Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי ההמלצות שלך לקניית חלפים בעצמי, אני לא שוחה בחומר ואין לי זמן לשבת על זה ולראות מה צריך ומה להזמין. הטיפול התקופתי נופל בינואר/פברואר וזה תקופת מבחנים ואין לי זמן להתעסק בזה.

אעזור לך בשמחה.

 

תבדוק ברישיון רכב שהדגם מנוע שלך זה CBZB (מנוע 6J) 1.2 TSI) עם 105כ"ס )

 

https://catalog.mann-filter.com/EU/ger/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Fahrzeuge/PKW%20%2B%20TRANSPORTER/SEAT/Ibiza%20V/1.2%20TSI%20CBZB%20(T99442)

 

פילטר אוויר: C 15 008

פילטר שמן: W 712/94

פילטר דלק: WK 69

פילטר מזגן עם פחם: CUK 2545

אם תרצה פילטר מזגן בלי פחם: CU 2545

 

להזמין דרך אמאזון אני מאמין שאתה יודע, האתר amazon.de עדיף למוצרי mann. אפשר להשתמש בגוגל טרנסלייט אבל השימוש בו די אינטואיטיבי במידה ואתה מזמין דרך אמאזון.

ממליץ לך כבר להזמין 2 פילטר אוויר, 3 פילטר שמן. זה יוזיל עלויות כנראה, ותבדוק כמובן לגבי עלויות שילוח.

 

חוסך זמן וכסף.

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

פורסם

תודה מאוד על התגובה וההשקעה, באמת מעריך את זה.

לקראת הטיפול הקרוב אני אתקשר הן לרון והן לצ'מפיון לקבל הצעת מחיר. נראה מה יהיה.

יש לי תחושה שבטח יבקשו גם להחליף רפידות...

פורסם

אי אפשר לערוך אבל מחילה טעות שלי בחישוב, הטיפול במוסך מורשה יקר יותר מרון ב150 ש"ח ולא 50 ש"ח, לפני מע''מ כמובן.

במחיר הזה באמת אני מבין את כל ההתחבטויות שלך הרבה יותר טוב.

יש לך 8K לחשוב על כך. בחירה לא קלה

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

פורסם

היה לי את אותו הרכב בדיוק. הטיפולים השוטפים היו זולים יותר חוץ מהטיפול שבו הוחלפו המצתים.

כל הטיפולים בוצעו במוסך צ'מפיון מורשה. קישור לסיכום מצורף.

 

גם אני סבלתי מבעיות בחלון, המנוע הוחלף ללא עלות במסגרת האחריות.

בנוסף אובחנה בעיה בשרשרת הטיימינג, גם פה החלפה של הקיט ללא עלות.

 

הרכב נמכר בתחילת השנה ולמרות שהיום אני עם רכב מאובזר וחזק יותר אני מאוד מתגעגע לאיביזה.

אין עוד הרבה רכבים שנותנים תמורה כל כך גבוהה למחיר כזה נמוך.

סיכום של כמעט ארבע שנים ותשעים אלף ק"מ סיאט איביזה 1.2 :

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?645194-%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%9B%D7%9E%D7%A2%D7%98-%D7%90%D7%A8%D7%91%D7%A2-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%AA%D7%A9%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%9C%D7%A3-%D7%A7-quot-%D7%9E-%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%90%D7%99%D7%91%D7%99%D7%96%D7%94-1-2-DSG

S60 Rdesign

פורסם

אכן יש הבדלי מחירים בין המוסכים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אחלה סקירה, הרכב שלך מ2014?אז המנוע הוא 4 צילינדרים -4 מצתים. לגבי הבאת החלקים למוסך, למרות שמבחינת חוק מותר, המוסכים לא מאוד שמחים לדיל הזה וכשאני ביררתי במוסך מורשה יבואן אמרו לי במילים אחרות "לא".מה גם שאם קורית תקלה כלשהי אני סבור שהמוסך יפנה את האצבע לחלקים שהבאת ואז לך להילחם איתם.אני העדפתי לשלם עוד ולהיות עם ראש שקט עד כמה שניתן.

פורסם (נערך)

מופתע מאוד מההפרש העצום הזה.

מעבר על הקבלות מצביע על פער מחירים לא מבוטל בין החלקים המקוריים לחליפיים.

הקטע שבזמנו שאף אחד לא שאל אם אני מעונין בחליפי או מקורי ולי לא הייתה החוכמה לבקש.

מטעויות לומדים

עריכה אחרונה על ידי shachar187
פורסם

הגיר מלחיץ אבל אתה נראה לי מוכן ובעיקר מודע, אז זה טוב. תמשיך להנות

 

להיות מודע ומוכן זה אחלה אבל לא עוזר כשצריך להחליף קלאצים/מכטרוניקס ו/או להתקע עם D מהבהב

פות"ש: אל תיקח את הסיכון הזה, נסה למכור

 

פורסם

באותם שנים אין סופר מיני שנותנת חווית נהיגה בזכות המנוע, למעט הקליאו שגם בה הגיר בעייתי באזור ה 60 אלף לפי מספר מקרים פה.

 

אם הוא חובב נהיגה והוא מודע לגיר אישית הייתי ממשיך.

 

 

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אתה ראית את זה ברוך ?

 

[ATTACH=CONFIG]508617[/ATTACH]

 

ראיתי את זה ואני שאלתי לחוות דעתם על הרעש בידיעה שככל הנראה זאת תהיה התשובה.

פעמיים ביקרתי אצל צ'מפיון בעניין ובשתי הפעמים הרעש לא נמצא חריג.

יותר מזה, העלתי סרטון לפורום הטכני עם הרעש ואנשים שכן החליפו להם שרשרת טענו שהרעש אצלם היה שונה.

אני לא מפקפק באמינות של רון, אבל קיבלתי ממנו את הרושם שהוא מאוד מהר ממליץ על החלפת שרשרת למרות שגם בשרשראות החדשות יש רעש.

היה פה אפילו פוסט על מישהו שהחליף אצלו שרשרת, הרעש חזר לאחר תקופה ורון אמר לו שזה בסדר.

פורסם
להיות מודע ומוכן זה אחלה אבל לא עוזר כשצריך להחליף קלאצים/מכטרוניקס ו/או להתקע עם D מהבהב

להיות מוכן הכוונה מוכן עם חבילה של 5,000ש''ח בכיס בכל רגע נתון,

לא התכוונתי ללהיות מוכן לעמוד בשער כשערן לוי בועט פנדל.

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

×
×
  • תוכן חדש...