Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסלה פרסמה את פריסת תחנות הטעינה ל 2018-2019, ישראל שוב מחוץ למפה


bobi
שימו לב! השרשור הזה בן 2157 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שיעשה מה שעושות חברות אחרות שעובדות בארץ: רושמות חברת "XXX ישראל" אשר משמשת כנציגת החברה הבין לאומית. דרך אגב, זה קורה לא רק בישראל.

 

למה שלא ירשום חברת "טסלה ישראל", חברה שתעמוד בתנאים הנדרשים מיבואן? רבים מתנאים אלה בסופו של דבר עובדים לטובתנו, הצרכנים - למשל החובה להחזיק מלאי חלקי חילוף, מוסכים מורשים עם עובדים הנדרשים ללמוד את הדגמים בהם הם מטפלים, ערבויות למקדמות שהקונים מפקידים בידי היבואן, ביצוע ריקולים וכיו"ב דרישות.

 

לפחות בהרבה מדינות בארה״ב היוקים שמחייבים הפצה דרך סוכני משנה אוסרים מפורשות על חברות הרכב להיות בעלים של סוכנויות. אחרת טסלה היו מקימים, למשל את טסלה טקסס ומוכרים בטקסס בכיף. אני מנחש שזה המצב גם בישראל. טסלה רוצים שליטה מלאה במערך ההפצה והשרות כי הם טוענים, בצדק, שמפיצים של יצרנים מסורתיים עושים עבודה גרועה בשיווק של רכב חשמלי. טסלה גם רוצים לתת ללקוחות חווית קניה אחרת, ללא התמקחיות בסגנון שוק הכרמל. חנות של טסלה נראית מאוד דומה לחנות של אפל ולא במקרה. המשכורת של הנציגים בחניות לא מבוססת על עמלות ולכן הם לא עוסקים במכירות לחץ ולא מגרשים מהחנות מבקרים שברור שלא מתכוונים לקנות רכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עם קצת רצון וקצת יכולת.......

 

אין לי ספק שיש דרכים להתגבר על מכשולים משפטיים, אם הם בכלל קיימים. כנראה שיש גם כל מיני מגבלות שנותרו מימי בטר פלייס (לגבי רשת המטענים המנוהלת). אבל, אני מניח שהשוק הישראלי קטן מכדי שבטסלה ירצו להתעסק אתו, מה גם שמבחינה כלכלית היא עומדת על כרעי תרנגולת. אני בכלל לא בטוח שהייתי רוצה לרכוש מהם רכב, יש סבירות לא קטנה שבעוד שנה - שנתיים בעלות על טסלה תהיה שקולה לבעלות על פלואנס ZE.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי שוק קטן - בירדן יש טסלה. לכן זה כנראה בעיית קרטלים. אני מכיר את הנושא הבעייתי הזה עוד מתקופת בטרפלייס שהקדימה את זמנה בהרבה..

ליצור שת״פ עם יבואן בארץ זה אומר להנציח את שיטת השקשוקה שנהוגה כאן כולל מחירים בשמיים אז לא תודה.

כנראה רק מרי אזרחי ולחץ על שר התחבורה יעזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זכור לי שדובר על סוכנות ייבוא אישי שצתה לשווק פה טסלה.

 

מישהו יודע איפה זה עומד?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2157 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...