Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי ניסאן קשקאי 2008 , מנוע 2.0 גיר טיפטרוניק.

לאחרונה אני מרגיש בנסיעה מן קפיצות/טיקים (לא יודע אם זה גיר או מנוע).

זה קורה גם בנסיעה ב 50-60 קמ"ש וגם בנסיעה מהירה (מורגש יפחות בשיוט במהירות גבוהה).

 

מישהו אמר לי שזה נקרא "מנוע חותך"

 

בכל מקרה, הלכתי למוסך (בנתניה), אמרו לי שזו בעיה מוכרת בתיבת הילוכים של ניסאן, אין כל כך מה לעשות.

החלפת תיבת הילוכים (10,000 ש"ח ) לא בטוח שתפתור את הבעיה.

 

המוסך הפנה אותה למוסך מורשה אולי יוכלו לתת לי פתרון של כוונון תיבת ההילוכים עם המחשב.

 

מישהו מכיר את התופעה? יודע מה עושים ?

 

תודה

פורסם

בוקר טוב



 

לרכב נעשה טיפול לפני כחודשיים (150 ק"מ) , לא חושב שהחליפו פלאגים.

הרכב לא חובר למחשב (אני הולך למוסף המרכזי בשביל זה).

לשאלת חולגי - לא שמתי לב לירידת הסל"ד , המוסך שהפנה אותי למוסך המרכזי לא חושב שזה "מנוע חותך"

 

האם ללכת למוסך המרכזי או שיש מוסך איכותי בנתניה שניתן ללכת אליו במקום ? אחד שיש לו מחשב ומבין בניסאן.

 

פורסם

יש לי רעיון...תעלה לסלד קבוע במהירות שבה אתה מרגיש את הקפיצות ותנוע קבוע בטווח הסלד הזה..תראה אם אתה מרגיש חיתוכים כמו שתיארת ותנסה גם במהירויות שונות להיות באותו סלד של הקפיצות...תעדכן אם קיימות..הגיע אליי בחור עם אותה תופעה כמו אצלך רק עם פורד אדג שאמרו לו בכל מקום אפשרי שהבעיה בגיר..לאחר סיבוב לא קצר שלי על הרכב על מנת לשחזר במדוייק את התופעה קלטתי שאלה חיתוכים של המנוע ממש במערכת ההצתה. הוצאתח פלאגים והפלא ופלא..השלישייה האחורית לא הוחלפה מעולם כי היא ממוקמת מתחת לסעפת היניקה וכבר בקושי נישארה אלקטרודה...בהיסטוריית הטיפולים של הרכב ניכתבו מצתים בכמה טיפולים...שקר וכזב. הוחלפו הפלאגים על ידי אחר כבוד והכל בא על מקומו בשלום. אז הבזיון בניחושים לא נכונים יכול לבוא על חשבון הכיס שלך. בצע את הבדיקה שהצעתי ותעדכן..אם תרצה תבוא נעשה סיבוב יחד ואגיד לך בדיוק אם המנוע חותך בגלל הצתה לקוייה...

פורסם
יש לי רעיון...תעלה לסלד קבוע במהירות שבה אתה מרגיש את הקפיצות ותנוע קבוע בטווח הסלד הזה..תראה אם אתה מרגיש חיתוכים כמו שתיארת ותנסה גם במהירויות שונות להיות באותו סלד של הקפיצות...תעדכן אם קיימות..הגיע אליי בחור עם אותה תופעה כמו אצלך רק עם פורד אדג שאמרו לו בכל מקום אפשרי שהבעיה בגיר..לאחר סיבוב לא קצר שלי על הרכב על מנת לשחזר במדוייק את התופעה קלטתי שאלה חיתוכים של המנוע ממש במערכת ההצתה. הוצאתח פלאגים והפלא ופלא..השלישייה האחורית לא הוחלפה מעולם כי היא ממוקמת מתחת לסעפת היניקה וכבר בקושי נישארה אלקטרודה...בהיסטוריית הטיפולים של הרכב ניכתבו מצתים בכמה טיפולים...שקר וכזב. הוחלפו הפלאגים על ידי אחר כבוד והכל בא על מקומו בשלום. אז הבזיון בניחושים לא נכונים יכול לבוא על חשבון הכיס שלך. בצע את הבדיקה שהצעתי ותעדכן..אם תרצה תבוא נעשה סיבוב יחד ואגיד לך בדיוק אם המנוע חותך בגלל הצתה לקוייה...

 

 

תודה על התשובה המפורטת, אעשה נסיעת בדיקה ואעדכן.

במידה ולא החליפו לרכב פלאגים (אצלי פחות משנה)לא עדיף לבצע החלפה בכל מקרה?

פורסם
יש לי רעיון...תעלה לסלד קבוע במהירות שבה אתה מרגיש את הקפיצות ותנוע קבוע בטווח הסלד הזה..תראה אם אתה מרגיש חיתוכים כמו שתיארת ותנסה גם במהירויות שונות להיות באותו סלד של הקפיצות...תעדכן אם קיימות..הגיע אליי בחור עם אותה תופעה כמו אצלך רק עם פורד אדג שאמרו לו בכל מקום אפשרי שהבעיה בגיר..לאחר סיבוב לא קצר שלי על הרכב על מנת לשחזר במדוייק את התופעה קלטתי שאלה חיתוכים של המנוע ממש במערכת ההצתה. הוצאתח פלאגים והפלא ופלא..השלישייה האחורית לא הוחלפה מעולם כי היא ממוקמת מתחת לסעפת היניקה וכבר בקושי נישארה אלקטרודה...בהיסטוריית הטיפולים של הרכב ניכתבו מצתים בכמה טיפולים...שקר וכזב. הוחלפו הפלאגים על ידי אחר כבוד והכל בא על מקומו בשלום. אז הבזיון בניחושים לא נכונים יכול לבוא על חשבון הכיס שלך. בצע את הבדיקה שהצעתי ותעדכן..אם תרצה תבוא נעשה סיבוב יחד ואגיד לך בדיוק אם המנוע חותך בגלל הצתה לקוייה...

 

הניסוי היה קשה אבל נראה שרוב הקפיצות של המנוע היו בסל"ד שקרוב ל 2, גם במהירויות נמוכות וגם בגבוהות.

פעם-פעמיים נתקלתי בסל"ד שונה.

בדקתי את ספר הרכב והחליפו פלאגים ב 93,000 ק"מ (אני ב 152).

 

האם להחליף שוב פלאגים (בתקווה שיפתור את הבעיה)?

מה המחיר בערך של החלפת 4 פלאגים ?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...