Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. הי, חיב להתוודות, לא מטורף על דיטיילינג, קוסמטיקה וכו. אבל רכב חדש לגמרי, אולי כדאי לעשות משהו בסיסי. פיג׳ו 3008, צבע מטלי, כסוף/אפור כהה. חונה לרוב בצל אבל חשופה לגשם. מחפש משהו בסיסי, אחזקה מינימלית עם תוצאה סבירה. משהו כמו תרסיס קרמי של טרטל ווקס זה מתאים? אשמח להמלצות.
  2. כמעט שבועיים עם ה 3008 והמנוע (והרכב בכלל) פשוט נהדר. אשמח לדעת לזהות האם זכיתי במנוע אחרי השינוי, מה ההבדל?
  3. בשדות תעופה בינוניים יש בעיה דומה לזו של עירית ירושלים, אין מספיק משאבים/הצדקה לרכישת ציוד יעודי אז הולכים על שילוב בין ציוד יעודי לציוד דואלי, שיכול לשמש בחקלאות מהאביב עד הסתיו ובפינוי שלג בחורף. לדוגמה שתי תמונות מלוטון, השדה בערך הרביעי בגודלו בלונדון, אחת של ציוד יעודי והשניה של ציוד חקלאי.
  4. גם אז יכולת להזמין 3008 מכל רמות הגימור והמנועים, עם זמן אספקה של מספר חודשים. אבל 2008 פרימיום-דיזל, אי אפשר היה להזמין, בלי קשר לזמן אספקה. לא יודע מה המצב כיום.
  5. אתה צודק, הופיעה במחירון. אבל הסוכן (נכון לספטמבר 21, מועד ההזמנה) אמר שאין במלאי, ואין צפי. גם כך ל 3008 אקטיב פק דיזל חיכינו מה 1/9/21, 4 וחצי חודשים.
  6. העדפנו את ה 2008, והסיבה היחידה שהיא לא נקנתה היתה כי השילוב של אקטיב-דיזל נראה מבאס מדי מבחינת אבזור, ולא היה פרמיום-דיזל, רק ב 1.2T, ואחרי הזוועות שנשמעו כאן בפורום לא היה סיכוי שאקנה רכב עם הצרעת הזו. אז הלכנו על 3008 אקטיב פק-דיזל, כי התוספת לפרימיום-דיזל ב 3008 לא נראתה כדאית. נקווה שהצרעת בדיזל פחות מגרדת…
  7. מתנצל אם אני שואל שאלות טריוויאליות… מבין שזו תצורה שהופיעה במנועי הדיזל של PSA בעבר, והדעות חלוקות אם בהם היא היתה בעייתית או לא, אבל שב 1.5HDI יש איתה בעיות? מבין שיש TSA (שזה ריקול בעברית? ) לעניין השרשרת, אז רכב שיוצר בחודש האחרון (ומתוכנן להמסר ביום א…) אמור להיות נקי ממנו?
  8. די מבאס… חשבתי שאני מרבע את המעגל, קונה צרפתיה שהיא גם אמינה וגם מבוקשת. ידעתי שיש קצת בעיות סביב מערכת האוריאה, אבל זה מבחינתי היה סביר. ממש לא צפיתי את זה שאלו מנועים שונים. אז אמינה זה כנראה כבר ממש לא מוכח. אולי כן ואולי לא. נחכה ונראה.
  9. קצת מושך את השרשור הצידה אבל גם כך הוא מתנפח למימדי ענק. מה ההבדל בין ה 1.5HDI ל 1.6HDI? שואל כמי שרכש 3008 1.5HDI וחי תחת הרושם שזה תחלס אותו המנוע בנפח מופחת.
  10. חפש באמזון גרמניה או אנגליה מטען מקורי. יעלה לא הרבה יותר מכל ההתעסקות הזו ויהיה הרבה יותר אמין בטיחותי ונח לשימוש. במיוחד אם אתה נאמן לחברה אחת (לא משנה כל כך איזו) וכל הכלים שלך עובדים עם אותן הסוללות.
  11. @omricnאני באמת לא יודע מי ומה עשה את ההבדל, בהחלט יתכן שזה בעזרתך כי זה הרגיש כמו קיר אטום שלפתע נעלם. אז תודה לך וגם ללובינסקי
  12. אני לא יודע מה גרם לשינוי בעמדת היבואן, האם הסוכן הבאמת נחמד הצליח להשפיע בכל זאת או האם העובדה שפניתי למועדון חבר בתלונה שמפלים את חבריו לרעה עשתה משהו מאחורי הקלעים, אבל באמצע השבוע קיבלתי אישור לדחות את הרישוי והמסירה ל 2022. מחכה לדיזלית הזו כבר, מקווה שתהיה מוצלחת.
  13. לא שילמתי את כל תמורת הרכב עדיין. אבל יש בחוזה סעיף המחייב אותי לעשות זאת בתוך x ימים ממועד הודעת היבואן שהרכב בארץ. למיטב זכרוני בתוך שבוע. אחרת העסקה מתבטלת.
  14. הכל משולם מראש. גם אני מתקשה להבין את הבעיה.
  15. שלום לכולם, 3008 דיזל, הוזמנה במבצע חבר ב 1/9/21 כשהיה ידוע שזמן האספקה יהיה ארוך. צפי לפריקה מהאוניה בארץ 17/12. הסוכן הממש נחמד (באמת!) מהסוכנות בשורק שבה הוזמן הרכב התקשר והציע לדחות במספר ימים את הרישוי והמסירה וכך הרכב ירשם כשנת מודל 2022. נכון שבשנים הראשונות זה פחות רלוונטי אבל למיטב ידיעתי אחרי 3 שנים אין יותר תיקון לחודש העליה לכביש במחירון. שמחתי, אחלה רעיון ושירות. אחרי יום התקשר שוב ואמר שמאחר והרכב נרכש במבצע ׳חבר׳ אין אישור לדחות את המסירה והוא ימסר בסוף דצמבר כ 2021. אין הסבר למה ההתעקשות הזו, ומה איכפת ללובינסקי לבוא לקראת הלקוח. מצליחים לבאס לקוח עוד לפני שהרכב התקבל.
  16. תענוג לקרוא, כמו תמיד! עיצוב זה עניין אישי, אבל אני דווקא חיבבתי את המראה של המאסטרו/מונטגו.
  17. בצמוד לטרמינל 3 בקומת התחבורה הציבורית (בין קומת הנוחתים לבין קומת הממריאים) עומדים תמיד דו״ג על המדרכה בין נתיבי הנסיעה. אני מעולם לא עשיתי זאת, אבל מאחר ואני רואה את אותם האופנועים/קטנועים שוב ושוב, אני מניח שזה עובד.
  18. יוחאי, עוד מאמר משובח! אל תפסיק... לנו היתה במשפחה 1510 שנת 80. נקנתה משומשת בת 4 בערך. הפאר והאבזור היו חריגים לתקופה, מחשב דרך, ריפודי קטיפה. זכורה לטובה.
  19. לא רק על לנדקרוזרים מבקשים מחירים מופקעים 😉
  20. גם אני קניתי בדובין את הגג״ש הזה. קח את הישן לדוגמה.
  21. השאלה שלך לא ברורה. אתה שואל לגבי חירומים הנובעים מתפעול המטוס (אש מנוע, אובדן דיחוס, תקלת הגאים וכו׳) או איומים חיצוניים כמו טילי נ״מ? אפילו צניחה רגילה ממטוס נוסעים (בשונה ממטוס קרב) היא תהליך מורכב שמחייב הבאת המטוס לתצורה ונתוני טיסה ספציפיים וגם אז בעייתית לביצוע. שלא לדבר על קפסולה דמיונית שכזו.
  22. גר במושב, חצר גדולה, סככה מקורה. למי שגר בעיר זו באמת סאגה יותר מורכבת. לא רק פקחים, גם וונדליסטים שנמשכים לרכבים ישנים שנראים ללא שימוש.
  23. יש לי כמה רכבים בסטטוס של המיאטה שלך. עושה להם טסט פעם בשנתיים פחות קצת. נוסע בהם שבוע - שבועיים ומקפיא חזרה. כמעט ולא עולה כלום. נמנע מהחשש משינוי התקנות בעתיד. יש לך בערך 4 שנים למשוך, כנראה טסט עכשיו ועוד אחד בעוד שנתיים והגעת לאספנות. עם טיםה פחות מזל תזדקק לעוד טסט באמצע.
×
×
  • תוכן חדש...