Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כרגע מערכת של קנווד דגם 7026

 

http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?ArticleID=566&C ategoryID=72&Page=1

 

 

 

ואני מעוניין למכור אותה ולקנות את הדגם החדש של פיוניר 7700mp

 

http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?ArticleID=1845& CategoryID=72&Page=3

 

 

 

עכשיו יש לי שאלות לגבי זה כי אני עוד לא סגור על כלום!

 

האם בכלל שווה לי להחליף אותה?

 

וכמה המערכת של הפיוניר מוציאה למגבר בכל יציאה, כי בכל אתר רשום לי משהו אחר,

 

חלק רשום 6.1V שזה פצצה וחלק רשום 2V שזה על הפנים

 

וזה גם לא ממש נשמע לי הגיוני שמערכת של פיוניר תוציא כל כך קצת למגבר.

 

 

 

ושאלה אחרונה

 

אם אני קונה מערכת ששווה 300 דולר בדיוטי פרי, אני צריך לשלם עלייה עוד משהו?

 

אני לא יודע בדיוק איך זה הולך, כי עד עכשיו קניתי בעד 200 דולר.

 

 

 

אני חייב תשובות דחופות בקשר לכל זה.

 

תודה מראש- אביחי

 

פורסם

לעוצמת האות שהפאנל מוציא להגברה - אין שום השלכות ואין שום חשיבות.

הדבר היחיד שזה יכול להשליך עליו על הנייר - הוא היחס אות לעומת השראת רעשים.

 

המשמעות של זה, שאם אין לך רעשים כרגע, אז אינך זקוק לפאנל עם אות חזק יותר. (לא שאני טוען שככה פותרים את הבעיה, זה רק יתרון)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אין לי כרגע בכלל רעשים

 

המערכת שלי עוד חדשה

והיא פצצה, אין לי שום טענות אלייה, היא מעולה והכל

אבל אני בן אדם כזה שאוהב להחליף כל פעם מערכות,

והפעם אני די מתלבט

אז האם שווה לי?

ואיך הפיוניר החדשה הזאת?

אני פשוט גם אוהב מאוד מראה חדש

וזה מה שיש לה

פורסם

לא מכיר אותה, רק נתתי לך טיפ שזה לא אמור לעיניין אותך מה העוצמת PREAMP שלה, משום שכפי שציינת אין לך רעשים כבר עכשיו .. אז זה לא יתרום לך דבר..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

המערכת הזאת מוציאה 27RMS לכל ערוץ ככה כתוב על האריזה שלו ויש לי אותה ואם תבוא למפגש אתה תוכל להתרשם ממנה בעצמך אחלה מערכת שבעולם!!

דרך אגב אני יהיה עם טויוטה קורולה אפורה אז אתה מוזמן לפנות אלי

 

לירן

×
×
  • תוכן חדש...