Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חודש ושבוע (4500 ק"מ) עם זיקר X לונג רינג'


llaavvii

פוסטים מומלצים

בתאריך 25.12.2024 בשעה 12:34, Michazzz כתב:

הדגם byd שבסרטון משמש בעיקר עבור מוניות בסין ולכן קשה להתייחס אליו כמייצג.

 

עם זאת אני כן מסכים שבתחושה הכללית אני גם מרגיש שהרכבים הסינים הם לא מסוג הרכבים שרוכשים ל10 שנים. 

 

בנסיעה האחרונה שלי לסין אחד מהסינים עמם עבדתי ציין בפניי שהמקומיים מתייחסים למותגים המקומיים כקניה לטווח קצר, וככזה הם גם רוכשים אותו במאד זול לעומת המותגים המערביים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אותו רכב ואותם מתלים (שוב רכים - אבל לדעתי לא קריטי כמו שכותבים, צריך כן להכיר במגבלות הרכב),
עדיין מחכה לאפטרמרקט מסודר להחלפת המתלים מאחור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

במחירים מפתיעים: זיקר ישראל משיקה רשת הטענה חשמלית אולטרה-מהירה ייעודית  !!

התחרות בשוק החשמליות עולה מדרגה: בעידן בו בכל שני וחמישי נוחת בישראל עוד מותג רכב חשמלי מסין, יוצאת יבואנית מותג הפרמיום החשמלי זיקר במהלך שיווקי חדש.

רשת הטענה חשמלית אולטרה-מהירה ייעודית לרכבי זיקר בהספק של 180 קילוואט-שעה ועלות מפתיעה לטובה של 1.39 ש"ח קילוואט-שעה.

לדעתי זה בהחלט ממצב אותם מעל שאר הסיניות וזה אחלה של בונוס למחזקי הרכב .

https://wheel.co.il/במחירים-מפתיעים-זיקר-ישראל-משיקה-רשת-ה/

:fadein:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


...

בתאריך 27.12.2024 בשעה 20:45, tepic כתב:

הדגם byd שבסרטון משמש בעיקר עבור מוניות בסין ולכן קשה להתייחס אליו כמייצג.

 

עם זאת אני כן מסכים שבתחושה הכללית אני גם מרגיש שהרכבים הסינים הם לא מסוג הרכבים שרוכשים ל10 שנים. 

 

בנסיעה האחרונה שלי לסין אחד מהסינים עמם עבדתי ציין בפניי שהמקומיים מתייחסים למותגים המקומיים כקניה לטווח קצר, וככזה הם גם רוכשים אותו במאד זול לעומת המותגים המערביים.

 

 

סיני שיש לו כסף קונה אייפון. הוא לא קונה שיאומי.

סיני שיש לו כסף קונה טסלה. הוא לא קונה EV סיני.

סיני שיש לו כסף קונה נדל"ן באוסטרליה/קנדה/ארה"ב. הוא לא קונה נדל"ן בסין. 

סינים שאין להם כסף קונים את המותגים המקומיים. 

 

אני גולש בקבוצות פייסבוק של החשמליות הסיניות בשביל הרחבת אופקים. מי שטוען שרכבים חשמליים לא מתקלקלים או חסר ידע באופן טוטאלי או תוקע את הראש עמוק בחול. אגב, תלונות על מזגן חלש זה משהו משותף כמעט לכל המותגים הסינים. 

 

אגב 2 מסתמן שאורה קט 03 זה פח אשפה על גלגלים. אנשים נפטרים מהרכב הזה בשחיטת מחירון. 

 

בקיצור חכו שיטילו מס נסועה ב-2026. לדעתי השוק יוצף חשמליות ב-50% ירידת ערך תוך שנתיים. 

לפני 21 שעות, Daniel.K כתב:

במחירים מפתיעים: זיקר ישראל משיקה רשת הטענה חשמלית אולטרה-מהירה ייעודית  !!

התחרות בשוק החשמליות עולה מדרגה: בעידן בו בכל שני וחמישי נוחת בישראל עוד מותג רכב חשמלי מסין, יוצאת יבואנית מותג הפרמיום החשמלי זיקר במהלך שיווקי חדש.

רשת הטענה חשמלית אולטרה-מהירה ייעודית לרכבי זיקר בהספק של 180 קילוואט-שעה ועלות מפתיעה לטובה של 1.39 ש"ח קילוואט-שעה.

לדעתי זה בהחלט ממצב אותם מעל שאר הסיניות וזה אחלה של בונוס למחזקי הרכב .

https://wheel.co.il/במחירים-מפתיעים-זיקר-ישראל-משיקה-רשת-ה/

 

זה לא בונוס. זה סתם יוצר עוד דפרגמנטציה לתשתית עמדות טעינה. זה מהלך שפוגע ברכבים חשמליים ולא מטיב עימם. 

עריכה אחרונה על ידי TheTaxAvenger
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, TheTaxAvenger כתב:

מסתמן שאורה קט 03 זה פח אשפה על גלגלים. אנשים נפטרים מהרכב הזה בשחיטת מחירון. 

לא יודע אם פח אשפה על גלגלים, אבל כן שמתי לב לכמה דברים.

כמות מאד גדולה של הדגם הייתה ב 0 קילומטר, חלק קטן מזה היה מגוייל  כלאמר על שם היבואן/עובדיו ומי שהתמזל מזלו על רישיון סחר ואז יוצא כ 0 קילומטר.

בסביבה שלי הופיעו כמה יחידות שניקנו כיד שניה, בנות שנה או פחות עם נסועה קטנה. השכן הקרוב אלי רכש רכב עם 7000 קילומטר בן כ 13 חודשים.

כרכב שני במשפחה, הוא החליף i10 בת שנה וקצת, ללא תוספת מחיר כמעט. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 31.1.2025 בשעה 14:07, Daniel.K כתב:

במחירים מפתיעים: זיקר ישראל משיקה רשת הטענה חשמלית אולטרה-מהירה ייעודית  !!

התחרות בשוק החשמליות עולה מדרגה: בעידן בו בכל שני וחמישי נוחת בישראל עוד מותג רכב חשמלי מסין, יוצאת יבואנית מותג הפרמיום החשמלי זיקר במהלך שיווקי חדש.

רשת הטענה חשמלית אולטרה-מהירה ייעודית לרכבי זיקר בהספק של 180 קילוואט-שעה ועלות מפתיעה לטובה של 1.39 ש"ח קילוואט-שעה.

לדעתי זה בהחלט ממצב אותם מעל שאר הסיניות וזה אחלה של בונוס למחזקי הרכב .

https://wheel.co.il/במחירים-מפתיעים-זיקר-ישראל-משיקה-רשת-ה/

זיקר  זה רכב פרימיום?

 

ועיקר הדברים מתוך הכתבתה לדעתי:

"

לרגל ההשקה, מציעה זיקר הטבה משמעותית לחברי מועדון הלקוחות שלה ZEEKR Club: תעריף טעינה מופחת של 1.39 ₪ לקילוואט-שעה בכל שעות היממה למשך חצי השנה הראשונה. ב-ZEEKR מצהירים כי גם לאחר תקופת ההשקה וכניסתם לתוקף של תעריפי חשמל קיץ, יזכו לקוחות ZEEKR Club לתעריף ייחודי ומוזל.  

כיום, מוצבות עמדות ההטענה של ZEEKR Power במיקומים אסטרטגיים נגישים הכוללים את חוצות המפרץ בחיפה, מת"מ חיפה, צומת מחניים בצפון, חנות ג'מבו באילת וישפרו בבאר שבע, כשהחברה מתכננת להרחיב את הרשת עד לשמונה אתרים במהלך החודשים הקרובים, תוך שמירה על העקרונות של נוחות, מיקומים אסטרטגיים לאורך צירים מרכזיים וקירבה למתחמי קניות ובילוי. 

"

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, zaf כתב:

לא יודע אם פח אשפה על גלגלים, אבל כן שמתי לב לכמה דברים.

כמות מאד גדולה של הדגם הייתה ב 0 קילומטר, חלק קטן מזה היה מגוייל  כלאמר על שם היבואן/עובדיו ומי שהתמזל מזלו על רישיון סחר ואז יוצא כ 0 קילומטר.

בסביבה שלי הופיעו כמה יחידות שניקנו כיד שניה, בנות שנה או פחות עם נסועה קטנה. השכן הקרוב אלי רכש רכב עם 7000 קילומטר בן כ 13 חודשים.

כרכב שני במשפחה, הוא החליף i10 בת שנה וקצת, ללא תוספת מחיר כמעט. 

 

המון מעיפים את הרכב הזה. אנשים עם מכונית בת שנה מוצאים את עצמם פעם אחר פעם על גרר בדרך למוסך בגלל תקלת e-park. מסכי מולטימדיה מוחלפים על ימין ועל שמאל. מצברים מתים על ימין ועל שמאל. 

 

היה שם אחד שהעיף את הקט ב-95 אלף (רכב שעלה 140 לפני שנה+) ואמר תודה לאלוהים שהוא נפטר ממנה. 

 

יש את הבריטי הזה שהחזיק בקט 4 חודשים. אין לו כמעט דברים חיוביים להגיד על הרכב. הוא גם מציין שמערכת "הבטיחות" האקטיביות כמעט גרמו לו לעשות תאונה לא פעם ולא פעמיים. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי TheTaxAvenger
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האורה 03 היא מקרה קלאסי של יצרן שלא הבין בכלל את השוק. 

 

חשב שאם הוא יעשה עיצוב דומה למיני קופר, אז הוא ישדר יוקרה שאנשים ישלמו עליה מחיר פרימיום. 

בפועל הוא קיבל רכב סיני עם עיצוב של מיני קופר, תא מטען קטן משל פיקנטו ומחיר פרימיום. מן הסתם היא נמכרה בכמויות אפסיות, והתחילה להמכר רק במבצעים חזקים מאוד וב-0 קילומטר בכמעט 20 אחוז הנחה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שאין ברכב הזה שום פרימיום. מערכות בטיחות חצי אפויות שכל הזמן מצפצפות ומתערבות באלימות בנהיגה ללא צורך, תפריטים קטנים ולא נוחים לתפעול, בידוד רעשים לוקה בחסר, בלם חשמלי אוטומטי שלא עובד כמו שצריך, איכות פלסטיק נמוכה ומסתבר שגם המון - המון תקלות משביתות. למזלם התקלות מתוקנות במסגרת אחריות. וככה מתה הקונספציה "שמכוניות חשמליות לא רואות מוסך". 

 

image.thumb.png.193104fd43b1e9a598b97dd424e3bf3c.png

 

 

העיקר קנו רכב חשמלי בשביל "לחסוך" 

 

image.thumb.png.d26667da29e4478b1619db033ab6d742.png

עריכה אחרונה על ידי TheTaxAvenger
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, TheTaxAvenger כתב:

image.thumb.png.f84f2896baa38f8e899f6b68b607ab44.png

הוא עוד לא מכר... איש ישר. יש אחת בלוחות באיזה 95 אלף. כנראה שזה רכב כל כך גרוע שאפילו לא מתאים לשימוש עירוני.

מעניין איך כלמוביל מטפלים בלקוחות של הרכב. בעיה שבאה והולכת, זה משהו שקשה לאבחן, וצריך שיתוף עם היצרן או שהיצרן מכיר את זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש יבואנים, שבעידן הרכבים החשמליים, שכולם הוקסמו מזה שלא צריך לשלם על דלק ושילמו בערך כול סכום על רכב חשמלי, עשו פה חתיכת מכה על כמה פחי אשפה במחיר מופקע.

 

כול רכבי ה-400 יחידות בשנה או רכבים אחרים שהופסק השיווק שלהם, מציעים אותם ביד 2 במחירי רצפה, ולא יודע מי אפילו קונה אותם 

 

רחמים על מי שקנה את הליפמוטור ב-100 אלף שקל , כששנתיים אחרי, מוכרים אותה כבר ב-50 אלף ביד 2. 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...