Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. שלום, רשיון רכב שתוקפו פג ב 20/6, נכנס תחת הנחיות שר התחבורה להארכת תוקף אוטומטית או לא? שואל כי רכבים שרישיונם פג לפני מקבלים הארכה עד ה 30/6/20. תודה,
  2. המסקנה ההגיונית היא שזה לא כל כך פשוט/זול לתיקון או שזו לא התקלה.
  3. ההטבעה היא מאי-יוני 2018. כדי לא להכנס לבעיות מיותרות לך ביום ה לטפל בהחלפתו, לפני הראשון במאי, האחריות אמורה להיות עד לסוף יוני אבל למה סתם להכנס לפינה. סיכוי גבוה שתקבל מצבר תקין, אבל משומש. שחרר את האום המסומן בעזרת מפתח שטוח/רינג/בוקסה במידה הנכונה, בדרך כלל 10 ממ. דחוף את נעל הכבל למטה למקום, לפעמים נדרשות נקישות קלות. הדק את האום בחזרה. שווה להגיע לתחנת השירות כשנעל הכבל מחוברת נכון, אחרת יטענו שזו הבעיה.
  4. תשאיל ממשהו בוסטר התנעה לצורך הנסיעה הזו.
  5. משווקי המצברים בארץ מטביעים בחום על המשטח העליון של המצבר את תאריך השיווק שלו. בפורמט 1-2/20, כלומר ינואר פברואר 2020. בדוק מה מוטבע אצלך, אם התאריך המוטבע עדיין בתקופת האחריות אתה לא צריך שום חשבונית.
  6. נשמע כמו פוטנציאל טוב. אין ב 2.2 רצועת טיימינג אלא שרשרת אז אני לא יודע מה הוא אמר ומה הבנת ומה תוקן. בהרבה פעמים יש ריח דק של דלק שמעיד על סדק קטן במשאבה. אפשר למשוך והרבה עושים את זה, בטח אם הרכב מיועד למכירה והמוכר יודע שזו השקעה שלא תחזור אליו. תוודא שיש קבלות שמוכיחות את התיקונים, אבל תחלס, הרכב נסע מאז בערך את מה שהוא נסע עד שהן קרו, אז לא הייתי כל כך אופטימי.
  7. כן ולא. אין הרבה משפחות ישראליות שמסופקות בילד אחד (וטוב שכך כמובן). ילד שני, ושלישי אלו אותן ההוצאות מחדש, רק עם הוצאות על הילדים הבוגרים יותר. השאלה כמובן איזה גרף מאיץ מהר יותר, ההכנסות או ההוצאות.
  8. זה כבר מצויין. אז קבל עוד עצה קטנה, כי אני רואה שאתה נחוש. תקנה אלפא רק ממי שהחזיק בה פרק זמן לא קצר, שיכול להראות לך היסטוריית טיפולים רציפה לפחות של תקופת הבעלות שלו ושיכול להוכיח (קבלות) שהבעיות האופייניות של 159 2.2 סלספיד (הן לא מעטות ולא זולות ביחס לעלות הרכב) טופלו. זו לא תעודת ביטוח, אבל זו התחלה לא רעה. לקנות 159 יד 10, שהבעלים הנוכחי קנה לפני 4 חודשים, שיש לה טסט בעוד שבוע ואין לה שום היסטוריית טיפולים והבעלים לא יודע כלום על הרכב זה בערך כמו להכנס למונית ברומא, לדבר עם הנהג באנגלית ולא להפעיל וויז בקול רם. אתה תגיע בסוף ליעד, רק הדרך תהיה ארוכה מאוד ויקרה מאוד.
  9. מילא שאתה בטוח שתנצח את השיטה מול המוסכים וחנויות החלפים ותצליח להחזיק את הנבלה הזו בחיים בסכום הגיוני. מילא שאתה בטוח שיש לך מצנח זהב ואם יסתבר שהנבלה היא אכן נבלה, מישהו אחר מתחום הרכב ישלם עליה סכום סביר ואתה כמעט ולא תינזק. עכשיו אתה בטוח שגם מגרש רכב, כנראה מפוקפק, שכנראה מתפרנס ומתמחה בלקנות נבלות ולמכור אותן הלאה, לא יצליח לעבוד גם עליך. יש פה הרבה אנשים עם הרבה נסיון מצטבר בתחום האיטלקיות שנרכש בהרבה דם יזע ודמעות (וגם הרבה כסף שנשפך). כולם אומרים לך את אותו הדבר: אלפא טובה לא נמכרת בזול (וגם לא נמכרת למגרש). אלפא מוזנחת נמכרת בזול, אבל בסוף היא תעלה לך יותר, תעצבן אותך יותר, תאבד את הביטחון לנהוג בה ובסוף תעיף אותה בשקל וחצי. עכשיו תעשה את החושבים שלך.
  10. תענוג לקרוא!
  11. לפנתיאון! אבל זה לגמרי נכון. תראה בחתימה שלי, יש לי רביעיה תובענית כזו. כבר יותר מעשור עם חלקן. יותר ישנות , אבל יותר אמינות. בטח מחלק מהצרות של 159. כל אלפא, בטח 159, היא לא דיילי זולה. אם מבחינתך לקנות אוטו ב 15 ולזרוק אותו לברזל אחרי חצי שנה זה בכיף - אז לך על זה. למיטב זכרוני אין לך אף מוסך שמכיר את הרכבים האלה לעומק בירושלים. איציק הוא אחלה אבל הוא ברחובות, תיסע אליו על כל שטות? (ויהיו לך מלא ׳שטויות של 1000₪׳, בלי סוף). זו לא A112. היו לי 3 כאלו. זה משהו אחר לגמרי. בידידות ובדאגה - אל תלך על זה.
  12. קצת אגרסיבי ושלא לצורך הייתי אומר.
  13. פונטו, קבריולט או לא, נראית נורא עם פגושי הפלסטיק השחורים האלה.
  14. לדעתי הקורונה דווקא משחקת לטובתך. כל השוק הזה תקוע (ולא רק הוא). ביחוד באיטליה. אני מקבל פתאום הצעות הזויות לאיטלקיות שלי. תעיף מבט באוטוסקאוט ודומיו, תראה רכבים מושלמים שכאלו בכמה מאות יורו. תציע למוכר 200 יורו תמורת הריפודים והפלסטיקה ושהוא ישאר עם שאר הרכב. ביחוד אם מדובר ברכב חלוד/בעיה מכאנית/תאונה. הוא יהיה מאושר. בכל מקרה בהצלחה וכל הכבוד!
  15. איזה יופי! מתחבר מאוד לרצון שלך להצמד למראה המקורי! ליבא מושבים קומפלט מחול זה מאוד יקר ולא ריאלי. מה עם לפנות לאיזה מפרק איטלקי משועמם, לקנות ממנו את האינטריור ולסגור מולו שהוא מוריד את הריפוד המקורי מהמושבים ושולח רק את הבד? עלויות משלוח סבירות ביותר, מכס לא תשלם על ערימת סמרטוטים. התקנה בארץ לבד או בעזרת רפד. תקבל מראה מקורי במחיר סביר. מנסיוני המכוניות בחול נגמרות בגלל חלודה אבל הפלסטיקה והריפוד נראים מעולה. בעידן הקורונה אני בטוח שתמצא דיל מצויין. תוסיף לחבילה את כל הפלסטיקה שבחיים לא תמצא בארץ.
  16. בוודאות מוחלטת נחושת
  17. קצת סוטה מנושא השרשור אבל מעניין/מטריד... אני גר בבית שנבנה לפני 8 שנים וכל צנרת המים שבו עשויה נחושת. שותים מים מתמי 4. זה שילוב לא בריא?
  18. הסיכון בגישה הזו, ובמקרה של רכב בעל נתונים טובים במיוחד הוא גבוה, שהרכב כלל לא יגיע למגרש, אלא ינותב ישירות לאחד המקורבים לעובדי החברה. אם זה סיכון שאתה מוכן לקחת אז יתכן ויש כאן חסכון משמעותי.
  19. לאור הרמה המקצועית המרשימה שלך אני מאמין שאני מתפרץ לדלת פתוחה... אבל אם זה המדיד הלא מקורי של המנוע, בוודאי אם זה בכלל מדיד שמן גיר, איך אתה יודע שמה שאתה מודד נכון? האם מדובר בהשתלת מוט המתכת המקורי בידית שבאה ממדיד אחר?
  20. ^^^ אני מסכים לגמרי עם עניין ירידת הערך של רכב חדש/חדיש. לכן, למרות צריכת הדלק ולמרות עלות החלפים, אחזקת רכב מיושן איננה יקרה יותר, כל עוד הנסיעה הגיונית.
  21. אצלי הדיילי שלי הן שתי איטלקיות בנות 22, קאפה ו 166. בהחלט אפשרי, בהחלט כיף, אני לא בטוח שיותר יקר מתחזקת רכב מודרני בנסועה סבירה אבל: - שני רכבים גם כי בא לי אבל בעיקר כי רכב כזה יכול להתקע על חלק די שגרתי ועכשיו לעמוד לפרק זמן לא קצר כי החלק לא נמצא בארץ או מחירו מופרך. אם אתה צריך רכב שמניע ונוסע בכל בוקר, ויש לך רק אחד כזה, אתה בבעיה. - צריכת הדלק גבוהה משמעותית מרכב מודרני ולכן לא סבירה בשימוש אינטנסיבי. - אצלי הן לא מבוטחות בביטוח מקיף ואני מודע לכך שתאונה או גניבה משמעותה נזק כלכלי משמעותי. That said: אני נהנה מאוד משתיהן וקשה לי לדמיין את עצמי ברכב מודרני כלשהו. רכבים מהשנתונים האלה מספקים איכות חיים טובה בהחלט, אמינות טובה ביחד עם בטיחות (פאסיבית בעיקר) סבירה. ההתעסקות עם מציאת חלקים, מכאניים/חשמליים/קוסמטיים נשמעת כמו סיוט אבל בפועל, אני נהנה מזה...
  22. אני לא יודע אם יש להם משהו לוולוו, אבל אני התקנתי באלפא 166 מוצר שלהם שמחקה מבחינת המערכת את מחליף הדיסקים בצורה מושלמת ומאפשר חיבור BT לנייד כמו גם הכנסת כרטיס זיכרון. מבחינתי פתרון מושלם ששומר על המראה המקורי של הרדיו המקורי (כולל הטייפ...) ומאפשר יכולות עכשוויות. https://loudlink.eu/webshop/
  23. shais01

    מעשה ב 2 פונטו קבריולט 95

    כחובב איטלקיות משנות ה 90 אני מת על פונטו בכלל ועל הקבריולט בפרט. ביחוד בצהוב! מקסימות
×
×
  • תוכן חדש...