Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט ספארק LT אוטומטית 1.4 - התרשמות+ חוויה מהשכרה


Benor
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הלכתי לבדוק את הדגם הנ"ל בסוכנות של השברולט

אסכם את החוויה ואת התרשמותי מהרכב

 

ביצעתי נסיעת מבחן קצרצרה בת 5-10 דקות בנתניה.

נסיעת המבחן הזו לא סיפקה אותי, ולא הרגשתי שאני באמת יכול לבחון את האוטו הזה בצורה רצינית לפני הרכישה.

אז לאחר דין ודברים החלטתי שאשכור את הרכב לפני שאחליט סופית שאני ארכוש אותו.

הרכב הושכר בחברת קל אוטו - אציין לטובה את היחס ואת השירות.

האוטו המדובר היה שברולט ספארק שנת 2016 ברמת גימור LT בסיסית

על שעון האוץ היו כ- 56,000 ק"מ.

הרכב נראה קצת מוזנח מבחינה חיצונית וגם פנימית מצבו לא היה הכי מזהיר. נראה שלוח השעונים הושחת ע"י טבילה בחומר ניקוי לא מתאים.

לחיוב - ככל הנראה שהרכב הזה עבר חיים לא קלים במהלך חייו אך הכל היה במקום ותיפקד כמו שצריך.

לא היו כל מיני קרקושים וקולות מוזרים - הכל ישב במקום דבר שאולי יכול להעיד על עמידות הרכב.

ציון בסקאלה של 1-5

 

איבזור 2-

הדגם הזה הינו הדגם הבסיסי של הספארק והוא דיי ערום מאבזור, והוא מגיע עם אבזור בסיסי.

 

 

תא הנהג – 3

מינימלסטי אין עודף תאי אחסון וכפתורים – הכל פשוט.

הכיסא בסה"כ נוח ותומך והוא מתכוונן לגובה.

ההגה מתכוונן אך ורק לגובה.

אין עודף מקום מקדימה אבל בסה"כ אין הרגשה של צפיפות.

 

מערכת שמע/מולטימדיה- 3

המערכת בסיסית ביותר ללא מסך מגע, כוללת חיבור ל- USB ול- AUX ובנוסף אפשר להתחבר גם ל- Bluetooth.

אין שליטה מההגה, אבל אפשר להעביר שירים ולענות לשיחות דרך כפתורים שנמצאים ע"ג הפאנל של הרדיו.

פחות טוב משליטה על ההגה, אבל עדיין טוב יותר מלהסתכן ולענות לשיחה בהנפת האצבע.

האיכות של הרמקולים ארבעה במספר סבירה בהחלט - לפחות ביחס לקופסאות האשל שנמצאות בקיה פיקנטו / פג'ו 107.

 

 

עכשיו הגענו לחלק היותר מעניין.

 

מנוע וביצועים - 4

השברולט מצוידת במנוע 4 צילינדרים בנפח 1.4 המספק כ-98 כ"ס עם מומנט מרבי של 13.1 קג"מ.

הגיר - הוא גיר רציף עם חלוקה מלאכותית של הילוכים, על מנת לדמות תיבת הילוכים פלנטרית רגילה.

מתקבלת קצת תחושה מוזרה ממנו, והוא לא מתנהג חלק לגמרי כמו גיר פלנטרי רגיל.

יש קצת תחושה של השהיה ולעתים העברות ההילוכים מורגשות. עדיין התחושה טובה בהרבה מגיר רובוטי חד-מצמדי ובסה"כ אופי הפעולה שלו דיי חלק ולא הורגשו רעידות או מכות. אני מאמין שזה עניין של הרגל וההתנהגות שלו לא חריגה במיוחד.

בשיוט על 100-110 קמ"ש מד הטורים עומד על כ-2000 סיבובים לדקה.

בהאצה מ-0 ל- 100 השברולט לא מצטיינת במיוחד, ופעולת הגיר הרציף מעט עצלה אך בסה"כ הסוסים מורגשים היטב והרכב מגיב טוב ללחיצות ותוך כדי תנועה מרגישים שהרכב נמרץ ואפשר לצאת לעקיפות בבטחה.

כחלק ממסלול המבחן נסעתי את העלייה לבית אורן – כאן הבנתי שיש עם מי לדבר.

אז כן, לא מדובר ברכב עם טורבו אך כוח לא היה חסר וכאן היא הפתיעה לטובה. לא סחטתי את דוושת התאוצה עד הסוף ובקלילות טפסתי במעלה התלול במהירות שנעה באיזור ה- 80 קמ"ש בסל"ד בתחום הסביר בהחלט מבלי, שהמנוע "יצרח" עליי כמו במכוניות מיני דומות אך חלשות יותר. אני מאמין שהיא תטפס בקלות ובנינוחות עליות תלולות וארוכות כמו שער הגיא.

בסה"כ אפשר לציין את מערכת ההנעה הזו לטובה.

 

איכות נסיעה ונוחות - 4

מייד הצלחתי להתחבר.

בסה"כ השברולט מרגישה יציבה על הכביש, ומשרה על הנהג ועל הנוסעים תחושה של בטחון ויציבות.

יש מעין תחושה מסוימת של "ריחוף" שקשה להסביר אותו, ולא ממש מרגישים שאתה נוסע על רכב שנדבק לכביש.

שיבושים קטנים היא בולעת בכיף, ובנסיעה על באמפרים או שיבושים גדולים קצת פחות אבל ההרגשה בסה"כ נסבלת.

בסה"כ ההרגשה טובה – הרכב מרגיש מאוזן ויציב.

המתלים לא רכים מדי ולא קשים מדי – הקוריאנים/אמריקאים עלו על הנוסחא הנכונה.

הרכב לא רוכן בפניות.

לאחר נסיעה של כשעתיים, לא סבלתי מכאבי גב או מחוסר נוחות.

 

בידוד רעשים – 3

השברולט לא מצטיינת בתחום הזה, אבל נסעתי במכוניות עם בידוד רעשים גרוע ממנה.

בלחיצות ובתאוצה המנוע נשמע היטב.

במהלך שיוט רגוע ובזמן שהסל"ד מתייצב המנוע שקט וכמעט שאינו נשמע.

רוב הרעשים הם רעשי הדרך – צמיגים ואספלט.

במהירויות חוקיות רעשים מהסביבה ורעשי רוח חודרים אל תא הנוסעים ברמה שהיא בהחלט נסבלת.

היא לא שקטה, אבל גם לא רועשת במיוחד היא איפשהו נמצאת באמצע.

 

צריכת דלק – 3.5

אין לה מחשב דרך ולא נסעתי מספיק ק"מ בשביל לבדוק. אני מדדתי בעזרת OBD ואפליקציית TORQUE במסלול משולב של כ50 ק"מ עם 90% בין עירוני התקבלה צריכת דלק משולבת של כ1/16 ק"מ לליטר.

בכלל לא רע.

 

ציון כללי - 4

למרות המגרעות שציינתי, אני התרשמתי ממנה לטובה. ובמחיר הנוכחי של דגמי ה-0 ק"מ אני חושב שמקבלים רכב עם מערכת הנעה עדיפה ובמחיר תחרותי.

וזהו זה להיום.

 

נ.ב. לא ממש הרגשתי כיף והנאה.

הפג'ו 107 הרבה יותר "מהנה" ממנה, אבל כאן מדובר ברכב סולידי יותר שיקח אתכם מא' ל- ב' בקלילות ובנינוחות.

משעממת אבל עושה את העבודה.

עריכה אחרונה על ידי Benor
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הספארק הרבה יותר עדיפה מהפיגו, חזקה יותר, גיר נעים יותר, שקטה יותר, בטיחותית יותר.

 

ברמת איבזור lt הסלון פשוט אך במאובזרות יותר נעים יותר ומאובזר.

לדעתי מיני בין הטובות שישי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הספארק החדשה יהיה יותר הוגן להשוות ל-108 ולא ל-107, שם כבר אני לא בטוח שידה על העליונה. בטח לא בנושא הבטיחות, כשל-108 יש מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות שאין בספארק למשל. גם הגרסה הידנית ב-108 עדיפה על זו של הספארק. דווקא בגרסה האוטומטית, השילוב בספארק עדיף.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי שווה להוסיף את ההפרש ל LTZ. היא משרתת את אשתי שנתיים וחצי וזה משהו אחר לחלוטין מהתחושה בבסיסית. למעשה יש בה את כל מה שחסר לך מבחינת מראה, אבזור ותחושה כללית.

 

מניסיון איתה היא לא רכב שאתה מרגיש איפה חסכו אלא פשוט רכב מוקטן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...