Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום, השתחררתי מהצבא והחלטתי שאני צריך מכונית, עכשיו המכונית תשרת אותי לעבודה ולחזור כלומר 20 ק"מ, פלוס נסיעות לפעמים בסופשים, ככה שבסך הכל אני אסע מקסימום 5k קילומטר בשנה.. כאשר באוקטובר מתחיל ללמוד ולא אצטרך אוטו...

 

התקציב שלי הוא עד 15k, ורציתי לדעת אם אפשרי למצוא מכונית שתספק אותי או שלמרות שלא אסע הרבה עדיף לנסות להשיג עוד 20k ולקנות 2008+ סופר מיני עם קילומטרץ נמוך יחסית?

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?40880-%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%A6%D7%94-%D7%A7%D7%A9%D7%94-%D7%90%D7%95-%D7%91%D7%95%D7%90%D7%95-%D7%A0%D7%A2%D7%A9%D7%94-%D7%9C%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%A0%D7%95-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%A8%D7%91%D7%94-%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D!&p=1011959&viewfull=1#post1011959

אם כו איזה מכונית תמליצו לי עליה? הכי חשוב לי אמינות שאני לא ארוץ איתה למוסך של 5 קטנות(אני מבין שבכדי לוודא זאת אני אצטרך לעבוד קשה ולמצוא את המכוניות ששמורות), בטיחותית, חסכונית ושכיף לנסוע עליה( הדרישות הן מהכי חשובה להכי פחות חשובה)

 

גיר, מעדיף ידני..

 

אשמח להמלצות מחברי הפורום..

 

בינתיים האוטו שעלה לי לראש זה מאזדה לנטיס 2003+ עם 150k מצאתי ב-17k

 

יונדאי גטס הבנתי שמכונית טובה אבל רוב המכונית שהיו ביד 2 היו GLF, מערכת abs וכריות חשובים לי, אחרת אני כבר אקנה אופנוע וזהו...

עריכה אחרונה על ידי matan1nino
פורסם

ב20 אלף יהיה לך יותר קל למצוא גטס מאובזרת, שתהיה גם יותר חדשה מהלנטיס.

יש גם את הפיאט גרנדה פונטו משנתונים 2007-2008,רובם עם מנוע 1.25,מציע לחפש את ה1.4.

פיאט פנדה גם רכב אמין,ולא יקר לאחזקה מעבר לזה שהוא מאוד חיסכוני אם כי לק"מ שלך זה לא משפיע.

פיגו 206,נוחה מנוע ה1.4 גם וותיק ונחשב לאמין עם גיר ידני זאת אחלה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

רק שיש פה טעות קטנה,ב2004 היה 60 כ"ס,69 היה משנת 2011.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...