Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצבר לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנפ איכזב אותי

 

3 מצברים של שנפ בהפרש של שנה וחצי שמתו מוות בעריסה.

(כולם הוחלפו באחריות)

 

בנוסף - אם משום מה האוטו לא מניע - אחרי 5 נסיונות המצבר נחלש עד שצריך להניע בכבלים

וזה קרה ב 2 מכוניות.

 

בפעם השלישית נשברתי

הובפתי 200 שקלים ולקחתי VARTA SILVER dynamic

שמתאים לאוטו שלי (62 אמפר)

זה מצבר ג'ל

 

מאז ההתנעות הרבה יותר חזקות ומהירות

ומה שטוב שאין צורך לטפל

 

המחיר הוא כ 500 ש"ח באוטודיפו

אחריות שנתיים

 

info-silver.gif

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ליטל, רק עכשיו אני רואה את התר'ד המוקפץ.

מצברים באוטו דיפו מיותר לרכוש אם אין לך הנחות מיוחדות שם, יקר בטירוף, אבל יש לזה יתרון במקרה של הפעלת אחריות (אצלי למשל).

 

אם את טיפוס שלא משאיר מערכת דולקת, או שאין לך מערכת רצינית, את יכולה להסתדר עם מצבר פשוט גם, וחבל על הכסף, כמו כן יש לקחת בחשבון שיקול של כמה זמן האוטו עוד ישאר אצלך.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
למה אין מצב, אייל?

אני אומר לך בזאת שיש ויש מצב, המצבר שלי חי כבר 11 שנים, ואני לא רואה צורך בהחלפה שלו עדיין... גם אם הטעינה שלו יורדת (כי לאחרונה האוטו שלי עומד הרבה) יצא לי להטעין אותו ואח"כ הוא הניע בלי שום בעיה.

 

הבעיה שלו היא מחיר, ובקשר לזה, מצטער, אבל אין לי מושג מה קורה בארץ.

 

מוטי.

אני לא אומר שאתה שקרן, אני פשוט חושב שבאקלים כאן בארץ אין סיכוי שמצבר ישרוד כ"כ הרבה שנים.

מצד שני, אני בטוח שהרכב לא נמצא אצלך 11 שנים, ככה שאי אפשר לדעת אם המצבר שופץ.

(שופץ = שפכו את הכל מבפנים והשתמשו באריזת פלסטיק הישנה להכין מצבר חדש. הציעו לי את זה כשביררתי עלויות של מצברים בכל מיני מקומות שונים, דבר שדרך אגב, חוסך כ100 ש"ח)

 

בכל מקרה, השאלה היא באמת כמה ישרוד מצבר ג'ל כאן אצלנו, ואני בטוח שיהיה מאוד מאוד קשה לקבל תשובה, כי מעטים האנשים שמחזיקים רכב מעל 3-4 שנים כאן בארץ, שלא לדבר על משתתפי הפורום שאוהבים להחליף על ימין ועל שמאל.

 

נ.ב. 11 שנים זה שיא עולמי לדעתי, מזכיר את הפרק של נשואים פלוס עם אל בנדי שנסע 99999999 ק"מ עם הדודג' :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

11 שנים זה לא שיא עולמי כי יש לי חבר עם מיאטה שנת 94 שגם המצבר שלה הוא עדיין המקורי והוא בכלל משתמש במכונית יומיום, יש הרבה מאוד חבר'ה שאני מכיר עם מיאטות שעדיין על המצברים המקוריים שלהם והם כבר הרבה שנים בשימוש, הן הגיעו עם מצברים מעולים של פנסוניק... יש לי חבר שכנראה מחזיק בשיא העולמי עם מיאטה שנת 91 שהוא היד הראשונה שלה שהוחלף לה המצבר רק אחרי 13 שנות שימוש... לחבר אחר החלפנו את המצבר במיאטה שנת 96 שלו בפעם הראשונה רק לפני שבועיים..

 

לגבי התהיה שלך בנושא האקלים, האקלים בדרום קליפורניה (לוס אנג'לס במקרה שלי) הוא כמו שאמרתי - זהה לאקלים של ישראל לחלוטין מכל הבחינות... אם יהיה הבדל ענייני, זה לא יהיה כאן.

 

מוטי.

פורסם
ברכב זהה לשלך הרכבתי מצבר 55 אמפר שמוכרים באוטו דיפו ב-300 ש"ח.

יש אחריות לשנה והוא מחזיק כבר שנה וחצי בלי שום בעיות.

 

את יודעת מה ההבדל בין אומלט לחביתה????

 

 

 

18 שקל.

 

ראיתי את המצברים הזולים יותר והפשוט עולה 300 ש"ח אבל אני חוששת כי החברה אינה מוכרת.

נכון שלא תמיד שם מוכר הוא בהכרח סחורה טובה, ומה עוד שהרבה לא המליצו לי כאן על שנפ.

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
ראיתי את המצברים הזולים יותר והפשוט עולה 300 ש"ח אבל אני חוששת כי החברה אינה מוכרת.

נכון שלא תמיד שם מוכר הוא בהכרח סחורה טובה, ומה עוד שהרבה לא המליצו לי כאן על שנפ.

 

את יכולה להתקין את הפשוט ב300 ש"ח (55AH).

אמנם לא כתוב עליו יצרן, אבל הוא של TUDOR.

ביררתי את זה היטב לפני שרכשתי אחד כזה. (פלסטיק לבן נכון?)

זה מה שהרכבתי אצלי (בסוף ינואר) ואני מרוצה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
את יכולה להתקין את הפשוט ב300 ש"ח (55AH).

אמנם לא כתוב עליו יצרן, אבל הוא של TUDOR.

ביררתי את זה היטב לפני שרכשתי אחד כזה. (פלסטיק לבן נכון?)

זה מה שהרכבתי אצלי (בסוף ינואר) ואני מרוצה.

לא בדקתי דבר חשוב, אחריות יש עליו?

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
יש לי שאלה בקשר למצברים, מה יתן לי אם אני אשים מצבר עם 65 אמפר/שעה,

מה המשמעות של אמפר/שעה?

 

תודה

אמפר * שעה: כמות המטען הכוללת שהמצבר יכול להזרים לצרכנים המחוברים אליו, מבלי להטען מחדש.

לדוגמא: נניח שהאורות ברכב צורכים 6.5 אמפר, אזי לאחר 10 שעות המצבר יתרוקן כליל. (למעשה, לקראת סוף אותן 10 שעות, התנגדותו העצמית של המצבר תעלה, והוא יספק לאותן הנורות זרם נמוך בממתח נמוך מ-12V.)

לא יתן לך הרבה, פרט לתוספת משקל באוטו ופחות משקל בארנק.

גלעד

בברכה,

גלעד

פורסם

ככל שהאמפר*שעה של המצבר גבוה יותר הוא יחזיק יותר זמן ללא טעינה, אם כך מדוע לא כולם קונים מצבר עם אמפר*שעה גבוה? ראיתי כשהייתי אצל חשמאלי שההבדלים במחירים לא שונים כל כך, או שאני טועה?

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
ככל שהאמפר*שעה של המצבר גבוה יותר הוא יחזיק יותר זמן ללא טעינה, אם כך מדוע לא כולם קונים מצבר עם אמפר*שעה גבוה? ראיתי כשהייתי אצל חשמאלי שההבדלים במחירים לא שונים כל כך, או שאני טועה?

אתה טועה.. מצבר גדול יותר עולה יותר, וזה משמעותי, יחסית למחיר מצבר.

 

בכל מקרה, תמיד יש את הבעיה הקטנה והשולית שמצבר בעל הספק גדול יותר הוא גם בעל גודל פיסי גדול יותר, ולא תמיד יתאים לרכב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בשעה טובה ומוצלחת רכשתי מצבר לרכב מרשת אייס במחיר מגוחח של 200 ש"ח בלבד, יש לציין כי הלכתי לחנות שבוע קודם לכן ומחירו של המצבר היה 300 ש"ח, כאשר עמדתי כבר בתור כדי לשלם ניגש אלי אחד העובדים של החנות ושאל האם הרכישה של המצבר דחופה? ובלי לחכות לתשובה לקח את המצבר ואמר לי לשוב בשבוע הבא כי המחיר ירד ב 100 ש"ח , כל הכבוד על היוזמה והאדיבות כלפי הלקוח.

 

 

עכשיו מה שנותר לי לעשות זה להחליף את הישן בחדש.

פרטים בהמשך.

 

ליטל

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

חברים המשימה הושלמה, אמנם היו קצת בעיות בדרך (הברגים היו כבר ישנים והיה קושי רב בפתיחתם) אבל התגברתי עליהן עם תרסיס ומכאן המשימה היתה קלה.:-P

 

המצבר הוא מצבר של חברת spark

 

55AM

 

ליטל

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...