Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את האמת, גם אני התפלאתי שזה המחיר של הXTC, אבל אמרתי אני כניראה לא מעודכן במחירים של היום ..

בכל אופן דימה, האם מדובר בטעות שלך ? או טעות בקישור שנתת ?

 

לאחר חיפוש קטן - מצאתי ..

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=166&CatCode=84

 

אכן מדובר בפיקשוש של דימה ... 740 שח .. XTC1200

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

טוב נראה לי שבסוף אני אביא את ה-xtc

עכשיו השאלה שלי היא...האם הסאב הזה יותר חזק מפיוניר 800

כי אני מתלבט להביא 2 או 3 (תיבה אטומה)

 

אני יודע שעדיף להביא שניים...אבל אני אוהב באס והרבה...אני מעדיף להביא אותו אם הוא ממש איכותי...כי אם לא אני מעדיף לחזור לפייז...הבנתי שהמגנט איכותי אבל גם עוצמתי

השאלה כמה להביא...

אני רוצה כמה שיותר איכות וכמה שיותר עוצמה...מה אתם אומרים שכדאי לי לעשות??

פורסם

אתה באמת לא קורא לעומק הדברים שכותבים פה, נכון ?

אתה באמת חושב שהקומפוננט יעמוד עם זה ? אתה באמת חושב שזה אפשרי לשמוע מוסיקה בצורה הזאתי ?

 

האם ניסית לשמוע מוסיקה בצורה הזאתי ? האם יצא לך לשבת באוטו שכזה ?

 

למה סתם לכתוב שאתה אוהב הרבה באס, אם אתה לא יודע מהזה הרבה באס?

ואם אתה כן יודע מהזה, למה לעזאזל אתה לא עונה על השאלות ששואלים אותך בפעם החמישית כבר?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יצא לי לשמוע...

הייתה לדוד שלי מערכת עם שני סרווינים...דיי חזקים

אהבתי מאודד..אבל תמיד רציתי יותר...

יש לחבר שלי שני פיונירים נחמד...אבל כמה שיש אני רוצה יותר

יש מישהו שאני מכיר עם שני קיקרים...הייתי באוטו שלו היה ממש רעידות הסאבים הפציצו עם תיבה פתוחה עוד..(אני רוצה אטומה-שאני אוכל להפיק כמה שיותר איכות)

אני לא יודע בדיוק איזה קיקרים אלו...אבל הייתי רוצה ככה וטיפטיפונת יותר

בגלל זה אני לא רוצה שניים...בגלל זה אני רוצה שלושה

ואני רוצה אותם כמה שיותר איכותיים שיהיה איכות והרבה הרבה עוצמה...

אני מקווה שעניתי על מה ששאלת...ולא הבנתי למה הקומפוננט לא ישמע?? הוא דיי חזק

פורסם

שמע אני ישבתי באוטו של חבר עם שתי XTC כאלה ואני יגיד לך כמה דברים:

1)אי אפשר לשבת באוטו האוטו עומד להתפרק

2)יש לו קומפוננט של אינפינטי שמתחיל לזייף לעומת הסאבים שגם אם תגמור עליהם בשיא הווליום לא מזייפים

3)לא נכנס 3 כאלה בבגאז' נורמלי

4)ממש אבל ממש ממש לא צריך יותר מזה אם תרצה אני יכול לתת לך לדבר עם כמה אנשים שישבו אצלו באוטו האוטו שלו פשוט מטורף יעני באסים ברמות באמת אני אהבתי אם תסתכל על התוצאות מהמפגש האחרון הגדול קוראים לו ליאור משהו שכחתי את השם משפחה הוא הוציא תוצאה של 139 נקודה משהו גם את זה לא זוכר...

באמת אני אומר לך לא צריך יותר מזה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

טוב בסדר...אני אביא שני סאבים...השאלה אם המאגנט איכותיים מספיק???

השאלה עכשיו אם יש הבדל בין הפייז הזה

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=529&CatCode=84

 

ולמאגנט הזה

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=166&CatCode=84

 

אני רוצה איכות ועוצמה יחד...אני מחר ב"ה מתכנן כבר לסגור מה אני מביא והכל...

מה אתם ממליצים לי לאיכות ועוצה...את המאגנט או את הפייז??

 

תודה רבה לכולם

פורסם

אבי אתה כניראה לא הבנת למה התייחסתי בשאלות שלי.

לא שאלתי האם שמעת עוצמת באס גבוהות, התכוונתי לשאול האם יצא לך לשמוע עוצמות באס גבוהות ביחס לרמקולים חלשים ?

 

אני משער שלבחור עם השני קיקרים לא היה קומפוננט יחיד מקדימה, נכון ?

ולבחור עם זוג השני, גם כן לא היה קומפוננט יחיד מקדימה, נכון ?

 

וגם אם כן .. האם זה אומר ששלושה כאלו, באמת יאפשרו לשמוע משהו מהסט הקידמי ?

אתה מציין כל הזמן איכות איכות,אתה בעצם מחפש עוצמה... איכות לא מתיחסת רק לאיך האלמנט משמיע את הסאונד.. איכות היא גם איך העוצמה משתלבת עם שאר הרכיבים שלך .. ותסלח לי השילוב בין 3 סאבים לסט קומפוננט אחד הוא רחוק מלהיות הגיוני.

 

בכל אופן, עיצה שלי , תשמע קודם כל את מה שאתה מחפש לרכוש... אחרי זה תחליט אם זה באמת מה שאתה מעוניין בו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מצטער אין לי ניסיון עם המוצרים שאתה מחפש, לכן לא הגבתי על טיבם.

הגבתי רק על השילוב ביניהם לבין הסט שלך ובעצם ההשלכות של מה שאתה מחפש.

 

תחכה לתגובות מהמשתמשים עם הניסיון האישי שלהם .. אולי יגבשו חוות דעת על המוצרים הללו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אם שמעת 2 קיקרים בתיבה פתוחה והבאס עדיין לא הספיק לך אז תרד מתיבה אתומה אתה צריך תיבה פתוחה עם מגבר חזק

פורסם

מצטער חברה, טעיתי בקישור שנתתי אכן זה קישור לXPRESS 1200

ולא לXTC1200, זו לא טעות בלינק אלא טעות שלי...

סורי...

 

"גם רוסים טועים"..

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

אני כבר ארבע פעמים רושם לך ששמעתי שתי מאגנטים בתיבה פתוחה אם תקרא זה ייתן לך משהו...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

×
×
  • תוכן חדש...