהחלט כואב הלב. מאוד. אבל עדיף ככה מאשר ההווה הנוכחי.
  20. בבקשה: http://iaroc.org.il/area51/viewtopic.php?f=4&t=10650
  21. תבדוק עם ג׳קי מ׳אוטומיני׳ שמתמחה ביבוא חלקים ללנדרובר. הוא מתעסק בעיקר עם דיפנדר ודיסקברי, אבל אולי גם עם פרילנדר.
  22. אני לא חשמלאי אז קח את זה בערבון מוגבל. אבל להבנתי אם יש קצר או טעות בהרכבה, בבדיקה עם מצבר יכולת אספקת הזרם שלו (המיועדת לאפשר למתנע להסתובב) תגרום להתכה מהירה של הרכיב הרלוונטי ולהרס שלו. לעומת זאת ספק כח מוגבל בזרם שהוא יכול לספק, ובמקרה שכזה יקרוס/יתנתק לפני שיגרם נזק למערכת החשמל הנבדקת. קצת דומה לביצוע עבודות עפר עדינות ליד מבנים עם D9. עדיף לעשות את זה עם בובקט.
  23. עצה שנתן רפי לין, ונשמעת לי שווה זהב, היא לא להשתמש במצבר רכב לשלב הבדיקות אלא בספק כח של מחשב, שיתן את 12 הוולט הנחוצים, אבל במקרה של תקלה/בעיה/טעות בחיוט לא יהיה מסוגל לספק זרם שיכול לגרום לנזק.
  24. צריך להוסיף לעלות גם שמן מנוע חדש. בנוסף, בביצוע העבודה כשהקרטר מורכב אין סכנה של השארת שבבים בתוך הקרטר?
×
×
  • תוכן חדש...