Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

בכנות אגיד לך שאם אני הייתי בעל עסק לא הייתי מוכן לסגור בלי שנתונים לי פיצוי הולם בהעברה בנקאית מיידית. הגישה הזאת של הממשלה להפיל הנחיות מהיום למחר ולצפות שאנשים יתיישרו ואחר כך עוד חודשיים ידברו על פיצוי פשוט לא מתקבלת. הממשלה איבדה את הקרדיט שלה לחלוטין בכל הקשור לטיפול במשבר הזה. 

 

סתם שתדע גם אנחנו לא קבלנו פיצוי

ו 7500 על 3 חודשים שלא נתנו לנו שום פיצוי זה לא פיצוי.

אף אחד לא באמת יודע מה זה המענק הזה  עד 500 אלף

 

נכון להיום:  מכוני כושר פתוחים

מסעדות מסרבות לסגור

בתי מלון אלוהים ישמור מה הולך שם, אבל הם בטח משלמים דמי  שתיקה

 

חייב להיות כאן אחד משניים: או סגר מלא או מרד של כל בעלי העסקים

אין טעם להמשיך לפתוח 38% מהמשק

 

לפני 3 שעות, ChemGuy85 כתב:

אני מסכים עם Transporter צריך להשאיר את כל הכלכלה פתוחה ולתת לאנשים להחליט אם הם לוקחים את הסיכון או לא. עם כל הכבוד על כל קשיש בן 80 שמת מקורונה יש כאן 9 מיליון אנשים שיצטרכו לחיות שנים בהריסות של כלכלת מדינת ישראל. 

 

את מתכוון: עם כל הכבוד לקשיש בן 80 שהחליט שהוא לא עוצר את החיים שלו בזמן שאני סוגר את העסק שלי ועוצר את החיים שלי כדי לשמור עליו

לפני 3 שעות, sperial כתב:

אתה מבין שאתה לא משאיר את ההחלטה בידי אף אחד, כיוון שבכך אתה כולא את כולם בבית. הרי אי אפשר להתמגן כראוי, ואותו בן 80 או בן 40 תלוי בהתנהלות בן ה-18 שעומד לידו בקופה, ואם אותו בן 18 נצמד  בתור ולא עוטה מסיכה כראוי כל מי שלא לובש חליפות חלל יידבק.

 

בשיטה שלך תשתק לתקופה ממושכת ואף תהרוג לא מעט בני 35. ממש בריא לכלכלה.

 

אם אותו קשיש הולך  לבריכה ושם זין על זה שאומרים לו לשבת בבית

אז אין שום סיבה להאשים את המוכר בקופה, אין שום סיבה להאשים את בעל אולם האירועים או את חיים כהן

הקשיש הזה עושה מה שבא לו ככה או ככה

 

בגלל זה הצעתי: שעות רק למבוגרים

צעירים לא יורשו להכנס

בשעות של הצעירים: מבוגרים לא יורשו להכנס

 

צעיר יתפס באיכון שבכ ששהה ליד סבא שלו ? קנס 5000 שקל

 

לפני 2 שעות, sperial כתב:

כמגיא - תעזוב את חדר הכושר, לא ב-18:00 ולא ב-06:00. אני מדבר על הסופרמרקט, על הסופרפארם ואפילו על חנות הנעלים.

 

אתה צריך להבין אין פועל המיגון: יש מיגון של חליפות, מסיכות N95 ומשקפי פנים, אלה שמורים לצוותים רפואיים ומסייעים כיוון שהם במחסור (עולמי) כך שאינם זמינים לקהל הרחב וכיון שאי אפשר לתפקד אתם לזמן ממושך. אז אם זה קשה לרופא או אחות או לבורנט בני 40, בודאי שזה כמעט בלתי אפשרי לפנסיונר בן 70. אז מה שנותר הוא השמירה על ריחוק ועטית מסיכה. ומה שאתה ועוד כמה חברי פורום מקשים להבין הוא שהמסיכה כמעט אינה מגנה עליך: המסיכה מגנה על הסביבה. למעשה כ-85% מההגנה היא על ידי עטיה נכונה של המסיכות על ידי מי שידך. אבל כיוון שהישראלי המצוי לא מסוגל לשמור על מרחק של שני מ', והמסיכה שלו מגנה בדרך כלל על הסנטר, ובמקרה הטוב על הפה אך לא על האף, אותו בן תשחורת שעומד לידך בתור עלול להדביק אותך גם אם אתה מתמגן בצורה תקינה. אבל את זה אנשים כמוך וכמו טרנספורטר מתקשים להבין. היעילות של מיגון עצמי נמוכה מאד, בלי שיתוף פעולה של כל האוכלוסיה אף אחד לא יהיה מוגן. וכידוע לכולנו, הישראלי המצוי חושב, במקרה הטוב, על הנוחיות של עצמו.

 

לא הבנתי מה הקשר למיגון ?

הרי כמעט ואין הדבקות במקומות חיוניים כמו בתי  חולים

איפה יש לקשיש הזה להסתובב?

מי קבע שהוא חייב ללכת להולמס פלייס? אתה אמיתי?

חצי מדינה משותקת כדי לשמור עליו והוא הולך להשתזף בבריכה? 

 

יקצו לו זמנים משלו כדי להשתזף שם. בזמנים האלה צעירים לא יוכלו להכנס

וזה בכלל פריבילגיה שאני מציע את זה.

 

אותו קשיש לא אמור לצאת לשום מקום חוץ מלנשום אוויר בפארק ובמקרה המאוד קיצוני ללכת לסופר

את הבעיה של הסופר אפשר לפתור עם משלוחים ועם שעות רק למבוגרים כשהסופר  דליל

 

 

 

 

לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

קשקוש. אין דבר שאתה לא יכול להזמין ברשת בשנת 2020. למה אתה לא יודע איזה דגם של חיתולים מתאימים לתינוק *שלך*? אתה לא יודע איזה פורמולה הוא שותה? מה קרה התעוררת מתרדמת אחרי שנה וגילית שיש לך תינוק בבית? עזוב נו טוקבקים של התקרבנות אפשר לכתוב מכאן ועד הודעה חדשה. אפשר לאמץ סגנון חיים שימזער את החשיפה של אוכלוסיה בסיכון גם בלי לנעול את כולם בבתים ולראות את הכלכלה קורסת מהחלון. 

 

אם אני יכול להזמין נעליים מ FARFETCH בלי למדוד, גם אתה יכול להזמין מחנויות בארץ שבטח עולוות עשירית מהמחיר

מידה לא טובה? תגיד לאחד הילדים שיחליפו לך או שתיצור קשר עם החנות

 

לפני 2 שעות, EliC25 כתב:

דיוק כמו שציינת, אבא שלך שומר על עצמו, ויש כאלו שלא.

אבא שלי גם שומר על עצמו, לא הלך לבית כנסת כבר חודשים, והוא לא פספס תפילה במניין כבר עשרות שנים. מי שזה חשוב לו מבין כמה מדובר בצעד משמעותי באורח חיים של בן אדם.

מי שלא שומר על עצמו - מה נעשה, נשאר רק להצטער בשבילו.

 

מי ששומר על עצמו - לא נחשף לכל מה שמסוכן ונשאר בריא

ומי שלא שומר על עצמו ומחליט שהוא גיבור - לא יכול להיות נטל על המדינה.

 

בא לי לשתות 5 כוסות ולנהוג, צריכים לסגור את המדינה בגלל שאני מטומטם ?

ההורים שלי יכולים לבוא בטענות למי שמכר לי אלכוהול או למי שמכר לי את הרכב?

לפני 2 שעות, sperial כתב:

 

1. לא כל דבר אפשר להזמין ברשת. כלומר תוכל להזמין, אבל ממש לא מובטח שהמוצר יגיע בזמן ויתאים לצרכיך. אני לגמרי מבין את מי שרוצה למשש ולמדוד את הבגד, לא תמיד היקף החזה הוא מה שקובע את ההתאמה.

 

2. לא כל אחד מסוגל להזמין ברשת. למעשה אנחנו חיים במדינה מפגרת שבה לא יותר מ-80% מהאוכלוסיה בכלל גולש, וגם מבין הגולשים לא כל אחד מזמין ברשת, יש לא מעט אנשים שחוששים מכך. אז אתה דן לפחות 25% מהאוכלוסיה לא להיות מסוגל לבצע רכישות. פוגע באנשים, וגם בכלכלה.

 

כל דבר חיוני אפשר להזמין ברשת

אם זה חיוני יש אותו ברשת

אם אין אותו זה לא מספיק חיוני

 

עדיף שישתמשו בחיילים ובתקציבים כדי לעזור לאנשים להזמין דברים מהרשת, מאשר לשפוך מאות מיליארדים על עסקים שקורסים

והקריסה האמיתית עוד לא התחילה

אתה אגואיסט ברמה שלא תאמן

 

לא רחוק היום שיחליטו פשוט להתעלם מאנשים כמוך ומאותם קשישים

המדינה לא תסחוב אותם על הגב עוד הרבה זמן

שבו בבית ועזבו אותנו

לפני 2 שעות, sperial כתב:

לא כל אחד יכול לעשות את זה ב-8 בבוקר. תתחיל בכך שהקניון או החנויות נפתחות יותר מאוחר, ואז אתה כבר לא לבד. יודע מה? הבוקר הייתי צריך להשלים את מלאי החלב במקרר. הייתי בסופר השכונתי בשעה 7:45. יודע מה? כבר היו שם כמה אנשים בתור, וכמובן עם מסיכות סנטר או מסיכות פה, לכולם האף בחוץ ומפיץ לסביבה את כל מה שיש ב

 

ישנו את השעות פתיחה של החנויות בדיוק כמו ששינו שעות פתיחה של חדרי אוכל במלון

גם לבית מלון לא נוח לפתוח חדר אוכל ל 4-5 שעות במקום שעתיים 

אבל זה מה יש. מסתגלים

לפני 1 שעה, EliC25 כתב:

מסכים עם ספריאל במקרה הזה, אפילו כשמדובר על קניות הביתה.

נכוותי פעם אחת שהגיעה רק 40 אחוז מההזמנה שלי, ולכן הבנתי שאם אני רוצה שמשהו יעשה כמו שצריך עדיף לי להגיע פיזית לסופר ולקנות.

 

שילך לעשות קניות על הבוקר

כשאמא שלי צריכה לנסוע למשפחה בצפון ולוקחת רכבת היא לוקחת את הרכבת הכי מוקדמת שיש כדי להיות לבד בקרון

 

אתה מדבר עם אנשים בני 70+ לא עם ילדים בני 12  שלא בא להם לקום כי הם עושים דווקא להורים

הלו מה נהיה פה ? זה החיים שלהם.

לא ישמרו על עצמם - שיפנו את מקומם כאן

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 41 דקות, Nemesis כתב:

רק שאם יעשו שעות מוגבלות רק לקשישים, אז אותן שעות יהפכו להיות עמוסות באותה מידה.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 

 

זה בדיוק ההבדל.

הן יהיו עמוסות בקשישים שלא נפגשים עם אף אחד

לא יכנסו לשם הורים של ילדים בני 14 שעשו אתמול נשף ונדבקו

לא חיילים שחזרו מהבסיס והדביקו או סתם אנשים שהיו במסעדה ונדבקו.

 

אותם קשישים יסתובבו בסביבה יחסית נקיה

ולא בין אנשים שיכולים להדביק אותם

 

 

לפני 2 שעות, sperial כתב:

טוב שאתה יודע איך אני מתפרנס. אתה מזכיר לי את ימי הרווקות שלי, שבהם כל יום הייתי מגיע לעבודה ושומע את הרכלניות מספרות עם מי יצאתי ערב קודם. בלי שאני ידעתי על כך, כי באותו ערב לא יצאתי עם אף אחת.

 

בינתיים אתה גיבור על החיים של אחרים. ודרך אגב, גם על הפרנסה שלהם, כיוון שמי שנכנס לבידוד לא עובד שבועיים (ועם המדיניות הנוכחית קל מאד להכנס לבידוד אחר בידוד), ומי שנדבק בקורונה לא עובד מינימום שלושה שבועות, ובדרך כלל הרבה יותר מזה. 

 

מישהו זוכר את המושג הצביאי "מחלת משמעת"? אז הקורונה היא "מחלת משמעת" - אלא שהבעיה אינה המשמעת של החולה אלא של הסביבה. וכל עוד עם ישראל לא יקפיד על המשמעת המצב ילך ויחמיר. ויש סקטורים שיפגעו עוד ועוד. כולם כאן מרחמים על בעלי חדרי הכושר, אבל יש סקטור הרבה יותר גדול של תיירות. ואף אחד לא מדבר על כך שהסקטור הזה מחוסל לחלוטין על ידי חוסר המשמעת של עם ישראל. הבעיה בארץ היא חוסר התכנון וחוסר היכולת לראות לטווח קצת יותר רחוק. כנראה שהעסקים צריכים לסבול בטווח הקצר כדי להתאושש, בסופו של דבר, יותר מהר. אם נתניהו לא היה נכנע לכל הצעקנים בסוף אפריל אלא מבצע שחרור הדרגתי של הסגר עם נקודות עצירה ובדיקה כנראה שטרנספורטר ושות' היו כבר מעמיסים ופורקים את המשאיות שלהם כל ערב, אם לא לארועים של 1000 איש אז לארועים של 500, ואולי כבר יכולנו לטוס לפאפוס. אבל עם הראיה קצרת הטווח הכלכלה נדפקת יותר ויותר.

 

בעלי עסקים מוכנים לא לעבוד שבועיים, במקום לא לעבוד 4 חודשים

אם אתה חושב שבעלי המסעדות מרוויחים משהו היום אתה טועה 

רובם פותחים רק בשביל הסיכוי שאולי יצליחו לצאת מאוזנים

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 2 שעות, יבגניפ כתב:

לא, אתה.

אני יודע שאתה לא מבין את זה ולא תהייה מסוגל להבין את זה, ואני יודע שהסיכוי להניע אותך מצורת המחשבה שלך בכל תחום הוא 0, מכיוון שאתה אחד האנשים שמשדרים בפורום הזה בצורה הכי קונסיסטנטית שיש שהם לא טועים בדבר ומייצגים שלמות בכל החלטה שקיבלו בחייהם, ובכל זאת:

 

במשך מאות עמודי שרשור יצרת אצל מי שקרא את התגובות שלך רושם שלא איכפת לך מכל מה שאתה לא צורך - מסעדות, בתי קפה - כולם יכולים להעלם כי אתה לא צרכן שלהם. זה לא רק מה שאני מסיק מהקריאה בפוסטים שלך, והעלו את זה עוד מגיבים כאן - שלא תמיד יש להם הרבה במשותף. ואני קורא את הפוסטים שלך ומוצא 0 אמפתיה למי שנמצא במקום אחר ממך. 0. ולא כמו אצל צ'מגיא, שנהנה לשחק אותה ג'וקר. אלא ברמה אחרת לגמרי. 

 

סדרי העדיפויות שלך הם נחמדים, אבל הם שלך. הם לא מייצגים מה טוב או מה נכון או מה יחזיק את הכלכלה כאן לטווח הרחוק. הם מייצגים אותך. על האמונה שאתה מציג כאן שאתה שייך לאיזה זן נבחר ושעובדי מדינה צריכים להיות untouchable ושפשוטי העם מהסוג שלי צריכים להתאמץ עוד קצת כדי לוודא ששומרים עליהם. ואין לך באמת מושג כמה זמן בעלי עסקים קטנים יכולים לשרוד בסגר, מה השפעה של זה עליהם או על כל דבר  אחר. ובסוף, בסוף, בדיוק כמו שמי שמציע לוותר על סגר, אתה מציע גישת "שהחזק ישרוד". רק כלכלית ולא רפואית. זה לא הולך לעבוד.

 

לצערי אגואיסטים כאלה יבינו רק כשיקחו להם כסף מהכיס כדי לתת לנו

הלוואי שזה יהיה הצעד הבא

 

ולא אני לא מדבר על מעמ 20%  (שאין לי בעיה איתו)

אני מדבר על לחתוך לו את המשכורת ב 30% כדי לתת לנו מענקים יותר גדולים

אז הוא ילמד להפסיק להסתכל רק על עצמו

גועל נפש

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, David32 כתב:

הגישה הזאת בסדר לגל הראשון.

הגישה הזאת לא מתקבלת על הדעת עכשיו. ובכלל כול מה שנעשה עכשיו, מביך ברמות.

זה הורג אותי איך אפשר להגיד באותו המשפט שלא נדבקים בישיבה בחוץ במסעדות, ואז לסגור לטייק אווי ומשלוחים בלבד.

לא נדבקים באוויר הפתוח - אבל את חופי הים נסגור.

0/1

לבן/שחור 

גם אם אין היגיון.

פשוט עצוב.

מילא אנשים נדפקו בגל הראשון, יאללה. יש מי שיגיד שלא היה נחוץ, יש מי שיגיד שהיה נחוץ.

עכשיו זה בטוח לא נחוץ, ודופקים וידוי הריגה למי ששרד.

GG WP.

 

 

בדיוק! אפילו אין להם נתונים איפה אנשים נדבקים! יושב ראש ממשלה שקימבן לעצמו החזרי מס במיליון שקל ומקבל החלטות על סמך "תחושת בטן". לביבי יש תחושת בטן שנדבקים במסעדות, חדרי כושר וחופי ים אז הוא נותן הוראה לסגור אותם ולעזאזל עם כולם. לי יש תחושת בטן שאני הפכתי להיות ספורטאי מקצועי לכן אני אמשיך ללכת לחדרי כושר. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 2 שעות, David32 כתב:

הגישה הזאת בסדר לגל הראשון.

הגישה הזאת לא מתקבלת על הדעת עכשיו. ובכלל כול מה שנעשה עכשיו, מביך ברמות.

זה הורג אותי איך אפשר להגיד באותו המשפט שלא נדבקים בישיבה בחוץ במסעדות, ואז לסגור לטייק אווי ומשלוחים בלבד.

לא נדבקים באוויר הפתוח - אבל את חופי הים נסגור.

0/1

לבן/שחור 

גם אם אין היגיון.

פשוט עצוב.

מילא אנשים נדפקו בגל הראשון, יאללה. יש מי שיגיד שלא היה נחוץ, יש מי שיגיד שהיה נחוץ.

עכשיו זה בטוח לא נחוץ, ודופקים וידוי הריגה למי ששרד.

GG WP.

 

 

אנחנו מאוד קרובים למצב שאנשים לא יוכלו פיזית לעמוד בכל ההגבלות האלה

ופשוט  יקבלו החלטה לצפצף על כל ההנחיות

זה צריך להיות כמו דומינו

ענף אחד יפתח שבוע בניגוד להנחיות וישרוד

אחריו יפתח עוד ענף

עד שתהיה תגובת שרשרת והממשלה תרים ידיים

 

כשאותם זקנים יבינו שאף אחד כבר לא מוכן להרוס את החיים שלו בשבילם, הם מעצמם ישבו בבית

פורסם

הקשישים הללו בתוך עמנו חיים. כמו שיש צעירים ששמים פס על ההנחיות יש גם קשישים ששמים פס על ההנחיות. אז תהיה התקהלות גדולה של קשישים שלחלקם לא אכפת.

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, Nemesis כתב:

הקשישים הללו בתוך עמנו חיים. כמו שיש צעירים ששמים פס על ההנחיות יש גם קשישים ששמים פס על ההנחיות. אז תהיה התקהלות גדולה של קשישים שלחלקם לא אכפת.

 

אין בעיה

לא אכפת לך ? תקבל דוח

 

בדיוק כמו שאם תעבור באדום תקבל דוח

אתה מסכן רק את החיים שלך שאתה חוצה כביש באדום

תקבל דוח ותלמד.

 

ואלה שלא יקבלו דוח יקבלו הנשמה וילמדו בדרך הקשה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

אני מדבר על לחתוך לו את המשכורת ב 30% כדי לתת לנו מענקים יותר גדולים

אז הוא ילמד להפסיק להסתכל רק על עצמו

גועל נפש

חשבתי שאתה בעד חיה ותן לחיות ולהתרכז בעצמך (תרתי משמע) בלי להיכנס לאחרים לכיס 🤩

פורסם
Just now, Blaz00r כתב:

חשבתי שאתה בעד חיה ותן לחיות ולהתרכז בעצמך (תרתי משמע) בלי להיכנס לאחרים לכיס 🤩

 

אני אמרתי לא להכנס לאנשים לדירה עם מצלמות

מי שקורא להשמיד את הכלכלה ולהשאיר רק מה שרלוונטי לו

שישלם מהכיס שלו את המחיר

פורסם

טרנספורטר - התאוריה שלך על הגנה עצמית לא מחזיקה מים, וכבר הסברתי לך מדוע.

 

לגבי סגר - עם כל מתיחת המסטיק הוא רק יהיה יותר ויותר חמור. הבעיה היא שהאוצר כנראה לא מבין שהוא צריך לעשות סויצ' רציני ולתמוך במשק ברמה אירופית, שזה בערך פי 5 ממה שהוקצה בישראל (במונחי תמ"ג): דמי אבטלה לעצמאיים, והלוואות גישור לעסקים עד שיתחילו שוב להרויח. ולא ללכת בדרך הקלה עם איזה חלוקה של סכום קטן חד פעמי לכוווולם, גם אם יקח למתכנתים עוד שבועיים להוציא את הדוחות.

 

דרך אגב - מה תעשו עם מעלימי מס? האם ראוי לפצות אותם, אחרי שכבר גנבו מאתנו הרבה מאד? 

לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

אני אמרתי לא להכנס לאנשים לדירה עם מצלמות

מי שקורא להשמיד את הכלכלה ולהשאיר רק מה שרלוונטי לו

שישלם מהכיס שלו את המחיר

וזה בדיוק אתה. שייסגר הכל, שרק שיפתחו הארועים. זה מה שאנחנו קוראים בפוסטים שלך כבר חודשיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, sperial כתב:

טרנספורטר - התאוריה שלך על הגנה עצמית לא מחזיקה מים, וכבר הסברתי לך מדוע.

 

לגבי סגר - עם כל מתיחת המסטיק הוא רק יהיה יותר ויותר חמור. הבעיה היא שהאוצר כנראה לא מבין שהוא צריך לעשות סויצ' רציני ולתמוך במשק ברמה אירופית, שזה בערך פי 5 ממה שהוקצה בישראל (במונחי תמ"ג): דמי אבטלה לעצמאיים, והלוואות גישור לעסקים עד שיתחילו שוב להרויח. ולא ללכת בדרך הקלה עם איזה חלוקה של סכום קטן חד פעמי לכוווולם, גם אם יקח למתכנתים עוד שבועיים להוציא את הדוחות.

 

דרך אגב - מה תעשו עם מעלימי מס? האם ראוי לפצות אותם, אחרי שכבר גנבו מאתנו הרבה מאד? 

 

ההסברים שלך לא מעניינים אף אחד

זה תאוריות שאתה ממציא לעצמך ולא מעניינות אף אחד בחוץ

הוכחה #1 - חדרי כושר הפרו את ההנחיות ופתחו

הוכחה #2 - מסעדות עשו אותו דבר

בשלב הבא נראה עוד ענפים לומדים ומיישמים

 

אני לא תכננתי ללכת  היום למסעדה

ונלך במיוחד בשביל לתמוך ולהראות לבעלי המסעדות שמי שעושה מהלכים כאלה מרוויח

 

מי שמעלים מס לא יקבל מענקים. החישוב מאוד ברור אבל אין לזה קשר למה שכתבו כאן

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אלה לא תאוריות שלי. אלה הממצאים המחקריים.

 

ואם תלך היום למסעדה תקדם רק דבר אחד - עוצר.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, sperial כתב:

אלה לא תאוריות שלי. אלה הממצאים המחקריים.

 

ואם תלך היום למסעדה תקדם רק דבר אחד - עוצר.

 

ממש לא

כשמאות אלפי בעלי עסקים יחליטו לפתוח

אף אחד לא יוכל לעצור אותם

בטח לא ראש ממשלה שחושב רק על האינטרסים שלו ולא יכול להרשות לעצמו שמדינה שלמה תשנא אותו

זה תהליך שלוקח זמן ואם עוד ועוד אנשים יצטרפו למאבק הזה לא תהיה ברירה למדינה

כי אין עוד 200 מיליארד לחלק

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

בודאי שיעצרו אותם. עוצר כללי, אין יוצא ואין בא. סוחרים ולקוחות.

 

או שהמדינה לא תתקיים, ואז לראש הממשלה ממילא לא יהיה צורך לחשוש ממשפט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...