Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי נסיעה קצרה של 10 דקות לקניון ללא שום בעיה, דוממתי את המנוע והמתנתי שעה ברכב.

כשהנעתי חזרה, מסך המולטימדיה פשוט לא נדלק, נדלקה לי נורה של תקלה בבלימת חירום וכתוב לי "check the front radar"

יש למישהו מושג מה יכל לקרות?

 

פורסם

תבדוק אולי יש לכלוך/בוץ/כל דבר אחר על המיקום של החיישנים מקדימה בטמבון..

Chevrolet aveo 2006 - sold, Seat leon fr 2014- sold, abarth 500c 2015

פורסם
לפני 1 דקה, Anatoli999 כתב:

תבדוק אולי יש לכלוך/בוץ/כל דבר אחר על המיקום של החיישנים מקדימה בטמבון..

גם אני חשבתי, שטפתי את הרכב לפני שעה. כלום.

 

פורסם

לפעמים זה רק כיול ולפעמים רכב צד ג' פוגע בראדאר כאשר הרכב חונה וגורם לו נזק. ישבת כל הזמן הזה ברכב או שיצאת וחזרת?

אם תראה עוד נסיעה או שניים שזה לא מסתדר צריך לגשת למוסך מורשה. אם אומרים לך שזה נזק שיראו לך איפה הנזק.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, asix כתב:

לפעמים זה רק כיול ולפעמים רכב צד ג' פוגע בראדאר כאשר הרכב חונה וגורם לו נזק. ישבת כל הזמן הזה ברכב או שיצאת וחזרת?

אם תראה עוד נסיעה או שניים שזה לא מסתדר צריך לגשת למוסך מורשה. אם אומרים לך שזה נזק שיראו לך איפה הנזק.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

ישבתי כל הזמן ברכב בחניה יחסית ריקה, אף אחד לא פגע בי בזמן הזה.

נסעתי כבר כמה ימים וקבעתי להיכנס למוסך, זה לא עובר.

מה לגבי המולטימדיה? זה קשור אחד לשני? צירוף מקרים מוזר.

עריכה אחרונה על ידי clio11
פורסם
לפני 19 שעות, clio11 כתב:

גם אני חשבתי, שטפתי את הרכב לפני שעה. כלום.

 

יש מצב שבשטיפה פגעו באיזה רכיב אלקטרוני - מה שמסביר גם תקלות אלקטרוניות אחרות.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
 
ישבתי כל הזמן ברכב בחניה יחסית ריקה, אף אחד לא פגע בי בזמן הזה.
נסעתי כבר כמה ימים וקבעתי להיכנס למוסך, זה לא עובר.
מה לגבי המולטימדיה? זה קשור אחד לשני? צירוף מקרים מוזר.
תנסה לנתק מצבר ולהחזיר.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...