Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר המון זמן שהמגאנים בצבא הם לא רכבים צמודים!!!!

מאז המגאן יש את האסטרה, גטס ואקסנט.

ככל הנראה קרעו לה את הצורה ובטח כל הפלסטיקה בתא הנוסעים על הפנים (כמו בד"כ ברכבים צבאיים).

הייתי קונה כזאת אולי לחלקים, בקיצור אם יש לך 12K מיותרים אז בהצלחה!!

פורסם
כשקונים רכב ממשרד הביטחון יש אינדיקציה על כך ברשיון הרכב ?
כן ולא (KENVELO :) ). כלומר כתוב בעלות קודמת : "מדינת ישראל" וזה יכול להיות או משהב"ט או צהל או משרד החינוך וכ"ו ככה שבבואך לקנות רכב המוכר נגיד יכול לומר שהיא הייתה אצלך משרד הרווחה (וזה מוריד פחות אחוזים ממחיר הרכב במחירון) אבל לא כתוב לאיזה אגף ממשלתי היא הייתה שייכת.

ניתן לזהות גם על פי הסיומת 00 15, וכרגע זה 57.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

דווקא משרד הבטחון מצויין במפורש בסעיף מקוריות - המשרדים האחרים - לא.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שימו לב שרוב הרנו מגאן היו רכבים צמודים של סא"לים או אל"מים (תלוי באיזה מגאן מדובר...), מה שאומר שהיא כנראה עברה חיים קלים מעט יותר.

אך, לעומת זאת, אכן יש מציאות.

לסא"ל שלי יש אופל אסטרה, ולמרות שמדובר ברכב צבאי לתקופת כלשהי, הוא שומר על הרכב בצורה מדהימה-כאילו מדובר ברכבו הפרטי!

הוא נותן רק לחיילים שהוא ממש מכיר וסומך עליהם לנהוג (אני למשל, נוהג יותר מכולם ברכבו) ולרכב עצמו ק"מ נמוך והוא עובר אצלו ביקורת שמן ומים תמידית.

תבינו,

גם אם הרכב שייךך לקצין בכיר והוא נוסע עליו ושומור עליו .0אפילו שזה לא בהכרח תמיד נכון) אחרי 3 או 4 שנים מחליפים לו רכב והרכב עובר הלאה לשמש כרב של רס"ן (הרי ברור שהצבא לא קונה להם במיוחד רכבים אלא שהם מקבלים יד II) וכיוון שתוחלת חייו של רכב צבאי בצבא היא בד"כ כ-7-8 שנים אז יוצא מכך שאת רוב חייו מבלה הרכב לא אצל אותו קצין ש"שמר" עליו.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

ניתן לזהות גם על פי הסיומת 00 15, וכרגע זה 57.

 

פליקס

15 זאת לא הסיומת של רכב ביבוא אישי?

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

בזמנו קניתי וונדורה במכרז של הצבא , תיקח בחשבון שאם הרכב מוצא חן בעינך (קח איתך מישהו שמבין טיפה ) תשים במכרז מחיר גבוה כי אחרת הסוחרים יקחו אותו . את הרכב שרציתי , ראיתי שבאו כמה וסימנו לעצמם (לא בטוח שהם סוחרים , אבל משום מה הם היו מיודעים עם כולם שם )

אז אם המחיר המירבי עדיין שווה סיכון לך על זה , אם לא , או שאתה מרגיש פחד תעזוב

 

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

זה חתול בשק אבל אחרי שהכניסו את החתול לשק זרקו את השק מעזריאלי, הטביעו אותו לשבוע בירקון ולסיום עברו עליו עם מכבש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לאחר הניסוי שערכו בטופ גיר עם ההיילקס, הייתי אומר ששווה להסתכל עליהן במגרש של משרד הבטחון - אין סיכוי שהרכבים שיצאו משם עברו יותר מההיילקס של טופ גיר ואם היא נסעה אחרי זה.....

בריאות לכולם!

פורסם

מה טווח המחירים במכרזים אלו? (עבור היילקס למשל).

 

ובנוגע לניסוי של טופ גיר - אני מקווה שראית את החלק השני, זה ששמו אותו על גג בניין בן 20 קומות ואת הבניין כולו פוצצו (לצורך ניקוי שטח ובניית בניין חדש)?

להיילקס שלום (ולמרות הסדק בשלדת הסולם הוא נסע - ואף הופיע התערוכת רכב מכובדת שאת שמה אני לא זוכר).

פורסם
האם רכב שנקנה במכרז מצהל צריך לעבור טסט לפני שהוא עולה על הכביש במידה והוא תקין מבחינת מנוע וכו'

 

 

אם יש לו טסט בתוקף, אז לא צריך.

לרובן יש.

מגאן לא שייך לסגני אלופים, סרנים ורס"מ התחלקו שבוע לכל אחד.

בדרך כלל נהגים בסדיר נוהגים על האוטו.

מגאן של מ"צ ראו חיים קשים הרבה יותר.

אני הייתי מתרחק.

×
×
  • תוכן חדש...