Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני כמו כל חובב מערכות, אודיופיל תמיד מנסה להבין איפה אפשר לשפר ומה אפשר לעשות ולשדרג..

וכמובן לקחת בחשבון את $$$,$ ...:wink:

 

הסוגיה שבה אני נתקל בה לאחרונה - שידרוג HU , כרגע יש[ECLIPSE-3200 =[5V_PREOUT.

אני מרוצה אך הוא כבר נותן את אותותיו, נראה כמה ימשוך..

 

חשבתי על אופציות של פיוניר: X8750 אך אני לא כ"כ נמשך לעיצוב ונראה לי קצת מצועצע..

ה80PRS נראה לי קצת יקר מדי..

ואני בנוסף מעוניין שתהיה גם תמיכה בFLAC .

 

בבדיקה יש ל ALPINE מכשירים טובים אך לא מצאתי אחד שגם נותן PRE 4V, וגם תומך FLAC :( ,

יש את ה178CDE,163 הם האיכותיים אך אינם תומכי FLAC,

 

עכשיו אני חושב.. אם לקנות HU שנותן 2V PREOUT ואחריו להתקין פרוססור שנותן 4V או 8V כמו

CLARION EQS755 EQ

http://www.clarion.com/us/en/products-personal/audio/EQS755/

MEMPHIS EQG7 EQ

http://www.memphiscaraudio.com/products/signal-processors/16eqg7

 

תנו דעתכם והייתי מעוניין לדעת האם ישנם כאלה שמשתמשים בפרוסס'?

 

תודה,

= !It's Not just a 0~1-Signal, It's the Sound-Quality =

--HU-Alpine.W650~DSP-BIT1*[AMP: JL_Audio-E.4/300 @SP_JL_C5-650 &Hertz-165XL]

[(2X AMPS: JL-MONO_XD-600.1@ 2X SUBS: JL_10W3v3-(4]

פורסם

מה שאתה מדבר עליו זה לא פרוססור אלא אקולייזר חיצוני בשילוב של מכשיר בסיסי כל שהוא

זה אופציה פחות טובה ,בנוגע לFLAC ולמכשירים של אלפיין אז כאן יש לך

רשימה של מכשירים שקוראים FLAC מבית אלפיין:

http://alpine-usa.com/company/press/general/2016/new-in-dash-receivers-from-alpine-electronics-equipped-with-flac-compatibility/

 

מכשיר ברמה נותן לך סיגנל ברמה גבוהה יותר וגם אופציות כיוון נירחבות יותר

כמו אקולייזר דיגיטלי,קרוסאובר ,סלופים ,גיין דיגיטלי,ואולי הכי חשוב תיקוני זמנים.

פורסם

תודה על התגובות!

ה U92 הוא אכן ללא CD, וזה וויתור גדול מדיי עבורי..

 

אני בהחלט עברתי על כל המפרטים של ALPINE ולפי מה שראיתי יש דגם :

CDE-163BT שאכן אעונה על כל הדרישות: CD, 4V-PRE, FLAC , אך זה כנראה דגם של US, אני לא מוצא אותו בשווקים המקומיים, אולי יש דגם מקביל אך אני לא מוצא תואם לאיזורינו -EUROPE\M.EAST :?:

וגם המתקינים לא ממש בקיאים בנושא לעומק , בשירות של אלפיין לא עונים, השארתי פעמיים הודעה -לא חוזרים!,אמשיך לבדוק.

 

עכשיו מה לגבי תוסף של EQ, מה רע??, הרי המכשירים הטובים נותנים היום4\5V וה EQ יכל לתת 8V PRE OUT ,

לא ייתן שיפור?

= !It's Not just a 0~1-Signal, It's the Sound-Quality =

--HU-Alpine.W650~DSP-BIT1*[AMP: JL_Audio-E.4/300 @SP_JL_C5-650 &Hertz-165XL]

[(2X AMPS: JL-MONO_XD-600.1@ 2X SUBS: JL_10W3v3-(4]

פורסם (נערך)

אתה יודע שמתח המוצא לא קובע בדיוק איכות, כן?

כן, אם הוא גבוה יותר, רמת ספיחת הרעשים יורדת וכן אם המגבר תומך בכך, ניתן להנמיך את הגיין ולהנמיך את רצפת הרעש.

אבל מכאן ועד השפעה על איכות הסיגנל הדרך רחוקה.

 

כל רכיב נוסף שתכניס באמצע יוסיף את ה"איכות" שלו. זה יכול להיות תוספת ל-THD הכללי ל-SNR וכו'.

 

אם מענין אותך פתרונות יותר מודרנים, חפש שרשורים של אדי (lanosforce) או שרשורים בהם הוא הגיב ומתייחס לשימוש בסמרטפון שלך כנגן הראשי בשימוש עם מעבד שמתחבר ברמה הדיגיטלית ומשם למגברים.

 

ספציפית לאלפיין מכשירים שיעבדו תקין בארץ מבחינת רדיו ולדעתי מקבילים למכשיר האמריקאי שמצאת -

CDE-193BT מכשיר אירופאי/ישראלי. CDE-163EBT מכשיר מזרח רחוק.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

היי,

 

כן זה ברור שלא רק מתח, עוצמה/הגברה קובעים את האיכות, כל המרכב בכללותו מקצה לקצה

 

הוא זה שייתן את הטון.

 

מה שאני רוצה לקבל תשובה ואף אולי יותר פרטים, התעמקות בנושא:

 

מה תהיה התוצאה (כביכל) אם נקח HU של אלפיין: 2V­-Preout -193,HU62בעל

 

ונוסיף DSP למשל:

 

http://www.kicker.com/12ZXDSP1

 

http://www.cadencesound.com/dsp­4­8

 

http://www.audiocontrol.com/car­audio/line­drivers/matrix­plus

 

מה תהיה התוצאה, האם השיפור יהיה משמעותי {ואולי עדיף על מכשיר עם 4V}?

 

והאם יש הבדל מהותי בין המעבדים הנ"ל??

 

(*עם הגברה של JL)

= !It's Not just a 0~1-Signal, It's the Sound-Quality =

--HU-Alpine.W650~DSP-BIT1*[AMP: JL_Audio-E.4/300 @SP_JL_C5-650 &Hertz-165XL]

[(2X AMPS: JL-MONO_XD-600.1@ 2X SUBS: JL_10W3v3-(4]

פורסם

דבר ראשון רד מכל העניין של מתח המוצא, עבדתי עם מכשירים של 2V ועם כאלו של 8V

זה הדבר האחרון ברמת החשיבות ,בנוגע לשאלה שלך:

לדעתי האישית ומניסיוני עדיף מכשיר עם סיגנל ברמה על מכשיר בסיסי + פרוססור.

פורסם (נערך)

AudioKing- תודה על תגובתך ,וזה מחזק את מה שאני חושב- ללכת רק על מכשיר עם הנתוני SQ,:arrow:

אם אפשר לשאול עם מה אתה רץ היום ?

 

TOM ,אכן ה193 מבחינת חידושום ופיצ'רים הוא עדכני, השאלה אם הוא עומד בקטגורית SQ ??:?:

ואצלך איזה HU -מנגן?

 

אני כיום עם ECLIPSE3200, האם אתם יכלים לומר בביטחה שדגם הזה איכותי ולא 'נופל' ברמה!?,

כי על הנייר הוא לא בטופ..

עריכה אחרונה על ידי NFS

= !It's Not just a 0~1-Signal, It's the Sound-Quality =

--HU-Alpine.W650~DSP-BIT1*[AMP: JL_Audio-E.4/300 @SP_JL_C5-650 &Hertz-165XL]

[(2X AMPS: JL-MONO_XD-600.1@ 2X SUBS: JL_10W3v3-(4]

פורסם

אני רץ עם Asics Gel Nimbus וממליץ לך על אחד המכשירים של אלפיין שקוראים פלאק בקישור בהודעה 2

שצירפתי בשרשור זה שכולל גם תיקוני זמנים ,המכשירים הנ"ל לא נופלים מהאקליפס שלך

שגם הוא ממש לא מכשיר בטופ.

פורסם

אלפיין חברה מוכרת בתחום ששמה דגש על תחום ה-SQ.

אני לא מצליח להבין מה אתה מחפש מעבר למה שיש למכשיר הזה להציע ו/או בהשוואה למה שקיים אצלך היום, או מה מפריע לך בו.

 

אני היום נטול מערכות ודי הרבה זמן לא פעיל אקטיבית בתחום.

אבל אני בוגר מערכת שכללה קלריון 785, מורל אלייט 3 חלקים והגברה של הליקס. מספיק טוב בשבילך?

פורסם
אני רץ עם Asics Gel Nimbus וממליץ לך על אחד המכשירים של אלפיין שקוראים פלאק בקישור בהודעה 2

שצירפתי בשרשור זה שכולל גם תיקוני זמנים ,המכשירים הנ"ל לא נופלים מהאקליפס שלך

שגם הוא ממש לא מכשיר בטופ.

 

 

:lol: מה התיזמון שלך בריצת ה10K ?

 

אם כי לא טענתי שהמכשיר שלי בטופ, אני פשוט לא מעוניין להחליפו במכשיר נחות יותר..( ע"פ מה שכתוב על הנייר),

אני מנסה להנעל על מכשיר טוב לטווח הארוך, שימשוך יפה גם לטריאתלון :wink:

= !It's Not just a 0~1-Signal, It's the Sound-Quality =

--HU-Alpine.W650~DSP-BIT1*[AMP: JL_Audio-E.4/300 @SP_JL_C5-650 &Hertz-165XL]

[(2X AMPS: JL-MONO_XD-600.1@ 2X SUBS: JL_10W3v3-(4]

פורסם
אלפיין חברה מוכרת בתחום ששמה דגש על תחום ה-SQ.

אני לא מצליח להבין מה אתה מחפש מעבר למה שיש למכשיר הזה להציע ו/או בהשוואה למה שקיים אצלך היום, או מה מפריע לך בו.

 

אני היום נטול מערכות ודי הרבה זמן לא פעיל אקטיבית בתחום.

אבל אני בוגר מערכת שכללה קלריון 785, מורל אלייט 3 חלקים והגברה של הליקס. מספיק טוב בשבילך?

 

רק מעוניין להשיג את הטוב-במסגרת מחיר. וכמו לכל נושא רציני נדרשת עבודת תחקיר מקיפה,

מה 'שמפריע' לי זה הפרטים הקטנים שלפי מיטב הבנתי, לא שוליים- מכשיר שנותן 2V נמצא בנחיתות מול אחד שמוציא 4V,

יחי ההבדל הקטן, ולכן כל הסיפור שממנו התחלתי- בכדי לפצות על כך חשבתי להוסיף DSP.. שאתם מציעים לרדת מהרעיון.

 

והרי לא בכדי מכשיר עם נתונים גבוהים, עולים מאות שקלים יותר.. על איכות משלמים ,זה ברור!

 

לכן אני גם התעניינתי מה קיים אצלכם.

 

והסט שאתה מציין נשמע כמו חלום..

= !It's Not just a 0~1-Signal, It's the Sound-Quality =

--HU-Alpine.W650~DSP-BIT1*[AMP: JL_Audio-E.4/300 @SP_JL_C5-650 &Hertz-165XL]

[(2X AMPS: JL-MONO_XD-600.1@ 2X SUBS: JL_10W3v3-(4]

פורסם
איזה נתון נחות יותר באלפיין לעומת האקליפס?

 

Alpine -2V Preout

Eclipse 5v

לא נבדל ?

= !It's Not just a 0~1-Signal, It's the Sound-Quality =

--HU-Alpine.W650~DSP-BIT1*[AMP: JL_Audio-E.4/300 @SP_JL_C5-650 &Hertz-165XL]

[(2X AMPS: JL-MONO_XD-600.1@ 2X SUBS: JL_10W3v3-(4]

×
×
  • תוכן חדש...