Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למכירה: משהו באמת נדיר


Type34
שימו לב! השרשור הזה בן 6966 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פשוט לא להאמין-עוד מעט יתחילו להופיעה בפורום רכבי אספנות אנשים

עם שמות של שיפורים וקיטים למיניהם!!!

 

אל תדאג..האח הגדול צופה ומשגיח... בני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

טוב, שכחתי שזה פורום אספנות , והכל עובד לאט יותר,ואסור להשמיט מילה .

אז ככה : כתבתי את הגישה של בעל אימפרזה ,לא גישתי בהכרח.

כמו שהרעיון שחיפושית תחזיק מעמד יותר מאימפרזה WRX לא מענינת את הסובארואיד WRX מתוך

גישה שונה לנושא שאותה פירטתי .

צר לי שהפרתי את מנוחת הפורום , אתם יכולים לחזור לישון.

.I'm a blocked user

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שכותב :

 

"מכונית היא מוצר צריכה ,לא פריט לאספנים ,יש לה תאריך תפוגה או זמן מחצית חיים שאחריו

ממשיכים למוצר חדש ובעל יכולת רבה יותר שיחזיק מעמד גם 5-8 שנים עד לבא אחריו".

מגלה חוסר סובלנות לדבר שהוא חשוב לאנשים כאן.

אז אל תבכה על התגובות לדבריך.

איש לא מכריח אותך לעסוק בתחביב הזה, אבל איש גם לא מצפה ממך לזלזל.

יש אספני בולים (שזה בעצם קבלה של הדאר על תשלום עבור שליחת המכתב) ויש אספני מכוניות ענתיקות...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הופה, תירגעו...

הבחור ציטט את מחשבתו של בעל WRX שהוא הזה, לא את מחשבותיו שלו..

 

אתם לא קוראים, וסתם נפגעים.

 

עכשיו כולם לנשום עמוק... ולחזור לפנטז על הTYPE 34 שלכבודה נפתח הדיון הזה...

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה , אחרי 10 שנים ואף פחות ,בעל WRX יקנה אחת חדשה ,או כמעט חדשה וימשיך להנות

ולעקוף בדרך סמנים אחוריים כמו חיפושיט , כי הגישה והיכולות הכספיות שונות :

מכונית היא מוצר צריכה ,לא פריט לאספנים ,יש לה תאריך תפוגה או זמן מחצית חיים שאחריו

ממשיכים למוצר חדש ובעל יכולת רבה יותר שיחזיק מעמד גם 5-8 שנים עד לבא אחריו.

עם כל הכבוד, הבעיה היא לא הבנת הנקרא אלא הבנת הכתיבה...

לך תבין שאתה מצטט...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב ,לפחות אחד בפורום הזה יודע לקרוא ,גם טוב.

הגבתי לזה..(אם לא הבנת...). ובקיצור, ההערה הזאת לא היתה במקום.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה כל כך מדהים בחיפושית?

היסטוריה רבת שנים.

שיאנית מכירות.

עיצוב חיצוני יחודי.

הנדסה מכאנית יחודית.

עיצוב פנימי יחודי.

מרחב פנימי מצוין מקדימה וסביר מאחור.

אמינות מדהימה לתקופתה, וגם לתקופתנו.

תחבורה זולה מאוד.

מקור השראה לרכבים רבים אחרים.

מקור לבדיחות קרש על פילים.

זמינות חלפים מקסימלית עד היום - זול ובשפע.

אמירה פוליטית-חברתית משתנה: כל תקופה ביטאה משהו אחר.

 

תראה לי עוד רכב מדהים כמוה.

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שבאמת היתה מדהימה וחשובה היא המיני המקורית,כי בדמותה ובצלמה נוצרו כמעט כל המכוניות היום.היא הראתה לעולם איך פחות הוא יותר,היתה חסרת מעמד ומאד מהנה לנהיגה.הדבר הראשון שקורה לך כשאתה נכנס למיני-חיוך אווילי נמרח על פרצופך..הן מהישתאות על הניצול המדהים של החלל הפנימי,והן מהרגשת המינימליזם הנכון.המכניקה של החיפושית,שהיתה אמינה להפליא,לא שרדה את הזמן,וחוץ מהפורשה 911(לא אמרתי כלום)שום מכונית לא מיוצרת בקונפיגורצייה הזו.שוב,חיפושית אוהבים או שונאים,ולמרות שביליתי חלק לא מבוטל מילדותי בחיפושית(258-137)אני מעריץ קטן מאד שלה...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב,חיפושית אוהבים או שונאים,ולמרות שביליתי חלק לא מבוטל מילדותי בחיפושית(258-137)אני מעריץ קטן מאד שלה...

חן

גם את שלי אתה לא אוהב????

אני לא בא אליך יותר....

 

יניב

השירוקו נמכרה...עצוב, אבל נכון...

הגיע הזמן לעבוד על החיפושית!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שבאמת היתה מדהימה וחשובה היא המיני המקורית,כי בדמותה ובצלמה נוצרו כמעט כל המכוניות היום.היא הראתה לעולם איך פחות הוא יותר,היתה חסרת מעמד ומאד מהנה לנהיגה.הדבר הראשון שקורה לך כשאתה נכנס למיני-חיוך אווילי נמרח על פרצופך..הן מהישתאות על הניצול המדהים של החלל הפנימי,והן מהרגשת המינימליזם הנכון.המכניקה של החיפושית,שהיתה אמינה להפליא,לא שרדה את הזמן,וחוץ מהפורשה 911(לא אמרתי כלום)שום מכונית לא מיוצרת בקונפיגורצייה הזו.שוב,חיפושית אוהבים או שונאים,ולמרות שביליתי חלק לא מבוטל מילדותי בחיפושית(258-137)אני מעריץ קטן מאד שלה...

חן, חשבתי שאתה הלכת לספר לנו מה רשום באנציקלופדיה שלך על הקרמן גיאה דגם 34 (נושא השרשור הזה, למי ששכח). בטוח תחדש לי משהו.

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תדאג יניב,את החיפושית שלך אני אוהב מאד,גם כי אני מאד אוהב מכוניות קבריולה וגם בגלל מצבה המעולה.בקשר לאיום-אני לא דואג...לפי איך שהפרונט של הוולבו שלך נראה,אין לך הרבה ברירה!אתה עוד לפחות בא,יש אדם מסויים שמה 14 בנובמבר לא היה אצלי!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6966 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...