Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בטח שכן, להימנע מסבל מיותר זה רציונלי מאד.

 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 26 דקות, amosbmw כתב:

אישית, הרכב הראשון שקניתי בארץ בתור רווק צעיר היה פיג'ו 405.

 

גם אני ככה, אף פעם לא היה לי רכב יותר קטן ממשפחתית, וגם לא רוצה כזה, לא משנה מה יגידו.

 

מעדיף לנהוג על סיוויק בת 20, מאשר מיני/סופרמיני חדשה.

 

לפני 26 דקות, SlowRide כתב:

בטח שכן, להימנע מסבל מיותר זה רציונלי מאד.

 

סבל זה יחסי.

 

מישהו אחד סובל בסוזוקי אלטו כי היא לא נוחה ולא זזה, מישהו אחר נהנה מכל רגע עם אותה אלטו, כי זה עדיין עדיף מלנסוע בתח"צ/טרמפים/נבלה שהייתה לו קודם, מישהו שלישי יסבול מעצם הנהיגה לא משנה באיזה רכב, כי הוא שונא לנהוג בכללי (תתפלא, יש גם אנשים כאלה).

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הכל יחסי. גם מי ששונא לנהוג, יעדיף לסבול מהנהיגה באאודי אוטומטית שיודעת לחנות לבד מאשר באלטו ידנית.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ואולי יהנה מזה שעם חניה ידנית האלטו תכנס למרווח שהאודי רק יכול לחלום עליו, ואז יצטרך ללכת פחות ליעדו.

 

אנחנו חוזרים תמיד לאותו עניין - לכל אחד סדר עדיפויות שונה ובהתאם לכך הוא בוחר. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 דקות, SlowRide כתב:

הכל יחסי. גם מי ששונא לנהוג, יעדיף לסבול מהנהיגה באאודי אוטומטית שיודעת לחנות לבד מאשר באלטו ידנית.

 

או שיסבול מעלויות קניה ואחזקה של האאודי, ומעצם העובדה שמפחיד לדפוק/לשרוט אוטו יקר.

 

אם אני הייתי מקבל אאודי חדשה בחינם, הייתי כנראה ישר מעמיד אותה למכירה, ובמקומה קונה משהו פשוט.

 

מבחינתי אאודי הפסיקו להיות רלוונטיים עבורי בתחילת שנות ה90, כשהפסיקן את הייצור של אאודי 80/100. כנ"ל וולוו, כשהפסיקו את 940.

 

לאאודי 80 דור אחרון במצב חדש לא הייתי מתנגד.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אישית גם לא קונה רכבי מיני גם לא לנהג חדש או צעיר. המינימום זה סופר מיני, עדיף האצ'בק.

גם עכשיו אני מחפש רכב משפחתי לצעיר. עלות הטיפולים/החזקה לא גבוהה משמעותית מרכב מיני, אבל ההרגשה טובה יותר.

כמה פעמים שנהגתי על רכב מיני נסיעות ארוכות, הרגשתי חוסר נוחות, והרגשת בטיחות נמוכה. (עבורי שווה ההפרש לרכב משפחתי גם לנוסע בודד וצעיר)

 

פורסם
לפני 3 שעות, doesnotmatter כתב:

אבל בחייאת, נראה לך שאיביזה יכולה לספק חווית נסיעה כמו שתיתן מאזדה 3 מנוע 2000?

כן, ולפעמים אפילו יותר.

 

לפני 3 שעות, doesnotmatter כתב:

ועזוב את זה שמאזדה זה רכב אמין יותר מסיאט, אז זה בערך מתקזז עם הפרשי הגילאים של הרכבים  

אה... מה...?

 

לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

אם אתה רווק, אין משהו שאתה יכול לעשות עם סיאט אטקה, ולא יכול לעשות עם סוזוקי אלטו.

להסיע ארבעה חברים? :lol: 

 

 

לשאלתו של פות"ש, אם נתעלם מהרצון הנפוץ (לא רק של צעירים, אני לא מכירים הרבה זוגות מבוגרים שנוסעים באסקלייד) לחסוך בהוצאות על רכב, יש תשובה אחת - כי בהינתן שאתה לא קונה רכב חדש, בכל תקציב נתון תוכל בהכרח לקנות רכב קטן חדש, מתקדם, בטיחותי (כנראה, לא ניכנס להבדלים בין קטגוריות), צעיר ומודרני יותר ממשפחתית או קרוסאובר מבוסס משפחתית (א-לא ספורטאז'). 

אם אתה קונה חדש - תפאדל, קנה מה שבא לך, לגמרי. אם בא לך סורנטו ולא פיאסטה, אני ממש לא הולך לשכנע אותך אחרת, ואין שום סיבה בעולם גם שמישהו אחר ינסה לשכנע אותך. אלא אם כן, כמובן, נורא חשוב לו לדאוג למצב הפיננסי שלך ו/או לשכנע כל מי שמוכן לשמוע לחיות כאילו אנחנו בתקופת הצנע.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 21 דקות, פבל כתב:

להסיע ארבעה חברים? :lol: 

 

למה לא יכול?

 

יש לזה 5 חגורות בטיחות, אז אפשר להסיע 4 נוסעים.

 

איכות הנסיעה זה משהו אחר, אבל אף אחד לא דיבר על להתפנק. זה או זה או ללכת ברגל ב40 מעלות חום.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אפשר רק פעם אחת. אחרי נסיעה עם 4 חברים באלטו הם כבר לא ישארו חברים שלך.

  • מצחיק 8

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעתיים, amosbmw כתב:

אני לא שותף להמלצה הזאת, ממליץ על גודל של רכב קומפקטי בגודל של גולף לפחות. לנהג חדש ובעצם לכל נהג.

רזרבות הבטיחות הפסיבית והאקטיבית פשוט גדולים יותר בצורה משמעותית.

 

אני לא בטוח שגולף ישנה יותר תהיה בטיחותית יותר מסופר מיני צעירה יותר.

שלא נדבר על זה שלרוב סופר מיני מודרניות הן בערך בגודל של משפחתית הצ'באק בת כמה שנים.

  • אהבתי 3

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 21 דקות, SlowRide כתב:

אפשר רק פעם אחת. אחרי נסיעה עם 4 חברים באלטו הם כבר לא ישארו חברים שלך.

 

בשביל זה יש נעילת ילדים מאחורה

  • מצחיק 3

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לדעתי צעירים יותר מחפשים להיות נהנים מהנהיגה ולכן טבעי שירצה לנהוג על מונדיאו 2.3 ליטר למשל.

בשטח אכן יש צעירים רבים המחזיקים רכבים ענקיים.

משתדל לעזור

פורסם

באלטו אפשר רק 3 חברים.

אין מאחור שלוש חגורות.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, amosbmw כתב:

רזרבות הבטיחות הפסיבית והאקטיבית פשוט גדולים יותר בצורה משמעותית.

 

לא בטוח שיש באמת קורלציה בין מימדי הרכב לבין הבטיחות שלו.

 

תסתכל על זה גם ככה: רכב קטן יותר קל לתמרן (בהינתן שטח כביש מוגבל) במצבי קצה...

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

×
×
  • תוכן חדש...