Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטול השכרת רכב.


ozal5
שימו לב! השרשור הזה בן 1362 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צהריים טובים,

 

שאלה לי אליכם, חבר נתקל בסיטואציה לא נעימה, השכיר רכב ביום רביעי דרך אחת מחברות ההשכרה הגדולות, דרך האינטרנט, שילם סכום על סך 600+- ש"ח,

הגיע להשכרה, הנציג טען שצריך מסגרת אשראי מסויימת שלא הייתה בידי הבחור, ניסה להשיג כרטיס אשראי אחר, אך ללא הצלחה,

הנציג עמד מצידו ואמר שאין לו דרך לעזור או לנסות להוריד את חסימת מסגרת האשראי לסכום אחר ואמר לחבר שלי לבטל את ההזמנה ושזה אפשרי,

חבר שלי פתח פנייה כבר ביום שישי בשעה 10:00 לביטול,

נציג מטעם החברה טען אל מולו שאין אפשרות לבטל באותו יום של ההשכרה ושהוא מחוייב לפי המדיניות בסכום ההשכרה ואולי אולי אולי ירצו לעזור לו במקצת,

 

שאלתי אליכם, זה דבר שלעצמו תקין?

שום רכב לא "נשמר" בעבור חבר שלי, הוא בדק זאת לפני שבא לשלם, חיפשו רכב לארגן לו,

מעבר לכך, הנציג אמר שהוא יכול לבטל וללכת ולא הציג בפניו שאין אפשרות כזאת, take it or leave it, תקח או שתלך,

הרכב לא הושכר ולא נעשה בו שום שימוש,

אני שואל מסיבה פשוטה, אם החברה לא עשתה שום "הכנה מוקדמת" בעבור ההשכרה, למה היא לוקחת סכום מלא?

חבר שלי הבין שיש פה איזה שהיא "פגיעה" בחברה, אז ביקש לתת 20% מהסכום הכולל כפיצוי, אך סכום מלא נשמע לו מוזר,

רוצה לשמוע לדעתכם,

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם החבר ניסה להגדיל את המסגרת? אם לחבר היסטוריה תקינה שיחה קצרה תאפשר הגדלת המסגרת - עשיתי זאת מספר פעמים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק בהחלט,

אך כיוון שהיה יום שישי לא יכל לעשות זאת לדבריו,

לאחר דין ודברים הגיעו למסקנה שאי אפשר ונאמר לו לבטל, הנציג בסניף לא הציג בפניו שאם יחליט לבטל, לא יראה את כספו, כי ״זה רשום בתקנון״ באינטרנט (כך אמר נציג אחר בשיחה טלפונית), הנציג בסניף אמר שאפשר לבטל באתר וזהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדכ בחברות הגדולות יש עלות די צנועה ל no show
זה נראה לי דומה.
בדקתי כעת בשובר של אלדן לרכב ששכרתי ביוון. 25 יורו קנס לאי הגעה.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לי מאד לא הגיוני. הבחור רצה לשכור, חברת ההשכרה לא אפשרה לו וגם מחייבת אותו בעבור ההשכרה?

 

שיפנה ל"יהיה בסדר בגלצ" - אני מאמין שהוא יקבל את כספו בחזרה בצירוף התנצלות.

 

ולא היה פה No show, הוא הופיע והם לא רצו להשכיר לו את הרכב בגלל תנאי שהם היו יכולים לבדוק מראש. האשמה היא שלהם - לא שלו.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברות ההשכרה רושמות בתנאים(מרחק קליק מכפתור ההזמנה לרוב בסעיפים הראשונים) לרוב שחובה שיהיה מסגרת של x שקל בכרטיס בזמן ההשכרה, החבר לא בדק את התנאים של החוזה? הבעיה היא שלו.

 

דוגמא לשלמה סיקטס ואוויס.

 

 

Screen Shot 2020-08-03 at 0.41.40.png

Screen Shot 2020-08-03 at 0.41.18.png

  • רעיון טוב! 1

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא שהם מספרים 20 פעם שנדרש כרטיס אשראי ושנדרשת מסגרת אשראי - אבל לא מציינים מה הסכום הנדרש (בדרך כלל המינימום זו ההשתתפות העצמית, אבל החברה יכולה להציב דרישה אחרת).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברות ההשכרה רושמות בתנאים(מרחק קליק מכפתור ההזמנה לרוב בסעיפים הראשונים) לרוב שחובה שיהיה מסגרת של x שקל בכרטיס בזמן ההשכרה, החבר לא בדק את התנאים של החוזה? הבעיה היא שלו.
 
דוגמא לשלמה סיקטס ואוויס.
 
 
508380905_ScreenShot2020-08-03at0_41_40.thumb.png.2ba9a054b511b595e4d40e1b5ed17038.png
832091856_ScreenShot2020-08-03at0_41_18.thumb.png.c2b5a09e956399c998209520285192f3.png
נניח והבעיה שלו ובאשמתו. גם אז כל מה שצריך לשלם זה את עלות ה no show שאני מניח שהיא צנועה

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא רשמו את סכום המסגרת,

מבחינתו יכלה להיות מסגרת של 1500 אש״ח והם דורשים יותר, אך לא צויין הסכום.

משיחה עם אחד המנהלים במחלקה שלהם, הוא טוען שאין אפשרות החזרה, גם אם הגיע לסניף וגם אם הנציג אמר לו לבטל, את הכשלים שלהם הם לא מוכנים לקחת.

הוא הציע לשלם קנס של 20% מתוך הכסף,

אך הם לא מוכנים לזכות אותו, אלא לתת לו רק בעוד כמה זמן אם ירצה והוא לא צריך, לתת רכב ולדחות הזמנה הגיוני, אבל כסף, לא מחזירים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסקרן אותי מאוד באיזה חברת השכרה מדובר.

נשמע שיש פה מקרה קלאסי של אטימות ולבוא כנגד הלקוח.

 

המסגרת אשראי זה דבר מאוד דינמי. ממני דורשים בדרך כלל עבור רכב מנהלים מסגרת אשראי של 4,000 ש"ח. מניח שתלוי רכב, תלוי ביטוחים וכו'.

במקומו - הייתי מנסה להגיע לעמדה בכירה יותר. בדרך כלל, למנהל סניף ההשכרה יש את היכולת לעשות מה שהוא רוצה בגזרה הזאת של ההחזרים הכספיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האטימות היא דבר שולי בעיניי,

העניין הוא זה ההרגשה של אותו חבר,

היא דיבר עם מנהל מחלקת שירות הלקוחות, לא עניין אותו,

הוא מרגיש שלקחו לו כסף על שום דבר ושום שירות שהוא לא קיבל, הוא סגר באינטרנט ונופנף ללא הכסף.

עריכה אחרונה על ידי ozal5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא גם צודק. אנשים כאן מדברים על חוזים, כאילו הבן אדם חתם על משכנתא של 4 מיליון שקל.

ראבק, חברה בסדר גודל כזה - לא יכולה לבוא לקראת לקוח בגלל סיבה שלאו דווקא הייתה בידיעתו או במכוון?

 

אם הוא באמת מיצה כל דבר להידברות איתם, בין אם בפניה לבכירים יותר ובין אם בדרכים אחרות. כדאי ללחוץ על פתרון של תשלום הקנס של ה-120 ש"ח בתנאי שיזכו אותו בשאר הסכום. 

אפשר לקחת את זה רחוק ולעשות מזה עניין, כי לא צוין בשום אופן סכום המסגרת המדויק שצריך להיות בעת השכרת הרכב - אולי איום בתביעה... 

אולי הוא נחמד מדי. לפעמים גם צריך לעשות קצת שרירים. 

 

לחברה הזאת הוא בטוח לא יחזור וזה לדעתי הנזק הכי גדול בשבילם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא ביקש מהם את פרטיי הסניף על מנת לפנות עם זה לרדיו.

יש פה איזה שהיא בריונות וחוסר הגיון והוגנות, לקחת כסף על שירות שלא התקבל, כסף קל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור שהיה:
לפני כמה שנים נסענו כמה חברים סטודנטים לצרפת. אני הייתי אחראי על השכרת הרכב ומצאתי דיל טוב דרך חברה ישראלית.
נסענו שכרנו והכל עבר חלק.
אבל מה בחיוב בסוף החודש ראיתי חיוב גדול בכ 50 יורו ממה שסגרתי עם הנציג בטלפון.

התקשרתי דיברתי ביקשתי התעקשתי וכלום. לא מוכנים לשמוע.

מבחינתי זה הפך למשהו עקרוני.
כתבתי מכתב רשמי שמפרט את כל השתלשלות האירועים ומנוסח יפה וכמובן מסיים באיום לתביעה ושיגרתי אותו במייל.
למחרת ב 8:00 בבוקר העיר אותי טלפון של נציג שביקש לדעת מה החשבון בנק שלי כדי לבצע את ההעברה של ה50 יורו.
תחושת סיפוק שלא שכחתי עד היום 😆


ממליץ לך לכתוב להם מכתב באופן דומה אם תרצה דוגמה של המכתב ששלחתי תשלח לי הודעה בפרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1362 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...