Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כמו לכל דבר בחיים - גם כאן יש יתרונות ויש חסרונות.

החסרון העיקרי הוא באמת בעת המכירה, להוכיח שמדובר ברכב שהיה בשימוש פרטי מהק"מ הראשון, על-אף המכתב שאתה מקבל ליד.

לעיתים הדגמים המשווקים ב 0 ק"מ הם רכבים שהוזמנו במפרטי ליסינג מבחינת איבזור ונחותים במידת מה לעומת אותם הדגמים בסוכנויות. לעיתים זה אותו רכב בדיוק עם אותו מפרט.

במקרים אחרים יבואנים שנותנים לרוכש פרטי אחריות ארוכה, מצמצמים את האחריות לאוטו הרכב בדיוק אם הוא נרכש במסלול של 0 ק"מ.

את כל זה אתה צריך לשקלל לעומת המחיר האטרקטיבי בו אתה רוכש את הרכב.

לדעתי, ככל שתחזיק את הרכב זמן רב יותר כך המשמעות של ה 0 ק"מ בעת המכירה תהיה קטנה יותר.

שלומי

פורסם

בדוק רמת האבזור שלו, אבזור הבטיחות, וסוג הצמיגים לעומת רכב זהה הנמכר בשוק הפרטי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

הנושא נידון בעבר לא מעט בפורום - מציע לך לעשות חיפוש.

הנה תגובה רלוונטית לנושא שכתבתי בעבר (כתגובה למישהו שכתב שהכל אותו דבר, כולל האחריות):

בקניית סובארו למשל, שאני בדקתי באופן אישי, האחריות

שניתנת בקנייתה כיד 2 מליסינג 0 ק"מ הינה 3 שנים בלבד (לעומת 5 שנים אצל היבואן).

 

בנוסף, הרבה מאוד פעמים מדובר במלאים קודמים שממילא ניתן לקבל אותם בהנחה מהיבואן אם לוחצים

מספיק.

לפני כחצי שנה התבקשתי על ידי חבר טוב לסייע בקניית מיצובישי ספייס-סטאר - התברר שהיה שוני בין הדגמים

שהציע הליסינג לבין מה שהציע היבואן (הבדלים לא גדולים, אותו דגם בסה"כ) - עם זאת, בסוכנות היו מוכנים

להתגמש עבור הדגם הקודם - לבסוף נרכש הדגם החדש, גם כן בהנחה יפה - כזו שהשאירה הפרש

שבו לא היה שווה להתעסק עם הליסינג, רישומי ידיים וכו'.

בשבועות האחרונים נתבקשתי על ידי משפחתי להזמין סוזוקי קרוסאובר - שוב, המחיר בליסינג מפתה.

שוב, מדובר בגירסא קודמת (ג'אנטים 16 במקום 17, דיבורית לא מתופעלת מההגה, בלי מובילאיי) - שוב, היבואן מציע

את הדגם הזה בהנחה יפה לעומת הדגם החדש - שוב לא משתלם לי לרכוש מליסינג (ושוב לבסוף בחרנו בדגם החדש).

 

אגב, בסובארו למשל ניראה כאילו ההבדל בין האימפרזה בסוכנות לבין זו מהליסינג הינו 30,000 ש"ח - בפועל מדובר בדגם

שונה + תנאי תשלום שונים לגמרי. בהתמקחות קלה הפער הצטמצם בצורה מאוד משמעותית והפך לחלוטין ללא משתלם (בליסינג הרבה פחות

איבזור, יד נוספת, 3 שנות אחריות במקום 5, חוסר בתוספות נוספות).

פורסם

עוד דבר נוסף שלדעתי אנשים לא רואים או חושבים עליו כשה אתה קונה רכב ליסינג חדש ואתה מפסות שדפקת את כל העולם ,אחרי שלוש שנים הליסינג שלך לא יהיה שווה שום דבר למה ?

כי יצא ליסינג חדש ויותר מאובזר יותר מרשים וכו' ואז מה תעשה ? או נישאר עם הרכב או שמפסיד המון במכירה ככה יוצא שבסוף אף אזרח לא מרוויח אלה תמיד מפסיד .

 

חברים לדעתי צריך להפסיק את כל הדבר הזה שניקרא ליסינג כי אז כולנו נשארים בידיים שלהם ולא שלנו .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
עוד דבר נוסף שלדעתי אנשים לא רואים או חושבים עליו כשה אתה קונה רכב ליסינג חדש ואתה מפסות שדפקת את כל העולם ,אחרי שלוש שנים הליסינג שלך לא יהיה שווה שום דבר למה ?

.

 

 

לא תמיד אתה משיג הנחה משמעותית מהיבואן.

 

אבא שלי רצה קיה פיקנטו, היא עלתה 69 אלף ש"ח ברכישה דרך אוויס, 80 אלף ש"ח לדגם המאובזר דרך היבואן.

 

מה לעשות, 11 אלף שקל זה לא מעט כסף, במיוחד אם אתה מוסיף לו ריבית - והאבזור לא כזה שווה את הכסף.

 

הרכב הזה משרת את אבא שלי כבר שנתיים, הוא ייסע איתו עוד 3 שנים בקלות - ואח"כ אני משוכנע שיהיה מי שייקח אותו במחיר הוגן כי הוא פשוט רכב מטופל היטב עם ק"מ נמוך. חלק מההנחה שקיבל אבא שלי, יתגלגל גם לרוכש הבא של הרכב.

פורסם

הבעיה היותר גדולה לדעתי היא שקיפות. חברות הליסינג לא מספרות לך את הכל אם אתה לא שואל. למשל מה ההבדלים מול הרכבים שמוכר היבואן, האם יש כבר דגם חדש יותר ועוד. הם משתדלות להעלים פרטים חשובים אם אתה לא שואל ובודק.

בנוסף, אף פעם אל תשווה מחיר סופי של ליסינג למחיר מחירון של יבואן. גם היבואן יתן הנחה אם תבוא אליו ותראה רצינות. לא בשיחת טלפון.

פורסם

אני נוהג על קיה ריו 1.4 סדאן גימור פשוט LX אוטומט מודל 2014 שנקנתה ועלתה לכביש בינואר 14 ונקנתה מאלדן 0 ק''מ האם אני עלול להפסיד הרבה אם ארצה למכור אותה בחצי שנה הקרובה ?

 

מחירון שלה לפי יד 2 היום עומד על 73,800 ש''ח לדגם 1.4 LX אוטומט , האוטו נקנה ב90,000 ש''ח

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם
אני נוהג על קיה ריו 1.4 סדאן גימור פשוט LX אוטומט מודל 2014 שנקנתה ועלתה לכביש בינואר 14 ונקנתה מאלדן 0 ק''מ האם אני עלול להפסיד הרבה אם ארצה למכור אותה בחצי שנה הקרובה ?

 

מחירון שלה לפי יד 2 היום עומד על 73,800 ש''ח לדגם 1.4 LX אוטומט , האוטו נקנה ב90,000 ש''ח

 

ברור לך שאתה תפסיד הרבה, מהסיבה הפשוטה - אתה לא מציע אפילו לא אחד מהיתרונות של רכישה מחברת ליסינג.

 

יש לך רכב שיש כמוהו עוד 5000 חתיכות בכל חברות הליסינג, מהן 1000 למכירה בכל רגע נתון - והחברות מציעות מחירים טובים יותר ממה שאתה מציע (כי הן כבר הרוויחו על הליסינג וכי הן קנו את הרכב ב-30% הנחה מהמחירון של חדש), הן מציעות מבחר צבעים, הן מציעות מימון מלא, הן מציעות מגוון קילומטראז'ים שיכול להתאים לכיסים שונים, הן מציעות אפשרות לרכוש רכב מבאר שבע בסניף חיפה.

 

מה אתה מציע? קיה ריו אחת בלבד, שאנשים מכל הארץ צריכים להגיע אליה כדי להסתכל עליה, בתקווה שהיא מתאימה להם.

 

בקיצור - היתרון היחיד שלך, הוא המחיר. אתה תצטרך להוריד מחיר, כנראה כמה אלפים טובים מתחת למה שמוכרת חברת ליסינג, כדי שבכלל תקבל אפילו טלפון.

פורסם
ברור לך שאתה תפסיד הרבה, מהסיבה הפשוטה - אתה לא מציע אפילו לא אחד מהיתרונות של רכישה מחברת ליסינג.

 

יש לך רכב שיש כמוהו עוד 5000 חתיכות בכל חברות הליסינג, מהן 1000 למכירה בכל רגע נתון - והחברות מציעות מחירים טובים יותר ממה שאתה מציע (כי הן כבר הרוויחו על הליסינג וכי הן קנו את הרכב ב-30% הנחה מהמחירון של חדש), הן מציעות מבחר צבעים, הן מציעות מימון מלא, הן מציעות מגוון קילומטראז'ים שיכול להתאים לכיסים שונים, הן מציעות אפשרות לרכוש רכב מבאר שבע בסניף חיפה.

 

מה אתה מציע? קיה ריו אחת בלבד, שאנשים מכל הארץ צריכים להגיע אליה כדי להסתכל עליה, בתקווה שהיא מתאימה להם.

 

בקיצור - היתרון היחיד שלך, הוא המחיר. אתה תצטרך להוריד מחיר, כנראה כמה אלפים טובים מתחת למה שמוכרת חברת ליסינג, כדי שבכלל תקבל אפילו טלפון.

 

אז מה אכלתי אותה חזק במעמד המכירה?!

 

אגב הרכב עשה 24000 ק’’מ

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

אתה חייב למכור?

אם אין צורך למכור מעבר לרצון לחידושים, כלכלית עדיף להשאיר את הרכב הנוכחי. ככלל - יותר שנים אחזקת רכב ליסינג 0 קילומטרים= פחות הפסד של ירידת ערך ממוצעת לשנה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...