קצת סוטה מהנושא של בחירת מכשיר.
הוזמן מבאנגוד ב 7/1.
הכוונה היתה מתנה ליום ההולדת של ביתי שחל ב 1/2.
נשלח לניו יורק, ארהב.
אני מזמין מאות מוצרים לשם, מאמזון, איביי ועוד חנויות.
לא היה לי ספק שיגיע בזמן.
אז, לפי הטרקינג נאמבר הוא נשלח ב 14/1 (שבוע ??)
יצא את סין ב 25/1 (11 יום נוספים, כמעט 3 שבועות במצטבר???)
לניו יורק הוא טרם הגיע, יכולת המעקב אחריו נגמרה ב 25/1, זה העדכון האחרון.
פניות בצ'אט ובמייל נענו באיחור רב ובלאקוניות.
טוענים ל 7-20 ימי עבודה מרגע המשלוח.
כנראה הם עובדים עם ספינות קיטור ועגלות שנגררות על ידי חמורים.
יכול להיות שזה מקרי, שראש השנה הסיני לא עוזר, ושבדרך כלל הם בסדר.
אותי זה לא מעניין.
פעם ראשונה ואחרונה באנגוד.