Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי לכולם,

לא עדכנתי כמה ימים כי פשוט העבודה על הורדת הצבע לוקחת המון זמן מכיוון שאני מתעקש להוריד את הצבע לא בשיוף אלא בקילוף בכדי להגיע לבסיס המוקרי של הרכב שיצא מתבנית ולהסתמך עליו, בשיוף אגרסיבי אני אצור המון שקעים וגבעות ( שיצוצו כמובן במהלך הצביעה ולא יראו בעין כעת ).

יכלתי לעבוד בשיטת השיוף ולמלא בחומר פחחים ולהחליק את כל המרכב , אבל מה לעשות אני שונא ולא בכדי את החומר הזה כי הוא גורם להמון בעיות של שרידות, במקומות שהיו פיצוצים גדולים בצבע היה מתחת לצבע כמות גדולה של החומר הזה, מה שמצדיק את דעותיי . כמובן שהיום ישנם חומרים איכותים מאוד , אבל בדרך כלל הפחחים בוחרים בחומרים הזולים יותר.

פורסם

יפה, עבודה קשה וסיזיפית אבל בטוח שהתוצאה תהיה מספקת!

שתף אותנו איזה עוד חומרים למילוי קיימים בשוק?

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

פורסם

זה יותר תערובות בהכנה עצמאית שהבסיס שלה הוא אפוקסי, האופקסי בהרבה יותר קשה לשיוף אבל זה רק בגלל שהוא בהרבה יותר חזק :-)

אפשר להשתמש בחומר פחחים אבל בחומרים האיכותיים יותר ואף פעם לא לשים הרבה כי בסוף זה מתפוצץ או נסדק

פורסם

אני לקראת שלבי סיום בקילוף והורדת הצבע סוף סוףףףףףףףףףףףףףףףף

הורדתי גם המון תיקונים מקומים שעשו בעבר ברכב, ההדבקות היו רופפות וההשמה של היריעות נעשו בצורה מגעילה ביותר אין תיאור אחר לעבודה שעשו בעבר, השתמשו בבד "משוגע" שהוא בנוי מסיבי זכוכית קצרים ששזורים בצורה אקראית, הבד "משוגע" הוא הבד הכי לא איכותי שיש כיום בשוק.

לעומת זאת את כל התיקונים והבניות החדשות אני אעשה מבד זכוכית ארוג בצורת שתי וערב. בדים איכותיים בהמון רמות ממה שנהוג להשתמש בענף הפיבר בארץ.

יש משמעות רבה לסוגי הבדים והשרף שמשתמשים בהם. בד איכותי עם שרף איכותי נותן חוזק ועמידות גבוהים פי כמה מבד לא איכותי ושרף זול ( פי שתיים לפחות ).

אם משתמשים בבדי קרבון החוזק עולה והמשקל יורד, אבל בדי הקרבון יקרים פי כמה מבדי פיבר איכותים.

בד פיברגלס משוג&#1.jpgבד זכוכית (Medium).jpegבד קרבון 2.jpg

פורסם

ממשיכים בהכנת הבודי לשיפוץ, למי שמתפלא למה לוקח כל כך הרבה זמן , זה בגלל השילוב של העקשנות והסובלנות שלי לטפל במרכב ולהוריד עד היסוד את כל החומרים שעשו לרכב במשך השנים הרבות ( תיקוני בד פיבר משוגע עם פוליאסטר, חומר פחחים, צבע לא איכותי שנסדק ודהה )

כמובן שאני לא משתמש בכימיכלים על המרכב ( מסיר צבע וכדו' ) בגלל חוסר העמידות של הפוליאסטר לחומרים חזקים.

20140514_212740 (Large).jpg20140514_212757 (Large).jpg20140514_212849 (Large).jpg20140514_213023 (Large).jpg

צילמתי להראות לכם את איכות ההדבקה שהייתה ברוב המרכב, התיקון מתנתק כיחידה אחת מהמקום

פורסם

אחרי ניסיונות רבים לפרק את צירי הדלתות הבנתי שזו משימה בלתי אפשרית או שיכולה לקחת המון המון המון זמן . השיטה של החיבור של הדלתות למרכב עשויה משיטה לא הגיונית בעליל, אין מקום לכלים וצריך לחתוך את הדלת בשביל להשתמש בריבג פתוח (מפתח 1-1/8 אינץ' )20140421_194258 (Large).jpg20140506_133319 (Large).jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הי לכולם,

את רוב העבודה על הסרת הצבע החיצוני סיימתי.

התחלתי בהורדת הצבע בדיפונים הפנימיים של המרכב, מכיוון שפני השטח בחלק הפנימי הם גבשושיים , אני לא רוצה להוריד את הצבע בשיוף כי עד שאני אגיע לחלק הפנימי שצבוע אני אצטרך לשייף שכבה לא מבוטל של פיבר+פוליאסטר , אז השיטה הטובה ביותר היא ניקוי בהתזת חול עדינה יחסית למה שמוכר לכם. מה שיורד זה הצבע החלש והצבע החזק נשאר . בעתיד כל האזור הפנימי יצבע גם ויוחלק ליצירת משטח חלק יותר ממה שמוכר במרכבי פיבר. תמיד הצד החיצוני מהתבנית של מרכבי פיברגלס נשאר בגימור מגעיל ( בדיוק כמו מגלשות , בצד שגולשים חלק והצד השני גבשושי ). כמובן שיש אפשרות ליצירת פני שטח חלקים גם בצד זה אבל זה המון עבודה ובדרך כלל לא משקיעים בצד הפנימי.

20140506_160612 (Large).jpg20140519_160202 (Large).jpg20140519_160155 (Large).jpg20140519_160059 (Large).jpg20140519_160109 (Large).jpg20140519_160113 (Large).jpg20140519_160119 (Large).jpg

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

זהו, נגמר סוף סוף שלב הורדת הצבע והפשטת הבודי מכל התיקונים שעשו לרכב במשך השנים, עבודה שלקחה לא מעט זמן אבל הייתה חייב להעשות בצורה עדינה ומבוקרת,

ממשיכים בהדבקות והשלמות

תמונות בקרוב

  • חודש מאוחר יותר...
  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

very nicw

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

×
×
  • תוכן חדש...