Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית סיטרואן קקטוס 2017


yonis1230
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני קנייה של סיטרואן קקטוס 2017 אוטומט, יד 2 (יד שנייה פרטית, יד ראשונה ליסינג 0 ק"מ), 117,000 ק"מ.

מחירון לוי יצחק - 47,668

מחיר שסגרנו - 40,000

הרכב מטופל כל 15k במוסך מורשה, הוחלף מצבר ורצועת טיימינג.

 

אשמח לשמוע את דעתכם על הרכב ועל העסקה.

יש דברים שחשוב לשים אליהם לב בבדיקה?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר הראשון שצריך לבדוק האם הוחלפה רצועת הטיימינג הבעייתית, ב2017 לא היה ריקול, לכן אם לא הוחלפה זה הדבר הראשון שהייתי בודק ומחליף.

מעבר לזה, מדובר ברכב נוח, מודבים תומכים, זריז, עלות טיפולים סבירה.

הגיר האוטומטי יפני, אך באצה קלה כאשר הרכב במהירות של 80 קמ״ש יש מעט רעידות אם כי לא כולם מרגישים את זה.

 

אני רכשתי כזאת אך ידנית בתחילת השנה, בנתיים מרוצה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, yonis1230 כתב:

מחירון לוי יצחק - 47,668

יד 2 מליסינג וזה המחירון? לגרסה הבעייתית עם מנוע בנזין עם רצועה מתפוררת?

 

דפוק הלוי יצחק הזה.

 

לעניין, תוודא בכל דרך אפשרית שהרצועה הוחלפה כטיפול מונע בזמן ולא לאחר הרעבת שמן. אחרת לא הייתי נוגע באוטו, עם כל החיבה שלי לקקטוס.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, yulianx כתב:

הדבר הראשון שצריך לבדוק האם הוחלפה רצועת הטיימינג הבעייתית, ב2017 לא היה ריקול, לכן אם לא הוחלפה זה הדבר הראשון שהייתי בודק ומחליף.

מעבר לזה, מדובר ברכב נוח, מודבים תומכים, זריז, עלות טיפולים סבירה.

הגיר האוטומטי יפני, אך באצה קלה כאשר הרכב במהירות של 80 קמ״ש יש מעט רעידות אם כי לא כולם מרגישים את זה.

 

אני רכשתי כזאת אך ידנית בתחילת השנה, בנתיים מרוצה.

 

תודה. רצועת הטיימינג הוחלפה. אמר שהריח גומי שרוף ומיד החליף, אמרו לו שהחליף בזמן לפני שנעשה נזק.

לפני 27 דקות, פריג'י כתב:

יד 2 מליסינג וזה המחירון? לגרסה הבעייתית עם מנוע בנזין עם רצועה מתפוררת?

 

דפוק הלוי יצחק הזה.

 

לעניין, תוודא בכל דרך אפשרית שהרצועה הוחלפה כטיפול מונע בזמן ולא לאחר הרעבת שמן. אחרת לא הייתי נוגע באוטו, עם כל החיבה שלי לקקטוס.

 

לא הבנתי מה הבעיה עם ליסינג 0 קילומטר? ומה הכוונה שזו הגרסה הבעייתיות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כמה זמן הוחלף?

הוחלף ביבואן? יש קבלה על ההחלפה?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, yonis1230 כתב:

 

תודה. רצועת הטיימינג הוחלפה. אמר שהריח גומי שרוף ומיד החליף, אמרו לו שהחליף בזמן לפני שנעשה נזק.

 

חשוב מאוד לאתר ולשמור כמה שיותר תיעוד לעניין הזה.

 

לפני 34 דקות, yonis1230 כתב:

לא הבנתי מה הבעיה עם ליסינג 0 קילומטר? ומה הכוונה שזו הגרסה הבעייתיות?

 

הבעיה שלוי החליט שגם עם הסטוריית ליסינג 0 קילומטר וגם עם המנוע עם הרצועה הבעייתית. הגרסה הזו יקרה יותר ב- 7000 שקל מהדיזל שהוא אמין פי כמה, גם כשאין לו היסטוריה של ליסינג אלא ידיים פרטיות בלבד. (משווה לקקטוס שמכרתי לפני חודש).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, פריג'י כתב:

הבעיה שלוי החליט שגם עם הסטוריית ליסינג 0 קילומטר וגם עם המנוע עם הרצועה הבעייתית. הגרסה הזו יקרה יותר ב- 7000 שקל מהדיזל שהוא אמין פי כמה, גם כשאין לו היסטוריה של ליסינג אלא ידיים פרטיות בלבד. (משווה לקקטוס שמכרתי לפני חודש).

איזה חסרונות תכלס יש בליסינג 0 ק"מ? למה זה נחשב יד בכלל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיזל לא רלוונטי כי הוא ידני.

וגם היה את סיפור עם מיכל האוריאה.

גם בדיזל היה ריקול לטיימינג.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיזל לא רלוונטי לפותח השרשור כמובן אבל כשמסתכלים על ירידת המחיר הלא מוצדקת הוא רלוונטי לדיון.

 

הסיפור עם האוראה, בהשוואה, הרבה פחות חמור, אבל אני מסכים שלא הוסיף בריאות ללקוחות של לובינסקי.

מתחת לחמש שנים ועד 150 אלף קילומטר החליפו, ההחלפה פשוטה, ואין שום השלכות על המנוע.

במקרה הכי גרוע מאפסים נורת תקלה עם הטלפון עד שהיא חוזרת שוב.

אין בכלל מה להשוות להרעבת שמן וירידת תפקוד הבלמים בגלל הרצועה.

 

לגבי 0 קילומטר, יש הורדה במחיר מסיבות שלפעמים הן מובנות ולפעמים לא. אבל זה שרירותי וקבוע.

בפועל, ההורדה קיימת.

במקרה של הקקטוס אגב אין הצדקה אמיתית כי אין גרסת ליסינג פחות מאובזרת (כמו שיש למשל ליונדאי איוניק)

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כניראה הביקוש לאוטומט עושה את שלו לעומת תיבה ידנית מבחינת מחיר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב נוח מאד, זריז ונותן תמורה מעולה לכסף.

אם מטופל בזמן, הוחלפה הרצועה והרכב תקין, אופציה מצוינת (הקילומטרז' מעט גבוה אבל אני מניח שלכן ההורדה במחיר).

 

  • רעיון טוב! 1

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נפתחה אופציה נוספת לקקטוס אוטו' 2018 (מפברואר על הכביש), יד ראשונה מפרטי, 128,000 קמ.

העניין שהיא מסוכנות ואני לא יודע כמה לסמוך עליהם. בנוסף המחיר טיפה יותר גבוה ואני תוהה כמה הם יהיו מוכנים לרדת.

 

התברר לי שבקקטוס 2017 בתקופת האחריות תוקן פעמיים המזגן, הבנתי שמזגן זו בעיה רצינית ויקרה ומפחד שיקרה אצלי שוב עכשיו כשאין אחריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק דיווחו במועדון קקטוס על מדחס בעייתי, אולי הוא הוחלף.

השאלה מה היה בדיוק.

לגבי הקקטוס 2018, צריך בסופו של דבר לשים גבול לתקציב אחרת אין סוף.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...