Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף סוף מגיעה - פרטים ראשונים על דגמי דור 8 של הגולף שיגיעו בקרוב


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 952 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מקווה בשבילם, אבל גם כמובן בשבילנו, שבמתיחות פנים הבאות הם יעשו אחורה פנה על חלק מהדברים ויחזירו חלק מהפקדים שנעלמו עם הצגת הדורות החדשים של ה-C Segment.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Ryan OReily כתב:

ניתן להגדיר הפעלה/כיבוי מהיר בסלייד מטה במסך, כמו Control Center באייפון/אנדרואיד. 

כן, ראיתי באולם תצוגה. לא ידעתי שזה הגדרה מיוחדת..
אבל הבעיה האמיתית היא הגישה. למה בעצם לא נותנים לקונה המכונית להחליט אם הוא רוצה את זה או לא? למה אפשרות כיבוי תמידית לא מופיעה בתפריט?
והבעיה הזאת היא הסיבה שהם איבדו אותי כלקוח. הגישה הפכה להיות "אנחנו נחליט בשבילך ואתה, ברכב ששילמת עליו ממיטב כספך, לא תגיד לנו אם אתה רוצה סטיה מנתיב/דימום מנוע/כפתורים פיזיים".
בעיני, שינוי מהירות המזגן דרך תפריטים במסך מגע זה פשוט מסוכן. היום בגולף שלי זה לחצן פיזי (שאני משתמש בו כמה פעמים בכל נסיעה...) ואני יודע איפה הוא נמצא בעיניים עצומות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הדברים שהאלו שפועלים מחדש בכל התנעה זה חלק מהתקנות המחייבות את היצרנים, אם לדוגמה מערכת עצור/סע לא הייתה נדרכת מחדש בכל התנעה, המערכת לא הייתה זכאית להיכלל בחישוב נתוני הפליטה וצריכת הדלק. קידוד יכול כמובן לפתור את כל הדברים האלו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Super_T כתב:

 

אם רק היה כפתור זהה לכיבוי LANE KEEP ASSIST, או לחילופין, שהשטות הזו היתה נכבית ברגע שמכבים אותה ולא מתאפסת למצב ON בכל התנעה, זה היה פנטסטי.

 

ב GTI ניתן לבטל את ההגדרה הזאת בלחיצה על כפתור בקצה ידית האיתות.

תבדוק אם גם לך יש כפתור כזה שם.

אבל מצד שני, היא גם מתבטלת בכל התנעה מחדש. 

עריכה אחרונה על ידי Ryan OReily

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי כפתור (פיזי 😂) על ההגה שמביא אותי לתפריט כל מערכות הסיוע,

האופציה הראשונה היא ה-LANE ASSIST, אני מעיף משם את הסימון בלחיצה על כפתור OK בצד השני של ההגה.

(המערכת נכנסת ב-60 קמ"ש לפעולה, וכן, היא אכן נדרכת בכל התנעה מחדש)

 

אפרופו מערכת STOP/START,

אם אני נכנס למצב נהיגה ECO, היא נכנסת לפעולה מחדש גם אם דקה קודם, במצב נהיגה אחר, ביטלתי אותה.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולכם עם צרות של עשירים 😉 יש אנשים ברשימת המתנה ל5 חודשים לפחות (!) לא זוכר מתי הייתי ברשימה כזאת פעם אחרונה (נראה לי בתור לקנות אייפון בברצלונה לפני איזה 8 שנים ) 

תהנו חברים 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שהמערכת S&S עובדת בצורה שונה במאזדה שלי (CX30).
קראתי על המערכת לפני הרכישה , עד כמה שהיא מציקה ומפריעה.
אחרי כמעט  3 חודשים , המערכת הופעלה פעמיים בלבד.
גם אצלי יש את כפתור הנטרול אך בינתיים אני לא  רואה סיבה להשתמש בו.
הS&S לא מערכת שתלטנית לדעתי ואפשר לחיות איתה בשלום.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל תלוי באיזה נהג אתה ומה מצב הרוח שלך באותה הנהיגה,

אם בוקר ואתה נוסע לעבודה בשעות מתות (אני יוצא מהבית באיזור 06:40-06:45 כל בוקר),

אם אין לך הרבה רמזורים בדרך ואתה מתחיל ב-Easy את היום שלך,

אז אין בעיה,

גם אצלי ברכב אני בקושי מרגיש את הכניסה של המערכת בהתנעה מחדש (ונשים שניה בצד את השחיטה של המצבר),

מצד שני,

אם אני רוצה להגיע לאן שהוא ואני רוצה לנסוע "זריז" יותר, אז זו מערכת מקוללת שמפריעה נון סטופ בתחילת נסיעה מעצירה,

ואז אני שמח שיש לי כפתור פיזי שמנטרל את השטות הזו.

בכללי, אני נגד דברים שהופכים רכבים לפחות מהנים לנהיגה ופחות... רכבים,

למשל Start\Stop, למשל רכבים חשמליים, למשל הבריחה למנועים קטנים, מערכת תיקון סטיה מנתיב ושאר ירקות...
אבל זה כבר לשרשור אחר :-)

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי ב-MK7 התקנתי מודול זיכרון שזוכר את המצב האחרון של ה-S&S, כך שאם ביטלתי אותו בנסיעה מסוימת והנעתי את הרכב מחדש, הוא יבוטל שוב. אחת הקניות הטובות שעשיתי. אגב, יש גם ל-MK8 לדעתי.

 

לפני שאתם קופצים עליי שיש קידוד - אני יודע, ויש לי גם VCDS מקורי ואני יכול לעשות את זה. אני פשוט מעדיף לשמר על הפונקציונליות המקורית של הרכב, ואני פחות אוהב לשגע את מחשב הרכב כדי לגרום לו לחשוב שלא צריך S&S.

 

ובבקשה שלא יקפוץ מישהו שאומר לנתק את הכבל הקטן מהמצבר.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, mcshmupi כתב:

למה בעצם זו שחיטה של המצבר?

 

מצברים מודרניים איכותיים מותאמים ל-S&S.

 

המצבר הקודם שלי תוצרת וורטה החזיק מעמד 70,000 ק"מ (4 שנים) עד שמערכת S&S הפסיקה לעבוד (לא מספיק טעינה) ועוד 20,000 ק"מ (1 שנה) עד ששבק חיים. 

 

המצבר המת הוחלף במצבר בוש מותאם ל-S&S. תענוג לא זול של 1,000 שקל, אבל בהתחשב שהמצבר הקודם החזיק מעמד כמעט 5 שנים זה שווה את הכסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-MK8 יש סוללה/מגבר/מיקרו היברידי. מערכת S&S עובדת על זה ולא על המצבר כפי שהיה בדורות הקודמים, עד כמה שהבנתי.

טל"ח מקווה שאני לא מטעה אתכם.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני כשעה, aka77 כתב:

ב-MK8 יש סוללה/מגבר/מיקרו היברידי. מערכת S&S עובדת על זה ולא על המצבר כפי שהיה בדורות הקודמים, עד כמה שהבנתי.

טל"ח מקווה שאני לא מטעה אתכם.

 

השאלה אם אותה מערכת קיימת גם ב-GTI..?

לגבי מצברים, יש מצברים חדשים מותאמים ל-S&S, עדיין זה משגע את השועלים אם אתה בסביבה עירונית ויש עצירות תכופות.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע בעניין GTI, המצבר הזה נמצא מתחת למושב הקדמי הימיני.

לי יש את הגרסה הרגילה, לא מרגיש בכלל את המערכת, עובד ממש חלק, מתניע במהירות.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 952 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...