Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מציאת השנה ? גרנד סניק טורבו דיזל אוטומטית 7 מקומות - 139,990 !


beamvelavan
שימו לב! השרשור הזה בן 3240 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זאת העז?!

מה עם הערך שיורד יותר מהר מתחתונים של חשפנית בבורסה?

או האמינות שיותר מפוקפקת מזאת של פולטיקאי ותיק?

 

בחברה בה אני עובד יש לא מעט פלואנס דיזל בליסינג. בהנחה שזה אותו מנוע/גיר אז אני יכול לבשר ששביעות הרצון היא גבוהה מאוד והאמינות גם כן גבוהה. לי היתה פלואנס בנזין 2.0 צמודה אשר גמעה למעלה מ-160 אק"מ ללא תקלות.

 

לגבי ירידת ערך - כנראה שאתה צודק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

האם מנוע 1.5 מצליח להתמודד עם המשקל העודף לאומת הפלואנס?

כלומר, ברור שהרכב יסע, ואפילו ישייט על סל"ד יחסית נמוך. אבל השאלה מבחינת זמינות כוח, האם התמרונים ידרשו להגיע לסל"ד כמו שמנועי בנזין נוהגים לשהות בו? (אם נזכור שהספק מקסימלי מתקבל על כ4000סלד, ומעבר לזה המנוע דיזל כבר נכנס בדרך כלל לרוויה, יוצא שחסר קצת סל"ד).

אומנם מומנט מאוד מרשים על סל"ד נמוך על הנייר, אבל הוא מתקבל רק בגדישה מקסימלית כאשר הטורבו כבר האיץ לסל"ד גבוה מאוד (עם נפח קטן יחסית, אני משאר שלוקח זמן משמעותי עד שהמנוע מסוגל להפיק כמות גז פליטה שתעלה את הסל"ד, אולי זה רק שתי שניות, אבל לצורך תמרון זה המון).

הרי, גם בדיזלים גדולים ממנו, ממצב של שיוט צריך לרוב להוריד הילוכים או להמתין עד שהטורבו יגדוש במקסימום שלו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל במשקל בין הפלואנס לגרנד סניק - בערך 160 ק"ג. ברור שיש לזה משמעות, אבל לא היסטרית במונחים של משנע משפחה עם גיר אוטומטי.

דווקא במנועי דיזל קטנים יש השהיית טורבו קצרה יחסית, כי משקל הבוכנות קטן יותר והמנוע קליל יותר בתגובות שלו. הטורבו - באופן טבעי - קטן יותר ומותאם למנוע שפולט כמות קטנה יותר של גזי פליטה ביחס למנוע גודל יותר.

 

יצא לך כבר לנהוג על טורבו דיזל 1.5-1.6 ?

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הדאגה לביצועי הגרנד סניק טורבו דיזל (יחס הספק/משקל) אני מצטט משני מבחנים רלבנטיים :

 

לא נראה שיש איזישהו בעייה בתחום זה.

 

מבחן מ - CARSFORUM :

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/1059/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%92%D7%A8%D7%A0%D7%93-%D7%A1%D7%A0%D7%99%D7%A7-%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C---%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9A

 

ברנו עוסקים מזה שנים ארוכות באילוף של חיית הפרא הזו שנקראת מנוע טורבו-דיזל. לצד מנוע בנזין בנפח 2 ליטרים (שהושאל מניסאן), משווק הסניק בישראל עם הניסיון האחרון של רנו בתחום. מדובר במנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטרים שמשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, שילוב המשמש גם את רנו פלואנס דיזל וצפוי להגיע בעתיד לדגמים נוספים של היצרנית. נראה שהפעם ממש הצליח לרנו עם השילוב הזה, שמתגלה לא רק כחסכוני במיוחד (15 קילומטרים לליטר בנסיעה משולבת) אלא גם כנוח מאוד לשימוש יום-יומי. המנוע מספק, למרות נפחו הצנום, ביצועים סבירים למדי שבהחלט מספיקים לרכב שייעודו משפחתי. הגיר הרובוטי כפול המצמדים של רנו הוא מהטובים מסוגו, מעביר הילוכים בצורה חלקה ולא מתבלבל גם בפקקים. השילוב בין השניים לא פחות ממצוין ומגיע כאן שאפו רציני לרנו.

 

מבחן מ - YNET :

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4336695,00.html

 

[h=3]3. מנוע-תיבת הילוכים[/h]

מנוע הדיזל מציע נפח של 1.5 ליטר, מגדש טורבו ו-110 כ"ס, יחד עם תיבת שישה הילוכים רובוטית כפולת-מצמד. למרות שהנתונים על הנייר מרשימים פחות מהבנזין החזק ב-25% ומאיץ טוב יותר, הביצועים על הכביש מוכיחים כי נתון מומנט גבוה בסל"ד נמוך חשוב אולי יותר במגוון משימות. למנוע הדיזל 24.5 קג"מ שזמינים כבר מסל"ד נמוך (1,750 סל"ד), לעומת 19.9 קג"מ ב-3,700 סל"ד לבנזין. המשמעות היא זמינות כוח טובה משמעותית. הביצועים מספקים עבור רכב משפחתי, כולל עבור נהגים שיעדיפו לשמור על קצב נהיגה מהיר. תיבת ההילוכים הרובוטית תפקדה מצוין, עם העברות הילוכים חלקות גם בפקקים ותנועה עירונית, והיא כמעט חפה מרעשים וטלטולים האופייניים לתיבה מסוג זה - למעט בנסיעה איטית בירידות חדות, אז היא מייצרת לעיתים חבטה מורגשת. ומה לגבי המגרעה העיקרית של הסניק בנזין, תצרוכת הדלק? מנוע הדיזל הוכיח את עצמו, ולמרות מבחן שנערך בתנאים מאומצים יותר מגרסת הבנזין, סיפק תצרוכת דלק מרשימה מאוד: 14.5 ק"מ לליטר.

442104601000100408271no.jpgמנוע הדיזל מעט רועש בתחילת נסיעה, אך מפצה בחסכון בדלק (צילום: רועי צוקרמן)



408_madad_9.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לך כבר לנהוג על טורבו דיזל 1.5-1.6 ?

האמת, טרם יצא לי. אני נוהג כרגע על 2.0TDI ולפעמים השהייה לכוח שאני מצפה לקבל היא משמעותית עבורי (נכון שבמצב אוטומטי הרכב היה מוריד לרבעי, אבל לא רואה סיבה לטחון את המנוע על 3000סל"ד), למשל: משיוט על 1500סל"ד על הילוך שישי ב80קמ"ש, כאשר אני מוריד לחמישי נניח לצורך עקיפה שאני משלים אותה על 2500סל"ד). החל מ90קמ"ש אין בעיה כזאת ולא צריך להוריד אפילו הילוך, אלא לתת קצת מרווח מהרכב שלפנים כדי שהטורבו יספיק לעלות לחץ. וזה למרות שהרכב משייט על סל"ד יחסית גבוה מאוד (2000סל"ד כ105קמ"ש).

לכן, אני מניח שעם מנועים קטנים יותר המחסור בכוח יהיה משמעותי יותר. הרי סניק היא אפילו 7 מקומות (מעבר למשקל ריק, יש גם משקל של האנשים ואני מניח שרכב כזה יקנו דווקא משפחות מרובות ילדים).

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כמו ששאלתי אותם מתי מגיעה המגאן החדשה (דור רביעי), הם אמרו שלא בטוח שתוצג בפרנקפורט בתערוכה הקרובה, העיקר דלפו כבר תמונות של הרכב ומדברים על זה ברשת. :x

מסתובבים בינתיים 4-5 עיבודי מחשב ותמונות ריגול. מגאן IV טרם הוצגה ואתה בא כבר בטענות שהם לא יודעים מתי היא תשווק בארץ.

קרסו יבואן גרוע אבל פה אתה סתם מעליל עליהם.

 

בלי קשר, אשמח לראות את התמונות שאתה מדבר עליהן.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוטו טוב. מחיר טוב. אם אני שוקל רכישת מיניוואן חדש ל 5 שנים, ומחפש רכב אוטומטי אמין וחסכוני, לדעתי המתחרות יהיו טוראן דיזל 195 א"ש עם גיר DSG, פיקאסו דיזל 190, אורלנדו דיזל 172, כאשר באורלנדו אין 3 מושבים נפרדים הנעים על מסילות בשורה שנייה. בהפרש של 35 עד 55 אלף ש"ח, לאחר 5 שנים, שייאבד ערך כמה שבא לו, עדיין ככל הנראה אמכור אותו בהפסד ירידת ערך קטנה יותר מכל האופציות האחרות, הוא יהיה הכי חסכוני מכל השאר וישאיר לי עודף כל סוף חודש.

כמו שאמרתי, אוטו טוב. עסקה טובה.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתובבים בינתיים 4-5 עיבודי מחשב ותמונות ריגול. מגאן IV טרם הוצגה ואתה בא כבר בטענות שהם לא יודעים מתי היא תשווק בארץ.

קרסו יבואן גרוע אבל פה אתה סתם מעליל עליהם.

 

בלי קשר, אשמח לראות את התמונות שאתה מדבר עליהן.

קרסו יבואן גרוע אבל לי ולך יש קליאו ;)

0_new_renault_megane_2015_2016_mk4_iv.jpg

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח שזה העיצוב הסופי? זה המוצלח מבין כל 5 ההדמיות

 

1a8e0ed9b64aff0743f085b808970f6f.jpg

f95a65154486aa3571cab81af60954c0.jpg

a4b0214d65a174d225229c1764fbee9b.jpg

4be5bfb8d21a25364cddb9ab08f21586.jpg

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוטו טוב. מחיר טוב. אם אני שוקל רכישת מיניוואן חדש ל 5 שנים, ומחפש רכב אוטומטי אמין וחסכוני, לדעתי המתחרות יהיו טוראן דיזל 195 א"ש עם גיר DSG, פיקאסו דיזל 190, אורלנדו דיזל 172, כאשר באורלנדו אין 3 מושבים נפרדים הנעים על מסילות בשורה שנייה. בהפרש של 35 עד 55 אלף ש"ח, לאחר 5 שנים, שייאבד ערך כמה שבא לו, עדיין ככל הנראה אמכור אותו בהפסד ירידת ערך קטנה יותר מכל האופציות האחרות, הוא יהיה הכי חסכוני מכל השאר וישאיר לי עודף כל סוף חודש.

כמו שאמרתי, אוטו טוב. עסקה טובה.

אכן, יש הפרש גדול מאוד. אבל למתחרות מנוע 2000 חזק בהרבה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2000 אכן חזק. אבל לעניות דעתי ומבלי להכליל יותר מידי, הייתי משער שכל מי שיעשה 4 ילדים ומעלה וגם ייקח מיניוואן לכביש נס הרים, זה רק בגלל שככל הנראה הוא גר בצור הדסה (:-

 

למי שהפרוטה מצוייה בכיסו כמובן שהפיקאסו עדיף, אבל מי שרוצה מקסימום רכב במינימום הוצאה ( וכאן נמצאים הרוב), הרנו הוא הבחירה המושכלת

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר שנתיים עם הרכב הזה ועם מעל 100,000 ק"מ, זה פשוט רכב פצצה, ללא שום חסרון עם ה מ ו ן יתרונות.

ביצועים מעולים, נוחות, צריכת דלק בלי מתחרים.

ובכזה מחיר הדיוט מי שלא קונה.

יונדאי I20

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין לציין כי הפרסום למבצע מינורי למדי. באתר היבואן אין לו זכר. בעיתונים הנפוצים - אין כלום. המקום היחיד בו נתקלתי במודעה היה דף שלם בעיתון שישי של "הארץ". כנראה גם קרסו חושבים שהסלוגן נכון - "עיתון לאנשים חושבים". הם מבינים שרוב עם ישראל לא מהווה פוטנציאל לרכישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3240 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...