Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. יש סיבה לדאגה? שלי הוזמן ב 18/11, יצא לדרכו מארה״ב למחרת, הגיע לארץ בבוקר ה 23/11, שוחרר מהמכס לאחר מספר דקות מהגעתו ומאז כלום. אין עדכון נוסף. פחות זמן לקח לו להגיע מקליפורניה לנתב״ג מאשר מנתב״ג אלי הביתה, מרחק של 30 דקות נסיעה.
  2. איל, אני מעריך מאוד את העזרה שלך עד כה. אשמח לעוד עזרה קטנה לפני שאני טובע באתרי ksp/ivory ודומיהם. בגדול, כמה עולה מחשב דומה בתצורה הזו בארץ? אני שואל כי מחשב של 1300₪ נראה כמו מציאה, מחשב של 2000₪ זה כבר בטריטוריה של מה שאני רואה נמכר בחנויות הנ״ל. ב₪ התוספת קטנה, באחוזים משמעותית. התקציב אינו בעיה, השאלה היא של כדאיות. אני מעדיף להשקיע 2000₪ כשאני מבין שזה כדאי. השאלה האם עדיף להשקיע אותם באמזון או בחנות פיזית בארץ. דווקא בגלל שאני לא בקיא בתחום אני מתלבט, חלפים לרכב קניתי כבר עשרות אם לא יותר פעמים בחו״ל.
  3. וכמה עולה מחשב כזה בארץ אל מול ה 2100₪ שהוא עולה באמזון? עדיין כדאי בשיקלול האחריות, חריטת העברית והפוטנציאל הקטן לבעיות?
  4. תוספת 4GB זו המלצה או שחייבים? במעמד ההזמנה או אח״כ בארץ?
  5. ^^^ נראה בול מה שאני מחפש! סליחה על הבורות, אבל המחיר כאן כולל מיסים או שיש עוד הפתעות בדרך?
  6. הגיר הוא E+3?
  7. מחפש המלצה למחשב לתלמיד תיכון. מחשב נייד אבל עיקר השימוש (99% מהזמן) יהיה בבית. בעיקר Word, מעט גלישה, לא גיימינג. אשמח להמלצה על דגם/מפרט, מאחר והמחשב ישמש בעיקר בתוך הבית סוגיות משקל וגודל פחות מטרידות. אולי אפילו יש יתרון למסך ומקלדת גדולים. מחיר יחסית גמיש. ממש לא מחפש להתפרע אבל מחפש מוצר טוב. כולל מערכת הפעלה, אופיס אני מבין שאפשר להשיג רשיון דרך משרד החינוך. אשמח להמלצה היכן לקנות, נמצא בברלין בחמישי הקרוב כך שהזמנה למלון מאמזון גרמניה או קניה בדיוטי פרי אפשריות בהחלט כמו גם קניה מ SATURN. אם הפרש המחיר אינו משמעותי מעדיף קניה בארץ. תודה,
  8. אני יכול להעיד רק על עצמי. לחיים כאן יש משמעות עבורי מעבר לשכר, לתנאי המחיה, ללחץ או לשקט הנפשי. אין לי שום בעיה עם מי שבוחר לחיות בחו״ל, שכל אחד יעשה את מה שעושה לו ולמשפחתו טוב. אח שלי (הביולוגי, לא מהצבא...) חי כבר כעשור באוסטרליה, טוב לו שם ואני שמח בשמחתו. אבל כשם שמי שעובר לגור בחול מתעקש ובצדק שלא נזלזל בבחירתו, כדאי שהוא לא יזלזל בבחירה של הישראלים, שבוחרים להישאר כאן למרות הכל ולדעתי בגלל הכל. לחיים שלי כאן יש משמעות עבורי שאני יודע שלא אמצא בחול.
  9. בול! אני מחזיק בדרכון מערב אירופי נחשק ובמקצוע המאפשר לי להשתלב בקלות ובמהירות בשוק העבודה שם, ובכל העולם. ובכל זאת אני כאן. מבחירה. ישראל עבורי היא לא אילוץ.
  10. הפולני הוא היחיד שמצא את החלקים. אבל נקב בשבועיים לאספקה לארץ ובמחיר של בערך 750₪, בעוד שהמוסך המורשה דיבר על כ 1000₪. אותו זמן אספקה ובערך אותו המחיר. כך שאני כנראה אאלץ להזמין דרך המורשה. תודה על העזרה.
  11. תודה, ומי זה ה׳פולני׳?
  12. שלום, נקרע הכבל המחבר בין ידית ההילוכים לגיר (אוטומטי) ברנו סניק 2002. אין כזה בארץ. שבועיים עד שלושה להגעת החלק לדברי המוסך המורשה. הסכים לתת את המקטים (לא טריוויאלי!) ושאזמין לבד. אשמח להמלצות לאתרים להזמנה. משלוח לארץ או ללונדון, נמצא שם בשבוע הבא. תודה,
  13. זה בדיוק מה שהמתקין שלי עשה. פירק את הציפ מהמפתח והדביק אותו לצילינדר בנקודה שהקליטה הכי טובה. מהמפתח השני הוא גם הוציא את הציפ כי שניהם ביחד שיבשו את הקליטה. כעת הרכב מניע ללא בעיה. נכון, זה לא פתרון מושלם, אבל לעת עתה הבעיה נפתרה, וברכב בעלות שכזו לא רצים לפתרונות מורכבים ויקרים יותר, גם אם הם יותר נכונים טכנית ולאורך זמן.
  14. בוטלה הקודנית בהמלצת מתקין שאני סומך עליו. לדבריו סיכוי גבוה שהבעיה תיפטר. לצערי היא נמשכת אור - תודה על המידע אבל ברכב שהשווי שלו עולה ב 50% כשמיכל הדלק מלא זה לא נראה לי ישים... אשמח לרעיונות נוספים.
  15. שלום, רנו סניק 1.6 אוטו׳ שנת 2001. נורית אימובלייזר מקורי מהבהבת לעיתים בלוח המחוונים וכשזה קורה, הרכב כמובן לא מניע, יש סטרטר טוב, אין התנעה. התופעה מתרחשת בשני המפתחות המקוריים של הרכב. כשהתהליך תקין, המנורה כבית בפתיחת סוויטצ׳ והרכב מניע בקלות. יש ברכב קודנית ישנה אבל נראה שעובדת תקין. מכיר איטלקיות טוב יותר... שם זו בדרך כלל אנטנה מסביב לסוויטצ׳ שצריך להחליף. גם ברנו זה אותו הפטנט? אם כן, אשמח להפניה לאתר לרכישה עם משלוח לארץ. יתכן והבעיה בקודנית? אני מתקשה להאמין כי הנורית בלוח השעונים מעידה להבנתי על בעיה באימובילייזר המקורי.
  16. ממש יפה. ישתלב ממש יפה לצד ה SKX009 שמשמש אותי כבר מספר שנים. אפשר קישור לאתר אונליין שמוכר אותו? לא מצאתי אותו באמזון משום מה.
  17. רכב נהדר. בכלל לרנו באותה התקופה היו מכוניות מצויינות, מגאן דור ראשון, סניק, קנגו.
  18. שרשור מדהים, כל הכבוד! לא יודע מה זה איזור הדרום עבורך, אם עוד לא מצאת פתרון לי יש נסיון מצויין עם ׳רדיו גיל׳ מקרית מלאכי. בחור ותיק ומנוסה עם סבלנות לרכבים לא שגרתיים. כל האיטלקיות שלי עברו אצלו. 050-9777717
  19. זה לא קשור להבדלי השעות^^^ בגלל עומס התעבורה באטלנטי היממה מחולקת בגדול לשני חצאים. באחד טסים כולם מהיבשת הישנה לחדשה ובשני בכיוון ההפוך. מי שמתעקש לטוס נגד הכיוון חוטף עונש של לטוס נמוך או בנתיב מאוד צפוני/דרומי, מה שהופך את זה ללא כלכלי.
  20. אם בני תמותה רגילים יקנו כרטיסי טיסה לא רק לפי המחיר, אלא גם לפי המרווח (ואולי גם לפי איכות החברה חלילה וחס) אז זה ישתנה. כל עוד השיקול היחיד של 99% מהנוסעים הרגילים (לא חברי מועדון כזה או אחר) הוא המחיר, זה יהיה המצב והוא כנראה עוד יחמיר. כמה זמן תשרוד חברת ׳איר גלובל׳ הפיקטיבית שתצא במסע פרסום של ׳המרווח שלנו גדול ב 3 אינטש והמחיר שלנו גבוה ב 10%? למה קיימת ׳תיירים פלוס׳ בכלל? למה היא חלק קטנטן מהמטוס? למה לא כולו בסטנדרט הזה? הלאו קוסט לוקח זאת לקיצון והחברות הרגילות חייבות להתאים את עצמן.
  21. מילת המפתח היא שקיפות ותיאום ציפיות. ברור שהמוסך מרוויח מהעבודה אבל גם מהחלקים. לבקש הצעת מחיר להחלפת קלאצ ואז להגיע למוסך עם קלאצ משלך ולצפות שמחיר העבודה ישאר זהה זה לא הוגן כלפי המוסך. אני מביא הרבה מאוד חלקים מחול, חלקם כי המחיר בארץ מזעזע ואת חלקם פשוט אין. תמיד אני מודיע מראש, בתיאום ההגעה, מה אני מביא איתי. ברור לי שמחיר העבודה במקרה שאני סיפקתי את החלקים יכלול גם את אובדן הרווח של המוסך ממכירתם.
  22. שאלה שלא באה לקנטר אלא כי גם אני לעיתים (כמי שבמודע נשאר עם האחיות של הקאפה זצ״ל שלך) תוהה. לא היה עדיף להישאר עם הקאפה? ירידת הערך הזו מזעזעת, עלות האחזקה כנראה גבוהה לפחות כמו שהקאפה היתה דורשת. לטעמי הקאפה הרבה יותר מיוחדת מהדלתא. אז מה יצא מהמעבר הזה?
  23. מציע לך לפנות לרמי מכפר מנחם. מעבר לכך שהוא מומחה ברכבי לנדרובר לסוגיהם, הוא פירק כמה דיפנדרים ממוגנים ויתכן ונשארו לו החלקים שאתה צריך. חפש ׳רמי מתקין נייד׳ מקצוען, ישר ואמין ואפילו נחמד.
  24. אני דווקא מעריך חנות שלא מוכנה לתת לך לפתוח קופסה ולהתעסק עם הטלפון. אם אין להם מכשיר בתצוגה (ויכולות להיות לכך כל מיני סיבות), אם אתה פותח ולא קונה, זה אומר שהמכשיר הזה בהגדרה ימכר למישהו אחר, כחדש. אני לא רוצה לקנות כזה. אתה מוכן?
×
×
  • תוכן חדש...