Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע על אלפא רומיאו ג'ולייטה - בנפח 1.4 ליטר בהספק 170 כ"ס


eyalkar
שימו לב! השרשור הזה בן 3047 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בקרות כבויות האודי S3 DSG6 2011 ,לחיצה על הבלם (בקרת שיגור) העלאת סלד

ל2500-4000 הרכב לא מהסס בכלום...לא מכיר את העניין. כמו קליע יוצא.

יש מצב שהקלאץ בגיר אחרי התחממות הרכב עובר למגננה ומחליק את הקלאצים כמו ברכב

ידני.

בלחיצה פתאומית כשהגיר במצב רגיל ביציאה מהמקום,הקלאצים כאילו מחליקים ולרכב לוקח

זמן של שניה לפחות עד שמתקבלת הפרדה מלאה. אולי על זה מדובר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 162
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עכשיו אני נהנה לקרוא , שאנשים הנוהגים ברכבים באמת מספרים ומלמדים.

כיצד לנהוג ולהשתמש נכון בממסרות הדבל-קלץ'.

 

מזכיר את הדיון של פרופ' רוני אהרונוביץ,, הרכב לא נוסע, סבתא שלי יצאה לדחוף את הרכב.

 

ומה המצב היום עם ה DSG 7 - האם יש מידע אם המצב כבר טוב.

ובמיוחד ב אאודי A3 עם 7 S tronic - בשני הדגמים ה 1.4 וה 1.8 .

האם יש תובנות חדשות (מתלבט בכיוון לרכב משם)

ואחרי השקט שיש לי מהממסרה בג'ולייטה , קצת חושש מהפתעות.

 

## הוספה מטה - RK

 

בד"כ אני נותן לממסרה לעבוד לבד.

אבל מידי פעם מלטף את הפדלים בהגה בהתאם למצב, ושוב עוזב אותה לנפשה.

 

אתמול נהגתי במצב A מחוץ לעיר, ללא ידיעתי..

ה פרינססה בדקה בנסיעה דיסק חדש של נעימות אינסטררומליות וג'ז

של אדם בן עזרא - לא יכול להפסיק לרוץ (מלחין ו מלווה של אחינועם)

Adam Ben Ezra - can't stop running

 

וכך היא העבירה את הממסרה למצב A - רק לאחר כ 15 דקות הבנתי שהכל רגוע מידי -

שאלתי איך עשית את זה, מתי למדת.. התשובה - רציתי מצב רגוע, זהירות הן לומדות -

אבל היה כייף גם המוסיקה.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג רוב הזמן במצב אוטומטי וב-DNA על N. בגשם זורק ל-A, במוד גירזון ל-D. לעתים נדירות משתמש בפאדלים. בגדול נותן לתיבה לעבוד - והיא עובדת.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם רכב אחר, אבל אצלי אני נוסע ביום יום על N ולא רואה סיבה מיוחדת לשלב לD, הרכב חזק מספיק עבורי כך.

בנהיגה טכנית / נמרצת, משלב לD, ההבדל מאוד מאוד (מאוד!) חזק ומורגש, לא רק בגדישה אלא גם במצערת, היגוי וכו'. אחרי סשן ארוך על D ההיגוי בN מוזר לי.

מוכרח לציין שמרגיז אותי שהם לא נתנו אפשרות customization כמו שיש בVAG לאחרונה, הייתי שמח לשלב את ההיגוי של D בN.

 

את A טרם ניסיתי. אקרא בהזדמנות מה בדיוק השינוי בינו לבין N ואריץ בדיקה.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אתה, פשוט לא מבין על מה אתה מדבר, כנראה כי לא נהגת ברכבים האלה ו/או באחד מהם. אחרי GTI, כשנכנסתי לג'ולייטה, פתאום גיליתי מה זה "הגה". פתאום אחיזה זו אחיזה, פתאום אין זוויות גלגול. מול ה- 1.8 יש גם צליל עדיף. גם עיצוב פנים וחוץ עדיף, עשרות מונים. מה שכן, האבזור בלאון עדיף (גג). עכשיו הבה נשווה טיפול מצד היבואנים, שירות ALFAWAY, שבכלל אין כזה דבר בסיאט, ואז אפשר לשאול - האם ההפרש במחיר מוצדק.

 

איל, ההיגוי ב-GTI החדשה הרבה יותר טוב מזו של היוצאת. זה תופס גם לגבי הלאון ושאר המשפוחה כמובן.

 

יצא לך לנהוג בלאון החדשה (ולא ב-1.2)? כנראה שלא. זוויות גלגול? מינימליות יחסית. שום דבר חריג, בעיקר ב-1.8 והקופרה, עם מערך מתלה אחורי רב חיבורי / DCC.

 

עיצוב הפנים והחוץ עדיף? לטעמך כמובן, וזה עניין סובייקטיבי. אני אישית חושב שהלאון לא פורצת גבולות בתא הנוסעים, אבל ביחס לדור היוצא (שלא סבלתי בכלל), הנוכחית מצויידת בתא נוסעים נאה בהחלט, איכותי מהותית מבעבר וקל לתפעול. אגב, גם העיצוב החיצוני - הלאון החדשה נאה מהותית מהקודמת, והיא נאה מאוד בכללי.

 

איבזור? היתרון בידי הלאון כמובן.

- תאורה מבוססת LED, גם בתא הנוסעים. בהשוואה ל-Xenon, תאורת ה-LED מספקת הארה טובה באופן ניכר וגם הגוון בהיר יותר (וגורם ל-Xenon להראות צהבהב משהו... בדיוק כמו הפער בין תאורת הלוגן ל-Xenon).

- מערכת שמע משודרגת, הכוללת מסך מגע גדול יותר 6.5' (לעניות דעתי בג'ולייטה הוא רק 5'), מערך רמקולים משודרג (כולל סנטר), מגבר וכמובן סאב מקורי החבוי בגלגל הרזרבי. ואיך זה נשמע? לא פחות מנהדר.

- גג פנורמי (משהו שהייתי מסוגל לוותר עליו, אני בקושי משתמש בו... מידי פעם - בערבים נעימים, למשל).

- מושבים עם ריפודי עור משולב אלקנטרה (שד"א, מאוד מאוד נוחים לאורך זמן - ומספקים תמיכת צד טובה).

- חישוקי 18' וצמיגי 225/40 (פעם הגיעו גם FR עם חישוקי 17', שבטח סיפקו נוחות נסיעה מעט טובה יותר).

- 8 / 9 כריות אוויר (בהתאם לוורסיה - 3 או 5 דלת'. אצלנו יש 8, לפי הידוע והזכור לי).

 

אני די בטוח שאם נשווה את רמות הגימור אחת אל מול השנייה, אמצא לך עוד יתרונות איבזוריים ללאון.

 

לגבי השירות, לחלוטין איתך - השירות של סמל"ת טוב במיליוני מונים מזה שנהוג בצ'מפיון, אין על כך עוררין בכלל.

 

אוכל לומר שאכן יש שיפור בשירות של צ'מפיון, לפחות מצד מחלקת השירות - שבהחלט משתדלת ומנסה. זה כבר לזכותם...

 

כתמורה לכסף, הלאון FR (באם זו ה-1.4 או ה-1.8 מספקת את התמורה הכי טוב לכסף בקבוצתה.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתמורה לכסף, הלאון FR (באם זו ה-1.4 או ה-1.8 מספקת את התמורה הכי טוב לכסף בקבוצתה.

 

וגם הקופרה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי RS,

מה שלומך? מזמן לא שמעתי ממך. אשיב בקצרה:

 

איל, ההיגוי ב-GTI החדשה הרבה יותר טוב מזו של היוצאת. זה תופס גם לגבי הלאון ושאר המשפוחה כמובן.

 

ב- GTI החדשה לא נהגתי מספיק כדי להבחין בכך, אבל מה שחסר בה באופן כללי זה ריגוש, וזו לא רק דעה שלי אלא גם של מנהל שנסע איתי בה.

יצא לך לנהוג בלאון החדשה (ולא ב-1.2)? כנראה שלא. זוויות גלגול? מינימליות יחסית. שום דבר חריג, בעיקר ב-1.8 והקופרה, עם מערך מתלה אחורי רב חיבורי / DCC.

 

יצא לי דווקא לנהוג ב- 1.8T. גם בקופרה. אכתוב על הקופרה אולי מאוחר יותר היום.

 

עיצוב הפנים והחוץ עדיף? לטעמך כמובן, וזה עניין סובייקטיבי. אני אישית חושב שהלאון לא פורצת גבולות בתא הנוסעים, אבל ביחס לדור היוצא (שלא סבלתי בכלל), הנוכחית מצויידת בתא נוסעים נאה בהחלט, איכותי מהותית מבעבר וקל לתפעול. אגב, גם העיצוב החיצוני - הלאון החדשה נאה מהותית מהקודמת, והיא נאה מאוד בכללי.

 

תראה, לכתוב שהוא טוב יותר זו לא חוכמה, כל דבר עדיף... בעיני הלאון החדשה, גם הקופרה, פשוט נראית סתם. וזה הרי בכוונת מכוון של הקונצרן, זה לא סתם ש- A3 נראית טוב יותר. מה שכן, ב- 3 דלתות היא כבר הרבה הרבה יותר טובה. לגבי עיצוב הפנים - כל הקונסולה לא מצואת חן בעיני, אבל זה באמת עניין של טעם.

 

איבזור? היתרון בידי הלאון כמובן.

- תאורה מבוססת LED, גם בתא הנוסעים. בהשוואה ל-Xenon, תאורת ה-LED מספקת הארה טובה באופן ניכר וגם הגוון בהיר יותר (וגורם ל-Xenon להראות צהבהב משהו... בדיוק כמו הפער בין תאורת הלוגן ל-Xenon).

- מערכת שמע משודרגת, הכוללת מסך מגע גדול יותר 6.5' (לעניות דעתי בג'ולייטה הוא רק 5'), מערך רמקולים משודרג (כולל סנטר), מגבר וכמובן סאב מקורי החבוי בגלגל הרזרבי. ואיך זה נשמע? לא פחות מנהדר.

- גג פנורמי (משהו שהייתי מסוגל לוותר עליו, אני בקושי משתמש בו... מידי פעם - בערבים נעימים, למשל).

- מושבים עם ריפודי עור משולב אלקנטרה (שד"א, מאוד מאוד נוחים לאורך זמן - ומספקים תמיכת צד טובה).

- חישוקי 18' וצמיגי 225/40 (פעם הגיעו גם FR עם חישוקי 17', שבטח סיפקו נוחות נסיעה מעט טובה יותר).

- 8 / 9 כריות אוויר (בהתאם לוורסיה - 3 או 5 דלת'. אצלנו יש 8, לפי הידוע והזכור לי).

 

אני די בטוח שאם נשווה את רמות הגימור אחת אל מול השנייה, אמצא לך עוד יתרונות איבזוריים ללאון.

 

אין ספק.

 

לגבי השירות, לחלוטין איתך - השירות של סמל"ת טוב במיליוני מונים מזה שנהוג בצ'מפיון, אין על כך עוררין בכלל.

 

אוכל לומר שאכן יש שיפור בשירות של צ'מפיון, לפחות מצד מחלקת השירות - שבהחלט משתדלת ומנסה. זה כבר לזכותם...

 

כתמורה לכסף, הלאון FR (באם זו ה-1.4 או ה-1.8 מספקת את התמורה הכי טוב לכסף בקבוצתה.

 

אני מסכים, אבל תלוי מה אתה מחפש. לפני שרכשתי בזמנו את הג'ולייטה 170, בחנתי את הלאון 1.8, ולא היה בידי ספק שהג'ולייטה הרבה יותר מרגשת. זה אומר הרבה דברים, חלקים אובייקטיביים וחלקם סובייקטיביים. בסופו של דבר, גם היום, מי שבוחן נניח קופרה אל מול תלתן, או GTI אל מול תלתן, או VRS אל מול תלתן, או V40 אל מול תלתן (כבר הבנת ;-) ), בסופו של דבר מסתכל על מה חשוב לו יותר. אם למשל בעבר הייתי בוחר בלי לחשוב פעמיים גולף 150 ע"פ אלפא 170, בעיקר בגלל מחזיקי כוסות עדיפים ;-) , בשנים האחרונות סט ההעדפות שלי שונה. בנוסף, לאחר פרסום המחירים החדשים של פיג'ו 308, יכול להיות שהיא נותנת פייט ל- 1.4. בטוח של- 1.2. אני מקווה שכל זה יגרום לירידת מחירים של כלל המכוניות, ובוודאי מכוניות הספורט.

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אהבתי את ה-1.8FR, יש לא מעט כוח והביצועים בהחלט נאים. רק חבל לי מאוד שלא מייבאים אותה בידני (בדיוק כמו שחבל לי שלא מייבאים את ה-1.4FR גם ב-5 דלת').

 

מהקופרה מאוד הופתעתי. והיה לי (יחסית) זמן ארוך מהרגיל איתה. בוחר בה על פני GTI (עימה היו לי שעות ארוכות...) - בכל רגע, בכל יום, בכל מקום, בכל כביש.

עריכה אחרונה על ידי RS

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שכן, בהחלט. אתה מקבל ה-ר-ב-ה יותר מה-GTI... בפחות כסף. הרבה פחות.

 

מדוע בפחות כסף? [אחרי הנחות לדעתי זה מאוד מאוד צמוד]

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדוע בפחות כסף? [אחרי הנחות לדעתי זה מאוד מאוד צמוד]

 

לא יודע מה גובה ההנחות על ה-GTI בימינו אלו, אבל לפני כמה חודשים הן לא היו מדהימות.

 

ואל תשכח, יש דברים שמגיעים בקופרה כסטנדרט - ובגולף תשלם עליהם... ולא מעט.

 

נגיד למשל LED / XENON, חישוקי 18', ריפודי עור, מערכת שמע משודרגת, חלונות כהים, חיישני חנייה קידמיים ואחוריים, מתלים אדפטיביים (אם מוצעים ב-GTI בכלל. אני כבר לא זוכר).

 

ובכל מקרה, גם על הקופרה אפשר להוציא הנחה - You Know.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נושא הדיון, אבל המחיר ההתחלתי של שתיהן מאוד קרוב. לדעתי גם המחיר הסופי, אבל זה באמת לא משנה לכאן.

 

איל, זה מאוד רלוונטי בעיני. במחיר של לאון קופרה מאובזרת - אתה מקבל גולף GTI ערומה.

 

אם תרצה לאבזר לך את ה-GTI לרמה המתקרבת לזו של הקופרה / דומה לה, אתה תאלץ להפרד מלפחות עוד 25K למיטב זכרוני.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3047 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...