Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. הי תום, תודה על תגובתך, חיכיתי לה. מה ההבדל בין צמיג אסימטרי לצמיג כיווני? בכל מקרה מדובר בטויו T1R. הכוונה להשתמש בו כצמיג חלופי בלבד. לא לטסט, לא לשימוש ממושך או במהירות גבוהה, בדומה לצמיג חלופי חוסך מקום.
  2. שלום, צמיג ספר-גלגל מלא במידה זהה לשאר הצמיגים, לא מצומק חוסך מקום. עליו צמיג כיווני - בעל כיוון סיבוב אחד. האם מותר? מה קורה כשצריך להתקינו בצד הנגדי, שיגרום לסיבוב הפוך? אשמח למידע מוצק, השערות יש לי בעצמי...
  3. באוניברסיטאות/מכוני מחקר ואולי גם בחברות מסחריות מסוימות יש מחלקה טכנית שתפקידה לתמוך את המדענים בביצוע הניסויים. לבנות את המכשירים, סטנדים וכו׳ הדרושים לניסוי. מצריך יכולות בתחומים רחבים, נראה לי תפור עליך. צומחים מלמטה. מתחילים במשימות בסיסיות ומי שמוכיח את עצמו מקבל משימות מאתגרות יותר. מניח שבצפון מדובר בטכניון ואונ׳ חיפה. אני מכיר את התחום ממכון ויצמן, דרך אבי שהיה חרט ואנשים שעבדו איתו השתחלו לשם ודיווחו על חיים נפלאים לעומת השוק הפרטי. החסרון-כל מה שציינתי נכון ללפני עשור לפחות, לא יודע איך ההפרטה/התייעלות שגופים כאלו עוברים השפיעה על התחום. ומילת אזהרה שכבר נכתבה כאן, עיבוד שבבי (CNC או לא) זה תחום יקר מאוד להתפתחות כעצמאי, נדרשת השקעה עצומה ברכש ציוד ואחזקתו ביחס לכל מקצוע דומה והסיכון הכלכלי עצום. לכן אם עצמאות היא שיקול משמעותי, לא הייתי הולך על התחום הזה.
  4. נראה שקלעת בול, תודה. מוזר שהחתולים מביאים אותם מתים בלי שום סימן חיצוני, שלמים לחלוטין.
  5. מזל שלא התייעצתי לגבי עקרב. מקווה שעוזר.
  6. כבר בערך חודש שהחתולים מביאים פעם בכמה ימים חבר שכזה. מת. מניח שהם הרגו אותו. גב חום כהה מבריק, בטן בהירה יותר. מה זה? נראה כמו נחש צעיר מאוד (זעמן?)
  7. דריש, יצא לך לראות ׳כלואים בארץ זרה׳? בידידות כמובן, אבל חלק מהפרקים מתחילים בערך כך...
  8. אני מציע שתפנו למוסך שמכיר את המכוניות הללו. זה יכול להיות מיכאל אלפא בתל אביב, איציק ברחובות או אוטואיטליה בפתח תקוה. שלושתם מצויינים. לקנות ecu חדש במחיר של שליש משווי הרכב נראה לי מטורף. אני בטוח שיש פתרון יותר הגיוני.
  9. למה רק חדש? תבדוק אם זה מתאים, המקט שונה אבל הרבה פעמים המקט משתנה אבל המוצר תואם את המקט: http://www.alfaworkshop.co.uk/parts/156_Ecu.shtml תוכל לבדוק התאמה עם המוסך שלך וגם בעזרת eper על פי מספר שלדה. אם אתה שולט באנגלית תמצא המון מידע ועזרה כאן: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-andamp-gt/ ובעברית כאן: http://www.iaroc.org.il/forum/index.php
  10. המטוס עוד לא נחת ואתה רוצה לדעת מי אשם? תיאורטית כל גוף הנוגע/רלוונטי לעניין יכול להימצא אשם-חברת בואינג, יצרן הצמיג, אלעל, הטייס, המכונאי, שדה התעופה ועוד. הרבה פעמים אין אשם בודד אלא מדובר בשרשרת ארועים. לפעמים אף אחד לא אשם. יש בארץ גוף חקירת תאונות מקצועי ומיומן במשרד התחבורה. חקירות שכאלו נמשכות לרוב זמן רב אבל בסוף תהיה תשובה. קודם שינחת בשלום.
  11. אבל אז זה לא יהיה לנדרובר... 13 יש לנו לנדרובר, תמיד יש נזילה כלשהי. עכשיו זה מצינור הגה כח. יטופל בקרוב.
  12. התכוונת לחניה שכזו?
  13. shais01

    לנצ'יה קאפא קופה

    יפייפיה! רק עם המנוע (מעולה כשלעצמו) והגיר הלא מתאימים לה. צריכה מנוע 2 ליטר טורבו כדי להיות קלאסיקה אמיתית. השאלה היחידה היא האם 16v או 20v...
  14. בהמשך לשאלה של יוני, מה עדיף ברכב באחסון/שימור שנוסע כמו שצויין לעיל, פעם בשבוע שבועיים מרחק קצר, מיכל דלק מלא או רבע מלא? רכב כזה צורך מעט מאוד דלק שכן הנסיעה נמוכה מאוד. מיכל מלא-דלק ישן. מיכל ריק-התעבות מים, מיכל פלסטי יושפע לרעה? מיכל מתכת עלול להחליד?
  15. המשפט מתייחס לבקשה שלך מעובד אוויס/קרדן, למעול בתפקידו.
  16. אז זה אישור היסטורי, ונגנוז את השאפו. חבל, הייתי שמח לגלות שיש יבואן אחד שתומך במורשת המותג שלו ובאלו המטפחים אותה.
  17. מישהו מהמומחים יוכל להאיר את עיני?
  18. לסאנדור יש שני מטוסים. האתר שציינת טועה. לא יודע מאיפה המידע שלו. אני עובד אלעל, משם המידע שלי. בכל מקרה, אני חושב שזה די לא מעניין, לא אותנו ולא את כל הפורום...
  19. יצרן או יבואן? לדעתי משרד התחבורה דורש אישור יבואן. נתקלנו פה בפורום, וגם אני אישית, במקרים בהם היבואן מסרב לאשר החלפת מנוע לגדול יותר, למרות שהרכב יוצר ונמכר בתצורה זו. אם ׳מאיר׳ מסייעים לבעלי וולוו ישנה בעניין מגיע להם שאפו ענק.
  20. לא יודע על מה אתה מסתמך בקביעות שלך אבל אתה טועה, זה לא תלוי בשום דבר. אפ - 180 מושבים. אולי אתה מתבלבל עם מטוסי סאנדור, שהם באמת היו בתצורת 189 מושבים בעבר. היום הם 185.
  21. 180 מקומות, לא 189.
  22. מה גרם לכשלונו של הליון? מנוע אחורי-בעיות התחממות?
  23. כל מי שהציע שהבעיה בסוללה - צדק. הוחלפה הסוללה, חזל״ש...
  24. היה לך ממש דחוף לתקוע את החוכמה הזו בשתיים בלילה ? תודה לך.
×
×
  • תוכן חדש...