Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי המפגש הצפוני



ביום א' 28.8.2016

הננו מוזמנים לחגוג בפסטיבל הים התיכון בפארק אריק אינשטיין בקרית ים

מגיעים בשעה 17:30 פיזור מתוכנן ב- 21:00

סידור הרכבים באיזור ה"סטרילי" על הדשא לצידי הבמה

ארוחת ערב של השף תוגש למציגים

סעו בזהירות

להתראות

28985806992_6d47520c45_b.jpg

- ארומה
"BIG קריות"

אספנים ובני משפחה באים, להפגש, לשתף בחוויות, להנות, לחגוג ולברך.

חפשו אותנו גם

 

פורסם

להלן מפת הפארק הצמוד לחוף זבולון



למגיעים מחוף קרית חיים יש לבצע פניה חזרה בכיכר

ולאחר כ- 100 מטר כניסה ימינה מקווקו בצהוב

יש לנוע באיטיות ובזהירות בשטח הפארק

החניה של רכבי האספנות על הדשא לצידי הבמה

29092102486_1f1a0e2e01_b.jpg

 

 

- ארומה
"BIG קריות"

אספנים ובני משפחה באים, להפגש, לשתף בחוויות, להנות, לחגוג ולברך.

חפשו אותנו גם

 

פורסם
חייבים רכב אספנות כדי להציג ?:mm_sad: אם יש לי רכב מעניין אחר :puppydoge

 

אפשר רכב מעניין אבל בתנאי שיהיה גם רכב אספנות

_________________

סמוך על הדודג' :-)

פורסם (נערך)

היה וווואאאאאוווו!!!



תודה לכל עשרות החובבים שהגיעו עם רכבי האספנות והאופנועים לתצוגה מרשימה

תודה לעמרם על החזון והרעיון שהצליח מעבר לצפיות

תודה לצוות התפעול על סידור הרכבים

תודה למפיקים ובמיוחד לדורון שדאגו לחניית הרכב באיזור ה"סטרילי" עם שמירה

 

הקהל באלפיו נהנה ממגוון המכוניות והתפעם מהתצוגה המרשימה

נתראה במפגשים הקרובים

סעו בזהירות

 

אלי כתב...

29273855666_eea62352bb_z.jpg

 

29273834866_65f2f19821_b.jpg

 

29019830270_0d01383713_b.jpg

 

29273835206_93da2f4bb6_b.jpg

 

29199500322_7777ea4857_b.jpg

 

29199500432_16cc5b92da_b.jpg

 

29199500632_6ab50bd915_b.jpg

 

29199500832_5a52ccf623_b.jpg

 

29229029011_a20a5ed3a7_b.jpg

 

28685168104_6161fb4a36_b.jpg

 

28685168164_24fbb8f31f_b.jpg

 

28685168194_fd1d9baabf_b.jpg

 

29199501182_6f3b6ee824_b.jpg

 

29199501292_27a4d7b01b_b.jpg

 

29307723455_9cccfb9675_b.jpg

 

29019831230_99d5d7fe9f_b.jpg

 

29307723525_6aa54bf876_b.jpg

עריכה אחרונה על ידי המפגש הצפוני.

- ארומה
"BIG קריות"

אספנים ובני משפחה באים, להפגש, לשתף בחוויות, להנות, לחגוג ולברך.

חפשו אותנו גם

 

פורסם

כמה ימים לאחר האירוע היפה חיפשתי ולא מצאתי את השלט של פרטי המוריס,

בשבת בערב בצעדה על חוף הים החלטתי לעבור בפארק אינשטיין שהוא על קו המים , אולי אמצא את השלט?

 

להפתעתי הרבה השלט היה באותו מקום שהרכב חנה עם הבסיס מעץ , למרות שהפארק מלא מבלים, והיו הופעות נוספות בימים שלאחר התצוגה.

יש תרבות בארץ ובאמת לא נגעו ....

שבוע טוב

Morris- Motoring in a BIG way...economically

...Peugeot - Vous pourrez toujours compter sur votre voiture

..!"Si c'est une "203

×
×
  • תוכן חדש...