Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי חברים! מתחנן לעזרה!! לא יודע מה לעשות.. 

הזמנתי יונידן R7 מאמזון ויש בעיות במכס.

התקשרה אליי נציגה מדואר ישראל וביקשה ממני אישור ממעבדת רכב וממשרד התקשורת בשביל לשחרר את הגלאי רדאר. (בנוסף היא אמרה לי ש 99% גם לאחר האישורים אז עדיין לא יאשרו לי את זה במכס והמליצה לי שאני אבטל את זה ואקבל את הכסף בחזרה דרך אמזון.)

גם כן, פניתי למעבדת רכב מוסמכת בשביל אישור מהם והם ביקשו 350 שקל על זה.

 

אז מה אתם אומרים? לבטל את ההזמנה ושיחזירו לי את הכסף דרך אמזון? (לא יודע בכלל אם הם יכולים להחזיר או לא כי הם כבר חייבו אותי באשראי).

או שכדאי להמשיך עם התהליך ולהגיש אישורים? אני קצת חושש כי הנציגה אמרה שגם למרות זאת אז לא יאשרו לי את זה. 

 

עריכה אחרונה על ידי Griff
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הזמנת מאמזון עצמה?

אני הזמנתי משם את ה- R7 שלי ונדרשתי רק לאישור משרד התקשורת.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, Pavlik כתב:

הזמנת מאמזון עצמה?

אני הזמנתי משם את ה- R7 שלי ונדרשתי רק לאישור משרד התקשורת.

הזמנתי את זה:

https://www.amazon.com/-/he/gp/aw/d/B07PJ2ZX6R/ref=ya_aw_od_pi?ie=UTF8&psc=1

והנציגה אמרה לי בפירוש שחייב גם אישור ממעבדת רכב 

 

 

 

ודרך אגב מה אני אמור לרשום בפרטים שהקפתי באדום?

בבקשה

image.thumb.png.99ebd5ff4bc2decf0b3614586026d44e.png

עריכה אחרונה על ידי Griff
פורסם (נערך)

תחום תדר (כתוב לך בתמונה של המוצר) : שים לב שבצד יש חץ שפותח תפריט.  צריך לבחור 

33.4-36GHZ

פרט  34.708GHZ (רוצים ביחידות של KHZ, אז לרשום :  34708000 )

פריט מכס - 8512000000    

מאוד כדאי לך לגלות לנציגת דואר כי אין צורך באישור של משרד התקשורת אלא רק אישור של מעבדת רכב.  ראה קישור מצ"ב :

https://apps.economy.gov.il/Apps/PersonalImport/Product/Index/317

 

עריכה : ואם הנציגה מתעקשת כי יש צורך באישור משרד התקשורת, אפשר לתת לה גם קישור לדרישות חוקיות בתעריף המכס :

https://shaarolami-query.customs.mof.gov.il/CustomspilotWeb/he/CustomsBook/Import/ImportCustomsItemDetails?customsItemId=19859

עריכה אחרונה על ידי guya72
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני כשעה, guya72 כתב:

תחום תדר (כתוב לך בתמונה של המוצר) : שים לב שבצד יש חץ שפותח תפריט.  צריך לבחור 

33.4-36GHZ

פרט  34.708GHZ (רוצים ביחידות של KHZ, אז לרשום :  34708000 )

פריט מכס - 8512000000    

מאוד כדאי לך לגלות לנציגת דואר כי אין צורך באישור של משרד התקשורת אלא רק אישור של מעבדת רכב.  ראה קישור מצ"ב :

https://apps.economy.gov.il/Apps/PersonalImport/Product/Index/317

 

עריכה : ואם הנציגה מתעקשת כי יש צורך באישור משרד התקשורת, אפשר לתת לה גם קישור לדרישות חוקיות בתעריף המכס :

https://shaarolami-query.customs.mof.gov.il/CustomspilotWeb/he/CustomsBook/Import/ImportCustomsItemDetails?customsItemId=19859

תודה רבה גבר! והם יאשרו את זה או שעדיף לקבל החזר כספי? כי הנציגת דואר אמרה לי יותר עדיף לקבל החזר כספי כבר מעכשיו מאשר להמשיך את התהליך ואז ייקח זמן לקבל את הכסף בחזרה…

עריכה אחרונה על ידי Griff
פורסם

אישור מעבדה נראה מיותר כי כבר יובא מסחרית לישראל ועבר את האישורים. תבדוק מה עושים במקרה זה.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

אינני בטוח בכך, אך אני חושב כי למרות שזה מוצר שכבר מיובא מסחרית -> ידרשו ביצוע בדיקה במעבדת רכב.

אני ממליץ לך להתקשר מחר לאחת ממעבדות הרכב (ראה קישור) ולשאול אותם.  לבדוק גם מה מחיר הבדיקה. אולי למרות זאת, יש כדאיות להמשיך בתהליך.

https://www.gov.il/BlobFolder/generalpage/tkina1-handasamabadot/he/Certified-car-laboratories.pdf

 

אם הם מתעקשים לבצע בדיקה ולא יתנו לך אישור ע"ס כך שהמוצר מיובא לארץ - ממליץ לשקול את ההצעה של נציגת הדואר בנוגע לבקשת החזר כספי (אולי כדאי לפנות כבר עכשיו לתמיכה של אמזון ולברר כיצד לבצע זאת מאחר ואינך יכול לצרף את הפתק שלהם)

פורסם
לפני 13 דקות, guya72 כתב:

אינני בטוח בכך, אך אני חושב כי למרות שזה מוצר שכבר מיובא מסחרית -> ידרשו ביצוע בדיקה במעבדת רכב.

אני ממליץ לך להתקשר מחר לאחת ממעבדות הרכב (ראה קישור) ולשאול אותם.  לבדוק גם מה מחיר הבדיקה. אולי למרות זאת, יש כדאיות להמשיך בתהליך.

https://www.gov.il/BlobFolder/generalpage/tkina1-handasamabadot/he/Certified-car-laboratories.pdf

 

אם הם מתעקשים לבצע בדיקה ולא יתנו לך אישור ע"ס כך שהמוצר מיובא לארץ - ממליץ לשקול את ההצעה של נציגת הדואר בנוגע לבקשת החזר כספי (אולי כדאי לפנות כבר עכשיו לתמיכה של אמזון ולברר כיצד לבצע זאת מאחר ואינך יכול לצרף את הפתק שלהם)

תודה.

אני ניסיתי לפנות לאמזון בקשר להחזר כספי והם לא עונים בכלל… האימייל שלהם זה מענה אוטומטי והטלפון שלהם זה רק לשיחות חו״ל.

עשיתי ביטול הזמנה באתר והסטטוס הזמנה לא מתעדכן כלומר עדיין נשאר על סטטוס ״בדרך״.

פורסם (נערך)

הבאתי פעם לארץ מכשיר עם טכנולגיית wifi, בקשו ממני במכס אישורים של משרד התקשורת ועוד.

ליד פקיד המכס נכנסתי במרשתת לחניות בארץ שמוכרות בדיוק את המכשיר הנ"ל, על המקום חתם לי על כתב שחרור, ירדתי למטה שלמתי מיסים והמוצר שוחרר.

 

אולי גם אצלך יעבוד.

הנה מה שציינת נמכר בארץ.

https://www.uniden.co.il/r7il.php

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם
בתאריך 18.9.2022 בשעה 02:10, Griff כתב:

היי חברים! מתחנן לעזרה!! לא יודע מה לעשות.. 

הזמנתי יונידן R7 מאמזון ויש בעיות במכס.

התקשרה אליי נציגה מדואר ישראל וביקשה ממני אישור ממעבדת רכב וממשרד התקשורת בשביל לשחרר את הגלאי רדאר. (בנוסף היא אמרה לי ש 99% גם לאחר האישורים אז עדיין לא יאשרו לי את זה במכס והמליצה לי שאני אבטל את זה ואקבל את הכסף בחזרה דרך אמזון.)

גם כן, פניתי למעבדת רכב מוסמכת בשביל אישור מהם והם ביקשו 350 שקל על זה.

 

אז מה אתם אומרים? לבטל את ההזמנה ושיחזירו לי את הכסף דרך אמזון? (לא יודע בכלל אם הם יכולים להחזיר או לא כי הם כבר חייבו אותי באשראי).

או שכדאי להמשיך עם התהליך ולהגיש אישורים? אני קצת חושש כי הנציגה אמרה שגם למרות זאת אז לא יאשרו לי את זה. 

 

 

אני יכול להבין למה מבקשים ממך אישור משרד התקשורת, וגם יחסית קל להביא אישור כזה.

אבל למה מבקשים ממך אישור ממעבדת רכב? מי אמר שהמוצר קשור לרכב? מדובר בגלאי רדאר, נקודה. אתה יכול להשתמש בו גם תוך כדי הליכה\רכיבה עם אופניים (ברור שזו דמגוגיה, אבל בכל זאת...מה הקשר למעבדת רכב?).

  • אהבתי 1

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
לפני 3 שעות, Casper כתב:

אבל למה מבקשים ממך אישור ממעבדת רכב? 

כי זאת דרישת החוקיות בתעריף המכס.

דווקא אין צורך כיום לספק אישור של משרד התקשורת (מניח שלא קראת תגובות קודמות)

פורסם

איזו מדינה מטומטטטטטטטמת!
למה צריך אישור מעבדת רכב לגלאי רדאר?

למה לא בדיקת שתן של מזמין הגלאי?
או שאלון העדפות מיניות?
או לעבור בוחן ברור...

פשוט ירדו מהפסים עם הטימטום!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...