Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. הי רביב, אני מזמין מהם : http://afra.it/english/fiat-epoca-2.asp?codice=124 שולחים לכל אירופה אז אני בטוח שישלחו בתוך איטליה. נמצאים ליד מילאנו. אני מתקשר איתם באנגלית במייל. בד״כ מבינים... גם גם הם אופציה: http://www.carflash.it/
  2. כיף לראות, גם פרוייקט יפה וגם סיפור משפחתי יפה! אני לפני משהו דומה ב gtv שלי, אז אשמח לעלויות בפרטי, אם כי אני נשאר עם הצבע המקורי. פורקו החלונות? קשה לראות מהתמונות. בכלל, יפה לראות השקעה שכזו באיטלקיה לא צעירה אבל מיוחדת.
  3. בית אנה פרנק - מאוד מרגש ומומלץ. כדי ליעל ממליץ להזמין תור באינטרנט, עולה טיפה יותר אבל כשאתה מגיע ורואה את עשרות/מאות הממתינים בתור הרגיל, זה שווה את זה. כתלות במזג האויר טיול אופניים מחוץ לעיר זה כייפי, קרוב וזמין. מצפון לתחנת הרכבת המרכזית יש מעבורת חינמית ובצד השני ברכיבה של 5 דקות אתה מוצא את עצמך באיזור כפרי ציורי, ממש כיף. מסעדות- תן כיוון, בשר, אתני, כשר?
  4. מסכים לגמרי לגבי האירו הידנית. עדיין זוכר את צהלותיו ושאגותיו של קלארקסון כשהוא בחן אותה.
  5. 166 ו9-5 שונות מאוד באופיין אבל חולקות איזה טוייסט שאומר ׳אני לא כמו כולם׳. לכן אני מניח שגם כחדשות וגם עכשיו הן מושכות קהל שבחלקו דומה ומתלבט בין שתיהן. זה קרה גם לי, התלבטתי ביניהן אבל בסוף אצלי הפור נפל על האופציה השניה. ברכות על הבחירה ועל הרכישה (אם כי אם כבר 9-5, אז לטעמי רק 2.3t).
  6. סופר קלאסיקה בעיני! יום אחד, ולא רחוק, גם אצלי. מבין שרכשת לא מזמן, אשמח לעלויות. אפשרי גם בפרטי.
  7. שנה אסטרטגיה, במקום ירוט פאסיבי לירוט אקטיבי. קנה מטקה אלקטרונית, לא יאמן כמה זה קל, יעיל וקטלני בצייד זבובים.
  8. תודה על ההתייחסות וההפניה, אבל מאחר והרכב המדובר הוא שנת 98, אז על פי הנוסח הכתוב הוא מחויב לדרגת עומס כפי שכתב היצרן. לכן עשויה להיות בעיה בטסט? בייחוד שאני משדרג מגאנט 16 ל 17 וצריך לעדכן ברשיון, מה שכנראה יביא לתשומת לב גדולה יותר לצמיג המותקן. מעבר לכך, הפנצרמאכר טוען, ויש הגיון מסויים בדבריו, שצמיג בדרגת עומס גבוהה מהמוגדר קשיח יותר ויפגע בהתנהגות הרכב. הגיוני?
  9. שלום, הצמיג שאני מחפש, TOYO T1 sport 225/45/17 מגיע לארץ בקוד משקל/מהירות 94Y. על פי אוטודטה אני צריך 91Y לאלפא GTV 98. יש בעיה בהתקנת צמיג עם קוד משקל גבוה מהמוגדר? יכולה להיות בעיה בטסט? תודה,
  10. שלום לכולם, שאלה טריויאלית, אבל חיפשתי ולא מצאתי תשובה בתיאורו של ה t1 sport מופיעות האותיות TL 225/45R17 Proxes T1 Sport 94Y TL XL XL זה extra load מה זה TL? תודה,
  11. אני מניח שאתה מספיק נבון כדי להבין לבד, ושזו סוג של היתממות, כי אם לא המצב קשה. אבל, למקרה הלא סביר שלא, הנה ההסבר בכמה שלבים פשוטים: 1) משה הזגג מסייע ללקוחותיו לרמות/לתחמן את חברות הביטוח, שהן אלו שמפרנסות אותו. (ושוב, נשים בצד לרגע אם זו התנהגות ראויה או לא). 2) חברות הביטוח שמפרנסות את משה לא יודעות על כך, עד שבא חכמולוג אחד ומפרסם זאת בפורום רכב הכי פופולרי בישראל. 3) בפורום גולשים רבים, בהם סוכני ביטוח, עובדי חברות ביטוח ומתחרים של משה. מישהו ישמח להסב את תשומת לב חברות הביטוח להודאה רשמית של לקוח (ועוד מנהל בפורום) על התנהלות זו, ובעיקר שזה לא מקרה חד פעמי אלא שיטה. 4) משה מקבל הביתה זר פרחים ובקבוק יין מחברת הביטוח כהוקרה על השירות הטוב שהוא נותן ללקוחות.
  12. אני ממש חושב שכדאי שתמחק את זה. אם באת לברך, יצאת מקלל. בהנחה וזו התנהגות ראויה לציון שלו כנותן שירות(וזה ממש לא חד משמעי),יש לי תחושה שאם המידע הזה יתפשט הוא יסתבך קשות ולבטח יפסיק לנהוג כך.
  13. ההמלצה שלי: תמצא בפירוקיה רכב זהה לשלך אבל עם 7 מושבים. תפרק ממנו את כל, אבל כל מה שקשור להתקנה-מושבים כמובן אבל גם חגורות בטיחות, תושבות למושבים, חיפויים, ריפודים-הכל. אני לא בטוח אבל מניח שמאזדה, כמו רוב היצרנים, הכינו תשתית להתקנה כך שלא תידרש לריתוכים/קידוחים/התאמות למיניהן. ככה תקבל רכב זהה לרכב שהותקן ככה במקור גם מבחינת בטיחות וגם מבחינת איכות ההתקנה. מציע שלא לקחת כתורם רכב שנפגע בתאונת חזית. לך תדע אם מישהו ישב במושבים הללו בשעת התאונה ואם החגורות היו בשימוש ומכאן אולי נפגמו. רישוי-רשמתי לך מה התהליך שאני עברתי. אם בדגם שלך יש גם הבדלים מבחינת מתלים ובלמים, אני לא מכיר וזה עשוי לייקר את התהליך אם כי גם כאן ניתן לפרק את הפריטים המחוזקים מהרכב התורם.
  14. אני מניח שאתה מתכוון להוספת מושבים ברכב שמגיע בשתי גרסאות, 5 או 7 מושבים ולא ברכב הסעות למינהו. אני עשיתי זאת לפני מספר שנים בלנדרובר דיסקברי 2 2004. הוספתי סט שלם ומקורי של מושבים 6-7 כולל כל האביזרים והדיפונים. נראה מקורי לחלוטין. בלנדרובר כל ההכנות קיימות מתחת לדיפונים. מניח שזה המצב בכל הרכבים, פשוט יותר זול לייצר את כולם ככה. לא היה צריך לקדוח שום חור או להוסיף תושבת. הכל היה. בניגוד למה שכתבת, אחרי מאבק קצר ובסיוע המוסך שלי קיבלתי מהיבואן אישור שההתקנה תואמת התקנה מקורית. אבל את משרד התחבורה האישור הזה לא עניין, ותכלס הוא לא שינה כלום. אתה תצטרך להגיע לעמדה מספר 1. משם לבדיקת טכניון (נדמה לי שזה המונח, עברו כמה שנים.) שהיא בדיקה די שטחית לראות הכל מחובר כמו שצריך. אצלי היא היתה שטחית כי ראו שהקיט מקורי וההתקנה איכותית. אולי אם ההתקנה תראה חובבנית, הבדיקה תראה אחרת. משם לשקילת הרכב (לא ממש הבנתי למה, שני מושבים ששוקלים כמה עשרות קג ביום טוב, אבל לא התווכחתי) וחזרה לעמדה מספר 1 בהצלחה.
  15. לחלוטין לא מסכים איתך. ראשית, זו לא פדיחה. פאדיחה זו כשהמוסך מנסה לתקן תקלה למיטב הבנתו, מחליף את מה שנראה לו תקול, מחייב את הלקוח על התיקון ואז מתברר שהתקלה לא נפתרה. זו פאדיחה. מה שיש כאן זו רמאות. שנית, וחמור מכך, יש כאן התנהלות של משפחת פשע. מילא הרמאות, אם היתה כאן הכרה והכאה על חטא ניחא. אבל מסכת השקרים שינויי הגרסאות והאלימות המילולית כלפי הלקוח מדהימות. מקום שכזה (חשמל מוטי מרחובות...) אין לו זכות קיום.
  16. כתבתי בשרשור המקביל, ואכתוב גם כאן. אף אחד מחברי, בני משפחתי ומכרי לא יתקרב אל המוסך חשמל מוטי ברחובות. מרבית חברי הפורום נתפסים כמביני עניין בקרב מכריהם. הנזק שהם גרמו לעצמם... בלי קשר לתחושה החזקה של כולנו שפותח השרשור צודק בטענותיו, התנהלות המוסך מרגע התפרצות המחלוקת מצדיקה לבדה את סגירתו.
  17. ומה האופציה? להפליג באוניה?
  18. עד לפני שבוע הייתי מסכים איתך. 4 שנים עם ה 166 ועד היום לא נגעו בסמלים (שחידשתי עם הרכישה). ואז חניתי בחניה של בניין דירות בערב למשך 5 דקות, וחזרתי לאוטו מגולח, בלי סמל קדמי ובלי אחורי. אבל המכוניות שלי חונות בחניה מקורה בחצר סגורה וכמעט אף פעם לא במקומות מועדים לפורענות, כך שלא יודע עד כמה זה מייצג. אני גם מניח שזה מאוד תלוי באטרקטיבײַות הסמל.
  19. גם אני מהאזור, ואחרי שקראתי את השרשור הזה ואת השני, אני אדאג שאף אחד ממכרי לא יגיע למוסך הזה. מכל התביעות שיתנהלו מולם, זה יהיה הנזק הגדול ביותר.
  20. התיאוריה שלך לא נכונה וגם לא הגיונית. עשבים משגשגים בחורף. אם אי אפשר לרסס בחורף אז מה הטעם בראונדאפ ודומיו? זה לא יעיל לרסס בגשם, או אם יורד גשם ממש מיד לאחר הריסוס שאז החומר נשטף מהעלים. אבל גשם שיורד בטווח של חצי יום ומעלה רק מסייע לקליטת ולפעולת החומר. חלק מיצרני החומרים (לא זוכר לגבי ראונדאפ) בכלל ממליצים על השקיה יום לאחר הריסוס.
  21. המינון הוא באיזור ה 3-5 אחוז. תקרא את ההוראות שעל המיכל. המינון משתנה בהתאם לצמחיה שאתה מדביר. תשקול לצרף חומרים אחרים ליצרית קוקטייל הרבה יותר אפקטיבי (רחבי עלים, מונעי נביטה). לעניין החוט, כל סוכנות לטיפול בכלים כאלו תשמח לסייע לך, מניח שבחינם. אם אתה מהאיזור שלי, מוזמן לקפוץ (קדרון). אתה יכול גם להוריד את המדריך למשתמש של החרמש שלך ופשוט לראות שם את התהליך.
  22. 1500 לגאנטים, 800 לצמיגים.
×
×
  • תוכן חדש...