Jump to content

matan1nino

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של matan1nino

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, השתחררתי מהצבא והחלטתי שאני צריך מכונית, עכשיו המכונית תשרת אותי לעבודה ולחזור כלומר 20 ק"מ, פלוס נסיעות לפעמים בסופשים, ככה שבסך הכל אני אסע מקסימום 5k קילומטר בשנה.. כאשר באוקטובר מתחיל ללמוד ולא אצטרך אוטו... התקציב שלי הוא עד 15k, ורציתי לדעת אם אפשרי למצוא מכונית שתספק אותי או שלמרות שלא אסע הרבה עדיף לנסות להשיג עוד 20k ולקנות 2008+ סופר מיני עם קילומטרץ נמוך יחסית? http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?40880-%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%A6%D7%94-%D7%A7%D7%A9%D7%94-%D7%90%D7%95-%D7%91%D7%95%D7%90%D7%95-%D7%A0%D7%A2%D7%A9%D7%94-%D7%9C%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%A0%D7%95-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%A8%D7%91%D7%94-%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D!&p=1011959&viewfull=1#post1011959 אם כו איזה מכונית תמליצו לי עליה? הכי חשוב לי אמינות שאני לא ארוץ איתה למוסך של 5 קטנות(אני מבין שבכדי לוודא זאת אני אצטרך לעבוד קשה ולמצוא את המכוניות ששמורות), בטיחותית, חסכונית ושכיף לנסוע עליה( הדרישות הן מהכי חשובה להכי פחות חשובה) גיר, מעדיף ידני.. אשמח להמלצות מחברי הפורום.. בינתיים האוטו שעלה לי לראש זה מאזדה לנטיס 2003+ עם 150k מצאתי ב-17k יונדאי גטס הבנתי שמכונית טובה אבל רוב המכונית שהיו ביד 2 היו GLF, מערכת abs וכריות חשובים לי, אחרת אני כבר אקנה אופנוע וזהו...
×
×
  • תוכן חדש...