Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצבר לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חבר מטורף שאצלו מצבר מחזיק שנה בערך..ביגלל המגברים המפוצצים שלו שטוחנים את המצבר חופשי. לדעתי בשימוש ממוצע מצבר יכול לסחוב גם 5 שנים בכייף.[אצל אבא שלי בבלאנו משנת 99 המצבר ועדין חיי ולא מראה סימנים של ימיו האחרונים.]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חברים אוטוטו המצבר ברכב הולך לנשום את נשימתו האחרונה, ואני צריכה להחליף אותו בדחיפות במצבר חדש ותקין.

השבוע האורות היו כבר עמומים יותר והרכב התאמץ עד אשר הוא התניע.

נכיוון שזה המצבר הראשון שאני קונה הייתי שמחה אם תמסרו לי דגמים ספציפיים של מצברים המיועדים לרכבי.

מדובר ברכב מסוג פיג'ו 306 מנוע 1600.

תודה לכל מי שיתן תשובה.

ל'

לא להתקרב לשנפ - עושים בעיות והולכים מ-ה-ר (וזה על סמך ניסיון עם שני מצברים שלהם).

 

ממליץ בחום על Volta וגם על Varta (באוטודיפו יש 35% הנחה על מצברי ורטא , טודור וכו' - שווה לבדוק).

 

http://volta.co.il/

 

http://www.varta-automotive.com/eng/index1.php

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ורטא יקרים ב50 אחוז יותר מכל דבר אחר שיש באוטו דיפו.

עם וולטה לא היו לי בעיות מיוחד (רק לאחרונה הלך לי מצבר משנת 2001)

קניתי לפני כחודש מצבר טודור ב300 ש"ח באוטו דיפו, נראית לי קניה לא רעה סה"כ.

(55 אמפר - שעה)

 

והמלצה כללית, לא בטוח שכדאי לקנות באוטו דיפו , כדאי לבצע סקר שוק מוקדם.

אני פשוט נתקעתי עם הרכב לא רחוק משם, אז כבר הלכתי על זה, מה עוד שהרכב בא במקור עם מצבר טודור.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שנפ דווקא מחזיק לי טוב מאוד

הקודם שהיה לי היה טודור

החזיק שנתיים +-

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם
לא להתקרב לשנפ - עושים בעיות והולכים מ-ה-ר (וזה על סמך ניסיון עם שני מצברים שלהם).

ממליץ בחום על Volta וגם על Varta

אצלנו היו שני שנפים, והם דווקא החזיקו טוב מאוד.

לעומת זאת וולטה החזיק בקושי כמה חודשים, והוחלף לאחר כבוד לשנפ.

המצבר הכי טוב שהיה אצלנו היה FIAMM החזיק כמה שנים טובות.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

אם יש לך איפשהו להשיג מצבר ג'ל (שגם לא ממלאים בו מים אף פעם) הייתי ממליץ בחום, הם חיים הרבה יותר זמן... לחברות כמו פנסוניק ו-Westco יש בטריות מעולות... אולי קצת יקרות אבל בעלות אורך חיים מטורף.

 

מוטי (עם מצבר בן 11 שנים במיאטה תוצרת פנסוניק).

פורסם

אלו הדברים שבעיקר משפיעים על חיי אורך חיי המצבר:

 

א.השארת צרכני חשמל פועלים לאורך זמן ללא הטענתו.

ב.העמדת הרכב זמן ממושך ללא התנעתו.

ג.נסיעות קצרות בעיקר עירוניות כאשר הן רוב הנסיעות במיוחד בקיץ עם מזגן פועל התנעות מרובות ללא נסיעות ארוכות.

ד.התנעה תוך כדי אורות או מזגן פועלים.

ה.נסיעה בכבישים משובשים,הרבה פסי האטה,אי חיזוק המצבר בצורה חזקה לגוף הרכב,אי ריפוד תושבת המצבר-הדבר עלול לגרום לנפילת אחת הפחיות ולגרימת קצר באחד התאים מה שמסיים חיי מצבר תקין וחזק באחת.

 

כמו כן יש לבדוק מים אחת לחצי שנה ולמלא במידת הצורך עד הקו ולא מעבר לכך(מזוקקים כמובן).

 

(מקרה שקרה לי בערב יום כיפור לפני 3 שנים-הכל היה תקין נסעתי לקניות אחרונות ב-11 לפני הצהריים וכשחזרתי לרכב עם הקניות הרכב לא הניע)

הסתבר שמתח המצבר ירד מ12.5 ל10 וולט מה שלא איפשר התנעה.

הנעתי עם כבלים ונסעתי ישר לחשמלאי להחליף מצבר(שנפ).

 

מאז אין שום בעיה והמצבר מצוין (12.5 וולט אחרי לילה ).

 

יש לציין שרוב נסיעותי בן עירוניות וממושכות

 

ניצן

פורסם

שלום לכולם

הרגע חזרתי מהמוסך ואכן קיבלתי אישור שהמצבר "עשה את שלו" (שנפ משנת 99) וצריך להחליפו בחדש.

הצעת המחיר הראשונה שקיבלתי הייתה מצבר של שנפ תמורת 480 ש"ח.

הייתי שמחה לשמוע סקר מחירים של מצברים ממקומות שונים.

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יקררררררררר

 

יעזור מאוד אם תגידי כמה אמפר/שעה המצבר שאת זקוקה לו , כי המחירים שונים.

 

בהנחה שמדובר ב55 אמפר שעה שזה דיי נפוץ, כפי שאמרתי ניתן לרכוש מצבר באזור ה300 ש"ח.

אפילו פחות אם מדובר בביקור אצל הפרסי.

 

כפי שאמרתי, באוטו דיפו הציעו לי VARTA ב450 ש"ח (מצבר ג'ל) וTUDOR ב300 ש"ח,

כאשר שנפ עלה יותר מה VARTA ולדעתי לא שווה את ההפרש.

 

בסוף הלכתי על ה TUDOR מכיוון שהאחריות שנותנים על שניהם בערך אותו דבר , ואין לי בעייה

לטפל במצבר, אז זה לא מצדיק 50 אחוז יותר.

 

עוד נקודה, אני זוכר שמצברי VARTA היו עם תאריכים ישנים יחסית (הייתי בסניף ברחוב הירקון בבני ברק) לעומת הטודור שהיו חמים מהתנור.

 

בכל מקרה, שוב, ההיצע תלוי באמפר/שעה הנדרש.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כולה בטרייה, אני לא רואה סיבה לשים מצבר של חברה יקרה כשאפשר לקנות את אותו מצבר של חברה לא מוכרת בחצי מחיר.

 

חשבון פשוט :

מצבר זול = 150 שקל*.

מצבר יקר = 300 שקל*.

 

* תיאורתית כמובן.

 

מצבר יקר יחזיק 4 חצי שנים.

מצבר זול יחזיק 3 שנים.

 

והנה לך הרווחת לך שנה וחצי של מצבר או 150 ש"ח במקרה שאתה מוכר את האוטו עוד שנתיים וחצי :).

 

ושלא יעבדו עליכם,

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אם יש לך איפשהו להשיג מצבר ג'ל (שגם לא ממלאים בו מים אף פעם) הייתי ממליץ בחום, הם חיים הרבה יותר זמן... לחברות כמו פנסוניק ו-Westco יש בטריות מעולות... אולי קצת יקרות אבל בעלות אורך חיים מטורף.

 

מוטי (עם מצבר בן 11 שנים במיאטה תוצרת פנסוניק).

מה ההבדל בין מצבר "רגיל" למצבר ג'ל?

בהנחה שאורך החיים שלהם ארוך יותר האם המצבר יחזיק מעל 7 שנים????

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אין מצב.

 

מצבר ג'ל הוא מצבר ללא טיפול , זה היתרון הגדול שלו.

יתרון נוסף, נותנים כשנה וחצי אחריות בניגוד לשנה במצברים רגילים.

 

לדעתי, אין סיבה להשקיע במצבר ג'ל .

(אולי רק בשביל לספר לחבר'ה שקנית מצבר ג'ל :-D)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

למה אין מצב, אייל?

אני אומר לך בזאת שיש ויש מצב, המצבר שלי חי כבר 11 שנים, ואני לא רואה צורך בהחלפה שלו עדיין... גם אם הטעינה שלו יורדת (כי לאחרונה האוטו שלי עומד הרבה) יצא לי להטעין אותו ואח"כ הוא הניע בלי שום בעיה.

 

הבעיה שלו היא מחיר, ובקשר לזה, מצטער, אבל אין לי מושג מה קורה בארץ.

 

מוטי.

פורסם

כרגע חזרתי מאייס ובדקתי מחירים של מצברים, להפתעתי הרבה גיליתי כי מחירי המצברים גבוהים הרבה יותר מבמוסך שבו ביקרתי.

מחירו של מצבר שנפ 510 ש"ח

לא מוגזם מאוד????????????

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ברכב זהה לשלך הרכבתי מצבר 55 אמפר שמוכרים באוטו דיפו ב-300 ש"ח.

יש אחריות לשנה והוא מחזיק כבר שנה וחצי בלי שום בעיות.

 

את יודעת מה ההבדל בין אומלט לחביתה????

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18 שקל.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.


×
×
  • תוכן חדש...