Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. ממש לא מחליף כלי ישן סתם. כל עוד הוא מתפקד זה אפילו נחמד.
  2. אני ממש נהנה כשכלי העבודה שאני משתמש בהם פועלים במדוייק ובהתאמה. גם אם מדובר בשימוש ביתי. באחוזים ההפרש בין מרבית הכלים הנטענים האיכותיים לכלי המדבקה הוא גדול. בערכים נומינליים זה פחות מארוחה במסעדה. אז בעיני שווה להשקיע. באסה לעבוד עם כלי מעאפן. עוד יותר באסה שבאמצע העבודה הוא כושל וצריך להתארגן על תחליף. כלי עבודה קונים פעם בהמון זמן, שווה להשקיע באיכות.
  3. אני נכשלתי על עוצמת תאורה אור גבוה, בשני הפנסים. החלפת נורות פתרה את הבעיה.
  4. לאחר ריקון מערכת הקירור ומילוי מחדש יתכן ונשאר אויר במערכת. כדאי להשלים את החסר ולהמשיך לעקוב ברמה היומית ואפילו אחרי כל נסיעה משמעותית. אם הירידה לא חוזרת, זה היה זה. אם נמשכת - חזור למוסך.
  5. אתה צודק. היה מבצע של אמזון בריטניה שנגמר. עכשיו המחיר מעל לסף המס.
  6. אני מניח שבהנחת ׳חבר׳ שלא זמינה לכולם. בעזרתה באמת מגיעים למחירים כדאיים גם במונחי אמזון.
  7. דיברנו על שימושים ביתיים. לבנות מחסנים ודקים זה לא שימוש ביתי סטנדרטי. להרכבות, תליית מדפים/תמונות/טלוויזיה וכו׳ אין שום צורך ב אימפקט. בשום מצב לא יחסר לך כח לעבודות האלה. ובאימפקט אתה לא שולט בכח כמו בפוטר. אבל עזוב, דיון מיותר. תעשה מה שטוב לך. מי שמתלבט שיכנס לכל קבוצת כלי עבודה (כמו זו שהצעתי בתחילת השרשור) וישאל. פוטר למברגה ראשונה תהיה התשובה. אימפקט השניה, אם בכלל. אלא אם אתה רק בונה דקים ומחסנים בבית
  8. om2, אתה טועה. אימפקט מיועדת לעבודות שמצריכות כח רב, להברגת ברגים ארוכים לתוך עץ קשה, משהו בסגנון בניית דקים. מנגד היכולת לשלוט בכח מוגבלת. מברגת פוטר טובה מיועדת בדיוק למה שאמרת שלא, להרכבות, לדיבלים, לקידוחים בסיסיים בבית. לכן יש להן קלאצ. יש להן מספיק כח למרבית העבודות ומנגד הקלאצ מאפשר שליטה מצויינת בכח. אין לי מושג עם איזה מברגה התנסת שגיבשת דעה כזו, אבל דעתך בוודאות שגויה. מברגה ראשונה בבית תמיד פוטר. שניה, אם צריך, אימפקט. רוב האנשים לא זקוקים באמת לאימפקט, בטח לא להרכבת רהיטי איקאה.
  9. בקבוצת פייסבוק שעולה לי המון כסף תמצא מאמזון בריטניה בוש כחולה 12v ב 340₪ עם שתי סוללות ומזוודה וזו עסקה מטורפת. חפש ׳כלי עבודה יד ראשונה׳ בפייסבוק. זה הקישור למכירה. https://www.amazon.co.uk/Bosch-GSB-120-Professional-Batteries/dp/B01N4PT3ST אני מוכר מברגה מקבילה, בוש כחול GSR 120 (ההבדל שלשלי אין פונקציית רטט ל GSB יש). תצורה זהה - מזוודה, מטען, שתי סוללות. נרכשה בהום סנטר ב 11/7/2020, כך שיש אחריות לעוד כמעט 10 חודשים. יש חשבונית כמובן. תחלס חדשה, הבריגה עד היום פחות מ 20 ברגים. הסוללות הוטענו פעם אחת. נרכשה ב 495₪, תימכר ב 300₪. נמכרת בגלל רכישת סט גדול של בוש 12v שכולל כבר מברגה.
  10. https://www.peugeot.co.il/model/new-peugeot-2008suv/
  11. לא. אבל אין 2008 דיזל למכירה כעת, לפחות לא פרימיום שזה מה שאני מחפש. אז זה נתן לי אינדיקציה לא רעה בכלל. 2008 זה אחלה אוטו, בטח במחיר שלו. לתחושתי עם מנוע דיזל הוא יהיה מעולה. הדילמה שלנו היתה בינו לבין CHR.
  12. לי יש מקרר בלומברג 4 דלתות מאוד דומה, פאנל הטמפרטורה החיצוני ממוקם מעט נמוך יותר על הדלת. ב 7 שנים היתה תקלת חיישן אחת שגרמה לקפיאת הרדיאטור הפנימי (מאייד? מעבה?). הוחלף על ידי טכנאי בקלות ובמהירות. בסך הכל מרוצה.
  13. אחרי נסיעה ב 3008 דיזל 1.5 וב 2008 בנזין 1.2 אני חד משמעית מעדיף את הדיזל. בהנחה שאיכות הבידוד והתושבות זהה בשני הרכבים הדיזל, הגם שנשמע בהאצה, מרגיש לי הרבה יותר חלק ובשרני. לבנזין יש רעש מעצבן של 3 בוכנות שיוצר מעין רעש תהודה או משהו כזה. אחרי הנסיעה בבנזין לא הופתעתי שיש כאלו שטועים וחושבים שהוא דיזל, בגלל הרעש. מאחר והמחיר כמעט זהה לשני המנועים אין מבחינתי בכלל דילמה. שלא לדבר על ההיסטוריה העגומה של ה 1.2 עם רצועת הטיימינג המתפוררת, שנפתרה כנראה, ובכל זאת. למעט מי שנוסע רק בעיר ולכן צפוי לבעיות עם מסנן ה DPF, אני לא רואה סיבה לרכוש את הבנזין.
  14. סולר ובנזין עולים בערך אותו הדבר. אני אוד אוהב את אופי הפעולה של דיזלים מודרניים, יחסית חלקים עם המון מומנט בסלד אפסי. לא מת על האופנה במנועי בנזין של צימוק הנפח ומספר הצילינדרים.
  15. די מעניין שאין (לפחות בשורק, שזו להבנתי הסוכנות הגדולה ביותר) 2008 דיזל לנסיעת מבחן. אז תיאמתי 2008 בנזין ו 3008 דיזל וביחד ננסה להבין איך ה 2008 דיזל נוסעת. נראה לי מוזר שאין רכב כזה זמין לנסיעת מבחן.
  16. במקרה הספציפי של ה 2008 אני לא בטוח שאתה צודק, הבנזין הוא 3 צילינדר שזו תצורה מועדת לרעידות. מחר נסיעת מבחן, אהיה יותר חכם.
  17. כלומר אפשר לצפות לאמינות טובה, אין שם המצאות טכנולוגיות חדשות. מתכנן ללכת על הפרימיום, לאיזו הנחה אפשר לצפות? אני יודע שהביקוש גבוה ולכן גם במבצע חבר (שהפרימיום דיזל לא מופיעה בו) כלל ההנחות על ה2008 די מאכזבות.
  18. וואו, הקדמת אותי בחמש שעות בול השאלה שלי. אחדד טיפה, איזה ניסיון יש עם המנוע הזה? האם הוא חדש ולכן יתכנו בעיות ילדות?
  19. אני בניתי בית בבניה קלה, שלד בטון קונבנציונלי וחיפויים שונים. לא באמת אני בניתי, אוסטק שמיר בנו, ואני בהחלט ממליץ עליהם, אני רק שילמתי... https://www.austec-shamir.co.il/ כאן תמצא שרשור של תותח שאשכרה בנה את ביתו לבד. ולא איזה אוהל אינדיאני, בית. אם זו כוונתך אז צלול לשרשור שלו- http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/89201-בניית-בית-DIY-אפשרי
  20. shais01

    התחדשתי בפיאט פנדה

    אני לא מוצא את הכלי המדוייק שקניתי, אבל הוא נראה בדיוק ככה: https://www.ebay.co.uk/itm/Hose-Clip-Pliers-Clic-and-Click-R-Type-Clamp-Clips-Swivel-Drive-Angle-Clamp-Tool-/254123024508
  21. shais01

    התחדשתי בפיאט פנדה

    ממליץ לך להזמין את הכלי היעודי של פיאט לפתיחת הבנדים, עולה גרושים ואם אתה מתכנן לעבוד לבד זה מאוד מקל על החיים. אני מעדיף לקנות פראפלו מוכן ולא להתעסק במהילות ובדיונים איזה מים צריך להוסיף. יש כאלו שבטוחים שמים מזוקקים מזיקים למנוע, יש את אלו שנשבעים במי מזגן (ושוכחים את כל הגיפה שמצטברת במיכל שאוגר אותם). הכי פשוט זה לקנות אותם כבר מהולים וזהו.
  22. אני עשיתי את זה בלנדרובר דיסקברי 2004 לפני כעשור. קניתי רכב שמור עם חמישה מושבים. מאחר והוא היה עם חמישה מושבים הוא היה פחות מבוקש. קניתי מפרוק, מרכב ללא תאונה חזיתית את כל הדרוש - מושבים, חגורות, משענות ראש וחיפויים. המכונאי שלי התקין הכל אבל זה היה סופר פשוט, כל ההכנות/תושבות וכו היו שם. הקטע הקשה יותר היה לאשר באופן חוקי ורשמי. בעזרת המוסך (יבואן) והמחלקה הטכנית וקצת בלבולי מוח של עמדה מס 1 זה בוצע. אבל לא הייתי נכנס לסאגה הזו שוב. בטח לא ברכב מודרני שם יכולות להיות כל מיני בעיות בלתי צפויות. אני לא הייתי קונה שום רכב שעבר שינוי כזה אם אני לא בטוח שהשינוי בוצע ברמה טכנית טובה ולא פחות חשוב, עודכן כחוק במשרד הרישוי. יכול להיות שהרכב עבר טסט, אולי אפילו בלי קומבינה, אבל מה תעשה אם בפעם הבאה הבוחן ישים לב? גרוע מזה, אם תתרחש תאונה חלילה כשהמושבים הללו מאויישים ואז יתגלה שהרישום אינו כחוק?
  23. יש דימוי של ATIS יש הדמיות של מטוסים אחרים כולל תמרוני TCAS כתלות בנושא המתורגל המדריך יכול לדמות את ה ATC ואפשר לוותר ולהתמקד בהטסה.
  24. סימולטור אמיתי דומה מאוד למטוס. המערכות מתנהגות כמובן בדיוק כמו במטוס. תחושת ההטסה דומה מאוד. מאוד. סימולטור מוכר על ידי רשויות התעופה האזרחית כתחליף לטיסה במטוס. אם לא עמדת ביעד ההמראות והנחיתות ניתן להשלים את החסר בסימולטור.
  25. איציק אני אומר שכשמשהו נראה כמו גמל, מריח כמו גמל ונשמע כמו גמל, אז הוא גמל. כשחייבו לקוח שלא מבין מהחיים שלו בסדרת החלפות הנוזלים הללו, אז זה גמל. אתה טוען שהוסיפו שמן. באותה מידה אפשר לטעון שהחליפו. לא מצויינת כמות. מוסך שמתנהל כך אני גם לא סומך עליו שישלים/יחליף שמן מהסוג הנכון. שמן לא מתאים גומר גיר (וכל מכלול מודרני) מהר.
×
×
  • תוכן חדש...